Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αξιζει 1000% να πας σε ντιζελ ητε κανεις πολλα χλμτρα ητε λιγα κερδισμενος θα εισαι.

Αν κανω κατω απο 10.000-15.000 χιλιομετρα το χρονο εντος πολης, πες μου πώς υπολογιζεις αυτο το 1000% που με συμφερει να παω σε ντιζελ. Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω τι υπολογισμους εχω κανει λαθος κι ας ειναι να μου βγουν τα ματια 2η φορα.

 

Εσυ μιλας ως επαγγελματιας οδηγος αποτι καταλαβα, συνεπως γραφεις αρκετα χιλιομετρα. Αρα τα συμπερασματα σου πρεπει να καταλαβεις οτι δεν αφορουν και το συνολο των υπολοιπων οδηγων, ποσο δε μαλλον αυτα τα 1000% και λοιπες παπατζες.

Δημοσ.

 

Αξιζει 1000% να πας σε ντιζελ ητε κανεις πολλα χλμτρα ητε λιγα κερδισμενος θα εισαι.

Αν κανω 5.000 χιλιομετρα το χρονο εντος πολης, πες μου πώς υπολογιζεις αυτο το 1000% που με συμφερει να παω σε ντιζελ. Ειμαι πολυ περιεργος να μαθω τι υπολογισμους εχω κανει λαθος κι ας ειναι να μου βγουν τα ματια 2η φορα.
Απο τι να σου βγουν τα ματια ρε φιλος ?? Απο το βραδινες ε?? Θες να σου απαντησω σοβαρα σχολιαζοντας αρνητικα την ορθογραφια μου?? Εχις απετισης εσυ... Αντε επιδι ιμε καλο πεδι για σαινα θα το κανο.... θα στα βγαλο ομος ε.. Λοιπον σοβαρα τωρα εχουμε 5 κ 2 αμαξια 1600 πχ ενα ντιζελ ενα βενζινοκινητο μεση καταναλωση 5,5 λιτρα χ 0.95 το ντιζελ μεση καταναλωση 7.5 λιτρα χ 1.38 το βενζινοκινητο σημερινες τιμες Γιατι δεν αξιζει? Μην μου πεις για προβληματα σε dpf τρομπες κτλπ.Θα πεσει τοσο πολυ η αξια του ντιζελ μετα απο 5 χρονια?
Δημοσ.

Την διαφορα στην τιμη αγορας του βενζινοκινητου με το diesel δεν μας λες ομως. Και ποτε αυτη θα καλυφθει απο εναν που δεν γραφει πολλα χιλιομετρα.

 

 

Οχι δε θα σου πω για προβληματα, θα παω με το ιδανικο σεναριο του Ελληναρα που νομιζει οτι με τα diesel εχει ανακαλυψει την Αμερικη, οτι δηλαδη "δεν χαλανε ποτε". Ασχετως που οτι βλαβη κι αν βγαλουν σου κοστιζει η επιδιορθωση πολλαπλασια λεφτα απο του βενζινοκινητηρα.

Δημοσ.

Την διαφορα στην τιμη αγορας του βενζινοκινητου με το diesel δεν μας λες ομως. Και ποτε αυτη θα καλυφθει απο εναν που δεν γραφει πολλα χιλιομετρα.

 

 

 

 

 

Οχι δε θα σου πω για προβληματα, θα παω με το ιδανικο σεναριο του Ελληναρα που νομιζει οτι με τα diesel εχει ανακαλυψει την Αμερικη, οτι δηλαδη "δεν χαλανε ποτε". Ασχετως που οτι βλαβη κι αν βγαλουν σου κοστιζει η επιδιορθωση πολλαπλασια λεφτα απο του βενζινοκινητηρα.

 

Οτι βλαβη η επιδιορθωση χρειαστει ενα ντιζελ δλδ κοστιζει πολλαπλασια λεφτα ε? Μετα λες εμενα Ελληναρα παντογνωστη... οι μονες βλαβες που κοστιζουν ειναι οσες εχουν να κανουν με μπεκ dpf οτι εχει σχεση με τα "καλα" καυσιμα της αγορας. Γιαυτο λεω το μονο που πρεπει να προσεχει καποιος με ντιζελ ειναι τα καυσιμα . Οποιος το ψαξει θα βαζει πχ σε εκο καλυψω και θα εχει το κεφαλι του ηρεμο. Ασε τους επαγγελματιες να μην ξερουν βγαζοντας μια ζωη στα συνεργεια και στο δρομο τι να ξερουν αυτοι... καλυτερα να εισαι διαβασμενος απο φορουμ !!
Δημοσ.

Βλαβη θα παθει κι οταν θα βουλώσει γιατι το πηρες το ντιζελακι να πηγαινεις νεα σμυρνη-γλυφαδα μες τη κινηση.

 

Δεν υπαρχει ανθρωπος να πει οτι συμφερει το ντιζελ οταν δε κανεις αρκετα χιλιομετρα , και σε ανοιχτούς δρομους. Μιλαμε γι αρκετη διαφορα στην τιμη απόκτησης οχι για 100€ πανω κατω...

 

Εν τω μεταξυ ηδη επεσαν τα σεναρια της αύξησης της τιμής του πετρελαίου και του φυσικού αερίου.

Δημοσ.

Βλαβη θα παθει κι οταν θα βουλώσει γιατι το πηρες το ντιζελακι να πηγαινεις νεα σμυρνη-γλυφαδα μες τη κινηση.

 

 

Δεν υπαρχει ανθρωπος να πει οτι συμφερει το ντιζελ οταν δε κανεις αρκετα χιλιομετρα , και σε ανοιχτούς δρομους. Μιλαμε γι αρκετη διαφορα στην τιμη απόκτησης οχι για 100€ πανω κατω...

 

 

Εν τω μεταξυ ηδη επεσαν τα σεναρια της αύξησης της τιμής του πετρελαίου και του φυσικού αερίου.

Υπαρχει εγω :D

 

Δεν βουλωνουν λογω κινησης εαν ηταν ετσι τα ταξι που γραφουν τοσα χιλιομετρα στο κεντρο θα ειχαν προβλημα..

 

Συμφερει απο αποψη οικονομιας καυσιμου με τα σημερινα δεδομενα η αποσβεση σε οσους κανουν πολλα χιλιομετρα ερχετε γρηγοροτεραΕνας απλος υπολογισμος εχουμε ενα ντιζελ 1600 με μεση καταναλωση 5,5l και 0.95ε λιτρο ενα βενζινοκινητο με 7,5 l και 1.38ε λιτρο και 2 γραφουν 10000 χιλ το χρονο το ντιζελ θα χρειαστει 9500€ και το βενζινοκινητο 13800 € η διαφορα ειναι 4300 € το χρονο... εχει καλυφθει η διαφορα και με το παραπανω!! Η διαφορα καταναλωσης ντιζελ βενζινης + την διαφορα τιμης που παντα υπηρχε διαφορα στο ντιζελ με βενζινη περιπου 0.30 ++ cents ε ΝΑΙ κανει αποσβεση απλα μαθηματικα !

Δημοσ.

Το χειρότερο με τα diesel είναι ο ήχος , λες και οδηγάς φορτηγό 


Βλαβη θα παθει κι οταν θα βουλώσει γιατι το πηρες το ντιζελακι να πηγαινεις νεα σμυρνη-γλυφαδα μες τη κινηση.

Δεν υπαρχει ανθρωπος να πει οτι συμφερει το ντιζελ οταν δε κανεις αρκετα χιλιομετρα , και σε ανοιχτούς δρομους. Μιλαμε γι αρκετη διαφορα στην τιμη απόκτησης οχι για 100€ πανω κατω...

Εν τω μεταξυ ηδη επεσαν τα σεναρια της αύξησης της τιμής του πετρελαίου και του φυσικού αερίου.

 

ιδια τιμή μάλλον 1.40€ βενζίνη πετρελαιο

  • Like 1
Δημοσ.

Τρακτέρ θα'λεγα.

 

Βουλώνουν. Χρειάζεται κάθε τόσο να βρεις ανοιχτό δρόμο να το τρέξεις λίγο. Τεσπα.

Δημοσ.

Υπαρχει εγω :D

 

Δεν βουλωνουν λογω κινησης εαν ηταν ετσι τα ταξι που γραφουν τοσα χιλιομετρα στο κεντρο θα ειχαν προβλημα..

 

Συμφερει απο αποψη οικονομιας καυσιμου με τα σημερινα δεδομενα η αποσβεση σε οσους κανουν πολλα χιλιομετρα ερχετε γρηγοροτεραΕνας απλος υπολογισμος εχουμε ενα ντιζελ 1600 με μεση καταναλωση 5,5l και 0.95ε λιτρο ενα βενζινοκινητο με 7,5 l και 1.38ε λιτρο και 2 γραφουν 10000 χιλ το χρονο το ντιζελ θα χρειαστει 9500€ και το βενζινοκινητο 13800 € η διαφορα ειναι 4300 € το χρονο... εχει καλυφθει η διαφορα και με το παραπανω!! Η διαφορα καταναλωσης ντιζελ βενζινης + την διαφορα τιμης που παντα υπηρχε διαφορα στο ντιζελ με βενζινη περιπου 0.30 ++ cents ε ΝΑΙ κανει αποσβεση απλα μαθηματικα !

Κατι κανεις λαθος με τους υπολογισμους σου επαγγελματια οδηγε.

 

Ας μιλησουμε με συγκεκριμενα παραδειγματα κι επισημα στοιχεια για ενα παραδοσιακα λαοφιλες μοντελο στην κατηγορια του, πχ το ford focus.

Το βενζινοκινητο με το diesel εχουν 3.400 ευρω διαφορα στην ενδεικτικη τιμη πωλησης τους, για κινητηρες με την ιδια ιπποδυναμη και ιδιο πακετο εξοπλισμου.

 

Ο βενζινοκινητηρας δηλωνει μικτο κυκλο 4.6 και ο diesel του ιδιου μοντελου 3.8 (επισημες τιμες ford).

 

Aρα ενα βενζινοκινητο focus που κανει 10.000 χλμ μικτο κυκλο θα καψει 460 λιτρα βενζινη ενω ως πετρελαιοκινητο θα καψει 380 λιτρα. (Η διαφορα αυτη ειναι ακομα μικροτερη οσο τα χιλιομετρα αυτα γινονται εντος πολης παρα σε εθνικη οδο, αλλα ας μεινουμε στο μικτο κυκλο).

 

Με τις τρεχουσες τιμες (καλομελετα κι ερχεται η αυξηση, αν οχι εξισωση με βενζινη) θα πληρωνει 635 ευρω το χρονο σε βενζινη και 361 ευρω το χρονο σε πετρελαιο. Δηλαδη θα εξοικονομει ενα ποσο της ταξεως των 274 ευρω χρονο.

 

Πες μας τωρα ποσα χρονια θα χρειαστει να κανει αποσβεση τα 3.400 ευρω της διαφορας αγορας κι ασε τις υπερβολες και τις παπατζες στην ακρη, τυπου οτι με συμφερει 1000% να παω σε diesel ακομα κι αν κανω λιγα χιλιομετρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οτι δηλαδή τα επίσημα νούμερα κατανάλωσης είναι ρεαλιστικά... :rolleyes:

Φυσικα και δεν ειναι ρεαλιστικα, φυσικα και στην πραγματικοτητα ειναι μεγαλυτερα. Τοσο στους βενζινοκινητηρες οσο και στους πετρελαιοκινητηρες. Σου βαζω λοιπον, αλλα 150 ευρω το χρονο στη διαφορα υπερ του diesel, επειδη ειμαι large. Πες μου ποσα χρονια θελω για αποσβεση με τις τρεχουσες τιμες.

 

Παρεπιπτοντως τωρα προσεξα οτι ο επαγγελματιας οδηγος μετα τα ελληνικα εχει εκτελεσει και τα μαθηματικα:

Να το παω με τις τιμες του:

Diesel με 5,5 λιτρα καταναλωση , 0,95 τιμη και 10.000χλμ θα πληρωσει 523 ευρω πετρελαιο.

Βενζινοκινητο με 7,5 λιτρα, 1.38 τιμη και 10.000χλμ θα πληρωσει  1035 ευρω.

Η διαφορα ειναι 512 ευρω το χρονο.

 

Πεθαινω να μαθω πώς υπολογισε 4,300 ευρω διαφορα το χρονο υπερ του ντιζελ με τις παραπανω τιμες (rofl). Oπως και πώς υπολογισε οτι ενα βενζινοκινητο που κανει 10.000 χιλιομετρα/χρονο ξοδευει 14.000 ευρω το χρονο σε βενζινες (μικρος θεουλης-εχω κλαψει-οι μετακινησεις με ελικοπτερο θα ηταν οικονομικοτερες).

 

Το σιγουρο ειναι πως αν κανει ετσι τους υπολογισμους και στη δουλεια του, συντομα θα ψαχνει για αλλη δουλεια.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.

Παιδιά καμιά πρόταση μπορείτε να μου κανετε?

Κατα προτιμηση 5πορτο και με οσο το δυνατο μεγαλυτερους χωρους στο εσωτερικο λογω υψους :huh:.

 

Οσο για αυτο που μαλωνετε, απο την στιγμη που υπαρχει σαν σκεψη η αυξηση της τιμης του πετρελαιου, θα γινει συντομα, απο την αλλη σε αυτα που ψαχνω δεν υπαρχει και μεγαλη διαφορα στην τιμή σε καποια μοντελα που ειδα αναμεσα στη βενζινη και στα diesel.

Δημοσ.

Φιλε κοψε την ειρωνια δεν με ηξερες και χθες. Οσο για τους υπολογισμους 2:30 το πρωι με 15 ωρες εργασια απλα υπολειτουργεις. Και με 500€ διαφορα το χρονο ειναι 2.5 χιλιαρικα στη 5ετια δεν τα λες και λιγα.

Δημοσ.

Tην αποσβεση των 3.500 ευρω δεν μου ειπες ποσα χρονια θελω να την κανω ομως με 10.000χλμ το χρονο.

Διοτι απο το "συμφερει 1000% ντιζελ" ως το "θες καμια 7ετια για αποσβεση ΑΝ δεν ακριβυνει το πετρελαιο και ΑΝ δεν χρειαστεις dpf" υπαρχουν μερικες θεμελιωδεις διαφορες που μετατρεπουν το "συμφερει 1000% ακομα κι αν κανεις λιγα χιλιομετρα" σε "μαλλον δεν συμφερει".

 

Για τις ειρωνειες πριν διαμαρτυρηθεις, ξαναδιαβασε τα δικα σου ποστ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...