Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aυτά παθαίνεις όταν διαβάζεις λιγότερα προσεκτικά από ότι χρειάζεται. Async είδα (μόνο) και πήγε το μυαλό μου αλλού. Το ότι το έλυσε προσωρινά μέσω λογισμικού η NV δεν σημαίνει ότι async compute σε βάση λογισμικού θα είναι εξίσου επαρκής όσο σε βάση hw.

 

Για τις υφές αν δεν με απατά η μνήμη μου είναι κυρίως πονοκέφαλος για το DX γιατί σε OpenGL υπάρχει ασύγχρονη μεταγωγή προ πολλού.

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το async compute πρώτα από όλα πρέπει να δούμε αν θα παίξει καν ρόλο,δεν υπάρχει σε πολλά παιχνίδια στην κονσόλα,οπότε δεν βλέπω τον λόγο να αρχίσουν οι εταιρίες τώρα να δαπανούν παραπάνω χρήματα αφού δεν το έκαναν και μέχρι τώρα.

 

Και νομίζω ισχύει το ίδιο που ισχύει και για τους επεξεργαστές,αν μπορεί ένας πυρήνας να εκτελέσει δυο εντολές στην σειρά στην ίδια ώρα που ένας άλλος εκτελεί μια εντολή αλλά επί δυο σε δυο ξεχωριστούς πυρήνες δεν θα υπάρξει διαφορά.

 

Θα πρέπει να βγουν μερικά παιχνίδια να πάρουμε μια καλύτερη εικόνα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

δεν υπάρχει σε πολλά παιχνίδια στην κονσόλα

 

???

 

Ένα από τα παραδείγματα σε κονσόλα απο το The Tomorrow Children

TomorrowChildren33.jpg

In a naive implementation, that second shader can’t run until the first finishes. That means towards the end there will be alot of the GPU hardware sitting around idle until the previous shader finishes. The compute pipes give you a way of supplying more work to the GPU that can fill in the gaps left by graphics.

 

On a 33.333 ms frame, we saved roughly 6ms by using the async compute pipes. Thats where the 18% comes from. Those savings went up to 10ms on our stress test level. Really if you’re working on a AMD GCN GPU, I can’t recommend looking into async compute enough!

 

...

 

You’d be insane not to use it. Two out of the three major gaming platforms use AMD GCN now, so if you’re targeting Xbox and PS4 (sorry WiiU devs!) you can do similar implementations. Supposedly the Xbox One has 4x fewer compute pipes* than PS4, but I would expect that they are totally exposed** to developers and usable.

Και τα περισσότερα games πια χρησιμοποιούν async compute στο Ps4/X1 με κάποιον τρόπο. Τα exclusives ειδικά που δεν έχουν να υπολογίζουν PC specs το αναπτύσσουν πολύ περισσότερο. Μην μπερδεύεις το Dx12/Dx11.x με τα API στις κονσόλες που επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερο έλεγχο του hardware στους developer.

  • Like 2
Δημοσ.

Ένα από τα παραδείγματα σε κονσόλα απο το The Tomorrow ChildrenΚαι τα περισσότερα games πια χρησιμοποιούν async compute στο Ps4/X1 με κάποιον τρόπο. Τα exclusives ειδικά που δεν έχουν να υπολογίζουν PC specs το αναπτύσσουν πολύ περισσότερο. Μην μπερδεύεις το Dx12/Dx11.x με τα API στις κονσόλες που επιτρέπουν πολύ μεγαλύτερο έλεγχο του hardware στους developer.

Δες μια το βίντεο που έκανα λινκ στην προηγούμενη σελίδα ιδίως κατά το 15:30, άλλο το να δουλεύουν πολλά τμήματα της κάρτας ταυτόχρονα που το κάνουν όντως σχεδόν αν όχι όλα τα παιχνίδια στης κονσόλες αλλά που είναι και κάτι που θα το κάνουν και όλες οι κάρτες που θα τρέχουν dx12 ακόμα και οι παλιές και άλλο το καθαρά async compute δηλαδή μόνο το τμήμα compute να εκτελεί ταυτόχρονα πολλές εντολές που από ότι φαίνεται θα το κάνει μόνο το gcn με καλό τρόπο.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Μονο σε windows 10 θα δουλευει το DirectX12 ?

 

Εχω μια  R9 380 2gb σε Windows 8.1 και οταν παταω dxdiag μου βγαζει DirectX11.

 

Αν θελω να παιξω π.χ. το Just Cause 3, πως θα εγκαταστησω το DirectX12 ?

Δημοσ.

Το dx12 είναι χαρακτηριστικό μόνο των win10.

 

Αν θελω να παιξω το παιχνιδι σε windows 8.1, θα παιξει με Directx11 ?

Δημοσ.

Αν θελω να παιξω το παιχνιδι σε windows 8.1, θα παιξει με Directx11 ?

Άμα το παιχνίδι υποστηρίζει και DX11, θα παίζει και σε Win 8.1. Αν είναι παιχνίδι DX12 only, θα παίζει μόνο σε Win 10.

Δημοσ.

Αν θελω να παιξω π.χ. το Just Cause 3, πως θα εγκαταστησω το DirectX12 ?

Κάτσε να βγει κάνα παιχνίδι με Dx12 πρώτα και μπορεί να έχεις κάνει και κάνα δυο αναβαθμίσεις μέχρι τότε.

 

Τους βγαίνουν χειρότερα αποτελέσματα με το dx12 μιας και το dx11 το έχουν λιώσει στην βελτίωση,για αυτό και βλέπεις ότι από τα παιχνίδια που είχαν ανακοινώσει όσα βγήκαν μέχρι τώρα κανένα δεν το έχει εφαρμόσει ακόμα. 

Άμα το παιχνίδι υποστηρίζει και DX11, θα παίζει και σε Win 8.1. Αν είναι παιχνίδι DX12 only, θα παίζει μόνο σε Win 10.

Για να δούμε υπάρχει και η ελπίδα του vulkan/mental.

Δημοσ.

Κάτσε να βγει κάνα παιχνίδι με Dx12 πρώτα και μπορεί να έχεις κάνει και κάνα δυο αναβαθμίσεις μέχρι τότε.

 

Τους βγαίνουν χειρότερα αποτελέσματα με το dx12 μιας και το dx11 το έχουν λιώσει στην βελτίωση,για αυτό και βλέπεις ότι από τα παιχνίδια που είχαν ανακοινώσει όσα βγήκαν μέχρι τώρα κανένα δεν το έχει εφαρμόσει ακόμα. 

Για να δούμε υπάρχει και η ελπίδα του vulkan/mental.

Ναι, όσο υπήρχε και η ελπίδα του Mantle...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

https://semiaccurate.com/2016/02/24/looking-at-directx-12-performance-in-ashes-of-the-singularity/

 

Πρώιμα αποτελέσματα με πολύ ενδιαφέρουσες ενδείξεις. Δεν υπήρξα ποτέ οπαδός των RTS οπότε εύλογα αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει ένα τέτοιο παιχνίδι να είναι τόσο βαρύ λες και τα οποιαδήποτε εφέ φαίνονται στις ψείρες που διαχειρίζεται ο παίκτης στα παιχνίδια αυτά....

Δημοσ.

 Δεν υπήρξα ποτέ οπαδός των RTS οπότε εύλογα αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει ένα τέτοιο παιχνίδι να είναι τόσο βαρύ λες και τα οποιαδήποτε εφέ φαίνονται στις ψείρες που διαχειρίζεται ο παίκτης στα παιχνίδια αυτά....

Μόνο σε τέτοιο παιχνίδι μπορείς εύκολα να δείχνεις άπειρες μονάδες για αυτό.

Το εξηγούσαν κάποτε στην σελίδα τους,ότι βασικά είναι λίγες μονάδες που πραγματικά προγραμματίζονται και μετά απλά βάζουν όσες μονάδες θέλουν να της ακολουθούν αυτές της λίγες,με την κάθε μια μεν να κάνει τα δικά της αλλά μόνο με την κεντρική να «μετράει» .

 

Το θέμα είναι ότι ακόμα και σε νέο παιχνίδι και να φαίνεται μόνο η βάση σε zoom,το παιχνίδι είναι εξαιρετικά βαρύ, ιδίως για το πόσο άσχημο είναι.

ark survival φάση, δεν έχει γίνει κανένα optimization για τα γραφικά ακόμα,αρκεί να γίνεται σαματάς για την εταιρία/το παιχνίδι.

Ο Πασχάλης λογικά θα υποστηρίζει Async και σε HW level έτσι ;

Και τώρα υποστηρίζουν,σε επεξεργαστές που δεν μπορούν να τρέξουν αρκετά γρήγορα το νήμα των γραφικών σε Dx11 έχουν σημαντικό κέρδος με το Dx12,ο i3 π.χ. κερδίζει 16% μέσο όρο και 26% σε σκηνές με πολλά draw calls! ο 8370 αντίστοιχα 17 και 36% ! 

http://www.computerbase.de/2016-02/ashes-of-the-singularity-directx-12-amd-nvidia/5/#diagramm-cpu-skalierung-1280-800-gtx-980-ti

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...