jkoukos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Επειδή γράφεται γενικά για καταγγελίες, μη σωστές ενημερώσεις κλπ., στην συγκεκριμένη περίπτωση η ΕΕΤΤ θα δηλώσει αναρμοδιότητα και θα έχει απόλυτα δίκιο. Για οικονομικές διαφορές, αρμόδια είναι τα αστικά δικαστήρια και ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Όμως, θα πρέπει να είναι απόλυτα σίγουρος για την καταγγελία και γι' αυτό το πρώτο που του πρότεινα είναι ν' ανεβάσει τους 2 λογαριασμούς, για να έχουμε συνολική εικόνα. Ανώνυμα κι εκ του ασφαλούς πίσω από το πληκτρολόγιο μπορεί να γράφω ότι θέλω, αφού δεν με αφορά, αλλά αν θέλω να βοηθήσω πρέπει να έχω την συνολική εικόνα και μόνον τότε θα προτείνω κάτι. Και από τα γραφόμενα του μέλους, μέχρι αυτή την στιγμή, η άποψή μου είναι ότι το δίκιο είναι με το μέρος της εταιρείας. Δεν το κατάλαβα αυτό, τί εννοείς μιλάς περισσότερο; 240 λεπτά δεν είναι το μήνα; Το λάθος που κάνουμε (οι περισσότεροι) είναι να αναφέρουμε μήνα τιμολόγησης. Το έχεις δει πουθενά αυτό σε έγγραφο; Τουναντίον, αναφέρεται χρονικό διάστημα τιμολόγησης και αυτό διότι δεν βγαίνει σε όλους ο λογαριασμός την ίδια ημέρα αλλά και ούτε αναφέρεται στην ίδια περίοδο. Επίσης οι μήνες έχουν 28, 29, 30 ή 31 μέρες, άρα ο δωρεάν χρόνος που έχουμε συμφωνήσει (π.χ. 240') τιμολογείται διαφορετικά ανά ημέρα, ανάλογα την περίοδο τιμολόγησης. Άλλο 240/28 μέρες, άλλο 240/29, άλλο 240/30 και άλλο 240/31. Κάνε τις πράξεις και θα δεις πότε έχεις περισσότερο χρόνο δωρεάν ανά ημέρα τιμολόγησης. 1
thanasiskant Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Επειδή γράφεται γενικά για καταγγελίες, μη σωστές ενημερώσεις κλπ., στην συγκεκριμένη περίπτωση η ΕΕΤΤ θα δηλώσει αναρμοδιότητα και θα έχει απόλυτα δίκιο. Για οικονομικές διαφορές, αρμόδια είναι τα αστικά δικαστήρια και ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Όμως, θα πρέπει να είναι απόλυτα σίγουρος για την καταγγελία και γι' αυτό το πρώτο που του πρότεινα είναι ν' ανεβάσει τους 2 λογαριασμούς, για να έχουμε συνολική εικόνα. Ανώνυμα κι εκ του ασφαλούς πίσω από το πληκτρολόγιο μπορεί να γράφω ότι θέλω, αφού δεν με αφορά, αλλά αν θέλω να βοηθήσω πρέπει να έχω την συνολική εικόνα και μόνον τότε θα προτείνω κάτι. Και από τα γραφόμενα του μέλους, μέχρι αυτή την στιγμή, η άποψή μου είναι ότι το δίκιο είναι με το μέρος της εταιρείας. Το λάθος που κάνουμε (οι περισσότεροι) είναι να αναφέρουμε μήνα τιμολόγησης. Το έχεις δει πουθενά αυτό σε έγγραφο; Τουναντίον, αναφέρεται χρονικό διάστημα τιμολόγησης και αυτό διότι δεν βγαίνει σε όλους ο λογαριασμός την ίδια ημέρα αλλά και ούτε αναφέρεται στην ίδια περίοδο. Επίσης οι μήνες έχουν 28, 29, 30 ή 31 μέρες, άρα ο δωρεάν χρόνος που έχουμε συμφωνήσει (π.χ. 240') τιμολογείται διαφορετικά ανά ημέρα, ανάλογα την περίοδο τιμολόγησης. Άλλο 240/28 μέρες, άλλο 240/29, άλλο 240/30 και άλλο 240/31. Κάνε τις πράξεις και θα δεις πότε έχεις περισσότερο χρόνο δωρεάν ανά ημέρα τιμολόγησης. Ρε φιλε χωρις να θελω να θιξω... η hol σε χρηματιζει? Αντε παλι με τις πραξεις.... ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Δεν ξερω ειμαι σκραπας δεν τελειωσα σχολειο πως το λενε? Ηταν ειναι και θα ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους να ενημερωνων ειδικα σε τετοιο θεμα που παιζουν τετοιες αλλαγες. Δεν το εκαναν.... Τι δικο μου λαθος? Γιατι θα επρεπε να σκεφτω κατι τετοιο? Οταν ειναι και τους συμφερει περνουν καθε μερα τηλ. Οταν πηγα να φυγω τον αυγουστο μου εγλειφαν κυριολεκτικα τα...@@ και οταν ηταν να παρω ρουτερ νεο απο αυτους παλι τα ιδια. 10 τηλ την ημερα ειχα για την κατασταση στην οποιο βρισκεται. και τωρα τπτ. ΤΙ μας λες λοιπον? επειδη εσυ το γνωριζεις τι πρεπει να γινει δεν παει να πει οτι το ξερουν ολοι. Κανω λαθος? Οριστε και η σελιδα 3 του τελευταιου λογαριασμου που τοσο πολυ ζητας. http://imgur.com/xbQ5j82 1
jkoukos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 @thanasiskant, αν είχες συμπληρώσει το χρονικό διάστημα δέσμευσης παραμονής (π.χ. 12μηνο) και ήθελες να πας σε άλλον πάροχο, κι αν ήδη είχε ξεκινήσει ήδη η νέα περίοδος τιμολόγησης, λαμβάνοντας υπηρεσίες της HOL μόλις 7 μέρες (μέχρι να μεταφερθείς), θα ήθελες να πληρώσεις για όλο τον μήνα ή θα έπρεπε να σε τιμολογήσει μόνο για τις 7 μέρες; Αν η απάντηση είναι ότι καλώς να σε τιμολογήσει για όλο τον μήνα, προχώρα ακάθεκτος στην σημερινή καταγγελία. Εγώ γράφω πως έχουν τα πράγματα, χωρίς να έχω γνώση τι αναφέρεται στους λογαριασμούς σου. Το ίδιο ισχύει σε όλες τις εταιρείες παροχής των όποιων υπηρεσιών αλλά και αλλού. Χρεώνεσαι ή πιστώνεσαι αναλογικά, για την χρήση των υπηρεσιών που έχεις λάβει. Το τι θα κάνεις, είναι καθαρά δικό σου θέμα και δεν μπορώ να εκφέρω αντίθετη άποψη. Μόνο τη γνώμη μου μπορώ να εκφέρω.
realizer Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Οτι δεν ειναι "απεριοριστο", μπορει να γινει σκαλακι για να πατησει πανω η (καθε) εταιρια και να κανει τετοιου ειδους χρεωσεις, χρησιμοποιωντας την αγνοια του πελατη. Συν οτι πραγματικα δεν βλεπω τον λογο να καλει καποιος κινητα απο το σταθερο του, τη στιγμη που το πιθανοτερο ειναι πως εχει ηδη προγραμμα για δωρεαν κλησεις απο το κινητο του. Δεν πειραζει... Παθαινουμε και μαθαινουμε.
thanasiskant Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 @thanasiskant, αν είχες συμπληρώσει το χρονικό διάστημα δέσμευσης παραμονής (π.χ. 12μηνο) και ήθελες να πας σε άλλον πάροχο, κι αν ήδη είχε ξεκινήσει ήδη η νέα περίοδος τιμολόγησης, λαμβάνοντας υπηρεσίες της HOL μόλις 7 μέρες (μέχρι να μεταφερθείς), θα ήθελες να πληρώσεις για όλο τον μήνα ή θα έπρεπε να σε τιμολογήσει μόνο για τις 7 μέρες; Αν η απάντηση είναι ότι καλώς να σε τιμολογήσει για όλο τον μήνα, προχώρα ακάθεκτος στην σημερινή καταγγελία. Εγώ γράφω πως έχουν τα πράγματα, χωρίς να έχω γνώση τι αναφέρεται στους λογαριασμούς σου. Το ίδιο ισχύει σε όλες τις εταιρείες παροχής των όποιων υπηρεσιών αλλά και αλλού. Χρεώνεσαι ή πιστώνεσαι αναλογικά, για την χρήση των υπηρεσιών που έχεις λάβει. Το τι θα κάνεις, είναι καθαρά δικό σου θέμα και δεν μπορώ να εκφέρω αντίθετη άποψη. Μόνο τη γνώμη μου μπορώ να εκφέρω. ΦΙλε μου πραγματικα δεν εχω κατι μαζι σου χαιρομαι που μου λες πως εχουν τα πραγματα, αλλα οχι και οτι φταιω... και κερατας και ζημιομενος πραγματικα? Θες να στα δωσω οτι φταιω σε ολα ? Στο δινω. Απο την στιγμη που η ιδια η εταιρια δεν ενημερωσε αδιαφορισε να μου πει για την τροποποιηση που θα γινει στις υπηρεσιες μου αναλογικα, πιστευω χανει καθε δικιο που εχει. 3 τροπους ειχε επικοινωνιας και δεν μπηκε καν στον κοπο. 1 αυτοματοποιημενο μνμ στο κιν οπως κανουν παντα. Γιατι συμφωνα με την εξυπηρετηση πελατων εγινε σε ολους τους χρηστες αλλαγη στην εκδοση ημερομηνιας του λογαριασμου. Αν λοιπον εχεις καποιος χολ μπορει να το επιβεβαιωση? Οτι δεν ειναι "απεριοριστο", μπορει να γινει σκαλακι για να πατησει πανω η (καθε) εταιρια και να κανει τετοιου ειδους χρεωσεις, χρησιμοποιωντας την αγνοια του πελατη. Συν οτι πραγματικα δεν βλεπω τον λογο να καλει καποιος κινητα απο το σταθερο του, τη στιγμη που το πιθανοτερο ειναι πως εχει ηδη προγραμμα για δωρεαν κλησεις απο το κινητο του. Δεν πειραζει... Παθαινουμε και μαθαινουμε. Δεν βλεπεις τον λογο να καλω απο το σταθερο μου κινητα? Τοτε γτ το πληρωνω? Μονο για το νετ? Οχι για να μπορω να αξιοποιω στο φουλ αυτο που πληρωνω? Να δω αν το παθαινες εσυ θα το δεχοσουν ετσι ε? Μπραβο σου λοιπον εγω δεν ειμαι τοσο κουλ και υπερανο.
realizer Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Θα μπορουσες να εχεις σκετο double play με απεριοριστα σταθερα ΜΟΝΟ και... ΤΕΛΟΣ. Η προσθηκη του χρονου προς κινητα ειναι εξτρα (αλλο πακετο με λιγα λογια) και πληρωνεται και extra. Σκεψου λοιπον αν αυτη η εξτρα υπηρεσια σου χρειαζεται η οχι. Αν σου χρειαζεται, παω πασο. Τους δινετε πατημα, σας πατανε. Ετσι απλα.
MoviemakerGr Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Φιλε Θανασση κανε αυτό που εσυ θεωρείς σωστο και δίκαιο για εσένα και αυτονόητο για εμας τους υπόλοιπους έκανες γνωστό το θέμα,σωστά το δημοσιοποίησες,τώρα σου προτείνω μην απαντάς δεν χρειάζεται,μην ξεχνάς ότι το μέσον (νετ) γέννησε το trolling.. 1
thanasiskant Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Θα μπορουσες να εχεις σκετο double play με απεριοριστα σταθερα ΜΟΝΟ και... ΤΕΛΟΣ. Η προσθηκη του χρονου προς κινητα ειναι εξτρα (αλλο πακετο με λιγα λογια) και πληρωνεται και extra. Σκεψου λοιπον αν αυτη η εξτρα υπηρεσια σου χρειαζεται η οχι. Αν σου χρειαζεται, παω πασο. Τους δινετε πατημα, σας πατανε. Ετσι απλα. Φιλε μου πληρωνω 18 για νετ απεριοριστα σταθερο και 240 προς κινητα. Στην λαμια πληρωνει ο αδερφος μου με την οικογενεια του 18 για νετ και 300 προς σταθερα και τπτ προς κινητα. Πες μου παλι λοιπον ποιος πληρωνει το εχτρα? που στα ιδια λεφτα εχω περισσοτερα. επειτα παιζει τωρα κατι τετοιο που μου προτεινεις με κατω απο 18 ευρω η μιλαμε υποθετικα για οταν θα βγουν νεα προγραμματα?Λογια του αερα λες λοιπον γτ το πιο φθηνο πακετο ειναι στα 18 οπου και αν ψαξεις περαν του φοιτητικου που ειναι στα 15....
realizer Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Χανεις την ουσια φιλε μου. Δεν ειναι το θεμα τι πληρωνεις. Το θεμα ειναι απο που μπορουν να... "στην φερουν". Και μονο για κατι που ειναι "απεριοριστο" (το βαζω σε " " γιατι οι οροι αλλαζουν πολλες φορες), μπορεις να εισαι σιγουρος οτι δεν θα σου κανουν @#$#@$@. Συνηθως με αλλαγη ορων, σε αφηνουν να αποδεσμευτεις χωρις χρεωση. Συν οτι πολλες φορες μπαινουμε στο τρυπακι να αγοραζουμε υπηρεσιες που στην ουσια δεν χρειαζομαστε, μονο και μονο επειδη δεν ειναι... "σε προσφορα". Μεγαλη συζητηση, δεν την ανοιγω....
jkoukos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 @thanasiskant, σε κάθε λογαριασμό έχεις πλήρη ενημέρωση της τιμολόγησης. Δες τους προηγούμενους λογαριασμούς και θα δεις ότι το συμφωνηθέν πάγιο είναι το ίδιο (18€) άλλα σε συνολικά διαφορετικές μέρες (όσες έχει ο μήνας). Αυτό μας λέει ότι κάθε μέρα τιμολογείται αναλογικά. Όπως π.χ στον λογαριασμό που μας δείχνεις. Μήπως έχεις συμβόλαιο για 4,22€ που σου εμφανίζει ως πάγιο (μετά την έκπτωση); Μην τρελαθούμε τώρα και κάνουμε τους ανήξερους. Δεν χρειάζεται κάποια έξτρα ενημέρωση. Είναι αυτονόητο ότι όλες οι χρεώσεις ή πιστώσεις ή δωρεάν χρόνος ομιλίας, αναφέρεται στην ακριβή περίοδο τιμολόγησης, είτε αυτή είναι 7 μέρες, είτε 30 είτε 60.
thanasiskant Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Χανεις την ουσια φιλε μου. Δεν ειναι το θεμα τι πληρωνεις. Το θεμα ειναι απο που μπορουν να... "στην φερουν". Και μονο για κατι που ειναι "απεριοριστο" (το βαζω σε " " γιατι οι οροι αλλαζουν πολλες φορες), μπορεις να εισαι σιγουρος οτι δεν θα σου κανουν @#$#@$@. Συνηθως με αλλαγη ορων, σε αφηνουν να αποδεσμευτεις χωρις χρεωση. Συν οτι πολλες φορες μπαινουμε στο τρυπακι να αγοραζουμε υπηρεσιες που στην ουσια δεν χρειαζομαστε, μονο και μονο επειδη δεν ειναι... "σε προσφορα". Μεγαλη συζητηση, δεν την ανοιγω.... Καλα απο παντου μπορουν να την φερουν αλλα οκ αστο . Τα απεριοριστα τα θελω προς σταθερα αλλα και τα κινητα. Βασικα τα κινητα ειναι οτι πρεπει να να μιλαω με τα παιδια μου μιας και στο κινητο δεν βαζω καρτα και αυτα ειναι φοιτητες σε αλλη πολη. Το κινητο εχω μονο για να με βρισκουν! για αυτο και δεν μπαινω στον κοπο για πακετα που εν τελη αν σκεφτεις 1 απλο πακετο να βαλω θα μου παρει 5 ευρω. Ενω με την hol ειχε το κεφαλι μου ησυχο μεχρι τωρα.... Τεσπα Φιλε Θανασση κανε αυτό που εσυ θεωρείς σωστο και δίκαιο για εσένα και αυτονόητο για εμας τους υπόλοιπους έκανες γνωστό το θέμα,σωστά το δημοσιοποίησες,τώρα σου προτείνω μην απαντάς δεν χρειάζεται,μην ξεχνάς ότι το μέσον (νετ) γέννησε το trolling.. Ναι καπου εδω λεω να σταματησω μιας και δεν βλεπω να εχουμε καποιο αποτελεσμα ουσιαστικο αλλα αυτο δεν παει να πει οτι πρεπει να σκυψουμε το κεφαλι και να δεχομαστε οτι μας πετανε και να τρωμε κουτοχορτο... Αυτα απο μενα περιμενετε νεα μου και εξελιξεις αν θελετε @thanasiskant, σε κάθε λογαριασμό έχεις πλήρη ενημέρωση της τιμολόγησης. Δες τους προηγούμενους λογαριασμούς και θα δεις ότι το συμφωνηθέν πάγιο είναι το ίδιο (18€) άλλα σε συνολικά διαφορετικές μέρες (όσες έχει ο μήνας). Αυτό μας λέει ότι κάθε μέρα τιμολογείται αναλογικά. Όπως π.χ στον λογαριασμό που μας δείχνεις. Μήπως έχεις συμβόλαιο για 4,22€ που σου εμφανίζει ως πάγιο (μετά την έκπτωση); Μην τρελαθούμε τώρα και κάνουμε τους ανήξερους. Δεν χρειάζεται κάποια έξτρα ενημέρωση. Είναι αυτονόητο ότι όλες οι χρεώσεις ή πιστώσεις ή δωρεάν χρόνος ομιλίας, αναφέρεται στην ακριβή περίοδο τιμολόγησης, είτε αυτή είναι 7 μέρες, είτε 30 είτε 60. Χρειαζεται ενημερωση. Γιατι να πρεπει να ξερω εγω οτι οι μερες αυτες θα πανε αναλογικα? Αφου μεσα στο συμβολαιο ημουν ακομα και αυτες οι μερες που αυτοι θεωρησαν οτι δεν χρειαζοταν να ενημερωσουν. Τεσπα δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε αλλο μεχρι να βγει καποιο αποτεσλεσμα. Αλλωστε φαινεται τι πιστευεις και μπραβο σου και μεγαλυτερο μπραβο που δεν θα σε πιασουν και εσενα κοριοδο οπως και μενα.
realizer Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Φιλε Θαναση -και εδω το βουλωνω γιατι αρκετα εγραψα-, οτι ηλικια και να εχεις... δεν μπορω να δεχτω οτι ξερεις πως να χρησιμοποιεις το ιντερνετ, και δεν ξερεις πως να ενεργοποιεις ενα προγραμμα στο κινητο σου που θα σου δινει Χ δωρεαν λεπτα προς ολους, με μια -μικρη συνηθως- χρεωση. Ασε που το σταθερο σε περιοριζει να κανεις κλησεις μονο απο το σπιτι. Τελοσπαντων, ευχομαι να βρεις ακρη αν και οι εταιριες εχουν κατι τετοια βουτυρο στο ψωμι τους... Το εγραψα και πριν, παιζουν με την αγνοια του πελατη, και ειναι δυσκολο να βγεις απο πανω. Cheers, R.
Silverage Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Εμένα πάντως που ενεργοποιήθηκε προχθές η σύνδεση με vodafone μου ήρθε μήνυμα στο κινητό που λέει οτι έχω 105 λεπτά ακόμα προς σταθερά και κινητά (απο τα 300) οπότε πιστεύω οτι χρεώνουν με τον μήνα και όχι με το πότε βγαίνει ο λογαριασμός και κάτι μαλακία έχουν κάνει στην περίπτωση σου. 1
Hlapatsas Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Σαφώς και έπρεπε να ενημερώσουν!Δεν το κατάλαβα ότι θα πρέπει και να υπολογίζουμε εμείς τις τιμολογιακές πολιτικές σε κάθε αλλαγή που κάνει μια εταιρία!Ξεκάθαρα όφειλε να ενημερώσει με ακρίβεια τον πελάτη.Την έχω πατήσει και εγώ με Hol..Την "έκανα" και δεν επέστρεψα ξανά..
thanasiskant Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Καλημερα. ΜΟλισ με ενημερωσαν απο την χολ οτι το εχτρα ποσο χρεωσεις θα αφερεθει απο τους επομενους λογαριασμους μου και οτι ηταν δικο τους το λαθος για την μη ενημερωση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα