Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Σκέφτομαι να αλλάξω το αμαξι μου αλλα δεν μπορω να το αποφασίσω γιατι δεν ξέρω αν αξίζει αυτη τη στιγμή. Καταρχήν πάντα ειχα γκολφακια ειμαι αρκετά ευχαριστημένος οπότε και το επόμενο παλι γκολφο θα ειναι. Αυτη τη στιγμή εχω το golf gt 170 10/2006 με 135.000 προσεγμένο απο εμένα με αρκετές περιφερειακές βελτιώσεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Αυτό που κοιτάω είναι το golf 6 gti 2010 μοντέλο με χλμ από 30 εως 50Κ. Το βρίσκω στα 10 με 11.000€ Το 5αρι δύσκολα θα πιάσει αυτή τη στιγμή 6500€ οπότε αξίζει να δώσω 5-6000€ και να φορτωθω ενα 2λιτρο ή να κάτσω στα αυγά μου? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Σκέφτομαι να αλλάξω το αμαξι μου αλλα δεν μπορω να το αποφασίσω γιατι δεν ξέρω αν αξίζει αυτη τη στιγμή. Καταρχήν πάντα ειχα γκολφακια ειμαι αρκετά ευχαριστημένος οπότε και το επόμενο παλι γκολφο θα ειναι. Αυτη τη στιγμή εχω το golf gt 170 10/2006 με 135.000 προσεγμένο απο εμένα με αρκετές περιφερειακές βελτιώσεις χωρίς κανένα πρόβλημα. Αυτό που κοιτάω είναι το golf 6 gti 2010 μοντέλο με χλμ από 30 εως 50Κ. Το βρίσκω στα 10 με 11.000€ Το 5αρι δύσκολα θα πιάσει αυτή τη στιγμή 6500€ οπότε αξίζει να δώσω 5-6000€ και να φορτωθω ενα 2λιτρο ή να κάτσω στα αυγά μου? 2λιτρο με τα σημερινα δεδομενα είναι απαγορευτικο .Εχω και ξερω !!! 690 τελη και φορο πολυτελειας (μεχρι να γινει 10 ετων ) και αυξημενη καταναλωση . Το Honda CRV εντος πολης 14 λιτρα /100χλμ και 15 με υγραεριο που του εβαλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 2λιτρο με τα σημερινα δεδομενα είναι απαγορευτικο .Εχω και ξερω !!! 690 τελη και φορο πολυτελειας (μεχρι να γινει 10 ετων ) και αυξημενη καταναλωση . Το Honda CRV εντος πολης 14 λιτρα /100χλμ και 15 με υγραεριο που του εβαλα. Η κατανάλωση δεν είναι θέμα (είμαι στα 8 μ.ο και θα πάω στα 8.5). Τα τέλη ο φόρος πολυτελείας και η αλλαγή συντελεστή είναι όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 8.5 λιτρα/100χλμ με 2λιτρο σε μικτο κυκλο ή εντος πολης; Σε εθνικη οδο αποκλειστικα ισως, διαφορετικα τετοια καταναλωση μετα βιας (με πολυ συντηρητικη οδηγηση) την πιανουν τα 1000ρακια καινουργια μοτερ κι εσυ θα την πιανεις απο 2λιτρο 6ετιας και βαλε; Μαλλον πρεπει να αναθεωρησεις τους υπολογισμους σου. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Η κατανάλωση δεν είναι θέμα (είμαι στα 8 μ.ο και θα πάω στα 8.5). Τα τέλη ο φόρος πολυτελείας και η αλλαγή συντελεστή είναι όμως. Τι εννοεις αλλαγη συντελεστη ? Διλιτρο να καιει 8.5 εντος πολης δεν νομιζω να υπαρχει .Τοσο υπολογιζω να μου καψει ένα Aygo 1000αρακι που πηρα μεταχειρισμενο πριν λιγες μερες . 8.5 λιτρα/100χλμ με 2λιτρο σε μικτο κυκλο ή εντος πολης; Σε εθνικη οδο αποκλειστικα ισως, διαφορετικα τετοια καταναλωση μετα βιας (με πολυ συντηρητικη οδηγηση) την πιανουν τα 1000ρακια καινουργια μοτερ κι εσυ θα την πιανεις απο 2λιτρο 6ετιας και βαλε; Μαλλον πρεπει να αναθεωρησεις τους υπολογισμους σου. Συμφωνω απολυτως !!!Το μονο "καλο" στα μεγαλα είναι ότι η ασφαλεια στα μικρα δεν εχει μεγαλη διαφορα . 320 το εξαμηνο για το Honda και 304 για το Aygo . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 8.5 λιτρα/100χλμ με 2λιτρο σε μικτο κυκλο ή εντος πολης; Σε εθνικη οδο αποκλειστικα ισως, διαφορετικα τετοια καταναλωση μετα βιας (με πολυ συντηρητικη οδηγηση) την πιανουν τα 1000ρακια καινουργια μοτερ κι εσυ θα την πιανεις απο 2λιτρο 6ετιας και βαλε; Μαλλον πρεπει να αναθεωρησεις τους υπολογισμους σου. Το 80% των διαδρομών μου είναι Εθνική το 20% πολύ. Εθνική καμία φορά το πατάω. Ο μέση κατανάλωση μου τα τελευταία 35.000 χλμ Και η καθημερινή 25 χλμ διαδρομή μου με νορμάλ ταχύτητα. Τι εννοεις αλλαγη συντελεστη ? Λόγο τεκμηρίου θα αλλάξει ο συνετελεστης στην εφορία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Το 5αρι δύσκολα θα πιάσει αυτή τη στιγμή 6500€ οπότε αξίζει να δώσω 5-6000€ και να φορτωθω ενα 2λιτρο ή να κάτσω στα αυγά μου? Η απάντηση ειναι σχεδόν αυτονόητη. Βαλε κατω την επιβάρυνση απο τελη-τεκμήρια που θα εχεις και παρε την απόφαση σου. Απο επιδόσεις δεν θα εχει και μεγάλη διαφορα, εκτος αν θελεις το 2λιτρο να το ανεβάσεις. Καλύτερα για εμενα κράτα τα 6 χιλιάρικα και μελλοντικα να πας στο Golf 7, το GT αν το πηρες καινουριο και το εχεις προσεγμένο εχει ακομα αρκετ αχρονια ζωής, στο μεταχειρισμένο δεν ειναι σιγουρο οτι το αμαξι δεν θα ειναι σκισμένο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Το 80% των διαδρομών μου είναι Εθνική το 20% πολύ. Εθνική καμία φορά το πατάω. Ο μέση κατανάλωση μου τα τελευταία 35.000 χλμ Και η καθημερινή 25 χλμ διαδρομή μου με νορμάλ ταχύτητα. Λόγο τεκμηρίου θα αλλάξει ο συνετελεστης στην εφορία. Μονο αν με το εισοδημα δεν καλυπτει το τεκμηριο .Εχω 4 αμαξια στο ονομα μου και δεν εχω πρόβλημα. Ποτε δεν βασιστηκα στον υπολογιστη ταξιδιού για καταναλωση .Παντα είναι 10-15% πιο πανω η πραγματικη . Μονο με φουλαρισμα , διαδρομή 200-300 χλμ και ξαναφουλαρισμα στο ιδιο πρατηριο βγαινει η καταναλωση . Λιτρα Χ 100 : διανυθεντα χλμ . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Η απάντηση ειναι σχεδόν αυτονόητη. Βαλε κατω την επιβάρυνση απο τελη-τεκμήρια που θα εχεις και παρε την απόφαση σου. Απο επιδόσεις δεν θα εχει και μεγάλη διαφορα, εκτος αν θελεις το 2λιτρο να το ανεβάσεις. Καλύτερα για εμενα κράτα τα 6 χιλιάρικα και μελλοντικα να πας στο Golf 7, το GT αν το πηρες καινουριο και το εχεις προσεγμένο εχει ακομα αρκετ αχρονια ζωής, στο μεταχειρισμένο δεν ειναι σιγουρο οτι το αμαξι δεν θα ειναι σκισμένο. Μτχ το πήρα στα 65Κ αλλά ήξερα αυτόν που το είχε και όλο το ιστορικό του. Δυστυχώς τα 6αρια gti με 5πορτες είναι λίγα. Το 7αρι θέλει 3+ χρόνια για να φτάσει σε καλή τιμή , αλλά είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 8.5 λιτρα/100χλμ με 2λιτρο σε μικτο κυκλο ή εντος πολης; Σε εθνικη οδο αποκλειστικα ισως, διαφορετικα τετοια καταναλωση μετα βιας (με πολυ συντηρητικη οδηγηση) την πιανουν τα 1000ρακια καινουργια μοτερ κι εσυ θα την πιανεις απο 2λιτρο 6ετιας και βαλε; Μαλλον πρεπει να αναθεωρησεις τους υπολογισμους σου. Τόσο πολύ καίνε αυτά τα μοτέρ;! Συμφωνώ με όσους είπαν να μην το αλλάξεις...δεν αξίζει ο κόπος, το ρίσκο και τα έξτρα λεφτά. Έχεις ένα παρόμοιο αμάξι το οποίο το ξέρεις και είσαι ευχαριστημένος. Τι εννοεις αλλαγη συντελεστη ? Διλιτρο να καιει 8.5 εντος πολης δεν νομιζω να υπαρχει .Τοσο υπολογιζω να μου καψει ένα Aygo 1000αρακι που πηρα μεταχειρισμενο πριν λιγες μερες . Συμφωνω απολυτως !!!Το μονο "καλο" στα μεγαλα είναι ότι η ασφαλεια στα μικρα δεν εχει μεγαλη διαφορα . 320 το εξαμηνο για το Honda και 304 για το Aygo . Μικτές ε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Τόσο πολύ καίνε αυτά τα μοτέρ;!Mεσα στην πολη, φαναρια, μποτιλιαρισματα κλπ, νορμαλ καταναλωση ειναι τα 8-8,5 λιτρα για 1000ρι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Mεσα στην πολη, φαναρια, μποτιλιαρισματα κλπ, νορμαλ καταναλωση ειναι τα 8-8,5 λιτρα για 1000ρι. Για μικτά νόμιζα ότι λέμε. Λογικά μικτά θα είναι 6-7; Και πάλι λιγότερο περίμενα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Mεσα στην πολη, φαναρια, μποτιλιαρισματα κλπ, νορμαλ καταναλωση ειναι τα 8-8,5 λιτρα για 1000ρι. Κανενα λίτρο παραπάνω το 1.4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Εγώ θα το άλλαζα από θέμα δύναμης , τα έχτρα άλογα πάντα είναι ωραία αλλά το 2λιτρο ++ είναι βάσανο ( εκ πείρας στο λέω ) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
margaritagr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 (επεξεργασμένο) Κανενα λίτρο παραπάνω το 1.4Στα 10.000χλμ το δικο μου το βλεπω να μην πιανει ουτε 7. Παντα για χρηση μεσα στη πολη και παντα μ ο,τι δειχνει η οθονη. Ιστορικο χαμηλο σημειωθηκε στην Βουλιαγμενης προς Γλυφαδα σε μερα χωρις κινηση, νορμαλ δηλαδη, που το πηγαινα συντηρητικα γιατι θα φτανα νωρις στον προορισμου μου. 5.5 εδειξε. Διαβαζω δηλαδη τα 8+ των φορντ και λεω πως κι ετσι... Συμφωνω κι εγω με τους απο πανω νομιζω δε συμφερει αυτη η αλλαγη, και γενικα δε συμφερει το διλιτρο πια. Καλυτερα να περιμενεις να παρεις το 7ρι με τους 150 και να πας για προγραμμα Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2016 από margaritagr 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα