Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μπράβο ο iron-man. Βέβαια είχε 1 δις ζημιά φέτος η εταιρεία, λόγω αυξημενων κοστων R&D. Το χιλιάρικο για προ παραγγελία επιστρέφεται,αν αλλάξεις γνώμη μετεπειτα. Το ακριβό μοντέλο ήδη κυκλοφορεί Λονδίνο. Και στις 5-6 βασικές αγορές Ευρώπη (Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, και Ελλάδα**) ήδη γίνονται σταθμοί φόρτισης.

 

**1πριλια για την Ελλάδα που ανέφερα;),τα άλλα ισχύουν.

  • Like 10
  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μπράβο ο iron-man. Βέβαια είχε 1 δις ζημιά φέτος η εταιρεία, λόγω αυξημενων κοστων R&D. Το χιλιάρικο για προ παραγγελία επιστρέφεται,αν αλλάξεις γνώμη μετεπειτα. Το ακριβό μοντέλο ήδη κυκλοφορεί Λονδίνο. Και στις 5-6 βασικές αγορές Ευρώπη (Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, και Ελλάδα**) ήδη γίνονται σταθμοί φόρτισης.

 

**1πριλια για την Ελλάδα που ανέφερα;),τα άλλα ισχύουν.

Δημοσ.

Εξαιρετικα ενδιαφερον! Αμα εχεις δικο σου γκαραζ και μπορεις να εγκαταστησεις σταθμο φορτισης τοτε ειναι οτι πρεπει. Για να το παρκαρεις στον δρομο, ειδικα στις πιο κρυες πολιτειες της Αμερικης, δεν εχει νοημα καθως μειωνεται η αυτονομια και η διαρκεια ζωης της μπαταριας δραστικα.

Δημοσ.

Μπράβο ο iron-man. Βέβαια είχε 1 δις ζημιά φέτος η εταιρεία, λόγω αυξημενων κοστων R&D. Το χιλιάρικο για προ παραγγελία επιστρέφεται,αν αλλάξεις γνώμη μετεπειτα. Το ακριβό μοντέλο ήδη κυκλοφορεί Λονδίνο. Και στις 5-6 βασικές αγορές Ευρώπη (Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, και Ελλάδα**) ήδη γίνονται σταθμοί φόρτισης.

 

**1πριλια για την Ελλάδα που ανέφερα ;),τα άλλα ισχύουν.

 

Αν πιο ακριβό εννοείς το Model S, κυκλοφορεί στην Ευρώπη 2-3 χρόνια ήδη, με την Νορβηγία να είναι η μεγαλύτερη αγορά.

  • Like 1
Δημοσ.

επειδή πιθανόν πολλοί να μην το καταλαβαίνουν απο τις φωτό το Tesla S είναι ένα πολύ εντυπωσιακό αυτοκίνητο στη πραγματική ζωή.

το βλέπεις στο δρόμο ανάμεσα σε BMW 5-7, Merc E-S, Audi 6, Volvo κλπ premium και γυρνάς ασυναίσθητα και το κοιτάς.

είναι δε εξαιρετικά φαρδύ κάτι που του προσδίδει και σπορ σχεδιασμό

φαρδύ σαν panamera

 

αν αυτή η εταιρία αντέξει οικονομικά θα γίνει ογκόλιθος μεγέθους Ford και Toyota.

  • Like 3
Δημοσ.

Στην αμερικη τα πρωτα 200000 ηλεκτροκινητα εχουν επιδοτησεις απο το κράτος που μπορει να φτασουν και τα 10000 δολλαρια. Οποτε παμε στα 25000. Βγαλτε και το κοστος βενζινης και συντηρησης κινητηρα σε ολο το χρονο ζωης (γυρω στο 15αρι χιλιαδες για 10 χρονια) και μιλαμε για αγορα με κλειστα ματια!

Στην ελλαδα αν ποτε ερχοταν θα κοιτουσαμε πως να το φορολογησουμε παραπανω για να ταισουμε το κρατος.

Αρχιζουμε να βλεπουμε τον πρωτο κοσμο με το κυαλι...

  • Like 9
Δημοσ.

Nice,αλλά εγώ περιμένω το model 4 που θα κάνει sub 20000 δολλάρια (μάλιστα κάπου είχα διαβάσει για 15k ).  Αυτό για τα 10k που δίνει το κράτος της USA είναι καλή φάση,λογικά το 2017 θα γεμίσει η Αμερική με tesla στους δρόμους :D

Δημοσ.

Όπα! Έρχεται η Τέσλα Ελλάδα μέσα στο 2016? Αυτά είναι. 

 

Μιλάμε για αυτοκίνητα με σχεδόν μηδενικές απαιτήσεις συντήρησης (με χοντρή εξαίρεση την μπαταρία) και χρήσης σε σχέση με τα συμβατικά. Τα μόνα υγρά που έχουν είναι αυτά των υαλοκαθαριστήρων. Η ροπή του ηλεκτροκινητήρα τους επιτρέπει να μην έχουν κιβώτιο ταχυτήτων. Ούτε τακάκια δεν τρώνε γιατί η πέδηση γίνεται κυρίως με τον ηλεκτροκινητήρα που κατά το φρενάρισμα λειτουργεί σαν γεννήτρια και επαναφορτίζει τις μπαταρίες.

 

Η τετρακίνηση στα ηλεκτροκίνητα είναι επίσης πολύ πιο εύκολη χωρίς τα μειονεκτήματα που έχει η τετρακίνηση στα συμβατικά.

 

Το μόνο που θα ζητήσει παραπάνω ένα Tesla είναι ...λάστιχα, γιατί πάνε τάπα.

 

Το κακό είναι πως σιγά μην αφήσουν οι κηφήνες της ΕΕ να χάσει λεφτά η Merc, η BMW και η VW και θα το ταράξουν στην φορολογία όπως ήδη γίνεται για τα Tesla S

  • Like 7
Δημοσ.

Εσεις που λετε για επιδοτησεις αλα αμερικα κλπ ξεχνατε οτι στην Αμερικη εχουν πυρηνικα εργοστασια για ηλεκτρικη ενεργεια , εδω για να φορτισεις το τεσλα θα καις λιγνιτη , οποτε δεν κερδιζεις κατι , ισα-ισα χανεις απο μια επιπλεον μετατροπη της ενεργειας.

 

2ον ναι τα 35.000 ειναι μια καλη τιμη επιτελους για ενα τετοιο αμαξι , αλλα οχι οτι θα σου βγει τζαμπα οπως το παρουσιαζετε.
-Οι μπαταριες οταν θα χρειαστει να αλλαχθουν εχουν τρομακτικο κοστος
-Μια συντηρηση και αυτο θα τη χρειαζεται , αφου δεν παυει να εχει κινητα μερη
-Απο τα συμβατικα αμαξια ηδη γνωριζουμε τα ηλεκτρονικα συστηματα τους ποσο ευκολα χαλανε και τι υψηλο κοστος εχουν αυτα

Τελος εγω το συγκεκριμενο "φτηνο" μοντελο θα το εβγαζα σε 4θεσιο hatchback αμαξωμα, ωστε με την εμφανιση και τις επιδοσεις του ηλεκτρικου κινητηρα να αγκαλιαζα ολη τη νεα γενια , που θα πρεπει να αποδεχτει την μεταβαση στη νοοτροπια του αυτοκινητου.

  • Like 2
Δημοσ.

Βγαλτε και το κοστος βενζινης και συντηρησης κινητηρα σε ολο το χρονο ζωης (γυρω στο 15αρι χιλιαδες για 10 χρονια) και μιλαμε για αγορα με κλειστα ματια!...

 

Ας βάλουμε τα πράγματα σε πραγματική βάση:

 

1. Tα Tesla  ΕΧΟΥΝ ετήσιο κόστος συντήρησης περί τα 600 δολλάρια,και μικρό δεν το λες... 

 

2.Το κόστος βενζίνης να το βγάλεις αλλά το ρεύμα δεν είναι τσάμπα... εκτός αν μένεις δίπλα σε σταθμό φόρισης ή παίρνεις το αυτοκίνητό μόνο για διαδρομές σε εθνικές οδούς. Μην ξεχνάς οτι η τιμή του πετρελαίου για τον Αμερικανό είναι η μισή από οτι εδώ,άρα μην βάζεις εκεί το κέρδος σαν Έλληνας...

 

3.Άραγε όταν σε 4 χρόνια οι μπαταρίες θα έχουν χάσει 20% της ισχύς τους και σε 8 το 40% και 20% με 30% ακόμα κάτω σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα και για να τις αλλάξεις θα θέλεις 5-6 χιλιάρικα minimum τι θα κάνεις; Θα το πουλήσεις και εάν ναι ποιος θα το πάρει; Με  σχεδόν την μισή αυτονομία τότε πόσο νομίζεις ότι θα αξίζει;

 

4.

+ το ότι θα μειωθούν και οι πόλεμοι

Ναι γιατί ως γνωστόν σε λίγα χρόνια αεροπλανοφόρα, μαχητικά υποβρύχια θα είναι ηλεκτρικά...Αλήθεια τα εργοστάσια που παράγουν τις μπαταρίες λιθίου είναι και αυτά ηλεκτρικά;

almost_green_car_1009045.jpg

 

5.

Μπράβο! Ένα μεγάλο βήμα πιο κοντά σε μια ιδανική τεχνολογία κίνησης!

 

 

Nαι σίγουρα...IDriveACleanCar.jpg

 

Όπως έχω γράψει και στο παρελθόν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι το μέλλον. Τα αποθέματα λιθίου / νικελίου δεν επαρκούν για να καλύψουν μία παγκόσμια ζήτηση. Επιπλέον θα έχουν σχεδόν εξαντληθεί τα επόμενα 20 χρόνια! Τέλος, το κόστος παραγωγής των μπαταριών αυτών για το περιβάλλον είναι πιο επιζήμιο από ότι η συνολική κατασκευή ενός μέσου βενζινοκίνητου...

 

Το μέλλον λέγεται κυψελες υδρογονου. Ξερω δεν ακούγεται τόσο high-tech αλλά είναι γεγονός:

 

2016-toyota-mirai-atc-eng.png

 

Όσο για την εμφάνιση...

yow13ob4m5qavn64xynt.jpg

ei5n4agxis4bs0i56tps.jpg

  • Like 8
Δημοσ.

Εσεις που λετε για επιδοτησεις αλα αμερικα κλπ ξεχνατε οτι στην Αμερικη εχουν πυρηνικα εργοστασια για ηλεκτρικη ενεργεια , εδω για να φορτισεις το τεσλα θα καις λιγνιτη , οποτε δεν κερδιζεις κατι , ισα-ισα χανεις απο μια επιπλεον μετατροπη της ενεργειας.

 

2ον ναι τα 35.000 ειναι μια καλη τιμη επιτελους για ενα τετοιο αμαξι , αλλα οχι οτι θα σου βγει τζαμπα οπως το παρουσιαζετε.

-Οι μπαταριες οταν θα χρειαστει να αλλαχθουν εχουν τρομακτικο κοστος

-Μια συντηρηση και αυτο θα τη χρειαζεται , αφου δεν παυει να εχει κινητα μερη

-Απο τα συμβατικα αμαξια ηδη γνωριζουμε τα ηλεκτρονικα συστηματα τους ποσο ευκολα χαλανε και τι υψηλο κοστος εχουν αυτα

 

Τελος εγω το συγκεκριμενο "φτηνο" μοντελο θα το εβγαζα σε 4θεσιο hatchback αμαξωμα, ωστε με την εμφανιση και τις επιδοσεις του ηλεκτρικου κινητηρα να αγκαλιαζα ολη τη νεα γενια , που θα πρεπει να αποδεχτει την μεταβαση στη νοοτροπια του αυτοκινητου.

dislike!!

μονο ηλεκτρικα ! ανανεώσιμες πηγες ενεργειας και καθαρες πολεις 

  • Like 1
Δημοσ.

dislike!!

μονο ηλεκτρικα ! ανανεώσιμες πηγες ενεργειας και καθαρες πολεις 

 

Ναι ναι, ανανεωσιμες πηγες ενεργειας, οι οποιες θα θελουν καμμια 100η τμ πανελς ανα αυτοκινητο για να γεμισουν καποιες τεραστιες μπαταριες οι οποιες με τη σειρα τους θα φορτισουν το ηλ. αυτοκινητο...

  • Like 2
Δημοσ.

Να καταθέσω λοιπόν κι εγώ την άποψη μου, μένοντας μόνιμα στη Σουηδία μου δόθηκε πέρυσι η δυνατότητα να οδηγήσω ένα tesla model S p85+ σε μια από τις 2 αντιπροσωπείες Tesla στη Στοκχόλμη....
Η επιτάχυνση είναι εξωπραγματική, η απόκριση στο γκάζι είναι τόσο ακαριαία που σε κάνει να τρομάζεις βλέποντας τον δείκτη του αυτοκινήτου να καταπίνει τα νούμερα των χιλιομέτρων 20- 20 μέσα σε δευτερόλεπτα... Η αίσθηση του τιμονιού είναι premium class 100% και συγκρίνεται με αμάξια όπως Mercedes AMG και Porsche Cayman S... Η καμπίνα των επιβατών όταν κλείνει η πόρτα είναι αθόρυβη λες και έχεις εγκλωβιστεί σε μια άλλη διάσταση αποκομμένος από τους ήχους του έξω κόσμου... Κατα την επιτάχυνση το μόνο που ακούγεται είναι ο ήχος από τα λάστιχα και σε επιλογή insane οδήγησης ίσως ακούγεται ελάχιστα ο ήχος των κινητήρων που παραπέμπει σαν φύσημα αέρα... Μπαίνοντας στη θέση του οδικού με το κλειδί στην τσέπη είναι περίεργο το ότι απλά πατάς γκάζι και ξεκινάς, ούτε να γυρνάς κλειδιά ούτε να πατάς το κουμπί start... Η ποιότητα κατασκευής και τα υλικά που επιλέχθηκαν για το εσωτερικό είναι premium φωνάζοντας από τη πρώτη στιγμή... Ο όγκος του οχήματος είναι τεράστιος, στις φωτογραφίες δεν μπορεί να αποτυπωθεί καλά αυτό πρέπει να το δει κανείς από κοντά για να το καταλάβει, όπως επίσης και οι καμπύλες του αυτοκινήτου είναι απλά τέλειες.... Το μόνο που με ξένισε αν και δεν έχει να κάνει με το αμάξι αλλά με προσωπικό μου κόλλημα είναι ότι ενώ εξωτερικά σε προϊδεάζει ότι το αμάξι αυτό έχει απίστευτα άλογα (700 παρακαλώ) με τις τεράστιες ζάντες των 22' και τα τεράστια brembo style δυτικόφρένα η απουσία 2 ή 4άρων εξατμίσεων είναι λίγο περίεργο.... ( ξανά λέω είναι καθαρά υποκειμενικό αυτό και ξέρω ότι είναι ιδιότροπη απαίτηση για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να έχει εξατμίσεις... Η συνήθεια βλέπεις...

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...