Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, είμαι στην διαδικασία  αναζητησης μεταχειρισμένου αυτοκινητου εως 6000ε.

Μέχρι στιγμης αυτα που εχω ξεχωρισει ειναι καποια opel corsa και peugeot 207 πιθανότατα diesel αλλα δεν βλεπω μεγαλη διαφορα στις τιμες αναλογα το καυσιμο σε αυτα τα αμαξια.

Μηπως εχετε κατι αλλο να μου προτεινετε και επειδη θα ειναι και το πρωτο μου αυτοκινητο τι θα επρεπε να προσεξω πριν την αγορα του.

Ευχαριστω

Δημοσ.

Diesel με 6.000 ευρω θα είναι σιγουρα εισαγωγης οποτε θελει πιο προσοχη . Αναλογα ποσα χλμ τον χρονο θα κανεις να δεις αν σε συμφερει το πετρελαιο.

 

Ναι εισαγωγης ειναι. Απο την στιγμη που ειναι στα ιδια λεφτα δεν ειναι σιγουρο πως ειναι πιο συμφερων το πετρελαιο?

Δημοσ.

Ναι εισαγωγης ειναι. Απο την στιγμη που ειναι στα ιδια λεφτα δεν ειναι σιγουρο πως ειναι πιο συμφερων το πετρελαιο?

 

Όλα είναι σχετικα .Μου εχει πει επαγγελματιας (ταξιτζής) ότι το πετρελαιο νοθευεται πολύ ευκολα και δημιουργει μεγαλες μηχανικες ζημιες .Ποτε δεν βαζουν νυχτα πετρελαιο γιατι την ημερα γινοντε κα καποιοι έλεγχοι και οι κακοι πρατηριούχοι φυλαγοντε.

Δημοσ.

Τωρα με τα ντιζελ αν κανουν την τιμη ιδια με της βενζινης, τον ηπιανε ολοι κανονικα

Δεν υπήρχε καμιά εγγύηση ότι θα ήταν για πάντα φτηνότερο...ούτε και για το υγραέριο υπάρχει!

Δημοσ.

Τωρα με τα ντιζελ αν κανουν την τιμη ιδια με της βενζινης, τον ηπιανε ολοι κανονικα

και πριν κατι χρονια ελεγε το κρατος παρτε diesel δεν θα εχουν φορους  :rolleyes:

Δημοσ.

Καλησπέρα, γνωστός μου πήρε το Opel Corsa μοντέλο 08 Diesel .

Λογικά θα πρέπει να είχαN γυριστεί τα χιλιόμετρα , το πήρε απο έμπορα.Τα χιλιόμετρα του ήταν 78.000.Επειδή έγινε έλεγχος χτυπήματα το αμάξι δεν είχε.Το σημαντικότερο είναι να βάζεις καλό καύσιμο.Η πιο σοβαρή ζημιά που κοστίζει στα πετρελαιοκίνητα είναι το φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF) και μπέκ πετρελαίου/τουρμπίνα.Λογικά εισαγωγής πρέπει να ήταν, μαζί με μεταβίβαση του κόστισε 6800ευρώ.

Δημοσ.

Aν δεν κάνεις κοντά 20-30κ τον χρόνο δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να πάει κάποιος σε diesel...

Επίσης σε μικρά αυτοκίνητα πόλης το diesel το θεωρώ too much..ασε που κανει κακο στην υγεια με αυτα που βγαζουν οσο καθαρα και να ειναι

  • Like 1
Δημοσ.

Με 6000€ diesel σε αυτα τα μοντέλα, δύσκολο.

6000€ όριο, σημαίνει κοιτάς κάπου 500€ χαμηλότερα ή κάνεις αντίστοιχο παζάρι.

Υπολόγισε τέλη μεταβίβασης, ασφάλιστρα, και στάνταρ σερβις ή κάποια λεφτά που συνήθως χρειάζεται να βάλεις (ίσως έχουν φθαρμένα ελαστικά, αμορτισέρ στα τελειώματα κτλ). Τσεκάρεις εννοείται βιβλιαράκι σερβις.

Με ενα απλό γκουγκλάρισμα θα δεις πάνω-κάτω το κάθε μοντέλο που έχεις στα υπόψιν τι απαιτήσεις έχει.

Συμβουλη μου, απέφυγε αν είναι δυνατόν μαντραδες.

Αν καταλήξεις σε Opel, πες μου να σε βοηθήσω.

Δημοσ.

Θα πάρεις σύντομα; Γιατί το λέω;

Ακούγεται πάρα πολύ, μα πάρα πολύ, ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχει μπει φόρος ισάξιος με της βενζίνης στο diesel. Άπαξ και γίνει κάτι τέτοιο δεν συμφέρει το diesel. Λόγω μηχανικής συντήρησης. Τώρα και στα 2 αυτοκίνητα που είπες μικρά είναι, οπότε θα πρότεινα να πας στο peugeot, από την άποψη φτηνότερων ανταλλακτικών. Για εμπιστοσύνη θα σου έλεγα να κοιτάξειs ford. Έχει πιο ακριβά ανταλλακτικά αλλά στο diesel είναι αρκετά μπροστά. Προτίμησε να πάρεις όσο πιο καινούργιο αμάξι γίνεται, σε χρονολογία, και αποφάσισε κατά περίπτωση. όχι ότι θέλω peugeot και τέλος.

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι το καλοκαίρι ήθελα να το έχω πάρει. Αρχικά με τον φόρο για τον οποίο άκουσα και εγώ και επειδή δεν υπολογίζω να κάνω πολλά χιλιόμετρα το χρόνο το ξανασκέφτομαι. Βρήκα και ένα Peugeot κοντά στα 5000 το οποίο με τα έξοδα που είπε και ο mxls θα βρίσκεται μέσα στο όριο που έχω βάλει αν και από μάντρα που μου είπε να αποφύγω.

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι το καλοκαίρι ήθελα να το έχω πάρει. Αρχικά με τον φόρο για τον οποίο άκουσα και εγώ και επειδή δεν υπολογίζω να κάνω πολλά χιλιόμετρα το χρόνο το ξανασκέφτομαι. Βρήκα και ένα Peugeot κοντά στα 5000 το οποίο με τα έξοδα που είπε και ο mxls θα βρίσκεται μέσα στο όριο που έχω βάλει αν και από μάντρα που μου είπε να αποφύγω.

Αν δεν κάνεις πολλά χλμ ξέχνα πετρέλαιο. Πάνε σε βενζίνη που θα βρεις αρκετές ευκαιρίες στα χρήματα αυτά. Γλιτώνεις την ακριβή συντήρηση αλλά και το 90% πιθανότητα να είναι εισαγωγής (αν πρόκειται για μάντρα) με 50.000-70000 χλμ στην καλύτερη περίπτωση παραπάνω από αυτό που θα γράφει το ταμπλό.

Δημοσ.

Οτι νοθευουν ευκολα το ντιζελ ειναι γνωστο.. τα προβληματα που λενε οτι βγαζουν σε τρομπες dpf κτλπ ειναι μια αληθεια τραβηγμενη απο τα μαλλια ... θα ελεγα. δεν χαλανε τοσο ευκολα οσο λενε μερικοι μιλαω εκ πειρας σαν επ οδηγος ντιζελ. Αξιζει 1000% να πας σε ντιζελ ητε κανεις πολλα χλμτρα ητε λιγα κερδισμενος θα εισαι. Μονο Προσοχη που βαζεις καυσιμα χρειαζεται τπτ αλλο. Γλυτωνεις και τα μπουζι : d

 

Ναι εισαγωγης ειναι. Απο την στιγμη που ειναι στα ιδια λεφτα δεν ειναι σιγουρο πως ειναι πιο συμφερων το πετρελαιο?

 

Όλα είναι σχετικα .Μου εχει πει επαγγελματιας (ταξιτζής) ότι το πετρελαιο νοθευεται πολύ ευκολα και δημιουργει μεγαλες μηχανικες ζημιες .Ποτε δεν βαζουν νυχτα πετρελαιο γιατι την ημερα γινοντε κα καποιοι έλεγχοι και οι κακοι πρατηριούχοι φυλαγοντε.

Συγνωμη αλλα αυτο με το νυχτα ποτε δεν βαζουν πετρελαιο δεν στεκει οι βραδινες αλλαγες δεν εφοδιαζουν δλδ? Ο πρατηριουχος που κλεβει τη νυχτα κλεβει και τη μερα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...