Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα και καλο υπολοιπο της εβδομαδας. Παιδια εχω ενα θεμα με την γραμμη μου στην Hol και λογικα οποιος απο εσας χρησιμοποιει Hol και την πατησε οπως εγω μπορει να ταυτιστει. Το προβλημα εχει ως εξης.

Μου ηρθε ο κλασσικος μηνιαιος λογαριασμος με ημερομηνια εκδοσης 6/3/2016 για την περιοδο 6/2/2016-6/3/2016 για το πακετο που ειχα βαλει στα 18 ευρω.Στο λογαριασμο πανω ειχε μια ειδοποιηση που εγραφε οτι η ημερομηνια εκδοσης του λογαριασμου μου αλλαζει και οτι ο παρων λογαριασμος ειναι ο τελευταιος που ερχεται 6 του μηνα και οι υπολοιποι θα ερχομαι 13. ( ο λογαριασμος αυτος ληγει στις 4/4/2016.)

ΟΚ μεχρι εδω, δεκτο αλλαξαν την μερα κανενα προβλημα λεω. ΑΜ ΕΛΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

Μου ερχεται σημερα ΕΧΤΡΑ δευτερος λογαριασμος με ημερομηνια εκδοσης 13/3/2016 ( μιας και οπως ειπα αλλαξε η  ημερομηνια) για την περιοδο 13/2/2016-13/3/2016. Και με ποσο στα 50 ευρο παρακαλω!!! 18 που συμπεριλαμβανει τον πρωτο λογαριασμο και αλλα 32 εχτρα χρεωση. Κοιταω παθαινω την πλακα μου και κοιταω οτι μου εχουν βγαλει 1 ωρα και 15 λεπτα εκτος συμβολαιου με εχτρα χρεωση.( Εχω 4 ωρες δωρεαν προς κινητα)

Περνω εξαλλος τηλ στην Ηολ τους λεω τι εγινε και μου λενε: Ειχατε ειδοποιηεθει οτι θα αλλαζε ο λογαριασμος και τους λεω ναι το ειχα δει. Η εχρτα χρεωση γτ υπαρχει? και η απαντηση τους ηταν: Λογο της μεταβατικης περιοδου της αλλαγης εκδοσης του λογαριασμου σας (αυτες οι 7 μερες)  σας αντιστοιχουσαν μονο μια ωρα δωρεαν και οχι 4 ωρες!!!! Εκει λοιπον εγινε το ελα να δεις!

Τους ειπα και γιατι δεν ειχα αντιστοιχη ενημερωση στο κινητο ειτε σε μνμ ειτε σε κληση ειτε ακομα και στο μαιλ που σας εχω δωσει? Και μου λενε μα ειχατε ειδοποιηθει. ΤΙ ειχα ειδοποιηθει ανθρωπε μου και εσυ!!! Μου ειπε εμενα κανεις οτι το συμβολαιο δεν θα με καλυπτε πληρως αυτες τις 7 μερες? Μου ειπε κανεις οτι θα εχω μονο μια ωρα? Μηπως θα επρεπε να μοιρησω τα νυχια μου? 

Εν τελη του λεω δεν πληρωνω μεχρι να μου βρειτε μια λυση και αν δεν γινει σας σπαω το συμβολαιο επιτοπου ( με παρακαλουν να μην φυγω τον αυγουστο οταν εκανα τα χαρτια μου στην wind) 

ΤΙ μπορω να κανω εγω τωρα ρε παιδια? ΤΙ πρεπει να τους πω? πως να το χειριστω? Ενας φιλους μου ειπα να φυγω αμεσως και να παρω στην συνηγορο του καταναλωτη η καπως ετσι. Να τους φοβερισω. Εσεις σαν πιο ειδικη τι λετε?
 

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν πηγαίνει ημερολογιακά το προγραμμα; Με την έκδοση του λογαριασμού αλλάζει ο μήνας;

Ημερομηνιακα πηγαινει αλλα απο την στιγμη που αλλαζει η μερα εκδοσης απο οτι φαινεται αλλαζει  και απο το ποτε "μετραει" το συμβολαιο. πχ πριν εβγαινε 6 καθε  μηνα και καλυπτε 6/2/2016-6/3/2016 κλπ κλπ , τωρα θα βγαινει 13 και θα καλυπτει 13/2/2016-13/3/2016-13/4/2016 και παει λεγοντας....

 

 

Αμεσα να το κανω η να περιμενω απαντηση τους?

Επισης τωρα εγω σαν θανασης πληρωνω? δεν πληρωνω? περιμενω αν θα βγει κατι απο την καταγγελια? σπαω το συμβολαιο και παω σε αλλη εταιρια?

Δημοσ.

Δώσε εικόνα και των 2 λογαριασμών με την πλήρη ανάλυση των χρεώσεων (3η σελίδα), σβήνοντας όλα τα προσωπικά δεδομένα και θα σου πως αν υπάρχει θέμα.

 

Οι λογαριασμοί της HOL είναι ξεκάθαροι και ναι, οι χρεώσεις, πιστώσεις, εκπτώσεις κλπ, αντιστοιχούν στις ακριβείς ημέρες τιμολόγησης. Το τελευταίο ισχύει παντού.

Δηλαδή οι 4 ώρες που είχες δωρεάν τον μήνα (29 μέρες τιμολόγησης αυτή την φορά) μεταφράζονται σε 240 λεπτά.

Κι έχουμε, (240/29)*7=58 λεπτά δωρεάν χρόνο για τις 7 μέρες και άλλα 182 για τις υπόλοιπες 22.

Αν εσύ μίλησες το συγκεκριμένο 7ήμερο τιμολόγησης πάνω από 58 λεπτά, πληρώνεις κανονικά τον έξτρα χρόνο κλήσεων.

Δημοσ.

Εγώ βλακείες ποτέ δεν πλήρωσα. Να ζητήσεις να κάνεις γραπτό το άιτημά σου και να αναφέρεις μέσα ότι σου χρωστάνε για την αναστάτωση που υπέστης και δεν τους χρωστάς. Φυσικά θα κάνεις ξεκάθαρο ότι δεν έχεις δεχτεί ποτέ αυτές τις παραπάνω χρεώσεις. Να αποδείξουν εκείνοι με ποιό τρόπο αποδέχτηκες αυτήν την χρέωση. Εκτός αν μέσα στο συμβόλαιό σου υπάρχει μαθηματική ανάλυση των χρεώσεων ανά λεπτό και αντιστοιχία ανά μήνα.

Δημοσ.

Ημερομηνιακα πηγαινει αλλα απο την στιγμη που αλλαζει η μερα εκδοσης απο οτι φαινεται αλλαζει  και απο το ποτε "μετραει" το συμβολαιο. πχ πριν εβγαινε 6 καθε  μηνα και καλυπτε 6/2/2016-6/3/2016 κλπ κλπ , τωρα θα βγαινει 13 και θα καλυπτει 13/2/2016-13/3/2016-13/4/2016 και παει λεγοντας....

 

 

Αμεσα να το κανω η να περιμενω απαντηση τους?

Επισης τωρα εγω σαν θανασης πληρωνω? δεν πληρωνω? περιμενω αν θα βγει κατι απο την καταγγελια? σπαω το συμβολαιο και παω σε αλλη εταιρια?

 

 

Το κάνεις άμεσα και από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν εκείνοι,εσύ θα πληρώσεις μόνο τα 18 ευρώ του λογαριασμού σου.

 

Δεν σπας συμβόλαιο.

Δημοσ.

Εγώ βλακείες ποτέ δεν πλήρωσα. Να ζητήσεις να κάνεις γραπτό το άιτημά σου και να αναφέρεις μέσα ότι σου χρωστάνε για την αναστάτωση που υπέστης και δεν τους χρωστάς. Φυσικά θα κάνεις ξεκάθαρο ότι δεν έχεις δεχτεί ποτέ αυτές τις παραπάνω χρεώσεις. Να αποδείξουν εκείνοι με ποιό τρόπο αποδέχτηκες αυτήν την χρέωση. Εκτός αν μέσα στο συμβόλαιό σου υπάρχει μαθηματική ανάλυση των χρεώσεων ανά λεπτό και αντιστοιχία ανά μήνα.

Ομως αν υπάρχει αναλογία ημερών ωρών λεπτών τότε τον Φεβρουάριο που οι ημέρες είναι λιγότερες πρέπει να μιλήσεις λιγότερο?? Τώρα θα τρελαθούμε???Επειδή βρίσκουν κορόιδα τα κάνουν αυτά.

Δημοσ.

Επαναλαμβάνω, η όποια χρέωση, έκπτωση, πίστωση, δωρεάν χρόνος κλπ, αναφέρεται στις ημέρες τιμολόγησης, οι οποίες δεν είναι πάντα 30, αλλά ακριβώς όσες αναφέρονται στο αντίστοιχο πεδίο του λογαριασμού.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι 29.

Άρα αν έχεις ένα πάγιο σταθερό π.χ. 30€, τότε κάθε μέρα τιμάται στα 30/29=1,035€.

Για περίοδο τιμολόγησης 30 ημερών, είναι 1€ και για 31 μέρες 0,968€.

Δημοσ.

Αν έχεις αποφασίσει να φύγεις κανε αύριο κιόλας την αίτηση στην άλλη εταιρία κ μέσα στην καταγγελία που θα κάνεις για μη σωστή ενημέρωση (άρα και μαθηματικά σωστά να βγαίνει αυτό που σου είπαν δεν έχει καμιά σημασία) θα κάνεις αναλυτική περιγραφή του συμβάντος και ότι δεν αναγνωρίζεις οποιαδήποτε χρέωση από την παρούσα κατάσταση η πέναλτι λόγω αποχώρησης. Μη τυχών όμως και αμελήσεις την καταγγελία,συγχρόνως μπορείς να δηλώσεις την πρόθεση σου γραπτώς με email  ότι δεν αναγνωρίζεις καμιά χρέωση η πέναλτι από εδώ και πέρα.

*Δεν πληρώνεις ουτε καν το λογαριασμό αφού ειναι για τον επόμενο μήνα και οχι για αυτόν που πέρασε.

Δημοσ.

Ομως αν υπάρχει αναλογία ημερών ωρών λεπτών τότε τον Φεβρουάριο που οι ημέρες είναι λιγότερες πρέπει να μιλήσεις λιγότερο?? Τώρα θα τρελαθούμε???Επειδή βρίσκουν κορόιδα τα κάνουν αυτά.

Όχι, μιλάς περισσότερο.

Αν έχεις αποφασίσει να φύγεις κανε αύριο κιόλας την αίτηση στην άλλη εταιρία κ μέσα στην καταγγελία που θα κάνεις για μη σωστή ενημέρωση (άρα και μαθηματικά σωστά να βγαίνει αυτό που σου είπαν δεν έχει καμιά σημασία) θα κάνεις αναλυτική περιγραφή του συμβάντος και ότι δεν αναγνωρίζεις οποιαδήποτε χρέωση από την παρούσα κατάσταση η πέναλτι λόγω αποχώρησης. Μη τυχών όμως και αμελήσεις την καταγγελία,συγχρόνως μπορείς να δηλώσεις την πρόθεση σου γραπτώς με email  ότι δεν αναγνωρίζεις καμιά χρέωση η πέναλτι από εδώ και πέρα.

*Δεν πληρώνεις ουτε καν το λογαριασμό αφού ειναι για τον επόμενο μήνα και οχι για αυτόν που πέρασε.

Αν δεν γνωρίζεις κάτι, μην είσαι σίγουρος για οτιδήποτε. Αν φύγει όπως προτείνεις και του έρθει 120€ "κοστούμι" είσαι διατεθειμένος να το πληρώσεις;

Ο λογαριασμός στην HOL έχει τα πάγια και τις όποιες χρεώσεις για τον προηγούμενο μήνα τιμολόγησης και όχι για τον επόμενο.

Δημοσ.

Διάβασες να του προτείνω να φύγει η να γράφω "αν εχεις αποφασίσει" ?

 

Το ιδιο εκανα και εγω πριν χρονια καταγγέλλοντας την Hol για απαράδεκτες υπηρεσίες.

Δημοσ.

Δώσε εικόνα και των 2 λογαριασμών με την πλήρη ανάλυση των χρεώσεων (3η σελίδα), σβήνοντας όλα τα προσωπικά δεδομένα και θα σου πως αν υπάρχει θέμα.

 

Οι λογαριασμοί της HOL είναι ξεκάθαροι και ναι, οι χρεώσεις, πιστώσεις, εκπτώσεις κλπ, αντιστοιχούν στις ακριβείς ημέρες τιμολόγησης. Το τελευταίο ισχύει παντού.

Δηλαδή οι 4 ώρες που είχες δωρεάν τον μήνα (29 μέρες τιμολόγησης αυτή την φορά) μεταφράζονται σε 240 λεπτά.

Κι έχουμε, (240/29)*7=58 λεπτά δωρεάν χρόνο για τις 7 μέρες και άλλα 182 για τις υπόλοιπες 22.

Αν εσύ μίλησες το συγκεκριμένο 7ήμερο τιμολόγησης πάνω από 58 λεπτά, πληρώνεις κανονικά τον έξτρα χρόνο κλήσεων.

Φιλε μου δλδ σε καθε αλλαγη που θα της καπνισει να κανει η χολ και η καθε χολ εγω θα πρεπει να γινω μαθηματικος και να υπολογιζω? Θα πληρωνω τα κερατιατικα? Και να σκεφτεις οτι δεν θα ειμαι ο μονος που την πατησε. Στην τελικη

 

Το κάνεις άμεσα και από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν εκείνοι,εσύ θα πληρώσεις μόνο τα 18 ευρώ του λογαριασμού σου.

 

Δεν σπας συμβόλαιο.

Θα την κανω αυριο κιολας και βλεπουμε...

 

Όχι, μιλάς περισσότερο.

Αν δεν γνωρίζεις κάτι, μην είσαι σίγουρος για οτιδήποτε. Αν φύγει όπως προτείνεις και του έρθει 120€ "κοστούμι" είσαι διατεθειμένος να το πληρώσεις;

Ο λογαριασμός στην HOL έχει τα πάγια και τις όποιες χρεώσεις για τον προηγούμενο μήνα τιμολόγησης και όχι για τον επόμενο.

Αν δεν φτιαξουν τα πραγματα πραγματικα το σκεφτομαι σοβαρα να φυγω. Χαλαλι που λεμε τα 120 ευρω για το γαμω συμβολαιο. Επειτα δεν με ενδιαφερει το μαθηματικα σωστο τους απο την στιγμη που εγω σαν πελατης ΤΟΣΑ μα ΤΟΣΑ χρονια τους τα σκαω χωρις καμια καθυστερηση και αυτοι δεν μπορουν να με ενημερωσουν για κατι τοσο απλο και λογικο. κανω καπου λαθος?

 ας μου ελεγαν οτι ξερετε για τις μερες αυτες σαν αντιστοιχουν τοσα και τοσα, δεν σας καλυπτει το συμβολαιο οπως το ξερετε, οπως και νομιζω οτι θα επρεπε να γινει και ειναι και το σωστο στην προκειμενη περιπτωση! Θα καθομαι και θα μυριζω τα νυχια μου τι παιζει καθε φορα οταν οι ιδιοι δεν εχουν σκοπο να με ενημερωσουν?

Δημοσ.

Αν έχεις αποφασίσει να φύγεις κανε αύριο κιόλας την αίτηση στην άλλη εταιρία κ μέσα στην καταγγελία που θα κάνεις για μη σωστή ενημέρωση (άρα και μαθηματικά σωστά να βγαίνει αυτό που σου είπαν δεν έχει καμιά σημασία) θα κάνεις αναλυτική περιγραφή του συμβάντος και ότι δεν αναγνωρίζεις οποιαδήποτε χρέωση από την παρούσα κατάσταση η πέναλτι λόγω αποχώρησης. Μη τυχών όμως και αμελήσεις την καταγγελία,συγχρόνως μπορείς να δηλώσεις την πρόθεση σου γραπτώς με email  ότι δεν αναγνωρίζεις καμιά χρέωση η πέναλτι από εδώ και πέρα.

*Δεν πληρώνεις ουτε καν το λογαριασμό αφού ειναι για τον επόμενο μήνα και οχι για αυτόν που πέρασε.

θα την κανω την κατεγγελια και οσες καταγγελιεσ χρειαστει. ακομα και σε διαφορες οργανασεις δεν θα το αφησω αληθεια. σκεψου ποσοι αλλοι σαν εμενα την πατησαν ποσα γεροντακια και φοιτητες και απο αυτους σχεδον κανεις δεν θα κανει τπτ και θα το καταπιει.....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...