Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σορυ αλλα εννουσα σε dekstop οχι mobile. Δηλαδη Mac OS ή linux.

 

Σε mobile environment οντως μπορει να ειναι λειτουργικα και ομορφα, σε desktop ομως που αναφερονται οι περισσοτεροι ειναι αχρηστα.

Το θέμα είναι ότι τα windows tablets χρησιμοιουν το ΙΔΙΟ λογισμικό με τα windows desktop/laptop και όχι κάποιο mobile OS,που έχουν τα υπόλοιπα tablets.

Βάλε στην "εξησωση" ότι σχεδόν ολες οι σειρές laptop,στις μέρες μας, εξοπλίζονται και αυτα με touch screen οθόνη,οπόταν το touchscreen επαψε να περιορίζεται μόνο σε κινητά και tablets.

 

Το προβλημα με την MS σε ολες τις πλατφορμες ειναι οτι δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα και οτι συνεχιζει να βγαζει μισοτελειωμενα προιοντα (οπως τα 10).

Ευκαιρία για να την εκμεταλλευτούν τα "ολοκληρωμένα"λογισμικά της αγοράς!

 

Οσο για το οτι περνουν μεριδιο καθημερινα (καρκινος) κατσε να δουμε τι θα γινει οταν τελειωσει το τσαμπα γιατι στην MS τους εχει πιασει πανικος. Με αυτοματα upgrade σε 10 απο 7, με υποχρωτικη εφαρμογη για skylake και ακομα και νομιμοποιηση πειρατικων.

Όταν θα σταματήσει το τζάμπα,απλα θα συνεχίσουμε να αγοραζουμε Linux pc/laptop και mac/macbook οπως κάναμε τόσα χρόνια.

 

Τα πειρατικά δε νομιμοποιούνται,αλλα και πάλι είτε νομιμοποιημένα είτε κρακαρισμενα,το ίδιο προσφέρουν στην MS,δλδ και ,market share και χρηστες που χρησιμοποιούν τα προιοντα της.

 

 

Οσο για το οτι η apple κοπιαρε την MS μαλλον ειμαστε αλλου. Με την ιδια λογικη η MS κοπιαρει την Apple οταν εβγαλε surface ή οταν προσπαθει διακαως να 'κλεισει' (end to end) την πλατφορμα (desktop).

Σε ποιο σημείο κοπιαρε η MS την Apple ,με το surface και πως εχει κλείσει τα windows(desktop) σε σύγκριση με τα προηγούμενα "ανοικτά" windows?

wait, νομιζα τα tiles ηταν ανεκαθεν διαδραστικα, τωρα θα τα κανουν; δηλαδη τοσα χρονια, τα πολυδιαφημισμενα windows tiles δεν ηταν τιποτα αλλο παρα μεγαλυτερα,τετραγωνισμενα  app shortcuts?

 

α χαχα αχαχα ΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑ

 

ετσι παει να χτυπησει τον ανταγωνισμο η MS?

 

Live Tiles μεχρι τωρα παρειχαν live πληροφοριες αυτοματα και στο στενο πλαισιο που εχει ενα tile.

Τα Interactive tiles εννουμε την αλληλεπιδραση με τον χρηστη,δλδ αυτο:

  • Like 1
Δημοσ.

Οι universal apps έρχονται με το τσουβάλι

 

Το τσουβάλι είναι άδειο.
 
Στα (desktop)windows υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια μια εφαρμογή (music player / transcoder) ονόματι foobar2000. Προ διετίας και αφού οι developers εξασφάλισαν την απαραίτητη χρηματοδότηση ($200,000), ξεκίνησαν την ανάπτυξη της εφαρμογής για τα 3 κύρια mobile λειτουργικά (Android, iOS & WinMo).
 
Οι ενδιαφερόμενοι - χρηματοδότες, κατόπιν ερώτησης σχετικά με την (αργο)πορεία του project (έχουν παρέλθει 2 χρόνια από την επίσημη ανακοίνωσή του), έλαβαν από τον επικεφαλής (όχι από εμένα) την ακόλουθη απάντηση:
 

There's one major problem with this project, it is called "Windows Phone".

 
If I had any idea how much crap this platform was, I'd have dropped it and refunded all backers, to move on with the other ports. You'd think someone with as much Windows experience as myself would find it easy to start developing for another Microsoft platform, right? RIGHT? WRONG.
 
Windows Phone is eating all the development time and the app is still bugged, and many of the issues are impossible to debug properly due to idiotic design of the system as well as bugs in the toolchain. For an example, just today I found out that builds downloaded from Windows Phone Store are totally broken on my Lumia 520, but the same code uploaded through Visual Studio works fine.... so I can't possibly debug this.
 
At least Android and iOS situation is well under control. I'm looking forward to making foobar2000 for these platforms available to general public this summer.

 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά σχετικά με τα ποσοστά χρήσης των λειτουργικών. Απλά επισημαίνεται η αθλιότητα του WinMo ως πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών και η γενικότερη τάση φυγής - αποφυγής του, από έμπειρους προγραμματιστές οι οποίοι

εύχονται να μη χρειαστεί ποτέ ν' ασχοληθούν με αυτό, ακόμα και κατόπιν αμοιβής.

 

Γι' αυτό δεν υπάρχουν apps, ενώ όσα υπάρχουν είναι αμφιβόλου ποιότητας.

Δημοσ.

 

Το τσουβάλι είναι άδειο.

 

Στα (desktop)windows υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια μια εφαρμογή (music player / transcoder) ονόματι foobar2000. Προ διετίας και αφού οι developers εξασφάλισαν την απαραίτητη χρηματοδότηση ($200,000), ξεκίνησαν την ανάπτυξη της εφαρμογής για τα 3 κύρια mobile λειτουργικά (Android, iOS & WinMo).

 

Οι ενδιαφερόμενοι - χρηματοδότες, κατόπιν ερώτησης σχετικά με την (αργο)πορεία του project (έχουν παρέλθει 2 χρόνια από την επίσημη ανακοίνωσή του), έλαβαν από τον επικεφαλής (όχι από εμένα) την ακόλουθη απάντηση:

 

 

 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά σχετικά με τα ποσοστά χρήσης των λειτουργικών. Απλά επισημαίνεται η αθλιότητα του WinMo ως πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών και η γενικότερη τάση φυγής - αποφυγής του, από έμπειρους προγραμματιστές οι οποίοι

εύχονται να μη χρειαστεί ποτέ ν' ασχοληθούν με αυτό, ακόμα και κατόπιν αμοιβής.

 

Γι' αυτό δεν υπάρχουν apps, ενώ όσα υπάρχουν είναι αμφιβόλου ποιότητας.

1ον δεν είναι και κανένας αξιόλογος developer με μια μοναδική εφαρμογή.Εφαρμογες τέτοιου είδους υπάρχουν χιλιάδες στο desktop ,και αρκετές universal για να κάτσει κάποιος να ασχοληθεί με το τι λέει.

Επίσης αν οι developers αν θέλουν να μη χρειαστει να ασχοληθούν με τα universal apps,καλο θα ήταν να βοηθήσουν τόσο την apple ,όσο και την google να μην χαθεί η tablet κατηγοροα για έτσι θα εγκροβιστουν και αυτοί και οι εφαρμογές τους σε συσκευες με 5-6" οθόνη!

 

Όσο για την ανάπτυξη των universal εφαρμογών,αν δεν ασχολησαι μαζί τους δεν είσαι σε θέση να ξέρεις ποια είναι αυτη η ανάπτυξη τους!

  • Like 1
Δημοσ.

Όσο για την ανάπτυξη των universal εφαρμογών,αν δεν ασχολησαι μαζί τους δεν είσαι σε θέση να ξέρεις ποια είναι αυτη η ανάπτυξη τους!

Γι' αυτό παρέθεσα την εμπειρία - άποψη ενός κατ' εξοχήν windows developer.

 

1ον δεν είναι και κανένας αξιόλογος developer με μια μοναδική εφαρμογή.

Πώς είσαι σε θέση να γνωρίζεις εάν είναι αξιόλογος ή όχι, αξιολογώντας βάσει ποσότητας και όχι ποιότητας;

 

Τέλος, δεν έχει μόνο μια μοναδική εφαρμογή όπως λανθασμένα αναφέρεις. Έχει και το dbPoweramp.

Δημοσ.

^ Δεν υπάρχει αντίρρηση οτι η winmo πλατφόρμα έχει bugs. Ομως $200,000 δεν είναι λίγο πολλά για τέτοιες φτηνές δικαιολογίες; Να έρθουν τα παιδιά από δω να μάθουν τα κόλπα, που ξέρουμε από εργολαβίες δημοσίου και κανόνια. :P

 

Ontopic τώρα, τα live/interactive tiles άργησαν κανά δυο χρόνια, και δεν συνυπολογίζω ότι γενικότερα η λογική "widget στο desktop" πέθανε προ 8 ετίας περίπου. Για τα κινητά, οκ χρήσιμα θα είναι, αλλά τα είδαμε στην Build 2015 και τώρα φτάσαμε 2016 να ξαναδιαβάζουμε τα ίδια.

 

Εξυπνο πάντως θα ήταν ένα σετ από μικροσκοπικά taskbar widgets σαν το weather του linux ή ενα network traffic και γενικά τέτοια χρηστικά πράγματα. Ακόμα δεν το έπιασε το νόημα η MS.. :\

 

ΥΓ. φαντάζομαι στην build 2017 θα διαφημίσει shortcuts για αλλαγή ανάμεσα σε virtual desktops :mrgreen:

Δημοσ.

Πώς είσαι σε θέση να γνωρίζεις εάν είναι αξιόλογος ή όχι, αξιολογώντας βάσει ποσότητας και όχι ποιότητας;

To θεμα λυνεται πολυ ευκολα.

Απλα ανοιγεις ενα θεμα στο φορουμ,που ψαχνεις converter και θα δεις αν βρεθει καποιος να στο συστησει και δε σου προτινουν αλλα 10 πριν να αναφερτει και αν αναφερτει η συγκεκριμενη εφαρμογη!

Παντος απο τις εφαρμογες που διαθετει ο συγκεκριμενος εχει γεμισει το store και δεν ειχαν προβλημα οι developers τους, με την αναπτηξη τους!

Και γιατι να ακουσω καποιο που ΔΕΝ ΓΡΑΨΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ για το windows store,να μας πει το ποσο δυσκολο ειναι να γραφτει μια UWP εφαρμογη?

  • Like 1
Δημοσ.

To θεμα λυνεται πολυ ευκολα.

Απλα ανοιγεις ενα θεμα στο φορουμ,που ψαχνεις converter και θα δεις αν βρεθει καποιος να στο συστησει και δε σου προτινουν αλλα 10 πριν να αναφερτει και αν αναφερτει η συγκεκριμενη εφαρμογη!

Ολόληρο το ΗΑ το χρησιμοποιεί (και όχι μόνο). Επομένως, είναι αξιόλογο. Θα υποθέσω ότι δεν το έχεις χρησιμοποήσει, επομένως δε γνωρίζεις επ' αυτού. Γι΄αυτό και κάνεις λάθη του στύλ:

 

1ον δεν είναι και κανένας αξιόλογος developer με μια μοναδική εφαρμογή.

 

Βρίσκω λίγο περίεργη την εμμονή σου να τον βαφτίσεις ανάξιο με το έτσι θέλω.

 

Και γιατι να ακουσω καποιο που ΔΕΝ ΓΡΑΨΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ για το windows store,να μας πει το ποσο δυσκολο ειναι να γραφτει μια UWP εφαρμογη?

Απλό. Εάν γράφεις εφαρμογές για Windows Store δεν σημαίνει κατ' ανάγκη, ότι σα προγραμματιστής είσαι έμπειρος. Δεν αποτειλεί κριτήριο εμπειρίας.

Γιατί άραγε δεν αντιμετωπίζει τόσο σοβαρά προβλήματα σε iOS & Android;

 

Παντος απο τις εφαρμογες που διαθετει ο συγκεκριμενος εχει γεμισει το store και δεν ειχαν προβλημα οι developers τους, με την αναπτηξη τους!

 

Αλήθεια;

Με ποιά από αυτές τις εφαρμογές μπορείς (με ένα κλίκ) να κάνεις downmix 7.1 Dolby Atmos σε Quad Surround, να εφαρμόσεις peak normalization, να το σαρρώσεις με ReplayGain και να το συμπιέσεις σε *.opus;

 

Τις προάλλες, έσκασε το άλλο κουφό - αστείο: απουσία VSync για Universal παιχνίδια :)

Δημοσ.

Ολόληρο το ΗΑ το χρησιμοποιεί (και όχι μόνο). Επομένως, είναι αξιόλογο. Θα υποθέσω ότι δεν το έχεις χρησιμοποήσει, επομένως δε γνωρίζεις επ' αυτού. Γι΄αυτό και κάνεις λάθη του στύλ:

 

 

Βρίσκω λίγο περίεργη την εμμονή σου να τον βαφτίσεις ανάξιο με το έτσι θέλω.

 

Απλό. Εάν γράφεις εφαρμογές για Windows Store δεν σημαίνει κατ' ανάγκη, ότι σα προγραμματιστής είσαι έμπειρος. Δεν αποτειλεί κριτήριο εμπειρίας.

Γιατί άραγε δεν αντιμετωπίζει τόσο σοβαρά προβλήματα σε iOS & Android;

 

Εμενα μου φαινεται σκανδαλιστικα περιεργο,ενα ολοκληρο φορουμ,να αφιερωνει ολοκληρο subforum ΜΟΝΟ για μια εφαρμογη!

Καταλαβαινει τι θελω να πω! ;)

Και για λυσουμε αυτη την υποψια,θα μπορουσες να δωσεις και καποιο αλλο φορουμ που ασχολειται τοσο εκτενως με το συγκεκριμενο προγραμμα.

 

Απλό. Εάν γράφεις εφαρμογές για Windows Store δεν σημαίνει κατ' ανάγκη, ότι σα προγραμματιστής είσαι έμπειρος. Δεν αποτειλεί κριτήριο εμπειρίας.

Γιατί άραγε δεν αντιμετωπίζει τόσο σοβαρά προβλήματα σε iOS & Android;

Οσο μπορω να κρινω εγω το osx,ios και linux που δε τα χρησιμοποιησα ποτε,τοσο μπορει να κρινει μια πλατφορμα που δεν εχει ασχοληθει ποτε.

Και μιας και αναφερες το Rise of the Tomb Raider,να υποθεσω το developing του foobar2000 ειναι πολυ πιο δυσκολο και πολυσυνθετο απο ενα gaming τιτλο οπως το Rise of the Tomb Raider,για να μπορεσει να το αναπτυξει σε UWP?

 

 

Αλήθεια;

Με ποιά από αυτές τις εφαρμογές μπορείς (με ένα κλίκ) να κάνεις downmix 7.1 Dolby Atmos σε Quad Surround, να εφαρμόσεις peak normalization, να το σαρρώσεις με ReplayGain και να το συμπιέσεις σε *.opus;

 

Να θεωρισω δεδομενο οτι η android/ios εφαρμογη του υποστηριζει αυτο που εχεις περιγραψεις!

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που γενικά είχε ακουστεί για τα WP είναι ότι το λειτουργικό -μετά τα προβλήματα των εφαρμογών στις προηγούμενες πλατφόρμες WP- έχει πολύ κλείστο σύστημα αλληλεπίδρασης με την εφαρμογή. Αν θυμάμαι καλά, σε ένα meeting στην Αγγλία με ένα βασικό συνεργάτη της εταιρίας για την οποία δουλεύω, μου είχε τεθεί ως βασικός λόγος για το ότι δεν συμπεριλαμβάνεται εφαρμογή WP σε project και το ζήτημα της ύπαρξης σχετικά αυστηρών περιορισμών σε ότι έχει να κάνει με την αλληλεπίδραση με το hardware, - προκειμένου να μην δημιουργούνται ζητήματα στις συσκευές όπως έλεγε η M$-. Ας μας πει κάποιος που ασχολείται με WP Development τη γνώμη του...

 

Θα μπορούσε να είναι απλώς δικαιολογία λόγω των χαμηλών ποσοστών της M$ στην αφορά, όμως νομίζω ότι είναι συνδυασμός και των δύο. Αν μία εφαρμογή θέλει 30% περισσότερο χρόνο για να αναπτυχθεί και απευθύνεται σε λιγότερο κόσμο αυτό δημιουργεί προφανώς μία δυσκοιλιότητα στην επιλογή της ως πλατφόρμα...

 

Τέλος για τα tiles, όσο οι οθόνες touch δεν είναι standard σε laptops τόσο θα είναι άχρηστα. ΌΜΩΣ είναι θέμα χρόνου hybrid laptops να αντικαταστήσουν τα συμβατικά, και επίσης να εμφανίζονται ταμπλέτες που θα αντικαθιστούν laptops. Προφανώς δεν μιλάμε για android -που ως γνωστό κάνει μόνο για Internet serfing και gmail-, αλλά για μηχανήματα με δυνατότητες, αλλά κόστος στο επίπεδο ενός low to mid range laptop. Τότε το Interface τύπου Tiles είναι απλά μονόδρομος...

Δημοσ.

Εμενα μου φαινεται σκανδαλιστικα περιεργο,ενα ολοκληρο φορουμ,να αφιερωνει ολοκληρο subforum ΜΟΝΟ για μια εφαρμογη!

Είναι αρκετά χρήσιμη η εφαρμογή και τη χρησιμοποιούν αρκετοί. Επίσης υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια. Πού είναι το σκάνδαλο;

 

Και για λυσουμε αυτη την υποψια,θα μπορουσες να δωσεις και καποιο αλλο φορουμ που ασχολειται τοσο εκτενως με το συγκεκριμενο προγραμμα.

Ευχαρίστως: insomniadoom9, head-fi, επίσης...

 

Οσο μπορω να κρινω εγω το osx,ios και linux που δε τα χρησιμοποιησα ποτε,τοσο μπορει να κρινει μια πλατφορμα που δεν εχει ασχοληθει ποτε.

Από τη στιγμή που ασχολείται με desktop windows εδώ και ~15 χρόνια, και με το Universal App εδώ και ~2 χρόνια, φυσικά και μπορεί να κρίνει. Επίσης ασχολείται με iOS & Android.

 

Και μιας και αναφερες το Rise of the Tomb Raider,να υποθεσω το developing του foobar2000 ειναι πολυ πιο δυσκολο και πολυσυνθετο απο ενα gaming τιτλο οπως το Rise of the Tomb Raider,για να μπορεσει να το αναπτυξει σε UWP?

Αυτό είναι πλήρως άσχετο και προφανώς, δεν αναιρεί το θεμελιώδες πρόβλημα ανυπαρξίας VSync σε παιχνίδια (έλεος). Ποιοί developers είναι ανάξιοι στην προκειμένη περίπτωση, της msft ή αυτοί που γράφουν το Tomb Raider; Και οι 2 εφαρμογές, καταδεικνύουν σοβαρότατες ελλείψεις στο API.

 

Να θεωρισω δεδομενο οτι η android/ios εφαρμογη του υποστηριζει αυτο που εχεις περιγραψεις!

 

Δεν έχει σημασία τί θεωρείς δεδομένο, από τη στιγμή κάνεις τις ακόλουθες εσφαλμένες παραδοχές:

Εφαρμογες τέτοιου είδους υπάρχουν χιλιάδες στο desktop ,και αρκετές universal για να κάτσει κάποιος να ασχοληθεί με το τι λέει.

Ποιές είναι οι χιλιάδες αυτές (desktop) εφαρμογές και οι αρκετές universal;

Δημοσ.

Είναι αρκετά χρήσιμη η εφαρμογή και τη χρησιμοποιούν αρκετοί. Επίσης υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια. Πού είναι το σκάνδαλο;

 

Ευχαρίστως: insomniadoom9, head-fi, επίσης...

Σοβαρα,μου βαζεις μια συζητηση εδω στο ινσομνια,που οι αλλοι χρηστες του προτινουν κατι αλλο ως καλυτερη λυση,μετα μια συζητηση απο ενα φορουμ του 2004 και subforum που εχει καμια 12 ρια θεματα,που εχουν 1-4 σχολια η καθε μια.Μιλουμε για τρομερη αποδοχη και υιοθέτηση απο τον κοσμο!

 

Από τη στιγμή που ασχολείται με desktop windows εδώ και ~15 χρόνια, και με το Universal App εδώ και ~2 χρόνια, φυσικά και μπορεί να κρίνει. Επίσης ασχολείται με iOS & Android.

Πες μας μια universal εφαρμογη που εχει κανει?

 

Αυτό είναι πλήρως άσχετο και προφανώς, δεν αναιρεί το θεμελιώδες πρόβλημα ανυπαρξίας VSync σε παιχνίδια (έλεος). Και οι 2 εφαρμογές, καταδεικνύουν σοβαρότατες ελλείψεις στο API.

Οταν ενα ΑΑΑ pc τιτλος καταφερε να γινει UWP με τα οποια προβληματα και να εχει,ειναι απαραδεχτο να μας λεει οτι δε μπορει να φτιαξει ενα video converter.

 

 

Δεν έχει σημασία τί θεωρείς δεδομένο, από τη στιγμή κάνεις τις ακόλουθες εσφαλμένες παραδοχές:

Ποιές είναι οι χιλιάδες αυτές (desktop) εφαρμογές και οι αρκετές universal;

Εχει μεγαλη σημασια τι δυνατοτητες εχει προσθεσει στις ios/android "εφαρμογες" του,γιατι ετσι θα μπορει να αποδειξει τους περιορισμους που αναφερει της UWP εναντι των android/ios λογισμικων!

.

​Να σου υπενθημισω οτι εχει τσεπωσει κοντα στα 100 χιλιαρικα για να φερει την εφαρμογη του και τις δυνατοτητες της στην mobile πλατφορμα,εστω και σε android,ios(εφοσων μονο η UWP υποστηριζει οτι  τον δυσκολευει) και ο κοσμος περιμενει απο αυτον το Αξιοπιστο developer αυτα που τους υποσχεθηκε.

Γι'αυτο πες μας τι δυνατοτητες εχουν οι mobile εφαρμογες του σε σχεση με αυτες που υπαρχουν ηδη τοσο σε ios,android οσο και στην uwp των windows

 

Μερικοι απο τους πιο γνωστους video converter(δε περιμενεις να κατσω να σου βρω ΟΛΟΥΣ τους converters των windows):

https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_video_converters

Φυσικα οπως βλεπεις τον foobar2000 τον εχουν πρωτο πρωτο στις λιστες.Χμμμ NOT!!!Ουτε καν ασχοληθήκαν με την υπαρξη του!!!

Δημοσ.

Οταν ενα ΑΑΑ pc τιτλος καταφερε να γινει UWP με τα οποια προβληματα και να εχει,ειναι απαραδεχτο να μας λεει οτι δε μπορει να φτιαξει ενα video converter.

Προφανώς κατάλαβες λάθος, αφού δε λέει πουθενά κάτι τέτοιο.

 

Μερικοι απο τους πιο γνωστους video converter(δε περιμενεις να κατσω να σου βρω ΟΛΟΥΣ τους converters των windows):

https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_video_converters

Φυσικα οπως βλεπεις τον foobar2000 τον εχουν πρωτο πρωτο στις λιστες.Χμμμ NOT!!!Ουτε καν ασχοληθήκαν με την υπαρξη του!!!

 

Όπως θα σου αποδείξω στη συνέχεια, προσπαθείς να πείσεις για κάτι που, προφανώς, δε γνωρίζεις.
 
Ο σύνδεσμος που παρέθεσες (λόγω άγνοιας) παραπέμπει σε σύγκριση με video converters, κάτι δηλαδή που το foobar2000 δεν είναι. Είναι λογικό να μην υπάρχει το foobar2000  σε αυτή τη λίστα. Αντί αυτού, έπρεπε να παραθέσεις αυτόν, ο οποίος συγκρίνει music players & audio transcoders. Φυσικά, σε αυτή τη λίστα υπάρχει (από το έτος 2002), όπως είναι λογικό.
 
Για περεταίρω ενημέρωσή σου σχετικά με το foobar2000, σε παραπέμπω στο wikipedia.
 

...που εχουν 1-4 σχολια η καθε μια.Μιλουμε για τρομερη αποδοχη και υιοθέτηση απο τον κοσμο!

Τα 433 post σε ένα από τα νήματα του head-fi δε σου είναι αρκετά;

 

Χωρίς λοιπόν να γνωρίζεις για τι πράγμα μιλάμε, επιχειρείς να παρουσιάσεις τον developer ως ανάξιο απατεώνα, πχ:

 

1ον δεν είναι και κανένας αξιόλογος developer με μια μοναδική εφαρμογή.

 

​Να σου υπενθημισω οτι εχει τσεπωσει κοντα στα 100 χιλιαρικα.....

 

Φαντάσου ότι δεν αναπτύσει την εφαρμογή μόνος του. Η ομάδα ανάπτυξης απαρτίζεται από 3 - 4 άτομα. Η εφαρμογή υπάρχει σε beta stage στο Android, λόγω απουσίας θεμελιωδών προβλημάτων, ενώ για το WinMo, εκ στόματος δεύτερου developer της εφαρμογής ειπωθεί το ακόλουθο:

 

I don't think anyone can make heads nor tails of that crapfest.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...