Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

 

Εδώ και 2 μήνες υπάρχει η δυνατότητα για αγορά αυτοκινήτου. Το ποσό που διαθέτω είναι το πολύ 30 χιλιάδες. Αυτά που θέλω σε ένα αμάξι είναι οι χώροι και ειδικά του πορτμπαγκάζ. Εννοείτε ποιότητα αξιοπιστία και όσο γίνεται όχι μεγάλο κόστος συντήρησης.

 

Αρχικά το πρώτο ερώτημα είναι βενζίνη η πετρέλαιο. Έχω ρωτήσει διάφορους μηχανικούς αυτοκινήτων και οι περισσότεροι μου είπαν μακριά από TSI, TFSI γιατί μετά τα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα παρουσιάζουν προβλήματα. Αυτό και το γεγονός ότι στο σούπερ κράτος πού μένουμε το 2.0 θεωρείτε πολυτέλεια με έκανε να μειώσω αρκετά τις επιλογές μου. Επίσης ρώτησα και πόσο μπορείς να έχεις ένα αμάξι με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα και είπαν 6 μήνες τον χρόνο. Τους υπόλοιπους 6 πρέπει να είναι εκτός. Η γυναίκα μου είναι από το εξωτερικό οπότε θα μπορούσε να είναι στο όνομά της εδώ. Αλλά εφόσον ισχύουν αυτοί οι  6 μήνες δεν το συζητάμε πλέον.

 

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ: Για καινούργιο πετρέλαιο έχω κατά νου τα εξής: Skoda Octavia 1.6 TDI (105PS), VW Passat 1.6 TDI(120PS) και σε κάτι πιο δυνατό Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI BiTurbo(160PS).

 

*Επίσης και το Volvo V60 είναι ενδιαφέρον αλλά ξεφεύγει σε τιμή λίγο.

 

Στο Octavia και στο Passat ξέρω ότι οι χώροι είναι πολύ καλοί, έχω μπει και στα δύο. Αυτό που με προβληματίζει είναι η μικρή ιπποδύναμη δηλαδή ακόμα και με τα 120 σε πετρέλαιο πόσο ικανοποιητικός θα ήταν ο κινητήρας σε απόδοση??? Σε αυτή την περίπτωση εάν αγόραζα ένα από αυτά θα κοιτούσα για κάποιο remapping αλλαγή στην χαρτογράφηση του κινητήρα έτσι ώστε να δώσει απ ότι διάβασα γύρω στα 140- 145 PS.

 

To Opel είναι το μόνο σε αυτά τα κυβικά που βγάζει πιο δυνατούς κινητήρες χωρίς να έχει μεγάλη κατανάλωση. Βέβαια με μικρότερους χώρους και ίσως όχι τόσο ποιοτικό όσο το passat η σκυλί σαν το Octavia αλλά από διάφορα άρθρα και βίντεο που έχω δει είναι αρκετά καλό. Για τους νέους κινητήρες ακούω καλά λόγια. Εσείς τι λέτε?

 

ΒΕΝΖΙΝΗ: Όσο για βενζινοκίνητα θα με ενδιέφεραν πχ. BMW 316i την έκδοση που βγαίνει στα 136PS το οποίο το έχω βρει σε καλή τιμη στο Car.gr με 6000 - 7000 χιλιόμετρα, με μειονέκτημα βέβαια ότι είναι πισωκίνητο και λόγο ότι βγαίνω στο εξωτερικό συχνά δεν θα ήταν ότι καλύτερο στα χιόνια. Επίσης και το Volvo V60 στους βενζινοκινητήρες είναι ωραίο με 150 και 180 άλογα το οποίο μπορείς να το βρεις και σε παλιότερες εκδόσεις μεταχειρισμένο.

 

ΤΖΙΠ: Nissan Qashqai 1.6 TDI και Honda CRV είναι ωραία.

 

Αυτήν την στιγμή είμαι κάτοχος TOYOTA CARINA το οποίο βγήκε πραγματικά αθάνατο και χωρίς προβλήματα. Και στην Toyota έχω πάει αλλά δεν με εντυπωσίασαν τα Corolla και Avensis ειδικά το Avensis από εμφάνιση.

 

Εσείς τι λέτε για όλα αυτά? Κάποιο προτίμηση η εμπειρία με κάποιο από αυτά? Επίσης εάν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο σε καινούργιο η μεταχειρισμένο είμαι όλος αυτιά!

 

Ευχαριστώ!

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εχω το Honda CRV με βενζινη στα 2000 κυβικα και πραγματι αν και πολυ καλο αμαξι οι φοροι το κανουν απλησιαστο .

Αν μπορεις κανε test drive στο πετραιλαιοκινητο που βγαζει στα 1600 κυβικα καθως και σε οποιο αλλο αμαξι σε ενδιαφερει να εχει δικη σου αποψη.

Δημοσ.

Βενζινη ομως δεν σε συμφερει αν κανεις πολλά χιλιόμετρα.Ποσα χιλιόμετρα κανείς τον χρόνο;

Δημοσ.

Μην μπλεξεις με group vag, τσεκαρε και το ford focus/mondeo, ειδικα αν καταληξεις σε βενζινη. Προσιτες εως καλες τιμες, διαμαντια βενζινοκινητηρες (για τους ecoboost λεω), χαμηλο κοστος συντηρησης και απειροελαχιστοι φοροι αν πας στο 1000ρι μοτερ.

Δημοσ.

χαμηλο κοστος συντηρησης και απειροελαχιστοι φοροι αν πας στο 1000ρι μοτερ.

 

Δινει μεχρι 30.000 ευρω και προτεινεις 1000αρακι ?

Βενζινη ομως δεν σε συμφερει αν κανεις πολλά χιλιόμετρα.Ποσα χιλιόμετρα κανείς τον χρόνο;

 

Σημαντικο κι αυτο .

Δημοσ.

Πρωτα πρεπει να ξεκαθαρισεις αν θες βενζινη ή πετρελαιο και μετα τα υπολοιπα.

Επισης αν θες σενταν ή suv!

 

Τωρα σχετικα μ αυτα που αναφερεις, θεωρω το συγκεκριμενο octavia αργο. Λιγα αλογα για τετοιο αμαξωμα. Μιλας για βελτιωση.. Το χεις ψαξει σε καθε περιπτωση οτι γινεται και με τι κοστος; passat σε σχεση με το skoda, ιδιο γκρουπ αλλα ανωτερη ποιοτητα.

Μπηκες και στα δυο... Δεν ενιωσες αυτη τη διαφορα? δεν αισθανθηκες οτι εισαι σε πιο πριμιουμ αμαξι?

 

Τελος θα πω...ενω εχεις λεφτα για καινουριο αμαξι, γμωμη μου να ΜΗ μπλεξεις με μεταχειρισμενα.

  • Like 2
Δημοσ.

Αν κοιτάς για suv κοιτά το vitara 2015,πολύ καλό αμαξάκι με φοβερούς κινητήρες βγαίνει σε 1.4 βενζίνη turbo 140ps και 1.6d 120ps

Πόλη καλύτερη τετρακίνηση από το qaskqai και crv. Το έχω δει  να ξεκολλάει από διαγώνιους πολύ εύκολα, έχουν κάνει φοβερή δουλειά στα ηλεκτρονικά μπλοκε

 

Επίσης κοιτά για μεταχειρισμενα , μπορείς να γλιτώσεις μέχρι και τα μισά λεφτα

Δημοσ.

Για καινούργιο θα έλεγα να πας κι εγώ...οι μικρές mercedes κάνουν πάνω από 30 χιλιάρικα; Ή δεν σε καλύπτουν οι χώροι; Κανένα ford;

Δημοσ.

Δυσκολες εποχες ερχονται.

Θα σου συνιστουνα να δεις αυτα τα αμαξια σε μεταχειρισμενα που λογικα τα βρισκεις κατω απο 10000. Και να κρατησεις τα αλλα λεφτα στην ακρη

  • Like 1
Δημοσ.

Δυσκολες εποχες ερχονται.

