Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τουλάχιστον μία 20-30 στις θα πάρει για να εφαρμοστεί αυτό στην καθημερινότητα.

 

Και αυτό όχι λόγο έλλειψης τεχνολογίας αλλά γιατί το συγκεκριμένο σύστημα απαιτεί πως όλα τα ιχ θα πρέπει να είναι αυτοοδηγουμενα.

Δλδη είναι αδύνατο να συνυπάρξει με σημερινα-αυριανα παραδοσιακά οχήματα με οδηγούς στο τιμόνι.

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Στα μοντέλα που προορίζονται για την Ελλάδα προτείνω να ενσωματώσουν έναν αισθητήρα που θα πατάει ακαριαία κόρνα όταν ανάβει πράσινο και είναι μπροστά άλλο αμάξι! :D

  • Like 8
Δημοσ.

Δηλαδή ο οδηγός τι έλεγχο θα έχει στο μέλλον; Ναιναι μπορούμε να πούμε τις εξυπναδούλες ότι το bot θα είναι αλάνθαστο κτλ μπούρδες αλλά εσύ τι έλεγχο θα έχεις πάνω στο bot; Ότι θέλει θα κάνει; Γιατί να θεωρείται καλύτερη επιλογή και για ποιο λόγο να γίνει υποχρεωτικό (θα γίνει και αυτό);

 

Ρητορικές ερωτήσεις. Η απάντηση είναι για το καλό σου, την ασφάλεια σου μπλαμπλαμπλα

  • Like 1
Δημοσ.

όχι όχι και πάλι όχι ,να δεν λέω τα αυτοοδηγούμενα είναι καλή λύση για κάποιον μεγάλο άνθρωπο,για έναν ανάπηρο,για κάποιον που έχει φτάσει σε μια ηλικία και δεν έμαθε να οδηγάει και θα του φανεί δύσκολο,για κάποιον που απλά θέλει να πάει κάπου και δεν γουστάρει να οδηγάει αλλά όχι για όλους.

επίσης όλα αυτά προυποθέτουν τρελές υποδομές που ούτε σε 20 χρόνια δεν θα δούμε με τους ρυθμούς προόδου,τόσα χρόνια απο το 2000 τι είδαμε στους δρόμους? τα αυτοκίνητα έχουν καλύτερα injection,led φώτα,multimedia συστήματα και άλλες τέτοιες βελτιώσεις....αυτό που λέει η είδηση είναι κάτι εξωγήινο  

 

ααααα ναι, επειδή ο μερικός αυτοματισμός είχε επιτυχία, είπαμε να το πάμε σε άλλο επίπεδο...

μεγάλε μετά τον β' παγκόσμιο ξέρεις πόσα jet πέφτανε και κάναν εκρήξεις στον αέρα? πάντα έχεις αποτυχίες σε κάθε αρχή τεχνολογίας.

και οι πρώτες ψηφιακές κάμερες ήταν σκουπίδια μπροστά στις κλασικές φωτογραφικές και δες τώρα που έχουν φτάσει,τι εννοώ με το παράδειγμα? σε σχέση με μας κοίτα που είναι τα αυτοοδηγούμενα και κοίτα σε 30 χρόνια που θα φτάσουν!

Δημοσ.

Είναι μέχρι να χάσετε δικό σας πρόσωπο από ανθρώπινο λάθος... Μετά ίσως αλλάξετε γνώμη μερικοί. Τα αυτο-οδηγούμενα οχήματα ήδη δείχνουν πολύ καλά σημάδια στο θέμα της ασφάλειας, καθώς και της αποδοτικότητας. Σε λίγα χρόνια από τώρα θα θεωρείται ανήθικο να αναλαμβάνει κανείς το τιμόνι αντί του αυτόματου συστήματος...

  • Like 2
Δημοσ.

Ότι πεις.ειδαμε και τα αυτοκίνητα που έχουν κλείσει όλους δρόμους παρκαρωντας δεξιά και αριστερά κάνοντας κεντρικούς δρόμους μονόδρομους.βγες εξω 5 -6 το πρωί που ξεκινω για δουλειά να δεις ποσά αυτοκίνητα Επίσης γράφουν τα φανάρια κι αν τους πεις και κάτι σε βρίζουν.οπως Επίσης όταν ενα αμάξι βγαίνει απο στενό όσο βλέπει αμάξια να διέρχονται δε το κουνάνε Μόλις δουν μηχανάκι πετάγονται σου λέει Εγώ δε θα παθω κάτι στα @@ μου για το μηχανακι

Σιγά την επανάσταση! Ο μέσος έλληνας έχει καταργήσει εδώ και χρόνια τα φανάρια και περνάει με slot based παρατηρήσεις. Ιδίως στα μηχανάκια το σύστημα έχει βγει από την πιλοτική φάση και εφαρμόζεται καθολικά.

Δημοσ.

λοιπόν, επειδή η αρνητικούρα πέφτει σύννεφο, άλλο μια φωτογραφική μηχανή και μια κουζίνα, και άλλο ένα όχημα.

Όταν ο άλλος επαναπαύεται, με την ιδέα ότι θα σωθεί από τον ''αυτοματισμό'' του, με 150 χλμ, τότε είναι που έχουμε θύματα....

Αλλά σου λέω και το άλλο, άσε τα 150 χλμ, με 10χλμ, μέσα στην πόλη, πες ότι σε χτυπάει, και σε αφήνει στο τόπο, ή φυτό, τότε τι;;; Θυσία για χάρη της τεχνολογίας;;;; Και ας μην κοροιδευόμαστε, όλα αυτά δεν αποτελούν ιδέα, υπάρχουν στα σημερινά οχήματα.... έτσι, με τις αποτυχίες τους, και τις επιτυχίες τους, αλλά μια στο εκατομμύριο να συμβεί το κακό...τότε κλάφτα...

Δημοσ.

λοιπόν, επειδή η αρνητικούρα πέφτει σύννεφο, άλλο μια φωτογραφική μηχανή και μια κουζίνα, και άλλο ένα όχημα.

Όταν ο άλλος επαναπαύεται, με την ιδέα ότι θα σωθεί από τον ''αυτοματισμό'' του, με 150 χλμ, τότε είναι που έχουμε θύματα....

Αλλά σου λέω και το άλλο, άσε τα 150 χλμ, με 10χλμ, μέσα στην πόλη, πες ότι σε χτυπάει, και σε αφήνει στο τόπο, ή φυτό, τότε τι;;; Θυσία για χάρη της τεχνολογίας;;;; Και ας μην κοροιδευόμαστε, όλα αυτά δεν αποτελούν ιδέα, υπάρχουν στα σημερινά οχήματα.... έτσι, με τις αποτυχίες τους, και τις επιτυχίες τους, αλλά μια στο εκατομμύριο να συμβεί το κακό...τότε κλάφτα...

 

Και αν με τα σημερινα δεδομενα σε χτυπησει καποιος μεσα στην πολη με 10χλμ τοτε τι; Θυσια για χαρη της απροσεξιας-ομιλιας στο κινητο-αλκοολ-κλπ;

 

Ποσες φορες στο εκατομμυριο εχει συμβει μεχρι σημερα το κακο με ανθρωπινη υπαιτιοτητα; Εκει δεν ειναι κλαφτα;

  • Like 2
Δημοσ.

Καποιος ανεφερε το ποσα ατυχηματα δεν θα εχουμε με τα αυτοοδηγουμενα. Και τα αεροπλανα εχουν αυτοματο πιλοτο και μαλιστα δεν εχουν τις δυσκολιες που συναντας στους δρομους, εμποδια, αλλα αυτοκινητα, πολλους κανόνες κυκλοφοριας και αλλα, δεν βλεπω να πεταμε ομως χωρις πιλοτους. Σαν τεχνολογια τη θεωρω χρησιμη αλλά ποσο ασφαλείς μπορεί να είναι? Εισαι σε κεντρικη λεωφόρο και πας με 150 περιπου, κάποια στιγμη ένας ηλίθιος πεζός θέλει να περάσει απέναντι και τρέχει χωρίς να προσέξει, η αντίδραση του οχήματος ποια θα είναι, θα μπορεσει το οχημα να το προβλέψει και να το χειριστεί άμεσα?. Ας υποθέσουμε οτι έχω ενα τέτοιο και πάω καθημερινά στη δουλεια μου και με παει απο συγκεκριμένο δρομο, πριν καποιες μερες δυο δρομοι διπλα στο σπιτι μου απο διπλης κυκλοφοριας εγιναν μονης, αυτό θα μπορεσει να το αναγνωρίσει? Τι κανει δηλαδή θα διαβάζει τα σήματα? Γιατί στους χάρτες δεν θα υπάρχει η αλλαγή. Επισης με την λογικη οτι το αυτοκινητο θα πηγαινει μονο του ο επιβατης δεν θα χρειαζεται να εχει διπλωμα αφου δεν οδηγει αυτος και ολα τα κανει το αμαξι, ουτε αυτο το θεωρω θετικο αν ισχυει γιατι αν χρειαστει να κανει κατι δεν θα γνωριζει βασικα πραγματα. Υπαρχουν πολλα ακομα που θα μπορουσα να πω, μπορεί ομως όλα αυτά με κάποιο τροπο να τα αντιμετωπίζει, δεν γνωρίζω, απλα θέλω να πω οτι υπαρχουν πολλοί παράγοντες που πρεπει να υπολογιστούν και δεν ξέρω κατα ποσο μπορεί να προβλέψει οτι μπορεί να σου συμβεί στο δρόμο. Οι τζιχαντιστες πάντως και αλλες παρόμοιες οργανώσεις θα κανουν πάρτι με αυτά.

  • Like 1
Δημοσ.

Για να γίνει όλο αυτο πρεπει σε όλη την Ελλάδα να φτιάξουνε και τους δρόμους με τους ανάλογους αισθητήρες !!!! Και παλι πες οτι χαλάει ενα κομμάτι αισθητήρων και παρουσιάζει βλάβη (διακοπή ρεύματος ή οτιδήποτε άλλο) .Ας φτιάξουν την Κορίνθου- Πατρών λεω εγώ και την Πατρών-Πύργου για αρχή και βλέπουμε ολα τα άλλα

Υ.Γ. : Μέχρι και στην φώτο με το φανάρια φαίνεται ο ψεκασμός απο πίσω !

Δημοσ.

Τις υποθέσεις που κάνετε είτε εσείς, είτε άλλοι αρνητικοί στο youtube δεν τις έχουν σκεφτεί αυτοί που αναπτύσσουν τα συστήματα παιδιά. Στείλτε ένα email να τους ανοίξετε τα μάτια.

  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι σιγουρο οτι τα φαναρια θα ειναι ενα απαρχαιωμενο συστημα, οσοι φοβαστε την αυτοματη οδηγηση σκεφτειτε οτι σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα ο υπολογιστης του αυτοκινητου (αυτο που τα μαστορια αποκαλουν "εγκεφαλο") εχει τον ελεγχο των φρενων με το συστημα ABS, τα περισσοτερα δε το εχουν παει ενα βημα παραπερα με esp και λοιπα antispin συστηματα, Κυριολεκτικα το αυτοκινητο αποφασιζει τι ειναι καλυτερο να κανει και τι λεει το ποδι του οδηγου πανω στο πενταλ ειναι μονο μια παραμετρος.
Πραγματικα εμπιστευομαι περισσοτερο εναν υπολογιστη παρα εναν οποιονδηποτε ανθρωπο οσον αφορα τον χειρισμο ενος αυτοκινητου.
Φυσικα στην αρχη θα υπαρξουν αστοχιες αλλα συντομα θα καταληξουμε σε συντριπτικα νουμερα που κανεις δεν θα φοβαται το αυτοκινητο, οπως κανεις δεν φοβαται το ABS.

Να πω επισης οτι παλιοτερα δοκιμαζαν να βαλουν μαγνητες και αλλου ειδους αισθητηρες στους δρομου για να κινηθει ενα αυτοκινητο καθοδηγουμενο απο εναν υπολογιστη, σημερα αυτο δεν χρειαζεται, οι υπολογιστες εχουν γινει πολυ πιο ισχυροι και το λογισμικο του με τις καμερες που θα εχει το αυτοκινητο επανω θα βλεπει και θα αντιλαμβανεται οτι αντιλαμβανεται και ο ανθρωπινος εγκεφαλος.

ΥΓ Γελασα πολυ με την διαπιστωση οτι τα μηχανακια ηδη δουλευουν με slot based συστημα και περνανε κατα περιπτωση. :) Οδηγαω μηχανακι και πιστευω οτι τα μηχανακια ειναι οτι πιο επικυνδινο κυκλοφορει στους δρομους, εχω δει απιστευτα πραγματα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καποιος ανεφερε το ποσα ατυχηματα δεν θα εχουμε με τα αυτοοδηγουμενα. Και τα αεροπλανα εχουν αυτοματο πιλοτο και μαλιστα δεν εχουν τις δυσκολιες που συναντας στους δρομους, εμποδια, αλλα αυτοκινητα, πολλους κανόνες κυκλοφοριας και αλλα, δεν βλεπω να πεταμε ομως χωρις πιλοτους. Σαν τεχνολογια τη θεωρω χρησιμη αλλά ποσο ασφαλείς μπορεί να είναι? Εισαι σε κεντρικη λεωφόρο και πας με 150 περιπου, κάποια στιγμη ένας ηλίθιος πεζός θέλει να περάσει απέναντι και τρέχει χωρίς να προσέξει, η αντίδραση του οχήματος ποια θα είναι, θα μπορεσει το οχημα να το προβλέψει και να το χειριστεί άμεσα?. Ας υποθέσουμε οτι έχω ενα τέτοιο και πάω καθημερινά στη δουλεια μου και με παει απο συγκεκριμένο δρομο, πριν καποιες μερες δυο δρομοι διπλα στο σπιτι μου απο διπλης κυκλοφοριας εγιναν μονης, αυτό θα μπορεσει να το αναγνωρίσει? Τι κανει δηλαδή θα διαβάζει τα σήματα? Γιατί στους χάρτες δεν θα υπάρχει η αλλαγή. Επισης με την λογικη οτι το αυτοκινητο θα πηγαινει μονο του ο επιβατης δεν θα χρειαζεται να εχει διπλωμα αφου δεν οδηγει αυτος και ολα τα κανει το αμαξι, ουτε αυτο το θεωρω θετικο αν ισχυει γιατι αν χρειαστει να κανει κατι δεν θα γνωριζει βασικα πραγματα. Υπαρχουν πολλα ακομα που θα μπορουσα να πω, μπορεί ομως όλα αυτά με κάποιο τροπο να τα αντιμετωπίζει, δεν γνωρίζω, απλα θέλω να πω οτι υπαρχουν πολλοί παράγοντες που πρεπει να υπολογιστούν και δεν ξέρω κατα ποσο μπορεί να προβλέψει οτι μπορεί να σου συμβεί στο δρόμο. Οι τζιχαντιστες πάντως και αλλες παρόμοιες οργανώσεις θα κανουν πάρτι με αυτά.

 

1. Οχι, σε καμμια εθνικη λεωφορο δεν "πρεπει" να πας με 150. Αλλα ακομη κι αν πας, μιλαμε για εθνικη λεωφορο, οπου δεν υφισταται η διελευση πεζων. Εκτος κι αν με τον ορο "εθνικη λεωφορο" εννοουμε την παραλιακη...

 

2. Ολα αυτα, δεν προκειται να γινουν αυριο η μεθαυριο. Ειναι συστηματα που αναπτυσσονται και θελουν χρονια να μπουν και να προσαρμοστουν, διοτι παραλληλα με τις αλλαγες στο οχημα, πρεπει να υπαρξουν και οι απαραιτητες αλλαγες στους δρομους, οχι στο αν ειναι καλα φτιαγμενοι πλεον, αλλα θα αλλαξει ολη η δομη τους, με αισθητηρες με ξεχωρισμενες λωριδες κυκλοφοριας οπου το αυτοκινητο θα αποφασιζει σε ποια πρεπει (και οχι θελει) να παει, με τι ταχυτητα κλπ, κατι δηλαδη σαν να κινειται σε ραγες οπως σημερα τα τραμ.

Μην ξεχναμε οτι το ABS εκανε την εμφανιση του το 1988 και περασαν σχεδον 30 χρονια ωστε να θεωρηθει αναποσπαστο κομματι του αυτοκινητου.

Επεξ/σία από pournaras

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...