jimmyfis Δημοσ. 1 Απριλίου 2016 Δημοσ. 1 Απριλίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους σας. Αγόρασα πριν 1.5 μήνα το tv monitor Samsung T24E390EW το οποίο υπέφερε από τρομερό bleeding. Δυστυχώς δεν το παρατήρησα εξ αρχής για να χρησιμοποιήσω την άμεση αντικατάσταση των πρώτων ημερών και το έστειλα για service στην Samsung. Το παρέλαβα σήμερα μετά από αντικατάσταση του panel αλλά το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται. Είναι δυνατόν να αλλάζουν panel και να μην ελέγχουν αν διορθώθηκε το πρόβλημα? Το θεωρώ εντελώς απαράδεκτο σε κάθε περίπτωση και φοβάμαι ότι θα συνεχιστεί για πολύ αυτό το πάρε/δώσε μέχρι να βρεθεί το σωστό panel χωρίς bleeding το οποίο θα ήθελα να αποφύγω. Το δήλωσα πάλι για επισκευή και περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου. Έχει κανείς εμπειρία με αυτό το πρόβλημα με την Samsung? Δικαιούμαι μήπως επιστροφή χρημάτων ή τέλος πάντων να ζητήσω αντικατάσταση με άλλο μοντέλο που δεν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα? Επεξ/σία 4 Απριλίου 2016 από jimmyfis
jimmyfis Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Επικοινώνησαν σήμερα με email και μου έστειλαν το εξής: Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas και σε συνέχεια της προηγούμενης επικοινωνίας μας, κατά την οποία, μας επισυνάψατε εικόνες από την οθόνη σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι ελέγχθηκαν από το τεχνικό μας τμήμα και το ‘’Clouding’’ που έχετε διαπιστώσει, είναι στα όρια του φυσιολογικού επιπέδου, βάσει των προδιαγραφών του κατασκευαστή και δεν αποτελεί κάποιο λειτουργικό θέμα ή ελάττωμα του πάνελ. Το monitor πριν την επισκευή ήταν έτσι: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8311134/samsung-1a.jpg και https://dl.dropboxusercontent.com/u/8311134/samsung-1b.jpg (η ποιότητα δεν είναι πολύ καλή αλλά φαίνεται καθαρά το πρόβλημα) Μετά την "επισκευή"-αλλαγή panel ήρθε έτσι: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8311134/samsung-2.JPG Η άποψή μου είναι ότι αν και το bleeding καλύπτει μικρότερη έκταση επιφάνειας πλέον, είναι αρκετά πιο έντονο σε φωτεινότητα και θα το έλεγα και χειρότερο από πριν. Μίλησα με το τηλεφωνικό τμήμα και μου είπαν ότι: ...έτσι είναι όλες οι τηλεοράσεις που δεν είναι plasma και είναι κατασκευαστικό πρόβλημα το οποίο δεν αλλάζει ακόμα και με αλλαγή panel, οπότε δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Ζήτησα άμεση αντικατάσταση ή τα λεφτά μου πίσω και η απάντηση που πήρα είναι να μην περιμένω τίποτα από αυτά, αλλά θα το προωθήσουν εσωτερικά το αίτημά μου και θα με ενημερώσουν σε 6-7 μέρες!!! Προφανώς είμαι έξαλλος με την κατάσταση και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα κάποια πληροφορία για το τι μπορώ να κάνω στην συνέχεια.
graphist83 Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Η πρώτη φωτογραφία όντως δεν δικαιολογεί αντικατάσταση. Το δεύτερο είναι όντως ενοχλητικό. Με την Service one μιλάς η με Samsung? Μιλα με Samsung και πες ότι θα κάνεις παράπονα σε προστασία καταναλωτή. Πάντως καλό είναι να ελέγχουμε τα προϊόντα μας από τις πρώτες μέρες. Και δίκιο να είχες το έχασες μετά από 1.5 μήνα
jimmyfis Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου 2016 Η πρώτη φωτογραφία όντως δεν δικαιολογεί αντικατάσταση. Το δεύτερο είναι όντως ενοχλητικό. Με την Service one μιλάς η με Samsung? Μιλα με Samsung και πες ότι θα κάνεις παράπονα σε προστασία καταναλωτή. Πάντως καλό είναι να ελέγχουμε τα προϊόντα μας από τις πρώτες μέρες. Και δίκιο να είχες το έχασες μετά από 1.5 μήνα Σε ποια φωτογραφία αναφέρεσαι ως πρώτη και δεύτερη? samsung-1a.jpg και samsung-1b.jpg είναι με το panel της αρχικής αγοράς σε διαφορετικές συνθήκες φωτισμού. samsung-2.jpg είναι η επισκευασμένη τηλεόραση που παρέλαβα την Παρασκευή (Σήμερα είναι Δευτέρα). Το παρόν πρόβλημα (τελευταία φωτογραφία) εξακολουθεί να είναι απαράδεκτο για μένα. Σκέψου ότι θέλω να την βάλω και σε υπολογιστή στο άμεσο μέλλον και εκεί με ένα σκούρο/μαύρο wallpaper θα είναι όπως το βλέπεις στην φωτογραφία! Το αρχικό service έγινε από την Service one αλλά τα email και τα τηλεφωνήματα γίνονται μέσα από το site της Samsung, με ότι αυτό συνεπάγεται. Νομίζω το δίκιο σου, ειδικά εντός εγγύησης, δεν πρέπει να το χάνεις με τίποτα. Εγώ προσωπικά δεν γνώριζα για το πρόβλημα και δεν το έλεγξα. Με το που την πήρα την τηλεόραση την έβαλα να συντονίσει κανάλια, δεν είδα κάτι μεμπτό και έτυχε την επόμενη μέρα να φύγω εκτάκτως σε ταξίδι, οπότε πέρασαν και οι μέρες της αλλαγής DOA του Κωτσόβολου. Φαντάσου ότι και όταν το παρατήρησα έψαξα πρώτα στο internet 1-2 μέρες να δω τι είναι αυτό που βλέπω και που οφείλεται και μετά πήρα τηλέφωνο στην Samsung. Τέλος πάντων, ευχαριστώ για την συμβουλή. Θα πάρω σε 1-2 μέρες ξανά να δω αν έχει προωθηθεί το θέμα μου εκεί που μου είπαν (ρώτησα 2-3 φορές και μου έλεγαν απλά θα πάει εσωτερικά - δεν μου έλεγαν τμήμα) και αν δεν γίνει κάτι μέχρι την επόμενη Δευτέρα θα πάρω στο ΙΝΚΑ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα