Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ποτε μου δεν πηγαινα τα αμαξια, παντα μηχανη ηθελα. Το μοναδικο ζητημα μου ειναι αυτο της ασφαλειας.. εχω ακουσει τοσα τροχαια και τοσα ασχημα περιστατικα.. και δε θελω και οι γονεις μου να αγχωνονται και για αυτο, γιατι αν εχω μηχναη ξερω θα ειναι αγχωμενοι. Οσοι απο δω οδηγουν μηχανη τι εχουν να πουν για περι ασφαλειας; Θα θελα πολυ να αποκτησω ena beverly 300cc η μια tdm900cc (ξερω εχουν τεραστια διαφορα μεταξυ τους αλλα μου αρεσουν και οι δυο).. τι γνωμη εχετε για αυτες τις μηχανες; Εχετε να προτεινετε καποια;

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

έχω παααρα πολλούς γνωστούς με μηχανες, δεν νομίζω να υπάρχει οδηγός μηχανής που να μην εχει πάθει κάποιο ατύχημα  (έστω και μικρό ) 

Δημοσ.

Πρώτη μηχανή TDM 900άρα? Θα σου έλεγα ξεκίνα με (πολύ) μικρότερη σαν το Beverly κι αν συνεχίσεις να γουστάρεις ανεβαίνεις. Σίγουρα μπορείς να βγάλεις απεριορίστου κυβικών δίπλωμα?

 

Ένας γενικός κανόνας πάντως είναι ότι υπάρχουν δύο ειδών μηχανόβιοι. Αυτοί που έπεσαν κι αυτοί που θα πέσουν.

 

Σκέψου ότι ακόμα κι αν πηγαίνεις με 40χλμ, σε πεντακάθαρο οδόστρωμα, σε απόλυτη καλοκαιρία, με full εξοπλισμό και πανοπλία παντού, τα μάτια 400 και ολοκαίνουριο όχημα, πάντα θα υπάρχει ένας μαλάκας που το στοπ το βλέπει σαν προαιρετική παραίνεση, το φλας σαν διακοσμητικό στοιχείο και το πορτοκαλί φανάρι σαν challenge.

  • Like 1
Δημοσ.

έχω παααρα πολλούς γνωστούς με μηχανες, δεν νομίζω να υπάρχει οδηγός μηχανής που να μην εχει πάθει κάποιο ατύχημα  (έστω και μικρό ) 

 

Αυτό καταρχήν. Εν συνεχεία πάντα φοράς κράνος και τέλος εύχεσαι να μην είσαι άτυχος οπότε όταν έρθει η ώρα σου για το ατύχημα να τη βγάλεις με κανα σπασμένο πόδι στη χειρότερη.

 

Δεν έχει καμία σημασία "για τι τη θέλεις". Όταν θα είναι η σειρά σου το πεζοδρόμιο δε θα ρωτήσει για τι την ήθελες.

Δημοσ.

φιλικοτατη συμβουλη.αν εισαι 15-30 ,ΜΗΝ παρεις μηχανη.εβγαινα μαυρομαλης,και αν δεν ειχα ατυχημα,γυρνουσα σπιτι ασπρομαλης.μετα τα 30, για μεσα στην πολη,ενα 50αρακι κανει παπαδες.για ταξιδι,αυτοκινητο.

  • Like 1
Δημοσ.

εχουν περασει 4 μηχανακια απο τα χερια μου. Απο 20 χρονων μεχρι τωρα που ειμαι 38 με την σειρα ειχα YAMAHA DR200,TRANSALP 600,σκουτερ aprilia scarabeo 200 και τωρα εχω το YAMAHA XTX 660.

Δεν υπαρχει περιπτωση να εχεις μηχανη και να μην εχεις πτωση .ευχεσαι μονο να μην χτυπησεις.Εγω δυστυχως 2 φορες απο τις Χ  που εχω πεσει + οτι δεν εφταιγα (και τις 2 φορες μου βγηκαν απο στοπ και δεν προλαβα να σταματησω και στο φρεναρισμα μπαταρησε το μηχανακι) ειχα 1 μηνα την φορα γυψο στο ποδι (πηγε ευτυχως εναλλαξ γιατι δεν ξερω τι θα γινοταν αν χτυπαγα το ιδιο ποδι) και ημουν τυχερος που δεν ηθελα εγχειριση.

Μετα απο την 2η πτωση που ειναι προσφατη πηγαινοερχομαι 90% με αμαξι και 10% με το XTX που σκεφτομαι να το πουλησω.Επισης αν ξαναπαρω μηχανη θα παρω με ABS για να μην ξαναμπαραρει στο αποτομο φρεναρισμα απο το μπλοκαρισμα των τροχων.Ακομα δεν εχω αποφασισει ομως αν θα ξανανεβω.

Συμπερασμα μπορει να φυλαγεσαι εσυ και να προσεχεις αλλα οσο περναει και ο καιρος πολυ ασχετοι κυκλοφορουν εκει εξω και μπορουν να σε παρουν στον λαιμο τους.

 

κρανος κτλ ισχυει και να αποφευγεις τα σορτσακια-κοντομανικα.Αν εχει χρηματα δωσε και για μπουφαν-παντελονι-γαντια-μποτες μηχανης.Μια φορα μπορει να χρειαστουν αλλα να σου σωσουν την ζωη.

  • Like 1
Δημοσ.

1. Ξεχνάς μαλλί φτιαγμένο, γιατί θα πάρεις γαμάτο κράνος , και θα το φοράς ΠΑΝΤΑ!!!
Και όποιον βάζεις πάνω, ΚΡΑΝΟΣ. Δεν παίζεις με τη ζωή κανενός. Ο αναβάτης έχει μεγαλύτερο κίνδυνο να φύγει σούπερμαν.


2. Αν δεν έχεις λεφτά για μπότες μηχανής, να προτιμάς σκληρά μποτάκια, και γενικά παπούτσια χωρίς κορδόνια.
Η μπότα μηχανής πάντως μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ κομένου  - σπασμένου κάτω άκρου αν γίνει η στραβή.

3. Μπουφάν μηχανής οπωσδήποτε, με προστατευτικά και επενδύσεις για όλους τους καιρούς, στο νούμερο σου.
Γλυτώνεις από πνευμονίες και βροχίτιδες που θα τις θυμάσαι για πάντα μεγαλώνοντας. Και δε φουσκώνει σα μπαλόνι (όλα τα άλλα θα φουσκώνουν και δεν κρατάνε κρύο).

Παντελόνι μηχανής δεν φοράω ούτε εγώ, καλό θα είναι βέβαια (για τα προστατευτικά). Κάποιοι φοράνε εντουράδικα προστατευτικά στα γόνατα, έξω από το παντελόνι. Καλή λύση και αυτή.

4. Προτίμησε κανονική μηχανή , ούτε κωλόπαπο ούτε σκούτερ με ρόδες κάτω από 13 ίντσες.
Η κανονική μηχανή έχει αναρτήσεις - φρένα - λάστιχα. Αυτά τα μπουρδέλα δεν έχουν τίποτα. Ειδικά τα παπιά.Τα λαστιχάκια τους έχουν ελεεινή πρόσφυση στους ελληνικούς δρόμους.

ΟΧΙ ΣΤΡΗΤ, ΟΧΙ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200 ΤΕΛΙΚΗ. Τουλάχιστον για τα πρώτα χρόνια ..
Δεν βολεύουν, και θέλουν εμπειρία και σεβασμό.

Ότι πάρεις, να είναι με μεγάλη μπαγκαζιέρα για να βάζεις κράνος - γάντια - αδιάβροχα - πράγματα.

5. Να έχεις ασφαλές μέρος για να τη βάζεις. Συναγερμό και τηλεειδοποίηση οπωσδήποτε ( η τηλεειδοποίηση μπαίνει σε οποιοδήπτοε συναγερμό αν δεν έχει ήδη, με κόστος γύρω στα 50 ευρώ).
Τα λουκέτα γενικά τα μασάνε, εκτός από κάτι τέτοια https://www.moto-accessories.gr/products/kleidaries_diskou/abus_louketa_diskoprenou_granit_quick_hb50_mini  αλλά σηκώνουν πλέον ολόκληρη τη μηχανή και φεύγουν (μέχρι και για φορτηγάκια με ηχομόνωση μου έχουν πει).

Αν πάρεις μη εμπορικό μοντέλο είσαι πιο χαλαρός.

6. Δεν έχεις ποτέ προτεραιότητα. ΠΟΤΕ!! Σε όλες τις διασταυρώσεις τσεκάρεις (πας τόσο όσο να μπορείς να φρενάρεις), ακόμα και όταν περνάς το φανάρι (με πράσινο). Ειδικά όταν έχει μόλις ανάψει.

7. Αν τη φοβάσαι , ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ.  Πάρε αυτοκινητάκι. Άλλο προσεκτικός, άλλο φοβιτσιάρης.

8. Προτιμάς να πηγαίνεις από κεντρικούς δρόμους με πάνω από μία λωρίδα. Σου δίνει άνεση και περισσότερο χώρο για ελιγμούς.
Ούτως η άλλως η κίνηση δεν σε επηρεάζει πολύ.

9. Μην κάνεις μαλακίες !  Και πρόσεχε τους άλλους πολύ περισσότερο από αν είχες αμάξι.
Δεν περνάς ανάμεσα σε αμάξια και πεζοδρόμια, δεν περνάς με 200 ανάμεσα σε αμάξια, κοιτάς και καθρέφτες μην έρθει και στη φορέσει κανένας λακαμάς από πίσω, προσέχεις για απότομες αλλαγές πορείας από αυτούς που είναι δίπλα σου ή μπροστά σου, και είσαι με το σταυρό στο χέρι όταν περνάς δίπλα από σταματημένα - παρκαρισμένα μην σου ανοίξει καμιά πόρτα στο άσχετο. Για αυτό και η πρόταση για κεντρικούς δρόμους με 2 λωρίδες και πάνω.

Εγώ ξεκίνησα με suzuki freewind 600 στα 26 μου (μόνο ποδήλατο είχα καβαλήσει μέχρι τότε).
Μετά πήρα το θηρίο

το οποίο το έχω ακόμα (προς πώληση για όποιον ενδιαφέρεται, έχει αραχνιάσει τον τελευταίο χρόνο).

Δεν έχω περάσει ποτέ κόκκινο 20 χρόνια.

Έχω πέσει μια φορά με πολύ λίγα χιλιόμετρα σε στροφή που μου σβησε, και δεν έβαλα πόδι να την κρατήσω , γιατί το θηρίο είναι 300 κιλά.
Έχω γλυτώσει και 3-4 τούμπες με λίγα χιλιόμετρα ,
και 1 με πολλά στην εθνική στο allou (ατύχημα μετά τις στροφές και σταματημένα, ευτυχώς τα φρένα και τα 50άρια καλάμια του κτήνους με κράτησαν στο δρόμο και με σταμάτησαν πριν σκάσω στα μπροστινά).

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσεις κάποια στιγμή. Οπότε φρόντισε να είναι με λίγα , και σε ανοιχτό σημείο.

φιλικοτατη συμβουλη.αν εισαι 15-30 ,ΜΗΝ παρεις μηχανη.εβγαινα μαυρομαλης,και αν δεν ειχα ατυχημα,γυρνουσα σπιτι ασπρομαλης.μετα τα 30, για μεσα στην πολη,ενα 50αρακι κανει παπαδες.για ταξιδι,αυτοκινητο.

έγκλημα τα πενηνταράκια.

μηχανή πάντα , όχι πατίνι !

  • Like 14
Δημοσ.

Το παραπανω ποστ του kfyros μπορει καλλιστα να γινει sticky στην αντιστοιχη ενοτητα γιατι περιεχει συμπυκνωμενες ολες μαζι τις αληθειες.

 

 

-Οι γονεις σου ΠΑΝΤΑ θα ανησυχουν. Αυτο ειναι κατι που δεν αλλαζει,ειναι το φυσιολογικο. Φαντασου οτι ειμαι 40 χρονων γομαρι,εχω εκατονταδες χιλιαδες χλμ με μηχανες (παντα με μεγαλες μηχανες απο 18 χρονων),ελαχιστα μικροατυχηματα εκ των οποιων εφταιγα στο 1/5 μολις,αλλα η ανησυχια καθε φορα που κυκλοφορω με τη μηχανη μου δεν τους φευγει.

 

-Το κρανος ειναι κατι που δεν ειναι απλα απαραιτητο. Ειναι κομματι σου κανονικα. Και το μπουφαν,τα γαντια,οι επιγονατιδες και τα μποτακια ειναι απαραιτητα,αλλα εστω οτι καπως ψιλοεπισκευαζονται (συνηθως) χερια και ποδια απ τους γιατρους. Το κεφαλι ΔΕΝ επισκευαζεται και ΔΕΝ αντεχει.

 

-Ολοι πεφτουμε. Συνηθως πεφτουμε μολις νιωσουμε υπερβολικα σιγουροι για τον εαυτο μας πανω στη μηχανη μας.

 

-Ποτε σκουτερ,παπια και λοιπες μικρες επικινδυνες αηδιες χωρις φρενα,χωρις αναρτησεις,χωρις ροδες κλπ. Παρε μια μικρη μοτοσυκλετα,σχετικα ελαφρια,με οσο το δυνατον πιο σωστα φρενα και αναρτησεις,και χωρις πολλα πλαστικα γιατι στο πρωτο απλο (ακομη και σταματημενος) κρατς θα κλαψεις

 

-ΟΧΙ,το tdm ΔΕΝ ειναι η καταλληλη πρωτη μηχανη ουτε για σενα,ουτε για κανεναν. Παρε κατι πολυ λιγοτερο τρομακτικο για αρχαριο,ηπιο σε ολα του και μετα ανεβαινεις κατηγορια.

 

-Οδηγας με προοπτικη του...απροοπτου και κερδιζεις χρονο χωρις ατυχημα ετσι. Παντα βλεπεις τον μπροστινο σου να εχει φλας δεξια,και υπολογιζεις οτι θα στριψει αποτομα αριστερα της ωρα που εισαι διπλα του,βλεπεις πρασινο και κοντοστεκεσαι (ειδικα στην αρχη που αναβει) γιατι ολο και καποιος μαπας θα περασει με κοκκινο,διασταυρωνεσαι με καποιον που και στα αριστερα σου ειναι και στοπ εχει και σταματας να περασει γιατι καλυτερα να σε κοιταει σαν χαζο παρα να σε κοιταει πεσμενο.

 

-Αν βρεις μηχανη με abs παρτην. Θα γλιτωσεις τουλαχιστον μια (αν οχι περισσοτερες) πτωση απο φρεναρισμα σου.

 

-Μη βιαζεσαι. Οσο αργα και να πας,θα φτασεις νωριτερα απο αυτοκινητο,λεωφορειο,τραμ κλπ

 

-Μη φορας ακουστικα για να μην απομονωνεσαι απο το περιβαλλον. Πρεπει και χρειαζεται να αντιλαμβανεσαι συνεχεια τι γινεται τριγυρω σου.

 

-Σεβασου τη μηχανη σου και θα σε σεβαστει κι αυτη. Συνηθισε την,τις αντιδρασεις της,το χειρισμο της,το βαρος της,τα φρενα της,τη γεωμετρια της,χαλαρωσε πανω της σε ανοιχτο μερος (μια ασφαλτοστρωμενη αλανα πχ) και μετα θα τη νιωθεις πιο καλα στις πολεμικες συνθηκες της πολης.

 

 

Ειδικος δεν ειμαι,δασκαλος δεν ειμαι,καγκουρας υπηρξα (εχει μεινει ενεργο dna ακομη),μπορει να εχω πανω απο μια δεκαετια να σαβουρντιστω,αλλα καθε βολτα που βγαζω τη μηχανη ξερω οτι μπορει να φαω τα μουτρα μου,γιατι οπως ειπα νωριτερα "ολοι πεφτουμε",και αυτο με κανει να τη σεβομαι καθε φορα που τη βαζω μπρος.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το 50αρακι,δεν πιανει πανω απο 60-80 χλμ,και για να τα πιασει,κανεις και ενα τσιγαρο.αυτο δινει ασφαλεια.αν νομιζετε οτι ο 20αρης θα παρει την καλυτερη σουπερ ντουπερ,που πιανει τα 200,(ακου να 200αριζει η πρωτη μηχανη του νεοπα...),και δεν θα τερματιζει το γκριπ του γκαζιου,μαλλον τα ξεχασατε.επισης,στο 95% του οδικου δικτυου,δεν υπαρχει μηχανη που να φρεναρει γρηγορα και ασφαλως.εκει,το ανεμικο 50αρακι,φρεναρει πολυ καλυτερα,αφου δεν εχει προλαβει να αναπτυξει ταχυτητα...η οποια και προκαλει τα ατυχηματα ........

Επεξ/σία από dollyyy19
  • Like 1
Δημοσ.

Μην πάρεις μηχανή.. Είχα απο τα 18 μέχρι τα 30 μηχανή. 4 ατυχήματα , σε κανένα έφταιγα και ευτυχώς τη γλύτωσα με κατάγματα.

 

Αν πάρεις πάντα μα πάντα οπως έγραψαν και παραπάνω ΚΡΑΝΟΣ.

Δημοσ.

το 50αρακι,δεν πιανει πανω απο 60-80 χλμ,και για να τα πιασει,κανεις και ενα τσιγαρο.αυτο δινει ασφαλεια.αν νομιζετε οτι ο 20αρης θα παρει την καλυτερη σουπερ ντουπερ,που πιανει τα 200,(ακου να 200αριζει η πρωτη μηχανη του νεοπα...),και δεν θα τερματιζει το γκριπ του γκαζιου,μαλλον τα ξεχασατε.επισης,στο 95% του οδικου δικτυου,δεν υπαρχει μηχανη που να φρεναρει γρηγορα και ασφαλως.εκει,το ανεμικο 50αρακι,φρεναρει πολυ καλυτερα,αφου δεν εχει προλαβει να αναπτυξει ταχυτητα...η οποια και προκαλει τα ατυχηματα ........

 

Συγνωμη κιολας,αλλα δεν στεκει σε κανενα απολυτως σημειο ολη σου η τοποθετηση.

Και δεν χρειαζεται η πρωτη μηχανη του να πιανει τα 200,αλλα ουτε να παει πιο αργα απο ποδηλατο.

Απο που και ως που ειναι ασφαλες να κινεισαι σε πολη με ενα οχημα που δεν μπορει καν να κινηθει με τη μεση ταχυτητα της δεξιας λωριδας μιας λεωφορου?

Απο που και ως που ενα οχημα με γελοια φρενα-λαστιχα-αναρτησεις φρεναρει καλυτερα απο ενα σωστο και πληρες?

 

Καλυτερα προτεινε του να παει με το λεωφορειο ή με τα ποδια,παρα να παει σαν προβατο σε σφαγη με το πατινι.

Δημοσ.

Βλέπω ότι όλοι οι μηχανόβιοι θεωρείτε στάνταρ ότι θα κάνει τη βλακεία ο άλλος με το αυτοκίνητο. Εγώ πιο συχνά βλέπω οδηγούς μηχανών (μικρών και μεγάλων) να κάνουν επικίνδυνα πράγματα πάντως...

 

Τέλος πάντων, δεν τις συμπάθησα ποτέ, δεν τις ζήλεψα ποτέ, δεν έχω οδηγήσει ούτε παπάκι. Και όποτε βλέπω, ειδικά κατακαλόκαιρο, μηχανόβιους ντυμένους σαν αστακούς με 40 βαθμούς έξω σχεδόν τους λυπάμαι...:)

  • Like 2
Δημοσ.

Βλέπω ότι όλοι οι μηχανόβιοι θεωρείτε στάνταρ ότι θα κάνει τη βλακεία ο άλλος με το αυτοκίνητο. Εγώ πιο συχνά βλέπω οδηγούς μηχανών (μικρών και μεγάλων) να κάνουν επικίνδυνα πράγματα πάντως...

 

Τέλος πάντων, δεν τις συμπάθησα ποτέ, δεν τις ζήλεψα ποτέ, δεν έχω οδηγήσει ούτε παπάκι. Και όποτε βλέπω, ειδικά κατακαλόκαιρο, μηχανόβιους ντυμένους σαν αστακούς με 40 βαθμούς έξω σχεδόν τους λυπάμαι... :)

 

 

Ακριβως για αυτη την αντιληψη του οδηγου αυτοκινητου που δεν οδηγησε ποτε μηχανη θεωρουμε ολοι οτι τη βλακεια θα την κανει ο αμαξακιας.

Ευχαριστως παντως οποτε θελεις να σε παω (αργη ηρεμη και προσεκτικη) βολτα ως συνεπιβατη,πληρως εξοπλισμενο φυσικα,μεσα στην πολη,και θα μου πεις μεσα σε λιγα λεπτα αν εχουμε δικιο ή οχι.

  • Like 2
Δημοσ.

Ακριβως για αυτη την αντιληψη του οδηγου αυτοκινητου που δεν οδηγησε ποτε μηχανη θεωρουμε ολοι οτι τη βλακεια θα την κανει ο αμαξακιας.

Ευχαριστως παντως οποτε θελεις να σε παω (αργη ηρεμη και προσεκτικη) βολτα ως συνεπιβατη,πληρως εξοπλισμενο φυσικα,μεσα στην πολη,και θα μου πεις μεσα σε λιγα λεπτα αν εχουμε δικιο ή οχι.

Δεν το είπα με κακή πρόθεση, αλλά όντως αυτό που βλέπω και μέσα στην πόλη και σε ταξίδια είναι οδηγούς μηχανής να κάνουν επικίνδυνα πράγματα (ή τουλάχιστον πράγματα που εγώ θεωρώ επικίνδυνα).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...