aristos12 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Ας μιλάμε σοβαρά το Cayenne ούτε στα πιο τρελά όνειρα...Με ένα γκάζι θα φεύγει ένας μισθός. εγώ φίλε μου δεν τό εγραψα γιά πλάκα σχετικά μέ τό porsche ,αλλωστε αφου διαθέτεις 30.000 euro δίνεις τά μισά γιά τήν αγορά του (15.000 euro) κ σού μένουν κ αλλα τόσα , αν δώσεις 30.000 γκαράζ κλειστό εχεις σπίτι σου (οχι πυλωτή) αν δέν εχεις κλειστό κ θά το αφήνεις στό δρόμο κ εισαι αγχωτικός τύπος (απλά δέν θά κοιμάσαι τά βράδυα)...πάρε ενα μεταχ/νο toyota rav σέ πολύ καλή κατάσταση 5-6 ετών κ θά εχεις ενα παρα πολύ καλό απροβλημάτιστο αμάξι ,αν θέλεις καινούργιο nissan juke 1600 πολύ καλο αμάξι (τό εχει φίλος κυνηγός κ εχει πάει παντού κ εντός κ εκτός ελλάδος (120.000 χλμ χωρίς τό παραμικρό πρόβλημα ) μέχρι σήμερα
NT1G Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Diesel και 12.000 km τον χρόνο; Μια ιστορία αγάπης...
~mxls~ Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 ... @topic starter κανε μια δικη σου ερευνα για τα tsi. Μιλας για κινητήρες που χρησιμοποεί το group οι οποιοι μπαινουν σε πολλααα αμαξια. Το "βγαζουν προβληματα" εχει γινει καραμελα πια... Ναι ειναι προβληματικοί οι tsi γι αυτο πουλανε σα ζεστές φραντζόλες. 6ης γενιας Golf TSi 1.4, με 140ps. Δεν τολμάς να το ανοίξεις. Το αμάξι έκαιγε άσχημα. Το 7ης γενιας με 1.6 TDI Bluemotion είναι απείρως καλύτερη επιλογή. Το Octavia να το ακυρώσει σαν option. Εφόσον τα χρήματα υπάρχουν, δεν πας εκεί. Καμια σχέση ποιοτικά με VW. Χοντρικα 5,000χλμ έχω κάνει με το καθένα. Για το Qashqai, επειδη δεν το'χω ψάξει, αν φοράει το ίδιο μοτέρ με Juke, όχι απο μένα. Θόρυβος.
Sorath Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Τώρα που η τιμής της βενζίνης και του πετρελαίου θα είναι ίδια, ξεχάστε το πετρέλαιο...
~mxls~ Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Και ίδια να είναι, πάλι πιο οικονομικά κινείσαι με diesel. Αλλά περιμένετε μην φάμε την πίκρα πάλι εμείς με βενζίνη.
NT1G Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Τώρα που η τιμής της βενζίνης και του πετρελαίου θα είναι ίδια, ξεχάστε το πετρέλαιο... Θα αλλάξει και η κατανάλωση του κινητήρα μαζί με την τιμή; 1
dimitrisOP Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 το κακό με την cayenne δεν είναι τα κυβικά αλλα η πανάκριβη συντήρηση λόγο porshe οπως η αεραναρτηση, τα κεραμικά φρένα κτλπ
NT1G Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δεν νομίζω να πάρει turbo/turbo s για να έχει τα κεραμικά φρένα. Που και πάλι δεν νομίζω να ήταν βασική επιλογή.
