Bender83 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Ναι αμέ,έλεγε η amd σε όλον τον κόσμο ότι μόλις βγει από το beta status θα έδινε τον κώδικα σε όλους για να κάνουν της δικές τους βελτιώσεις,βέβαια με το που βγήκε το dx12 ξαφνικά το mantle πέρασε από beta απευθείας σε ακυρωμένη τεχνολογία. Μην νομίζεται τώρα ότι το έκανε η amd για να κρατήσει το όποιο προβάδισμα για τον εαυτό της,απλά έτυχε ρε παιδάκι μου. Σορι για το Open Source, εχεις δικιο ELF. Τι εννοεις ομως ακυρωμενη τεχνολογια? Το Mantle δεν απορροφηθηκε στο Vulkan? Δεν ειπε ποτε κανεις οτι το κανε για την ψυχη της μανας της , στο τελος ομως οφεληθηκε η κοινοτητα.Οπως και να το κανουμε δειχνουν μια καπως καλυτερη νοοτροπια σε αυτα τα θεματα απο οτι οι πρασσινοι. Ειδικα τα τελευταια χρονια που η nvidia χτυπα κυριως τους ιδιους της τους χρηστες.
TheELF Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Τι εννοεις ομως ακυρωμενη τεχνολογια? Το Mantle δεν απορροφηθηκε στο Vulkan? Και στο dx12 να απορροφήθηκε,δεν αλλάζει κάτι,σταμάτησε να υφίσταται το mantle και δεν βγήκε ποτέ ο κώδικας παρά έξω. Η Nvidia βγάζει νέες τεχνολογίες που δεν τρέχουν σε παλιότερες κάρτες ή τρέχουν χειρότερα εκεί,το μόνο φυσιολογικό πράμα είναι αυτό,το να έχεις την ίδια τεχνολογία χωρίς αλλαγές για καμιά πενταετία αυτή είναι η παράξενη νοοτροπία. Χώρια τα τόσα προβλήματα στης νέες κάρτες gcn που τρέχουν χάλια τα παιχνίδια που είχαν φτιαχτεί για το αρχικό gcn,είδες και η amd δεν είναι μάγοι όταν βγάζουν βελτιωμένη έκδοση και σε αυτούς υπάρχουν προβλήματα,και όταν (εάν ποτέ) φτιαχτούν παιχνίδια για το gcn 1.2 θα δεις ότι θα τρέχουν χάλια στο gcn 1.1.
Occultist Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Και στο dx12 να απορροφήθηκε,δεν αλλάζει κάτι,σταμάτησε να υφίσταται το mantle και δεν βγήκε ποτέ ο κώδικας παρά έξω. Η Nvidia βγάζει νέες τεχνολογίες που δεν τρέχουν σε παλιότερες κάρτες ή τρέχουν χειρότερα εκεί,το μόνο φυσιολογικό πράμα είναι αυτό,το να έχεις την ίδια τεχνολογία χωρίς αλλαγές για καμιά πενταετία αυτή είναι η παράξενη νοοτροπία. Χώρια τα τόσα προβλήματα στης νέες κάρτες gcn που τρέχουν χάλια τα παιχνίδια που είχαν φτιαχτεί για το αρχικό gcn,είδες και η amd δεν είναι μάγοι όταν βγάζουν βελτιωμένη έκδοση και σε αυτούς υπάρχουν προβλήματα,και όταν (εάν ποτέ) φτιαχτούν παιχνίδια για το gcn 1.2 θα δεις ότι θα τρέχουν χάλια στο gcn 1.1. Αυτό από το καπέλο σου το έβγαλες; Η απόδοση των amd είναι γραμμική αύξουσα στην πορεία όλων των καρτών της και σε όλα τα παιχνίδια, χωρίς τα ξαφνικά χαντακώματα του καινούριου driver από περσινή σειρά και κάτω - α λα nvidia. Νταξ, είπαμε fanboy και να χτυπάμε κάποιες ιστορικές γραφικότητες για άλλοθι επιχειρήματος, αλλά μην προσάπτουμε, ξαφνικά, στην κόκκινη τις πράσινες αποκλειστικότητες 1
TheELF Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Αυτό από το καπέλο σου το έβγαλες; Η απόδοση των amd είναι γραμμική αύξουσα στην πορεία όλων των καρτών της και σε όλα τα παιχνίδια, χωρίς τα ξαφνικά χαντακώματα του καινούριου driver από περσινή σειρά και κάτω - α λα nvidia. Νταξ, είπαμε fanboy και να χτυπάμε κάποιες ιστορικές γραφικότητες για άλλοθι επιχειρήματος, αλλά μην προσάπτουμε, ξαφνικά, στην κόκκινη τις πράσινες αποκλειστικότητες Ναι βρε, επειδή δεν αναμασάω απλά ότι προπαγάνδα ακούω εδώ στο φόρουμ τα βγάζω από το καπέλο μου. http://www.anandtech.com/show/9390/the-amd-radeon-r9-fury-x-review/13 As we briefly mentioned in our testing notes, our Battlefield 4 testing has been slightly modified as of this review to accommodate the changes in how AMD is supporting Mantle. This benchmark still defaults to Mantle for GCN 1.0 and GCN 1.1 cards (7970, 290X), but we’re using Direct3D for GCN 1.2 cards like the R9 Fury X. This is due to the lack of Mantle driver optimizations on AMD’s part, and as a result the R9 Fury X sees poorer performance here, especially at 2560x1440 (65.2fps vs. 54.3fps). Οι AMD δεν υποστηρίζει το gcn 1.2 ,γιατί απλά δεν μπορεί, και έτσι τα παιχνίδια που γράφτηκαν για gcn1.1 τρέχουν χειρότερα. 1
Occultist Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Ναι βρε, επειδή δεν αναμασάω απλά ότι προπαγάνδα ακούω εδώ στο φόρουμ τα βγάζω από το καπέλο μου. http://www.anandtech.com/show/9390/the-amd-radeon-r9-fury-x-review/13 Οι AMD δεν υποστηρίζει το gcn 1.2 ,γιατί απλά δεν μπορεί, και έτσι τα παιχνίδια που γράφτηκαν για gcn1.1 τρέχουν χειρότερα. Το ότι το Mantle έχει φάει τσεκούρι εδώ και κανα χρόνο δεν είναι κάτι νέο - για όλες τις κάρτες, ανεξαρτήτως GCN. Ούτε έχει να κάνει με τις επιδόσεις σε D3D, που είναι και θα είναι όλο το ψωμί στο gaming και στο οποίο όλες οι AMD κάρτες εξακολουθούν να αποδίδουν το ίδιο καλά ή και καλύτερα, όσο προχωράνε οι drivers. Μόνο τα όρια του hardware υπάρχουν - όχι optimization της νέας σειράς, εις βάρος όλης της δομής του driver για τις προηγούμενες γενιές - όπως παραδοσιακά γίνεται στο πράσινο στρατόπεδο κάθε χρόνο. Και πέρα από το να αναμασάς προπαγάνδα από forum ή να κάνεις copy-paste άρθρα που σου φτιάχνουν την ψυχολογία ως nvidia buyer, υπάρχει και το να χρησιμοποιείς ATI/AMD από το 2003, σε κάθε γενιά και να έχεις άμεση εικόνα και χειροπιαστές αποδείξεις. 3
TheELF Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Ούτε έχει να κάνει με τις επιδόσεις σε D3D, που είναι και θα είναι όλο το ψωμί στο gaming και στο οποίο όλες οι AMD κάρτες εξακολουθούν να αποδίδουν το ίδιο καλά ή και καλύτερα, όσο προχωράνε οι drivers. Μόνο τα όρια του hardware υπάρχουν - όχι optimization της νέας σειράς, εις βάρος όλης της δομής του driver για τις προηγούμενες γενιές - όπως παραδοσιακά γίνεται στο πράσινο στρατόπεδο κάθε χρόνο.Δηλαδή σε καθαρά d3d χωρίς gameworks κτλ βλέπουμε πτώση στης προηγούμενες γενιές nvidia κάρτες; Πότε προέκυψε αυτό;
adtakhs Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/3c2kiw/bug_or_nv_cheating_with_optimized_image_quality/ http://www.extremetech.com/extreme/213519-asynchronous-shading-amd-nvidia-and-dx12-what-we-know-so-far 5
Occultist Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δηλαδή σε καθαρά d3d χωρίς gameworks κτλ βλέπουμε πτώση στης προηγούμενες γενιές nvidia κάρτες; Πότε προέκυψε αυτό; Ρώτα αυτούς που έχουν 780 2
TheELF Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/3c2kiw/bug_or_nv_cheating_with_optimized_image_quality/ The news was broken by our very own Gregster who later found out that he had recorded the footage improperly with some 1/3rd the bit rate on the Titan X vs. The Fury X.Ακόμα και για την ανικανότητα του κόσμου φταίνε οι μεγάλες εταιρίες τελικά; http://www.extremetech.com/extreme/213519-asynchronous-shading-amd-nvidia-and-dx12-what-we-know-so-far Το async στης gpu είναι όπως και οι πολλοί πυρήνες στους cpu, δίνουν πολύ καλά νούμερα στα benchmark αλλά όλοι μας γνωρίζουμε πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα όταν πραγματικά παίζεις κάποιο παιχνίδι γιατί εκεί το 100% (σε πολλούς πυρήνες) είναι πολύ μακρινό όνειρο,το ίδιο πράγμα παίζει και στα γραφικά με benchmark που μπορεί να κόψει την εργασία σε ίσα μέρη πάει καλά το async για να δούμε τι θα γίνει στα πραγματικά παιχνίδια.
SpirosKerkyra Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Ρώτα αυτούς που έχουν 780 Και εμάς τους κακόμοιρους με 770 ( aka 680 ) !
Occultist Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Και εμάς τους κακόμοιρους με 770 ( aka 680 ) ! Όντως και από χρήστες της, καθόλου ευκαταφρόνητης, 770 τα ίδια έχω ακούσει... Πείτε τα και στον TheElf, που κάνει λες και πήρε το πρώτο του pc και δεν τα ξέρει αυτά...
SpirosKerkyra Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Το θέμα είναι ότι από driver σε driver παθαίνουν κάτι φρίκες μερικά games, πχ στο Bad Company 2 είχα κάτι περίεργα με τη gpu να μη ξεπερνάει το 16% gpu load και να θέλει αρκετά alt tab για να παίζει σωστά ( αυτό ειδικά στους 358.50 και στους προηγούμενους - στους 356.50 δουλεύει οκ )
TheELF Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2015 Το θέμα είναι ότι από driver σε driver παθαίνουν κάτι φρίκες μερικά games, πχ στο Bad Company 2 είχα κάτι περίεργα με τη gpu να μη ξεπερνάει το 16% gpu load και να θέλει αρκετά alt tab για να παίζει σωστά ( αυτό ειδικά στους 358.50 και στους προηγούμενους - στους 356.50 δουλεύει οκ )Με το mantle να δεις τι παιζόταν από driver σε driver και από έκδοση(παιχνιδιού) σε έκδοση. Αυτά είναι λογικά πράγματα, δεν μπορεί κάποιος να βγάζει driver για εκατοντάδες κάρτες και για χιλιάδες παιχνίδια και να μην κάνει λάθος πουθενά. Το θέμα είναι αν με την ίδια κάρτα έχεις χειρότερες επιδόσεις λόγου νεότερου driver σε όλα τα παιχνίδια,γιατί αυτό μας λένε εδώ.
Bender83 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2015 Ειπε ποτε κανεις οτι η Amd εχει τις καλυτερες καρτες? Γιατι αναφερεις titan x - fury x. Κανεις σε ολο το θρεντ δεν εχει πεο κατι τετοιο. Αυτο που λεμε ειναι οτι η nvidia ακολουθει μια πολιτικη που ευννοει μονο την τσεπη της. Παρε να θυμασαι GTX 970 (4 gb και ακομα ετσι την διαφημιζουνε), Titan z(1+1=3), τα απανωτα παραπονα για τους drivers των προηγουμενων καρτων (και μεσα στο θρεντ) ,φαε τωρα το Gforce experience με το ετσι θελω.Α ειπες και κατο για νεες τεχνολογιες σε παλιοτερες καρτες. Οπως hairworks σε GTX 970. Prorietary πακετο για τις καρτες που μπορει να παιξει μονο σε αυτες που κανουν πανω απο 500-600 ευρω. Οσο για τις μπαρουφες που λες περι μαντλ αστα. Πως το direct x 12 επιρρεαστηκε-μετουσιωσε το μαντλ εσυ ξερεις μονο ELF. Οπως ειχα αναφερει και νωριτερα το μαντλ δραστηριοποιησε την MS που συνηδητοποιει σιγα σιγα πως το πραγμα παει αλλυ να ανανεωσει το ΑΡΙ της. Παρολα αυτα ακομα στο overhead και τα draw calls το μαντλ φερνει καλυτερα νουμερα. Και το μαντλ ουσιαστικα εγινε open source αφου ειναι κομματι του Vulka επισημα. Επισης για την HBM που θα φορανε του χρονου δεν ειδα κανενα να λεει τπτ. Η AMD δεκα χρονια την ετοιμαζε την τεχνολογια μαζι με την Ιντελ και την βγαλανε σαν ανοικτο προτυπο. Αν ηταν η Nvidia στην θεση αυτη, θα το βλεπαμε στις titan μονο με κανα χιλιαρικο. Ξαναλεω, η nvidia εχει αυτη την στιγμη τις δυο καλυτερες καρτες στην αγορα (titan x, 980ti). Αυτο δεν μπορει να το αμφισβητησει κανεις. Και η AMD κανεις τα δικα της, πχ πολλα προβληματα ποιοτητας, θερμοδυναμικος σχεδιασμος της 2ΧΧ κλπκλπ. Μην κανουμε ομως το ασπρο μαυρο. Αν ηταν η AMD ηταν αυτη απο πανω μπορει να εκανε τα ιδια και χειροτερα, αλλα δεν ειναι και ετσι μπορουμε να πουμε μονο αυτα που γινονται τωρα. Οσο για το ασυγρονο δεν ειπε κανεις κατι δεδομενο απλα αναφερθηκε η πραγματικοτητα. Η ιδια με αυτην που παραδεκτηκε και η NV. Χαλαρψ λιγο το fanboyism γιατι στο τελος κανεις κακο στον εαυτο σου και στους υπολοιπους σαν αγοραστικη δυναμη. 5
mkp Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2015 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2015 Αυτο που λεμε ειναι οτι η nvidia ακολουθει μια πολιτικη που ευννοει μονο την τσεπη της. Οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα ότι κάνουν το κάνουν για να έννουν μονό την τσέπη τους, αυτό είναι αποδεκτό και απολυτά κατανοητό γιατί αλλιώς άπλα δεν θα υπήρχαν. Το θέμα είναι σαν καταναλωτές να μην επιλέγουμε nvidia λόγο τις βρόμικης τακτικής που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα