Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για αγορά αυτοκινήτου Νέου η Μεταχειρισμένου


Payne83

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βλέπω πολλές και διαφορετικές απόψεις και αυτό είναι αρκετά ενδιαφέρον. Ας περιορίσουμε λίγο την συζήτηση σε αυτά τα 2 μοντέλα.

 

OPEL ASTRA SPORTS TOURER 1.6 Biturbo

 

Σήμερα έκανα test drive to ople astra 1.6tdi 136PS. Όχι το sports tourer που με ενδιαφέρει να αγοράσω αλλά τουλάχιστον μπήκα να δω ένα από κοντά. Πολύ καλή συμπεριφορά στον δρόμο καλή ροπή ο κινητήρας ακόμα και με 136 άλογα, πολλά ηλεκτρονικά συστήματα και αξεσουάρ. Το μείον για μένα είναι λίγο το πολλά σκληρά πλαστικά γενικά μέσα αλλά αυτά πλέον σε μεσαίες κατηγορίες δεν τα πολύ αποφεύγεις. Συν + είναι τα 6 χρόνια εγγύησης ή 120000 χιλ, το πρώτο μεγάλο σέρβις στα 60.000 με πρώτο μικρό στα 33000 και με μέσω κόστος σέρβις γενικά στην opel στα 300 ευρώ στα 2 χρόνια.

 

Κάτι καινούργιο και πολύ ενδιαφέρον που βρήκα σε μεταχειρισμένο που έτυχε να είναι σε μια αντιπροσωπεία δίπλα.

 

ΒMW 316i 136PS 2014 βενζίνη με πολύ λίγα χιλιόμετρα μεταχειρισμένο.

 

Το οδήγησα και ήταν πολύ ωραίο στον δρόμο με ωραία αίσθηση το τιμόνι και αρκετά καλό γκάζι. Όχι τόσα πολλά αξεσουάρ όπως το Opel αλλά τα βασικά τα έχει και αυτό. Ποιοτικά υλικά μέσα. Βέβαια σαν βενζίνη θα μιλάμε για κατανάλωση γύρω στο 7 με 7.5 απ ότι κατάλαβα άλλα και από μερικά που διάβασα σε περιοδικά γενικά είναι καλό το συγκεκριμένο στην κατανάλωση. 5 χρόνια δωρεάν σέρβις και 2 χρόνια δωρεάν οδική ασφάλεια. Βέβαια εδώ τα σέρβις μετά θα είναι 300 τον χρόνο.

 

Μεταξύ αυτών των δύο τι λέτε???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το opel επειδη ειναι καινουργιο κι επειδη εχει πολυ πιο χαμηλα running costs.

 

Αλλα η γνωμη μου ειναι -σε καινουργιο παντα- να κοιταξεις κι αλλες μαρκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχεδον οποιοδήποτε καινουριο > μεταχειρισμένο . Εκτος αν ηταν μεταχειρισμένο απο γνωστο.

 

Ερωτηση γιατι προτιμας την εκδοση αυτη του άστρα και δε κοιτας το insignia ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το insignia λογικα αλλαζει μοντέλο αυτο το χρόνο...Σε premium επιλογη σε αυτα τα χρήματα υπάρχει επισης και το (μικροτερο βεβαια)Audi A3 Sport Sedan με τον 1800αρη βενζινοκινητηρα με 180hp,αλλα το astra tourer θεωρώ οτι ειναι πιο λογικη επιλογη κυρίως λόγο του οικονομικού κινητήρα + οτι φυσικά καινούριο>μεταχειρισμένο...

Επεξ/σία από michalisv
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αλλάξει και η κατανάλωση του κινητήρα μαζί με την τιμή;

 

Όχι, αλλά η απόσβεση γινόταν μέσω της διαφοράς τιμής του καυσίμου κυρίως και απαιτούσε να κάνεις το λιγότερο 10.000χλμ/χρόνο.

 

Αν η τιμή είναι ίδια ή και παραπάνω, τα απαιτούμενα χιλιόμετρα μπορεί να φτάσουν και τα 25.000χλμ/χρόνο. Μην ξεχνάς πως και η αγορά αλλά και η συντήρηση ενός πετρελεοκίνητου είναι μεγαλύτερη απο ένα βενζινοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταμάτησα να αγοράζω καινούργια αμάξια εδώ και χρόνια ( συνήθως αλλάζουμε  3 4 αμάξια το χρόνο). Με την απαξίωση που έχουν τα καινούργια μοντέλα δεν αξίζει καν να το σκέφτεσαι. Στα 3 χρόνια θα έχεις χάσει τεράστιο μέρος της αξίας του. Καλύτερα ένα μεταχειρισμένο  2 3 ετών που είναι ακόμα καινούργιο και άσε τον προηγούμενο να κλαίει γιατί αναγκάστηκε να  σκοτώσει 10 χιλ το αμάξι που αγόρασε 30. Από μεταχειρισμένο ίσως βγάλεις και κέρδος από καινούργιο ποτέ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, αλλά η απόσβεση γινόταν μέσω της διαφοράς τιμής του καυσίμου κυρίως και απαιτούσε να κάνεις το λιγότερο 10.000χλμ/χρόνο.

 

Αν η τιμή είναι ίδια ή και παραπάνω, τα απαιτούμενα χιλιόμετρα μπορεί να φτάσουν και τα 25.000χλμ/χρόνο. Μην ξεχνάς πως και η αγορά αλλά και η συντήρηση ενός πετρελεοκίνητου είναι μεγαλύτερη απο ένα βενζινοκίνητο.

 

10k km/χρόνο για diesel απλά είναι αστείο και ελληνική "πατέντα". Είδαμε diesel και ορμήξαμε. Γενικά πάλι, στην Ευρώπη το diesel για τα 20k+ km/χρόνο το παίρνουν. Και αυτή η άποψη έβλεπα να επικρατεί και στα διάφορα ελληνικά forums, αν κάνεις 15-20k km και πάνω αξίζει το diesel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταμάτησα να αγοράζω καινούργια αμάξια εδώ και χρόνια ( συνήθως αλλάζουμε  3 4 αμάξια το χρόνο). Με την απαξίωση που έχουν τα καινούργια μοντέλα δεν αξίζει καν να το σκέφτεσαι. Στα 3 χρόνια θα έχεις χάσει τεράστιο μέρος της αξίας του. Καλύτερα ένα μεταχειρισμένο  2 3 ετών που είναι ακόμα καινούργιο και άσε τον προηγούμενο να κλαίει γιατί αναγκάστηκε να  σκοτώσει 10 χιλ το αμάξι που αγόρασε 30. Από μεταχειρισμένο ίσως βγάλεις και κέρδος από καινούργιο ποτέ.

Aλλος ενας επενδυτης σε...αυτοκινητα :lol: (paradox αλλα ελα που ειναι επιχειρημα που το εχουν σημαια καμποσοι).

 

 

ΥΓ. Μπορεις να μου βρεις μεταχειρισμενο 2-3 ετων σε αριστη κατασταση, ατρακαριστο κλπ το οποιο αγοραστηκε 30.000 και πωλειται προς 10.000, οπως ισχυριζεσαι;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το δικό μου το καλοκαίρι το πήρα απο 25.000 καινούργιο, στα 12.000. 5ετίας με 50.000χλμ και σε άριστη κατάσταση.

Δεν αμφιβαλλω, ισα-ισα λογικη η τιμη που αναφερεις. Απο τον soufesi αναμενω απαντηση.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aλλος ενας επενδυτης σε...αυτοκινητα :lol: (paradox αλλα ελα που ειναι επιχειρημα που το εχουν σημαια καμποσοι).

 

 

ΥΓ. Μπορεις να μου βρεις μεταχειρισμενο 2-3 ετων σε αριστη κατασταση, ατρακαριστο κλπ το οποιο αγοραστηκε 30.000 και πωλειται προς 10.000, οπως ισχυριζεσαι;

 

Είμαι επενδυτής σε κλασικά σε καθημερινά απλά θέλω να αλλάζω συνέχεια. 

 

Με μια πολύ πρόχειρη αναζήτηση επειδή από πάνω αναφέρθηκε το Insignia, το οποίο είναι ένα αμάξι 1,4 και τέλη 160€ άρα θεωρητικά κρατάει  τιμή. 

 

Τιμή καινούργιου 24 το οποίο με κανένα μπιχλιμπίδι μεταλλικό χρώμα κτλ πάει 26+

 

Τιμή μεταχειρισμένου 11k. και φυσικά ο μαντράς δεν το πήρε 1100 και ούτε θα το πουλήσει 11 με λίγο παζάρι.

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7191217/

 

Αν το κρατήσει και 2 χρόνια μπορεί να πουληθεί γύρω στα 8.

 

Αν θες μπορώ να σου βρω και σε prem μοντέλα το οποίο θα δεις ότι κατεβαίνει και πολύ κάτω απο το 1/3 της αρχικής τιμής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο που παραθετεις ειναι μοντελο 4 ετων και πωλειται λιγο παραπανω απο 50% κατω απο την αρχικη τιμη.

 

Προηγουμενως ειπες οτι τα μεταχειρισμενα 2ετιας-3ετιας των 30.000 ευρω πωλουνται γυρω στο 65-70% κατω. Αν σου ειναι ευκολο δειξε μας ενα τετοιο παραδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτο που παραθετεις ειναι μοντελο 4 ετων και πωλειται λιγο παραπανω απο 50% κατω απο την αρχικη τιμη.

 

Προηγουμενως ειπες οτι τα μεταχειρισμενα 2ετιας-3ετιας των 30.000 ευρω πωλουνται γυρω στο 65-70% κατω. Αν σου ειναι ευκολο δειξε μας ενα τετοιο παραδειγμα.

Αυτό όπως λες και εσύ δεν ισχύει. Κρίση έχουμε, λεφτά για αμάξι δεν υπάρχουν, στις αντιπροσωπείες παίζουν μακριά γαϊδούρα να περνά η ώρα αλλά μην το χέσουμε τελείως. Ένα αμάξι 1.6 5 ετών μπορεί να πάει 50% ίσως και 60% αν είναι με 140.000 και πάνω χλμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...