Θα σου συνιστουνα να δεις αυτα τα αμαξια σε μεταχειρισμενα που λογικα τα βρισκεις κατω απο 10000. Και να κρατησεις τα αλλα λεφτα στην ακρη

Εντάξει δεν νομίζω να δώσει τα τελευταία του λεφτά...και θα το θέλει και για χρόνια απ'ό,τι κατάλαβα. Ας πάρει ένα καινούργιο αμάξι ο άνθρωπος να το χαρεί. Αν έρθουν δύσκολες εποχές η τράπεζα θα του τα φάει έτσι κι αλλιώς...:D

  • Like 3
Δημοσ.

Εν καιρό μνημονίων και σκληρών μέτρων λιτότητας σιγά μην έδινα 30 χιλιάρικα για να φάει τα μισά στο κράτος σε φόρους. Είπαμε , τα καινούργια αυτοκίνητα ειδικά τα μικρά είναι πετάμενα λεφτά στην ελλαδα , και δεν είναι όλα τα μεταχειρισμενα σκάρτα. με 10κ βρίσκεις μια χαρά μεταχειρισμενα αυτοκίνητα 

  • Like 2
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

 

Από χιλιόμετρα περίπου 12 χιλιάδες τον χρόνο σπάνια να φτάσω τις 15. Βασικό είναι το τονίζω οι χώροι μέσα και σαν πορτμπαγκάζ. Να μην είναι κάτω από 400l σε καμία περίπτωση. Φυσικά και να έχει μια άλφα δύναμη το αμάξι γιατί θα κάνω μεγάλα ταξίδια και θα είναι γεμάτο. ΟΧΙ 1000ρι.

 

Το Vitara δεν το έχω δει αλλά θα το κοιτάξω. 

 

Αρχικά με ενδιαφέρει sedan, combi και σε δεύτερο χρόνο SUV.

 

Το mondeo είναι πολύ ωραίο εμφανισιακά και έχει πολύ καλές κριτικές αλλά αρκετά αργό με 1.6 diesel 115PS. Στους βενζινοκινητήρες έχει έναν ενδιαφέρον με 160PS αλλά 1.5.....έλεος τι 1.5? άλλο και αυτό πάλι. Απο κατανάλωση λέει μικτό κύκλο 5,9l.

 

Για ποιόν λόγο μακριά από group vag???

 

Επίσης για remapping πχ το Skoda Octavia 1.6 πάει από 105 στα 145 άλογα και ροπή απο 25 σε 32, με κόστος περίπου 500 με 1000 ευρώ το πολύ.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μην μπλεξεις με group vag, τσεκαρε και το ford focus/mondeo, ειδικα αν καταληξεις σε βενζινη. Προσιτες εως καλες τιμες, διαμαντια βενζινοκινητηρες (για τους ecoboost λεω), χαμηλο κοστος συντηρησης και απειροελαχιστοι φοροι αν πας στο 1000ρι μοτερ.

Μια χαρά είναι το vag. Και τα διαμάντια βρίσκονται αρκεί να μην τα μπερδέψει μς swarofski και πληρώσει γυαλάκια για διαμάντια.

Δημοσ.

Αυτήν την στιγμή είμαι κάτοχος TOYOTA CARINA το οποίο βγήκε πραγματικά αθάνατο και χωρίς προβλήματα. Και στην Toyota έχω πάει αλλά δεν με εντυπωσίασαν τα Corolla και Avensis ειδικά το Avensis από εμφάνιση.

 

Εσείς τι λέτε για όλα αυτά? Κάποιο προτίμηση η εμπειρία με κάποιο από αυτά? Επίσης εάν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο σε καινούργιο η μεταχειρισμένο είμαι όλος αυτιά!

 

Ευχαριστώ!

Εγω σου προτεινω Nissan Qashqai 1.6 TDI.

αξιοπιστο,οικονομικο,γρηγορο,μεταπωληση..

 

Υ.Γ Την οικονομια που σου προσφερει το carina δεν προκειται να την βρεις σε κανενα καινουργιο αυτοκινητο..

Με τα σημερινα ομως δεδομενα δεν εχει ασφαλεια..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...