michalisv Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Σοβαρευτείτε,cayenne σημαινει οτι θα δίνει 3000€ τον χρονο σε τελη,φορο πολυτελείας και ασφαλεια.Για να μη μιλήσουμε για την καταναλωση και το τεκμήριο στην φορολογιση του εισοδήματος του που θα ανεβει... 2
di maria kun Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Σοβαρευτείτε,cayenne σημαινει οτι θα δίνει 3000€ τον χρονο σε τελη,φορο πολυτελείας και ασφαλεια.Για να μη μιλήσουμε για την καταναλωση και το τεκμήριο στην φορολογιση του εισοδήματος του που θα ανεβει... χωρια η συντηρηση τους δεν αναρωτιουνται ορισμενοι γιατι οι διλιτρες τζιπαρες ξεκιναν απο 5000... 1
YourTrueLegend Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δινει μεχρι 30.000 ευρω και προτεινεις 1000αρακι ?Εχεις υποψιν σου οτι το συγκεκριμενο 1000ρι που του προτεινα ειναι καλυτερο σε επιδοσεις σε ολους τους τομεις απο τουλαχιστον 2 απο τα μοντελα που προτεινε απο μονος του; Δεν προτεινα 1000ρι λοιπον, αλλα προτεινα αμαξι με καλυτερες επιδοσεις και πιο οικονομικο σε συντηρηση και τελη. Το οτι ειναι 1000ρι γιατι ειναι αρνητικο κι οχι θετικο οταν οι επιδοσεις αντιστοιχουν σε 1800ρι; Οι εταιρειες αλλωστε εχουν περασει στην εποχη του downsizing. Εξαλλου, υπαρχουν αλλοι εδω μεσα που προτεινουν σε ανθρωπο με 30.000 μπατζετ να παει σε μεταχειρισμενο και μαλιστα με εξοδα συντηρησης κρισου. Και βλεπεις ως παραλογη την δικη μου προταση; Μια χαρά είναι το vag. Και τα διαμάντια βρίσκονται αρκεί να μην τα μπερδέψει μς swarofski και πληρώσει γυαλάκια για διαμάντια.Πω τι ειπε ο παιχτης. Εγω λεω να αφησεις τα swarofski και τα διαμαντια στην ακρη και να μας πεις για τα "μια χαρα" τηγανια του group vag (FSI). Οπως και τους προηγουμενους των FSI (πχ 1.4 με 101 αλογα κλπ) που επισης ηθελες ενα μπουκαλι λαδι στο πορτ μαγκαζ οποτε ηταν να πας ταξιδι, και γυρω στα 100.000-150.000xlm ρεκτιφιε. Περα λοιπον απο το τηγανισμα, τα ηλεκτρονικα τους, τις σπασμενες γριλιες παραθυρων και αλλα τετοια που πλεον αποτελουν ανεκδοτα στα σχετικα φορουμ ιδιοκτητων group vag, κατα τ'αλλα οντως ειναι μια χαρα τα αμαξια τους. Οσο για τα τελευταια μοντελα που προτεινονται, υπομονη λιγο καιρο να τα δουμε κι αυτα... Το ιστορικο της εταιρειας δεν ειναι υπερ τους, αλλα οκ ποτε δεν ξερεις. ΥΓ. Αν και απο εταιρεια που κλεβει στους ρυπους γιατι αδυνατει να ακολουθησει τον ανταγωνισμο δεν μπορω να περιμενω σοβαροτητα και επενδυση σε πραγματα που δε φαινονται/μετριουνται καν οπως πχ το R&D, τα υλικα κλπ. Εξαλλου ειπαμε, οι FSI ειναι ενα λαμπρο παραδειγμα, τοσο για το R&D τους, οσο και για τα υλικα τους, οσο και για την εμπιστοσυνη που αξιζουν. 1
michalisv Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Εχεις υποψιν σου οτι το συγκεκριμενο 1000ρι που του προτεινα ειναι καλυτερο σε επιδοσεις σε ολους τους τομεις απο τουλαχιστον 2 απο τα μοντελα που προτεινε απο μονος του; Δεν προτεινα 1000ρι λοιπον, αλλα προτεινα αμαξι με καλυτερες επιδοσεις και πιο οικονομικο σε συντηρηση και τελη. Το οτι ειναι 1000ρι γιατι ειναι αρνητικο κι οχι θετικο οταν οι επιδοσεις αντιστοιχουν σε 1800ρι; Οι εταιρειες αλλωστε εχουν περασει στην εποχη του downsizing. Εξαλλου, υπαρχουν αλλοι εδω μεσα που προτεινουν σε ανθρωπο με 30.000 μπατζετ να παει σε μεταχειρισμενο και μαλιστα με εξοδα συντηρησης κρισου. Και βλεπεις ως παραλογη την δικη μου προταση; Πω τι ειπε ο παιχτης. Εγω λεω να αφησεις τα swarofski και τα διαμαντια στην ακρη και να μας πεις για τα "μια χαρα" τηγανια του group vag (FSI). Οπως και τους προηγουμενους των FSI (πχ 1.4 με 101 αλογα κλπ) που επισης ηθελες ενα μπουκαλι λαδι στο πορτ μαγκαζ οποτε ηταν να πας ταξιδι, και γυρω στα 100.000-150.000xlm ρεκτιφιε. Περα λοιπον απο το τηγανισμα, τα ηλεκτρονικα τους, τις σπασμενες γριλιες παραθυρων και αλλα τετοια που πλεον αποτελουν ανεκδοτα στα σχετικα φορουμ ιδιοκτητων group vag, κατα τ'αλλα οντως ειναι μια χαρα τα αμαξια τους. Οσο για τα τελευταια μοντελα που προτεινονται, υπομονη λιγο καιρο να τα δουμε κι αυτα... Το ιστορικο της εταιρειας δεν ειναι υπερ τους, αλλα οκ ποτε δεν ξερεις. ΥΓ. Αν και απο εταιρεια που κλεβει στους ρυπους γιατι αδυνατει να ακολουθησει τον ανταγωνισμο δεν μπορω να περιμενω σοβαροτητα και επενδυση σε πραγματα που δε φαινονται/μετριουνται καν οπως πχ το R&D, τα υλικα κλπ. Εξαλλου ειπαμε, οι FSI ειναι ενα λαμπρο παραδειγμα, τοσο για το R&D τους, οσο και για τα υλικα τους, οσο και για την εμπιστοσυνη που αξιζουν. Μερικοι απο το μισος σας προς το vag group και το fanboyλικη σας δεν ξερεται τι λετε πια.Τι γ@μημενη σχεση εχει ο παλιος fsi καθως και ο παλιος tsi 1.4 με τους 180-190 hp που εχει καταργηθει με τον ολοκαινουριο 1.4 act,για τον οποιο δεν εχει ακουστει κατι κακο.Εχει η ford,την οποια βεβαια σαν εταιρεια την εχω σε εκτιμηση,χειροτερα ηλεκτρικα απτη vw;Το προβλημα με της γριλιες παιζει να ηταν καμια δεκαετια πριν,αλλα ακομα εχετε κολλησει με τα στερεοτυπα.Αμα παει στο mondeo,το οποιο παροτι ειναι τεραστιο σε διαστασεις ειναι χειροτερο σε εσωτερικους χωρους και με χειροτερη ποιοτητα εσωτερικου απτο passat,θα παει στον 1.5 ecoboost,αμα διαβασεις καποιο τεστ θα δεις οτι ο 1000αρης απλα δεν κανει για το τεραστιο βαρος του mondeo και αναγκαστηκα καιει πολυ και ειδικα φορτωμενο σε μακρινο ταξιδι θα ειναι μαρτυριο...
YourTrueLegend Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2016 Το mondeo το προσθεσα σαν περιπτωση κι οχι σαν σωνει και καλα προταση. Επειδη εχεις την εντυπωση οτι μπηκα να προμοταρω την ford. Τα υπολοιπα περι group vag σιγουρα δεν ειναι μυθοι. Δε θα σου πω οτι ημουν ιδιοκτητης μεχρι προσφατα αυτοκινητου του group vag για να σου απαριθμησω ποσα πληρωσα μετα την αγορα του αυτοκινητου για ανεκδιηγητες βλαβες. Γιαυτο παρεπεμψα σε φορουμς ιδιοκτητων των σχετικων μοντελων. Τι πιο αντικειμενικο; Αν θελετε μπορω να σας δωσω και links με 50-80-οσες σελιδες θες σε thread με θεμα "καιει λαδια" πχ, ως αντικειμενικη ενδειξη. Προβληματα βγαζουν ολα, το ζητημα ειναι τι προβληματα και με τι συχνοτητα. Το να αγοραζω αμαξι που μεσα στο manual να γραφει οτι ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση εως 1λιτρο λαδι στα 1.000χιλιομετρα και συνεπως στην αντιπροσωπεια να σου λενε οτι ειναι φυσιολογικη η καταναλωση, το εκανα μια, σορρυ δε το ξανακανω, ειναι κοροιδια. Οι υπολοιποι που θελουν να κανουν join στο club δικαιωμα τους. ΤΟυς κινητηρες που αναφερεις, θα τους δουμε σε βαθος χρονου. Για μενα το group vag απο το 2000 και μετα κανει σταθερα βηματα προς την αναξιοπιστια με τελευταιο χτυπημα τα ψεματα περι ρυπων. Που θα πεις "οκ τι με νοιαζει εμενα", αλλα δεν ειναι ακριβως ετσι και εξηγησα παραπανω το λογο. Αν κοροιδευει κυβερνησεις με τετοιες κουτοπονηριες για να μη μεινει πισω απο τον ανταγωνισμο, σκεψου τι κανει σε αλλα πραγματα που δεν τα βλεπεις καν. Ξαναλεω, γνωμη προσωπικη, βασισμενη σε συγκεκριμενα επιχειρηματα. Εσυ ας πουμε μπορει για τους ιδιους λογους να θεωρεις οτι το group vag ειναι η πιο αξιοπιστη εταιρεια παραγωγης αυτοκινητων. Αναλογα πώς ερμηνευει ο καθενας οτι βλεπει με τα ματια του. ΥΓ. Δε θα ελεγα οχι σε ενα αμαξι group vag αν ηταν κανα 15% φθηνοτερο απο τα αντιστοιχα ανταγωνιστικα ευρωπαικα μοντελα. Η πλακα με δαυτους ειναι πως ειναι και αρκετα ακριβοτεροι κι απο πανω, ισως ειναι και ο μονος τροπος να κρατησουν το "elegant" ονομα που ειχαν πριν καμια 20ετια, για τα χρεπια που παραγουν εκτοτε. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα