voltmod Δημοσ. 27 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2016 Η Oculus ανακοίνωσε ότι το νέο SDK για το RiFT υποστηρίζει την τεχνολογία Asynchronous TimeWarp (ATW), η οποία κάνει την εικονική πραγματικότητα να μοιάζει αρκετά πιο ομαλή. Το χαρακτηριστικό ATW, δεν κάνει rendering μόνο την εικόνα πριν φτάσει στα μάτια του χρήστη, αλλά λαμβάνει υπόψη και άλλες παραμέτρους, όπως την κίνηση του κεφαλιού, αλλάζοντας εφόσον απαιτηθεί θέση στην εικόνα πριν γίνει ορατή στον χρήστη. Το αποτέλεσμα είναι χαμηλότερη υστέρηση, ομαλότερες κινήσεις και βελτιωμένη αποδοτικότητα, και επομένως ακόμα περισσότερος ρεαλισμός και μείωση της ναυτίας. Η Oculus επίσης κάνει λόγο για μείωση του “judder” (κουνήματα και δονήσεις) που δημιουργείται όταν ένα καρέ βρίσκεται εκτός συγχρονισμού επειδή το hardware δεν ήταν σε θέση να επεξεργαστεί (να κάνει rendering) την εικόνα αρκετά γρήγορα. Η Oculus συνεργάστηκε με τις εταιρείες Microsoft, Nvidia και AMD για να μεγιστοποιήσει το GPU preemption (να γίνεται rendering μίας σκηνής/ εικόνας προτού απαιτηθεί από το σύστημα) στο ενημερωμένο SDK. Το καλύτερο είναι ότι οι χρήστες και οι developers δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι ιδιαίτερο για την υποστήριξη του ATW. Παρόλα αυτά, η Oculus συνεχίζει να ζητάει από τους developers να έχουν στόχο τα 90fps στα παιχνίδια τους. Site: Engadget
bubu Δημοσ. 27 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2016 Από ότι θυμάμαι η nVidia όταν κυκλοφόρησε την 980 έλεγε οτι υποστηρίζει ATW για καλύτερο 3D. Από ότι φαίνεται τώρα που τελείωσαν να ασχολούνται με το HMD τους αποφάσισαν να πιάσουν και αυτό εκεί στην oculus.
Retromaniac Δημοσ. 27 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2016 Χαίρομαι που τα vr βοηθούν να δημιουργηθεί τάση προς την εξαφάνιση του lag, πιο smooth κίνησης και περισσότερα fps. Είχαμε μείνει μόνο με το sub-pixel-correction από την δεκαετία του 90, και μια προσπάθεια της ATI να κάνει TRUE motion blur που ναυάγησε.
michael92 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 To ATW δεν υπάρχει ήδη από το Crescent Bay prototype?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα