Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να γίνει όλο αυτο πρεπει σε όλη την Ελλάδα να φτιάξουνε και τους δρόμους με τους ανάλογους αισθητήρες !!!! Και παλι πες οτι χαλάει ενα κομμάτι αισθητήρων και παρουσιάζει βλάβη (διακοπή ρεύματος ή οτιδήποτε άλλο) .Ας φτιάξουν την Κορίνθου- Πατρών λεω εγώ και την Πατρών-Πύργου για αρχή και βλέπουμε ολα τα άλλα

Υ.Γ. : Μέχρι και στην φώτο με το φανάρια φαίνεται ο ψεκασμός απο πίσω !

 

Το σύστημα που βλέπουμε στο simulation βασίζεται στην επικοινωνία των αυτοκινήτων μεταξύ τους (βλέπε παράλληλα / κατανεμημένα συστήματα). Δεν απαιτούνται κάποιοι αισθητήρες στο δρόμο. Τα αυτοκίνητα (θα) μπορούν να αναγνωρίζουν το δρόμο και τα όρια του, τα άλλα αυτοκίνητα, πεζούς, ποδηλάτες κλπ.

 

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Το σύστημα που βλέπουμε στο simulation βασίζεται στην επικοινωνία των αυτοκινήτων μεταξύ τους (βλέπε παράλληλα / κατανεμημένα συστήματα). Δεν απαιτούνται κάποιοι αισθητήρες στο δρόμο. Τα αυτοκίνητα (θα) μπορούν να αναγνωρίζουν το δρόμο και τα όρια του, τα άλλα αυτοκίνητα, πεζούς, ποδηλάτες κλπ.

 

Καλά όλα αυτά, αλλα σε θέματα Hacking και  tracking;;

 

Καλά όλα αυτά, αλλα σε θέματα Hacking και  tracking;;

 

https://www.google.gr/search?q=nissan+gtr+r34&biw=1440&bih=809&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjCgO7RwfLLAhULEiwKHXCMBWUQ_AUIBigB#imgrc=lHv4aTyrYIkxMM%3A

 

Πάντως, εγώ θα θελα ένα τέτοιο χωρίς ηλεκτρονικά και μπλι μπλικια...!!!!

Δημοσ.

Είναι απλά ένα από τα πολλά προβλήματα που πρέπει να λυθούν πριν ακόμα φτάσουμε στο σημείο να κυκλοφορούμε με αυτόνομα αυτοκίνητα. Δεν είπε κανείς ότι αυτή τη στιγμή είμαστε 100% έτοιμοι να το εφαρμόσουμε απροβλημάτιστα... Η τεχνολογία έχει ακόμα πολλά περιθώρια εξέλιξης.

Δημοσ.

Είναι απλά ένα από τα πολλά προβλήματα που πρέπει να λυθούν πριν ακόμα φτάσουμε στο σημείο να κυκλοφορούμε με αυτόνομα αυτοκίνητα. Δεν είπε κανείς ότι αυτή τη στιγμή είμαστε 100% έτοιμοι να το εφαρμόσουμε απροβλημάτιστα... Η τεχνολογία έχει ακόμα πολλά περιθώρια εξέλιξης.

Μέχρι τότε, ας έχουμε όλοι μια στάμπα volvo, mercedes, κλπ, στα μπούτια!

 

Πιο γρήγορα θα ολοκληρωθεί το μετρό Θεσσαλονίκης, παρά ο αυτοματισμός. 

Δημοσ.

Καλά εδώ θα είμαστε... Στο Ελλαδιστάν ναι, με τόση ανασφάλεια που μας διακατέχει για κάθε τι καινοτόμο και προοδευτικό, μπορεί να συνεχίσουμε να προτιμούμε να σκοτωνόμαστε στους δρόμους από το να εφαρμόσουμε κάποιο ασφαλέστερο αυτόματο σύστημα... Αν και ευτυχώς και εδώ υπάρχουν εξαιρέσεις.

 

  • Like 3
Δημοσ.

Καλά εδώ θα είμαστε... Στο Ελλαδιστάν ναι, με τόση ανασφάλεια που μας διακατέχει για κάθε τι καινοτόμο και προοδευτικό, μπορεί να συνεχίσουμε να προτιμούμε να σκοτωνόμαστε στους δρόμους από το να εφαρμόσουμε κάποιο ασφαλέστερο αυτόματο σύστημα... Αν και ευτυχώς και εδώ υπάρχουν εξαιρέσεις.

 

Τα ηλεκτρονικά, θα πρέπει να είναι εκεί για να βοηθούν και να προειδοποιούν τον οδηγό, όχι να τον αντικαθιστούν.

Πες καίγεται μια ασφάλεια, τότε τι;

  • Moderators
Δημοσ.

Πες καίγεται μια ασφάλεια, τότε τι;

Προφανως και εχουν failover προστασια ολα αυτα. Δεν εξαρτωνται απο μια ασφαλεια.

Ας παμε ομως στην αλλη μερια:

Πες παθαινει εγκεφαλικο ο οδηγος, τοτε τι? 

  • Like 2
Δημοσ.

Οταν λες να καεί μια ασφάλεια σε αυτοκίνητο τι εννοείς;

Για περιπτώσεις σοβαρής βλάβης προφανώς και τα οχήματα θα προγραμματιστούν έτσι ώστε να ακινητοποιούνται σε κάποιο ασφαλές σημείο. Ισα ίσα που προβλέπεται να αντιδρούν πιο σωστά και με μεγαλύτερη ασφάλεια από τον μέσο οδηγό.

Δημοσ.

Προφανως και εχουν failover προστασια ολα αυτα. Δεν εξαρτωνται απο μια ασφαλεια.

Ας παμε ομως στην αλλη μερια:

Πες παθαινει εγκεφαλικο ο οδηγος, τοτε τι? 

Τότε ας μπουν τα ηλεκτρονικά σε λειτουργία.

Διαβάζοντας πρώτα όμως πως ο οδηγός δεν έχει καμιά αντίδραση στο τιμόνι και λοιπά.

Οταν λες να καεί μια ασφάλεια σε αυτοκίνητο τι εννοείς;

Για περιπτώσεις σοβαρής βλάβης προφανώς και τα οχήματα θα προγραμματιστούν έτσι ώστε να ακινητοποιούνται σε κάποιο ασφαλές σημείο. Ισα ίσα που προβλέπεται να αντιδρούν πιο σωστά και με μεγαλύτερη ασφάλεια από τον μέσο οδηγό.

Για βλάβη στον εγκέφαλο όμως;;; Και αντί να ακινητοποιηθεί αρχίσει να επιταχύνει;;

Δημοσ.

Τότε ας μπουν τα ηλεκτρονικά σε λειτουργία.

Διαβάζοντας πρώτα όμως πως ο οδηγός δεν έχει καμιά αντίδραση στο τιμόνι και λοιπά.

Για βλάβη στον εγκέφαλο όμως;;; Και αντί να ακινητοποιηθεί αρχίσει να επιταχύνει;;

 

Οπως ειπα και πιο πανω, μην περιμενεις μαζικη κυκλοφορια αυτοματων οχηματων χωρις οδηγο τις επομενες μερες. Θα περασουν αρκετα χρονια, που αυτα τα συστηματα αναγκαστικα θα δουλεψουν παραλληλα με τον οδηγο, και μεσα απο την ιδια τη λειτουργια τους θα φανουν τα λαθη, θα φανουν οι ελλειψεις, μεχρι που καποια στιγμη μια εταιρια θα βγαλει το τελειως αυτοματο, μετα απο καποιο καιρο η επομενη εταιρια και καποια στιγμη θα φτασει στο επιπεδο που ο οδηγος θα ειναι ενας ακομη επιβατης.

Δημοσ.

1. Οχι, σε καμμια εθνικη λεωφορο δεν "πρεπει" να πας με 150. Αλλα ακομη κι αν πας, μιλαμε για εθνικη λεωφορο, οπου δεν υφισταται η διελευση πεζων. Εκτος κι αν με τον ορο "εθνικη λεωφορο" εννοουμε την παραλιακη...

 

2. Ολα αυτα, δεν προκειται να γινουν αυριο η μεθαυριο. Ειναι συστηματα που αναπτυσσονται και θελουν χρονια να μπουν και να προσαρμοστουν, διοτι παραλληλα με τις αλλαγες στο οχημα, πρεπει να υπαρξουν και οι απαραιτητες αλλαγες στους δρομους, οχι στο αν ειναι καλα φτιαγμενοι πλεον, αλλα θα αλλαξει ολη η δομη τους, με αισθητηρες με ξεχωρισμενες λωριδες κυκλοφοριας οπου το αυτοκινητο θα αποφασιζει σε ποια πρεπει (και οχι θελει) να παει, με τι ταχυτητα κλπ, κατι δηλαδη σαν να κινειται σε ραγες οπως σημερα τα τραμ.

Μην ξεχναμε οτι το ABS εκανε την εμφανιση του το 1988 και περασαν σχεδον 30 χρονια ωστε να θεωρηθει αναποσπαστο κομματι του αυτοκινητου.

1. λίγες φορές μου έχει τύχη να περνάει την εθνική καποιος βλαμμένος?............ (ανθρώπινη βλακεία δεν νικάει τπτ μόνο τσιπακη εμφύτευμα να ελέγχει τι να κάνεις και τι όχι)

  • Moderators
Δημοσ.

1. λίγες φορές μου έχει τύχη να περνάει την εθνική καποιος βλαμμένος?............ (ανθρώπινη βλακεία δεν νικάει τπτ μόνο τσιπακη εμφύτευμα να ελέγχει τι να κάνεις και τι όχι)

Λιγες φορες σου εχει τυχει αυτος ο βλαμμενος να ειναι στην θεση του οδηγου? Εμενα παντως οχι, ειναι πολλες. Και επιπονες. Και συμφωνω 100% μαζι σου, ανθρωπινη βλακεια, κερδιζει τα παντα.

Δημοσ.

1. λίγες φορές μου έχει τύχη να περνάει την εθνική καποιος βλαμμένος?............ (ανθρώπινη βλακεία δεν νικάει τπτ μόνο τσιπακη εμφύτευμα να ελέγχει τι να κάνεις και τι όχι)

Ε οκ, πες οτι καποιος βλαμμενος περναει την εθνικη, οι καμερες θα τον δουν, το λογισμικο θα αναγνωρισει τον ηλιθιο και θα αντιδρασει για την ελαχιστη δυνατη ζημια, εαν αυτο ξεπερναει τις δυνατοτητες πεδησης προφανος θα τον χτυπησει. Ενας ανθρωπος τι θα εκανε; Θα εβγαζε το ποδι εξω και θα φρεναρε βοηθητικα με την σαγιοναρα (οπως καναμε παλιοτερα μερικοι απο εμας στα ποδηλατα);

Τι ακριβως μας τρομαζει; Δεν θα σκεφτει μονο του, καποιος ανθρωπος, ομαδα ανθρωπων θα εχει σκεφτει και αναλυσει τις πιθανες εκδοχες με ψυχραιμια και με στατιστικες και θα το προγραμματισει να εχει την καλυτερη δυνατη αντιδραση που μπορει βαση της καταστασης. Ενας ανθρωπος στον πανικο πιθανοτατα θα παγωνε η θα εβγαινε στο αντιθετο ρευμα σκοτωνοντας περισσοτερους.

  • Like 2
Δημοσ.

1. λίγες φορές μου έχει τύχη να περνάει την εθνική καποιος βλαμμένος?............ (ανθρώπινη βλακεία δεν νικάει τπτ μόνο τσιπακη εμφύτευμα να ελέγχει τι να κάνεις και τι όχι)

 

Ναι ε; Και με μια ταχυτητα 150-200 χλμ/ω ποιος νομιζεις οτι ειναι πιο ικανος να αποφυγει τον τρελο πεζο; ο ανθρωπος ή ενας υπολογιστης;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...