Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή golf 5


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην το δοκιμάσεις εκτός αμα θες να αλλάζεις πίσω αντλία.

 

Στα μισά του κόκκινου εχω δει μια φορα 40χλμ υπόλοιπο και θεωρητικά μετα απο αυτά έχεις αλλα 30.

To έχω δοκιμάσει...(αναγκαστικά!).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως το δικο μου αυτοκινητο 8 παιζει να μην ειχε και ποτε, αντε να χε στις αρχες αρχες. Εντος πολης, με κινηση, ειναι γυρω στο 7. Σε μετρια κινηση ειναι κατω απο 7 πλεον , μετα τα 1000χλμ. Εθνικη δεν εχω βγει , το πιο μακρινο που χει παει ειναι Σουνιο με 6.2 περιπου.

Παππουδο-οδηγος...Αν δεν δεις 8-9lit/100 τοτε δεν αξιοποιείς τα αλογα του....

Αυτό που θα ήθελα να ξέρω είναι πόσα χιλιόμετρα μένουν όταν ο δείκτης είναι εντελώς κάτω, ακίνητος :)

30 περιπου με το trip computer. Και αφου μηδενησε το trip εβγαλε αλλα 12χλμ :ph34r: . Ευτυχως δεν πηρα την αντλια στο χερι εκεινο το βραδυ.

 

Παντως περα απο τα trip και τους κινητηρες, τον βασικοτερο ρολο τον παιζει ο οδηγος και η συνηθεια του. Απο οταν πηρα το αμαξι (στα 22) μεχρι σημερα 10 χρονια μετα πρεπει να εχω ριξει την μεση καταναλωση και 1lit. Ξεκαβλωνεις και μαθαινεις να οδηγας στρωτα απο την αρχη μεχρι το τελος.

Το πρωτο αμαξι που εκανα χλμ εκαιγε αρκετα, turbo του 1994 με 185 αλογα και απο τα πρωτα trip computer. Το ειχα μονιμα στα 12-13lt/100, το πηρε ο αδερφος μου για ενα 2μηνο και το γυρισε με 8.5/100. Εψαχνα να βρω τι βλαβη εχει το αμαξι και γραφει αυτα τα νουμερα,μετα οταν αρχισα να γραφω παλι χλμ επανηλθε στα 12++. Εποχες βεβαια που η βενζινη εκανε 69 λεπτα το λιτρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε πολλά έξοδα τα 2λιτρα...Η δική μου γνωμη είναι να κρατήσεις προς το παρόν το αμαξάκι σου (που είναι και πολύ ωραίο μάλιστα) και στο μέλλον παίρνεις κάτι πιο δυνατό και πιο ωραίο αν είναι τόσο απαραίτητο.

 

@lary7 υπήρχαν όντως τέτοιες τιμές στη βεντζίνα;;; Εγώ που οδηγώ λίγους μήνες μου κακοφαίνεται όταν τσιμπάει λίγο η τιμή της και προσπαθώ να οδηγώ συντηρητικά (όσο μπορώ βέβαια :P) Ευτυχώς το αμάξι(Toyota carina) έχει και αέριο αλλά κάθε 3-4 γεμίσματα το δουλεύω με βενζίνη.

 

Να μην μιλήσω βέβαια για το διλιτρο spider του 84. Αμασητη την κατεβάζει...Δεν ξέρω αν φταίει ότι είναι παλιό ή αν και τα σημερινά καίνε τόσο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε πολλά έξοδα τα 2λιτρα...Η δική μου γνωμη είναι να κρατήσεις προς το παρόν το αμαξάκι σου (που είναι και πολύ ωραίο μάλιστα) και στο μέλλον παίρνεις κάτι πιο δυνατό και πιο ωραίο αν είναι τόσο απαραίτητο.

 

@lary7 υπήρχαν όντως τέτοιες τιμές στη βεντζίνα;;; Εγώ που οδηγώ λίγους μήνες μου κακοφαίνεται όταν τσιμπάει λίγο η τιμή της και προσπαθώ να οδηγώ συντηρητικά (όσο μπορώ βέβαια :P) Ευτυχώς το αμάξι(Toyota carina) έχει και αέριο αλλά κάθε 3-4 γεμίσματα το δουλεύω με βενζίνη.

 

Να μην μιλήσω βέβαια για το διλιτρο spider του 84. Αμασητη την κατεβάζει...Δεν ξέρω αν φταίει ότι είναι παλιό ή αν και τα σημερινά καίνε τόσο..

Οταν ξεκινησα να οδηγαω(2000) επαιζε 67-74 λεπτα η το αντιστοιχο σε δραχμες....Καποια στιγμη ενα καλοκαιρι (καπου 2002-3) ειχε ανεβει πανω απο 1Ε και ειχε ξεσηκωθει ο κοσμος....Ωραιες εποχες, κλαψ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχα lary παππουοδηγος με την καμια...απλα στρωσιματακι , οποτε πηγαινω γρηγορα στον προορισμο μου και το αμαξι δε σκιζεται :) Οταν τελειωσω το στρωσιμο και δε κοιταω στροφες, θα δω ποσο θα χω, δε περιμενω μεγαλες αποκλισεις παντως γιατι οπως εχω ξαναπει το σασμαν του επιτρεπει το συνδυασμο στρωσιμο και "καλη" ταχυτητα.

 

Τωρα αν αναφερεσαι σε ταρζανιες....τετοιες δν εκανα και ουτε προκειται να καμω, εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων που γουσταρα να κανω ας πουμε γρηγορες εκκινησεις - οσο μου επετρεπε το κλιο.

 

Παντως θυμαμαι εντονα ενα βραδυ που γυρνουσα απο Γλυφαδα, Βουλιαγμενης αδεια σχεδον και πηγαινα στην αριστερη με ποσα, 110 περιπου; Καπου εκει... Και βλεπω καποια στιγμη ασθενοφορο , κι ειχε γινει τρακαρισμα. Και δε ξερω παιδια εκεινη την ωρα ανατριχιασα, ενιωσα σα να ταν σημαδι απο τον Θεο και συνεχισα τη διαδρομη μου στη μεσαια και πιο χαλαρα......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε και για εμενα μην το αλλαξεις το αμαξι σου αλλωστε δεν εχει πολυ καιρο που το ΄σκαλισες΄ !!

Εχει ακομα να σου δωσει ψωμι και χαμογελα..

Εγω στην θεση σου θα το κρατουσα κανα 2-3 χρονακια και θα περιμενα να πεσουν οι τιμες απο το s3 8p μιας και ειναι το μονο αμαξι που θα πληρωνα με χαρα για 2λιτρο ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συγνώμη φίλε  αλλά νά φύγεις από golf κ νά πάς πάλι σέ golf ...δέν λέει .... (οπτικά εξωτερικά κ εσωτερικά ειναι τά πάντα ιδια σχεδόν) ... εγώ θά σού πρότεινα ( τό εχει αγοράσει μεταχ/νο ο γαμπρός μου  μου κ τό εχω οδηγήσει πολλές φορές κ κυρίως σέ ταξίδια  κ μού αρέσει παρα πολύ κ σάν εμφάνιση  αλλά κ σάν αμάξι γενικότερα ) τό scirocco , αυτό λέγεται σημαντική  αλλαγή κ οχι από golf πάλι σέ golf ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το οποιο έχει 2 πόρτες λιγότερες. ΜΚ7 150hp λοιπόν φαίνεται η καλύτερη λύση.   

Άντε να ερθει το καλοκαίρι το 8 να πέσουν λίγο οι τιμές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κατανάλωση δεν είναι θέμα (είμαι στα 8 μ.ο και θα πάω στα 8.5). Τα τέλη ο φόρος πολυτελείας και η αλλαγή συντελεστή είναι όμως.   

Το golf gt δεν ειπες οτι εχεις?1.4 ειναι το 2.0 που κολαει?(η εγω μπερδευτικα η εσυ δεν ξερεις τι οδηγας)

διλιτρο με καταναλωση κατω του 10 δε υπαρχει.Εκτος πολης με 120-130 σε κατηφορα με ευνοικο ανεμο μπορει να παει στα 9 ως εκει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το 1.4 ... Στα χαρτιά η διαφορά τους είναι κανενα λίτρο για αυτό το υπολόγισα στα 8.5 με 9.

 

Κακός κάναμε θέμα για άλλη μια φορά την κατανάλωση οου ειναι κατι που δεν απασχολεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το οποιο έχει 2 πόρτες λιγότερες. ΜΚ7 150hp λοιπόν φαίνεται η καλύτερη λύση.   

Άντε να ερθει το καλοκαίρι το 8 να πέσουν λίγο οι τιμές.

 

Εχεις τσεκαρει εκδοσεις? πιστευω πως για το sport look που ξες εσυ, θα πας σε r-line , και φανταζομαι μηχανικο κιβωτιο, σωστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις τσεκαρει εκδοσεις? πιστευω πως για το sport look που ξες εσυ, θα πας σε r-line , και φανταζομαι μηχανικο κιβωτιο, σωστα?

Σωστά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το golf gt δεν ειπες οτι εχεις?1.4 ειναι το 2.0 που κολαει?(η εγω μπερδευτικα η εσυ δεν ξερεις τι οδηγας)

διλιτρο με καταναλωση κατω του 10 δε υπαρχει.Εκτος πολης με 120-130 σε κατηφορα με ευνοικο ανεμο μπορει να παει στα 9 ως εκει

 

Ετσι...Εχω δει με Civic 1.8 140 ίππων  σε κατηφορια μετα την Κοζανη προς Λαρισα 5,5 αλλα για λιγο φυσικα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το golf gt δεν ειπες οτι εχεις?1.4 ειναι το 2.0 που κολαει?(η εγω μπερδευτικα η εσυ δεν ξερεις τι οδηγας)

διλιτρο με καταναλωση κατω του 10 δε υπαρχει.Εκτος πολης με 120-130 σε κατηφορα με ευνοικο ανεμο μπορει να παει στα 9 ως εκει

Με Rav4 που έχει και μόνιμη τετρακίνηση τελευταία φορά που το είχα ήμουν στα 9.5λ/100χλμ.

Με το 1300αρι Sirion σε αντίστοιχες συνθήκες ήμουν στο 7.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...