Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το tomb raider βγήκε με dx11 και κόλλησαν το dx12 μετά από πάνω,για το Hitman δεν ξέρω αν το ανάπτυξαν παράλληλα ή όχι αλλά τρέχει και αυτό και με dx11.  

Δημοσ.

Το tomb raider βγήκε με dx11 και κόλλησαν το dx12 μετά από πάνω,για το Hitman δεν ξέρω αν το ανάπτυξαν παράλληλα ή όχι αλλά τρέχει και αυτό και με dx11.  

Δεν είπα ότι είναι DX12 only. Σημασία έχει ότι αρχίζουν τα όργανα σιγά-σιγά...

Δημοσ.

DX12 only παιχνίδια θα αργήσουμε πολύ να δούμε, στις επόμενες κονσόλες.

Πάντα έτσι ήταν όποτε άλλαζε το API. Προσωπικά, με ένα option DX12 για το κάτι παραπάνω, σε διάφορα επίπεδα, είμαι ευχαριστημένος, για την ώρα και πιστεύω ότι θα το βλέπουμε αρκετά, σε ότι βγαίνει από εδώ και πέρα. Το θέμα είναι ότι θέλουν αρκετή δουλειά οι driver και των δύο εταιριών, ακόμα...

Δημοσ.

Δεν είπα ότι είναι DX12 only. Σημασία έχει ότι αρχίζουν τα όργανα σιγά-σιγά...

Δεν διαφώνησα, στον dr_73 απαντούσα που έψαχνε για αποκλειστικά .

Δημοσ.

λογω του vulcan και του asynvronous computing που εκμμεταλευονται οι καρτες της amd η αποδοση τους ειναι καλυτερη γιατι μπορουν και επεξεργαζονται παραλληλα δεδομενα τα threds τους οπου ειναι σε αλλη διαταξη και πιο πολλα απο της nvidia.

Δημοσ.

Στα μέχρι τώρα DX12 benchmarks δεν βλέπω ουσιαστικές διαφορές μεταξύ AMD και NVIDIA.

 

Φήμες ότι το DX12 γιατρεύει κάθε καρκίνο πολύ πριν προλάβουν να αποκωδικοποιήσουν οι επιστήμονες το ανθρώπινο RNA δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα.... :D

  • Like 1
Δημοσ.

Ailuros εισαι ενας μικρος θεουλης.Κλαιω πρωινιατικα με το σχολιο περι καρκινου

 

Xαίρομαι που τουλάχιστον κάποιος γέλασε (γιατί αυτός ήταν ο σκοπός) και δεν εκσφενδονίστηκαν αντικείμενα προς την μεριά μου. Σαφώς και βελτιστοποιεί το DX12 καταστάσεις περισσότερο εκεί που αποτύγχαναν προηγούμενα ΑPI, αλλά ακριβώς τον ίδιο στόχο μέσα σε άκρες είχαν AMD Mantle, Apple Metal, Khronos Vulkan κ.ο.κ. Ο χρόνος για low level API είχε ωριμάσει και μας το χρώσταγε η Microsoft από προχθές.

λογω του vulcan και του asynvronous computing που εκμμεταλευονται οι καρτες της amd η αποδοση τους ειναι καλυτερη γιατι μπορουν και επεξεργαζονται παραλληλα δεδομενα τα threds τους οπου ειναι σε αλλη διαταξη και πιο πολλα απο της nvidia.

 

Αληθεύει μεν ότι η NV δεν έχει μια τόσο επαρκής λύση για το asynchronous compute όσο η AMD για την ώρα, όσο αληθεύει δε ότι οι GeForce εκμεταλλεύονται σε μεγαλύτερο ποσοστό τους πόρους τους. Το ενδιαφέρον σύντομα θα μετακομίσει στις επερχόμενες γενιές από αμφότερες εταιρείες για να δούμε κατά πόσο αυξήθηκε η επάρκεια στις Radeon λόγω αλλαγής αρχιτεκτονικής και που θα βρίσκονται μετά από αυτό σε σημεία όπως το async compute. Στον αντίποδα θα υπάρξουν βελτιστοποιήσεις και σε Pascal για async compute, αλλά δεν θα φτάσουν σε επάρκεια τις επερχόμενες Radeon.

  • Like 3
Δημοσ.

Ορίστε αποτελέσματα από το Quantum Break (DX12) σε 1440P, είναι ξεκάθαρο ότι η NVIDIA έχει θέμα στο DX12.

Το θέμα δεν το έχει μόνο η nvidia, οι ποιο τέρας κάρτες και βγάζουν με το ζόρι ούτε καν 50 FPS... και με sli/cross ακόμα λιγότερα...

και υποτίθεται ότι το παιχνίδι γίνεται render στα 720p και μετά φουσκώνει την εικόνα.

Δημοσ.

Ορίστε αποτελέσματα από το Quantum Break (DX12) σε 1440P, είναι ξεκάθαρο ότι η NVIDIA έχει θέμα στο DX12.

 

QB_2560.jpg

 

Νομίζω το θέμα το έχει το σαπακοport και όχι η nvidia.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...