Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα!
Τελευταία σκέφτομαι να φτιάξω ένα μικρό κουτάκι για δεύτερο σύστημα που ενίοτε θα μπαίνει στην TV για multimedia λόγους αλλά και θα μετακινείται κατά καιρούς όταν απουσιάζω από το σταθερό pc μου.

Αυτό που έχω στο μυαλό μου να κάνει είναι χαλαρό gaming τύπου lol, cs, wow, l2. Αν γίνεται να streamarei και games μέσω steam απο το main pc. Αν δεν γίνεται δεν με πειράζει, έρχεται σε δεύτερη μοίρα αυτό.
Θα συνδέεται σε 1080p οθόνες/τηλεοράσεις.

Επειδή θέλω να είναι οικονομικό, και μιας και δεν έχω δοκιμάσει AMD, είπα να κοιτάξω σε APU.
Με μία γρήγορη έρευνα κατέληξα στο παρακάτω σετάκι.
Επειδή είμαι τελείως άσχετος με AMD θα ήθελα την γνώμη σας, αν αυτό που θέλω γίνεται και με φθηνότερο επεξεργαστή, αν η μητρική είναι οκ, αν οι μνήμες είναι οκ.

https://www.skroutz.gr/s/8548934/Asrock-A68M-ITX.html?from=favorites_popup
https://www.skroutz.gr/s/5297856/AMD-A8-7600-Box.html?from=favorites_popup
https://www.skroutz.gr/s/7203024/Mushkin-Blackline-8GB-DDR3-2133MHz-997164F.html?from=favorites_popup

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

1) θα χρειαστείς ψύκτρα γιατί όταν το ζορίζεις θα "τσυρίζει" ο ανεμιστήρας του

2) gaming φυσικά σε 720 μην το διανοηθείς για 1080.

μια χαρά επιλογή έχεις κάνει αρκεί να συμβιβάζεσαι με τα 1 , 2 παρατηρήσεις

θα σου έλεγα καλύτερα τον ποιο ήσυχο και ποιο γρήγορο Ι3 6100 αλλά έχει χαμηλότερες επιδόσεις στο gaming οπότε μάλλον η apu είναι μονοδρομος.

Δημοσ.

1) θα χρειαστείς ψύκτρα γιατί όταν το ζορίζεις θα "τσυρίζει" ο ανεμιστήρας του

2) gaming φυσικά σε 720 μην το διανοηθείς για 1080.

μια χαρά επιλογή έχεις κάνει αρκεί να συμβιβάζεσαι με τα 1 , 2 παρατηρήσεις

θα σου έλεγα καλύτερα τον ποιο ήσυχο και ποιο γρήγορο Ι3 6100 αλλά έχει χαμηλότερες επιδόσεις στο gaming οπότε μάλλον η apu είναι μονοδρομος.

Συμβιβάζομαι βεβαίως, καθώς για τη βαριά χρήση έχω το main σύστημα. Με βάση τα χρήματα ειδικά δεν περιμένω παπάδες.