gkanel Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Η παρουσίαση στο Ελληνικό κοινό και στο κοινό του Insomnia ήταν μία ευγενική χορηγία της Όταν ο Φωτόπουλος θα κηρύττει απεργία να δω τι θα κάνουμε 2
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Προφανως τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι το μελλον και φυσικα θα διασωσουν τις πολεις. Η επανασταση θα ειναι αναλογη της αντικαταστασης με αυτοκινητα των χιλιαδων αλογων που ειχαν γεμισει με σκ**α τις πολεις στις αρχες του 20αιωνα. Οι εκατομμυρια ρυπογονες μηχανες εσωτερικης καυσης αμφιβολης αποδοτικοτητας μεσα στους χωρους κατοικιας θα αντικατασταθουν απο ελεγχομενα κεντρα παραγωγης ενεργειας μακρια απο χωρους κατοικιας. Βελτιωση στους ρυπους και στην ποιοτητα ζωης, ιδιαιτερα στις πολεις, θα δουν ακομα και περιοχες οι οποιες εξαρτουν κατα μεγαλο ποσοστο την παραγωγη ηλεκτρισμου απο υδρογονανθρακες. Η μεταφορα της παραγωγης ενεργειας σε υψηλοτερο,κεντρικοτερο επιπεδο ειναι παντα αποδοτικοτερη, φθηνοτερη και καθαροτερη. Φυσικα οι ανεπτυγμενες χωρες κινουνται ηδη προς τεραστιες επενδυσεις σε ανανεωσιμες στις οποιες το ηλ αυτοκινητο κουμπωνει τελεια! Στην ελλαδα, επαναλαμβανω, οτι η συντηρητικη μας φυση και τα μικρα ή μεγαλα κατεστημενα μας κανουν να χανουμε ακομα ενα μεγαλο τρένο. 4
gregdel Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Πάντως χονδρικά η κατανάλωση πρωτογενούς ενέργειας πάνω κάτω είναι περίπου η ίδια... με μεγαλύτερους ρύπους (CO2) για το ηλεκτρικό ρεύμα
Retromaniac Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Πάντως χονδρικά η κατανάλωση πρωτογενούς ενέργειας πάνω κάτω είναι περίπου η ίδια... με μεγαλύτερους ρύπους (CO2) για το ηλεκτρικό ρεύμα Όχι ακριβώς. Όταν έχεις κεντρικό σημείο παραγωγής, τότε μπορείς να αποθηκεύσεις το CO2. Πράγμα που δεν μπορείς να κάνεις με το αυτοκίνητο.
Yperaspisths Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Aκόμα και αν φορτίζεις τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε εργοστάσια λιγνίτη θα παράγεις καμια 10αρια φορές λιγότερο co2 απο τα βενζινο-diesel. Μας έλεγαν οτι τα tesla παίρνουν φωτιά ,αλλά δεν μας λένε οτι τα βενζινοκίνητα είναι δέκα φορές πιο επίφοβα στο να αρπάξουν φωτιά. Επίσης ο Elon ανέφερε στην παρουσίαση οτι πανω απο 50.000 άνθρωποι πεθαίνουν απο ασφυξία κάθε χρόνο απο τους ρύπους των αυτοκινήτων. Φυσικά και μόνο η μείωση της ρύπανσης στο κέντρο και της ηχορύπανσης είναι αρκετά στοιχεία για να στείλουν τα βενζινοκίνητα στην ιστορία. Ηδη στην Ελλάδα θα έπρεπε να πωλούνται ηλεκτρικά scooter μόνο αντι για τα πειραγμένα παππάκια των πιτσιρικάδων οι οποίοι θα έπρεπε να φυλακίζονται και τα πειραγμένα παπιά τους να πηγαινουν για παλιοσίδερα 1
BadIronTree Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Παιδάκια ξεχνάτε το πιο σημαντικό ή το κάνετε γαργάρα... Στα κανονικά αμάξια χάνετε περίπου το 70% σε θερμότητα... για αυτό και έχουν ΨΥΓΕΙΟ για να μην λιώσουν τα πάντα... στα ηλεκτρικά πέφτει στο 10-15%... Efficiency είναι μέρα με την νύκτα... 1
mdr21 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Ακομα μην ξεχναμε οτι η αυτονομια , θα ειναι οπως η "μεση καταναλωση" που ανακοινωνουν οι εταιρειες πχ 5-6λ/100χλμ και σε συνθηκες κανονικης οδηγησης ειναι 10-12λ... Γενικα 2 ειναι τα θεματα που πρεπει να λυσει η ηλεκτροκινηση. Οι μπαταριες , που ακομα και με την καθημερινη μας συμβιωση με κινητα , ταμπλετ, λαπτοπ κλπ ξερουμε τι μειουμενη αποδοση εχουν και τι χρονο ζωης και οτι χωρις εξαπλωση πυρηνικων εργοστασιων για παραγωγη ενεργειας , το οικολογικο οφελος δεν ειναι τοσο σημαντικο. Να διευκρινισω οτι δεν ειμαι εναντιον της ηλεκτροκινησης και αν ερθει το τεσλα 3 στην Ελλαδα , θα ειμαι ενας απο τους πιθανους αγοραστες του, αλλα ειμαι σκεπτικος απεναντι σε ολο αυτο βλεποντας οτι δεν ειναι ολα ροδινα και φοβουμενος οτι τελικα ειναι απλα μια ακομα εμπορικη "μοδα"
lampros321 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Χωρίς καμία συζήτηση, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι φιλικότερα προς το περιβάλλον. Κανείς δεν ανέφερε ότι τα λίγα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμα και αντικαταστήσιμα. Ναι ο λιγνίτης είναι πολύ ρυπογόνος. Ναι το φυσικό αέριο είναι ρυπογόνο. Ναι τα πυρηνικά είναι ρυπογόνα και επικίνδυνα. Ναι οι ανανεώσιμες (φωτοβ. + ανεμογ.) έχουν πολύ μικρή απόδοση. Δεν υπάρχει ακόμα μια τέλεια λύση στο πρόβλημα παραγωγής ενέργειας. Αλλά όταν βρεθεί και συμφέρει θα μπορεί να εφαρμοστεί γρήγορα γιατί τα εργοστάσια είναι λίγα. Μέχρι τότε θα έχουμε όλα τα παραπάνω σε κάποια ποσόστωση. Το να αντικαταστήσεις από την άλλη όλα τα αυτοκίνητα στον κόσμο είναι Πολύ δύσκολο. Φανταστείτε ότι ακόμα υπάρχουν αυτοκίνητα που έκαιγαν super. Με τα ηλεκτρικά δεν υπάρχει θέμα γιατί το πρόβλημα μετατίθεται σε ένα πιο εύκολα διαχειρίσιμο επίπεδο. Οπότε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι φιλικότερα στο περιβάλλον. Το αν θα κερδίσουν την αγορά βέβαια εξαρτάτε από άλλος παράγοντες. (τιμή, ευκολία χρήσης, αυτονομία κλπ) Η Tesla τα πάει πολύ καλά ως τώρα, και το νέο model 3 είναι μια υπέροχη πρόταση. Μια παρένθεση για τα αυτοκίνητα υδρογόνου, που φυσικά είναι και αυτά ηλεκτρικά. Αποτελούν πολύ καλή εναλλακτική στις μπαταρίες (λιγότερος χώρος, λιγότερο βάρος, περισσότερη αυτονομία, ταχύτερος ανεφοδιασμός). Αλλά προς το παρόν έχουν επίσης αρκετά προβλήματα. 1. το υδρογόνο είναι εύφλεκτο και εκρηκτικό, πολύ περισσότερο από βενζίνη - ντίζελ. 2. οι κυψέλες υδρογόνου δεν έχουν μεγάλη ισχύ, (οπότε δεν θα μπορούσε το model s να έχει 700 άλογα.) 3. οι κυψέλες υδρογόνου έχουν μικρή απόδοση. το καλύτερο που έχω ακούσει είναι 60 %. Επίσης η παραγωγή υδρογόνου έχει απόδοση λιγότερο από 80%. Αυτό σημαίνει πως εάν πάρεις, από ένα εργοστάσιο λιγνίτη (ή από φωτοβολταϊκά) 100κwh ηλεκτρικής ενέργειας και το αποθηκεύσεις σε μια μπαταρία θα πάρεις πίσω περίπου 100kwh, ενώ εάν το κάνεις υδρογόνο (-20%) και μετά πάλι ρεύμα (-60%) θα χάσεις (μαγικά) περισσότερη από την μισή ενέργεια ,παίρνοντας μόνο 32kwh. Η μπαταρίες μπορεί να έχουν περιορισμούς αλλά είναι Πολύ πιο αποδοτικές από τα αυτοκίνητα υδρογόνου (ρεύμα --> υδρογόνο --->ρεύμα). / προς το παρόν φυσικά...
tselembawa Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Στη Σουηδία πάντως τα super chargers της tesla λειτουργούν αποκλειστικά με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, οι αποστάσεις τους δε είναι τέτοιες που σου επιτρέπουν στις βασικές οδικές αρτηρίες να οδηγείς χωρίς να αγχώνεσαι για το recharge του οχήματος, και με την τεχνολογικά supercharger της tesla το να κανείς στάσεις ανα 400 Km για 45 λεπτά και να φορτίζεις το όχημα στο 80% δεν είναι μικρή υπόθεση, Οι δε θέσεις πάρκινγκ στα σπίτια συνήθως έχουν όλες πρίζα 220V που παρέχουν ρεύμα ήδη για τα συμβατικά αυτοκίνητα ( σουηδικών προδιαγραφών) έτσι ώστε να μπορείς να κρατάς την καμπίνα του αυτοκινήτου ζέστη καθώς και τον κινητήρα για το χειμώνα ( στους -30 δεν είναι εύκολο και λειτουργικό να κάθεστε στο ρελαντί 40 λεπτά μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας πριν ξεκινήσεις για τη δουλειά το πρωί) χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση πλην του παγίου του πάρκινγκ που πληρώνεις ανα μήνα έτσι κι αλλιώς... Τα ηλεκτρικά οχήματα δε έχουν πλήρη φοροαπαλλαγή τελών κυκλοφορίας, η δε ασφάλιση του tesla model S συγκεκριμένα που γνωρίζω ανέρχεται γύρω στα 1000€ το χρόνο που δεν είναι πολλά ( μεικτή ασφάλεια ένας αυτοκινήτου αξίας 100.000€) και την οποία στην παρέχει η ίδια η tesla.... Στην χειρότερη και να το φορτίζεις από το σπίτι σου πάντως δεν είναι τραγικό αν υποθέσουμε ότι η τιμή της κιλοβατώρας εδώ ανέρχεται στα 8 λεπτά και ο μέσος μισθός είναι γύρω στα 3.500€ μεικτά για έναν Σουηδό 1
Dias Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Δημοσ. 2 Απριλίου 2016 Όταν σε 10 χρόνια θα χρειαστείς νέες μπαταρίες, "θεού θέλοντος", θα έχουν κυκλοφορήσει νέου τύπου μπαταρίες όπως οι dual carbon batteries , ή οι μπαταρίες ιόντων αλουμινίου. Επίσης η φόρτιση του των μπαταριών ναι μεν γίνεται από την ΔΕΗ , αλλά ο ηλεκτρισμός θα μπορούσε να προέρχεται από φωτοβολταϊκά, υδρουλεκτρικά / ανεμογεννήτριες κοινός ΑΠΕ. ή ακόμα και από πιο εξωτικές τεχνολογίες (αν τις επιτρέψουν να κυκλοφορήσουν) όπως το hyperion της δευκαλίων green energies : http://www.tovima.gr/science/article/?aid=486578 http://www.ramnousia.com/2012/03/blog-post_9703.html 1
lampros321 Δημοσ. 3 Απριλίου 2016 Δημοσ. 3 Απριλίου 2016 Όταν σε 10 χρόνια θα χρειαστείς νέες μπαταρίες, "θεού θέλοντος", θα έχουν κυκλοφορήσει νέου τύπου μπαταρίες όπως οι dual carbon batteries , ή οι μπαταρίες ιόντων αλουμινίου. Επίσης η φόρτιση του των μπαταριών ναι μεν γίνεται από την ΔΕΗ , αλλά ο ηλεκτρισμός θα μπορούσε να προέρχεται από φωτοβολταϊκά, υδρουλεκτρικά / ανεμογεννήτριες κοινός ΑΠΕ. ή ακόμα και από πιο εξωτικές τεχνολογίες (αν τις επιτρέψουν να κυκλοφορήσουν) όπως το hyperion της δευκαλίων green energies : http://www.tovima.gr/science/article/?aid=486578 http://www.ramnousia.com/2012/03/blog-post_9703.html Δεν υπάρχει ψυχρή σύντηξη. ούτε η νόμοι του σύμπαντος το επιτρέπουν, ούτε η κοινή νοημοσύνη.
kurkosdr Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Δημοσ. 5 Απριλίου 2016 Πάντως χονδρικά η κατανάλωση πρωτογενούς ενέργειας πάνω κάτω είναι περίπου η ίδια... με μεγαλύτερους ρύπους (CO2) για το ηλεκτρικό ρεύμα Χοντρό λάθος αυτό... Τα διυλιστήρια δεν καταναλώνουν ενέργεια για μετατροπή του αργού σε βενζίνη; Εξαιρούνται απο τους νόμους της Θερμοδυναμικής; Επίσης, ψάξε τον όρο MPGe και τι MPGe έχει το μέσο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για να δεις ότι τα ηλεκτρικά είναι πιο αποδοτικά ακόμα και αν μετράμε αποδοτικότητα μόνο του οχήματος. Τι εγινε εκεινος ο τρελος επιστημονας ο Πετρος Ζωγραφος που θα εφερνε επανασταση με την εφευρεση του διασπασης του νερου σε υδρογονο και οξυγονο με ελαχιστο κοστος; Το ειχε βαλει και σε ενα μηχανακι και εβαζε απλα νερο αντι για βενζινη. Τετοιο θελει ο κοσμος. Να πηγαινει στο νερουλαδικο να βαζει το νερακι στο ντεποζιτο και να κανει τα χιλιομετρα του. Οχι να περιμενει να φορτισουν οι μπαταριες. Πφ. Το γεγονός ότι τέτοιοι "εφευρέτες" βρίσκουν ακόμα βήμα σε κάποιο ελληνικό κανάλι δείχνει τι είμαστε... Στην καλύτερη περίπτωση ο "εφευρέτης" έχει κάνει το γνωστό κόλπο με την μετατροπή νερού σε υδρογόνου με βόριο. Όμως η οξείδωση του βορίου είναι αναπόφευκτη συνέπεια αυτού, και η ενέργεια που απαιτείται για να το επαναφέρουμε θα ήταν περισσότερη απο το αν κάναμε το αυτοκίνητο υδρογονοκίνητο απλώς...
songless_bird Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Δημοσ. 6 Απριλίου 2016 Το γεγονός ότι τέτοιοι "εφευρέτες" βρίσκουν ακόμα βήμα σε κάποιο ελληνικό κανάλι δείχνει τι είμαστε... Στην καλύτερη περίπτωση ο "εφευρέτης" έχει κάνει το γνωστό κόλπο με την μετατροπή νερού σε υδρογόνου με βόριο. Όμως η οξείδωση του βορίου είναι αναπόφευκτη συνέπεια αυτού, και η ενέργεια που απαιτείται για να το επαναφέρουμε θα ήταν περισσότερη απο το αν κάναμε το αυτοκίνητο υδρογονοκίνητο απλώς... Ειχε κανει για λογο για μεταλλο που ειναι φτηνο και σε αφθονια. Αρα κολπο μπορει να ειναι, αλλα οχι με το Βοριο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα