Προς το περιεχόμενο

Gearbest flash sale - Samsung cards - Samsung 850 EVO 120GB 49,54€


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άψογο είναι το gearbest. Μπορεί τον Σεπτέμβριο μέχρι Νοεμβριο του 2015 να υπήρχαν κάποια παράπονα αλλά έπειτα όλα δουλεύουν άψογα.

  • Like 1
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ανά πάσα στιγμή 5 χρόνια από την ίδια τη σαμσουνγκ εγγυηση.

Με την Samsung Hellas που μίλησα μου είπαν πως προιόντα πέραν της ΕΕ δεν καλύπτονται από την ίδια.

Δημοσ.

 Ανά πάσα στιγμή 5 χρόνια από την ίδια τη σαμσουνγκ εγγυηση. 15 ευρώ που έχει διαφορά δε σας κάνει δηλαδή?  Μήπως ζω στην Ελβετία και δεν το έχω πάρει χαμπάρι. 

 

Το γραφεις και εσυ. Εχεις διαβασει στους ssd η samsung να προσφερει διεθνη και οχι πανευρωπαικη εγγυηση οπως συμβαινει σε αλλα της προιοντα και θεωρεις οτι δεν θα εχεις προβλημα με την εγγυηση; Αν ναι , που ειναι αυτο;

 

 

Δημοσ.

Απο τη στιγμη που η samsung προσφερει πανευρωπαικη εγγυηση, πως ειναι δυνατον να καλυπτεται απο την Ευρωπη οταν μιλαμε για προιον απο Κινα; (Δεν θυμαμαι αν εχουμε ξανακανει αυτη τη συζητηση).

 

Αγορασμένος από κίνα SSD (840 evo 120gb) στάλθηκε στην Samsung χωρίς απόδειξη όπου ανέφερα ότι χάθηκε και δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκτησης της, μου τον επισκεύασε κανονικά (αντικατάσταση έγινε συγκεκριμένα). Νομίζω κάπου αλλού ξανα είπαμε ακριβώς τα ίδια.

Δημοσ.

Αγορασμένος από κίνα SSD (840 evo 120gb) στάλθηκε στην Samsung χωρίς απόδειξη όπου ανέφερα ότι χάθηκε και δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκτησης της, μου τον επισκεύασε κανονικά (αντικατάσταση έγινε συγκεκριμένα). Νομίζω κάπου αλλού ξανα είπαμε ακριβώς τα ίδια.

 

Ναι οντως πρεπει να το εχουμε ξαναπει,αλλα δεν το θυμομουν. Πιστευω τη μαρτυρια σου, απλα διατηρω επιφυλαξεις για την πολιτικη. Το τι συμβαινει δηλαδη σε 2-3 μεμονωμενες περιπτωσεις, δεν σημαινει οτι ειναι και γενικη πολιτικη τους και αρα να το προχωρησεις αφοβα. Επισημα μου εχουν πει πχ. στα κινητα οτι μονο τα ευρωπαικα δεχονται.

  • Like 2
Δημοσ.

O ssd είναι αυθεντικός αγόρασε φίλος μου και παρέλαβε πριν 1.5 μήνα κανονικά. (και κλασικά Unregistered το είχαν στείλει). 27 μέρες

 

Καλύπτεται και από Ευρώπη κανονικά η εγγύηση του σκληρού απλά με βάση την ημερομηνία κατασκευής του και όχι με βάση την ημερομηνία αγοράς του.

Σίγουρα καλύπτεται από εγγύηση?   Άκυρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άψογο είναι το gearbest. Μπορεί τον Σεπτέμβριο μέχρι Νοεμβριο του 2015 να υπήρχαν κάποια παράπονα αλλά έπειτα όλα δουλεύουν άψογα.

 

 

πιο εμετος μαγαζι δεν παιζει... απο αρχης του κοσμου εως Μαρτιο του 2016

 

μονο για τα περσι....

το ειδα και τον Μαιο τις καθυστερισεις που ειχε...

το ειδα και τον Ιουλιο που ηταν το μοναδικο Κινεζικο μαγαζι που οταν ξεκινησαν τα CC αφαιρεσαν τον εκπροσωπο  τους σε γειτονικο φορουμ και γειωσαν τους Ελληνες πελατες με καθυστερησεις εως και ενα μηνα στις αποστολες 

τον Αυγουστο -Σεπτεμβρη  λεγανε οτι στελνανε τα πακετα και δεν εστελναν τιποτα... καπου εκει  σταματησα να αγοραζω

 

μην σου πω μετα για τον Δεκεμβρη που ζητησα να μου αλλαξουν οθονη σε κινητο που ειχε προβλημα και η ιδια η μαμα ειχε βγαλει καμπανια για αλλαγη οθονης..

 

ή να θυμηθω την αηδια που πληρωνει ο κοσμακης συστημενο και στο στελνουν με BgP... 

Επεξ/σία από Agathoklis
  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ πάντως τελευταία εμπειρία από GearBest ήταν ένα Xiaomi pistons που είχα πάρει για φίλο.

"Ναι γεια σας. Πήρα ένα ζευγάρι ακουστικά και το ένα ηχείο έχει χαμηλή ένταση"

"Συμφωνείτε να σας πιστώσουμε το κόστος αγοράς στο GearBest wallet"

"Ναι"

 

The end, όλοι ευτυχισμένοι.

 

Παραγγελία νέο Xiaomi Pistons 22 Φεβρουαρίου, GREECE, Arrived --22-Mar-2016 04:44 AM

Δημοσ.

κατσε  ζητα πιστωση στην PP....

 

 

 

εχει τυχει  και περασα 30'  στην Μαρνης ξημερωμα, προσφατα  και δεν μου την επεσαν (χαλασε το ΙΧ φιλου και πηγα μεχρι να παει η οδικη)... αυτο δεν σημαινει οτι εγινε Ψυχικο η περιοχη

Δημοσ.

κατσε  ζητα πιστωση στην PP....

 

 

 

εχει τυχει  και περασα 30'  στην Μαρνης ξημερωμα, προσφατα  και δεν μου την επεσαν (χαλασε το ΙΧ φιλου και πηγα μεχρι να παει η οδικη)... αυτο δεν σημαινει οτι εγινε Ψυχικο η περιοχη

Αν στην πέσουν δεν θα σημαίνει ότι θα πρέπει να κατέβει και ο στρατός και να περιφρουρεί την Μάρνης με τεθωρακισμένα.

 

 

Στο παρελθόν έχω έρθει αρκετές φορές σε επαφή μαζί τους.

 

Αυτό είναι λάθος χρώμα(USB 2.0 hub), αυτό είναι λίγο στραβό(tablet stand), αυτό δεν δουλεύει σωστά(microUSB card reader+OTG), ΠΑΝΤΑ κατέληγα με πίστωση χωρίς μα μου οτιδήποτε. Βέβαια πάντα ήμουν αναλυτικός και ευγενικός στα μηνύματα που τους έστελνα. Τα παραπάνω παραδείγματα μάλιστα είναι 3 προϊόντα σε παραγγελία 10 μικροπραγμάτων. Όταν κάποιος σου λέει ότι "μου μυρίζουν 3 στα 10" συνήθως τον στέλνεις, δεν τον εξυπηρετείς.

 

 

 

Dear John,

 

Thank your for your reply.

 

We understand your concern. But if we resend these item to you, there must be the same problem happen to you. We would like to refund $12.48(the total price of the problematic items) to your GB wallet so that you can purchase whatever you want.

 

If you have any concern, please contact us.

 

Thank your for your understanding. Looking forward to hearing from you.

 

Best wishes

Louis

Αρχικά λέγαμε να μου τα ξανά στέλνανε. Όταν μετά τους είπα "Μήπως καλύτερα να διαλέξω κάτι άλλο μήπως οι περιγραφές των προϊόντων είναι λάθος ή μήπως και τα προϊόντα δεν είναι καλές παρτίδες;" μου πρότειναν να μου πιστώσουν το κόστος. Το συνολικό κόστος της παραγγελίας ήταν $49,3 και μου επέστρεψαν τα $12,48, δηλαδή το 25%.

 

Εντάξει αν στο μέλλον μου στραβώσει θα αρχίσω να γράφω τα ίδια με σένα, μέχρι στιγμής μου πάει μια χαρά. Αν γίνει κιτρινομάγαζο Ελλάδας το GearBest στο μέλλον, μαζί σου. Μέχρι τότε, θα διαφωνούμε για το μαγαζί.

Δημοσ.

Οι 20 τελευταίες παραγγελίες που έκανα από Gearbest αυτούς τους 2 μήνες μόνο οι 7 κύλισαν απροβληματιστα χωρίς καθηστερήσεις, λαθος tracking/Untracked , out of stock, λάθος χρώμματα , σπασμένα αντικείμενα ή χτυπημένα λόγω κακής συσκευασίας.

 

Για μένα απτό παράδειγμα είναι αυτό που ζεις και βλέπεις ότι το 70-80% το επιβεβαιώνουν. Απλά σου έτυχε και δεν είχες προβλήματα όπως ανέφερε και ο φίλος πριν. Και εγώ μέχρι τον Ιανουάριο μόνο 1 κακή εμπειρία είχα από αυτούς. Τώρα κατάλαβα πόσο τυχερός ήμουν απλά.

 

Γιατί συνεχίζω και αγοράζω; Απλά επειδή είναι φθηνό.. Γνωρίζοντας ότι όλα μπορεί να παν σκατά.

Όταν η επικοινωνία σου με το κατάστημα καταλήγει στην ουσία με το να το παρακαλάς για τα αυτονόητα (tracking, καλή συσκευασία, όχι παπαρολογίες για το stock και παρακάλια για χαμένα δέματα) φαίνεται η ποιότητα του μαγαζιού.

 

Οκ πήρα το ulefone paris στα 68,59$ σήμερα, αυτό δεν θα με κάνει να ξεχάσω την χάλια εξυπηρέτηση-υποστήριξη τους όπου πρέπει να φας τα σωθικά σου για να βγάλεις άκρη σε 2-3 βδομάδες. Απλά έχουν καλές τιμές. Τίποτα άλλο.

  • Like 3
Δημοσ.

Ακόμα και εσείς που αποζημειωθηκατε είχατε πρόβλημα με το προϊόν. Τι άλλο θέλετε?

 

Καλή τύχη σε όσους παραγγείλουν.

 

Εγώ εξαπατηθηκα με μη αποστολή του προϊόντος ενώ μάλιστα είχα πληρώσει έξτρα για αποστολή μέσω του "ευρωπαϊκού" καταστήματος και κάποια χρήματα στο wallet χάθηκαν ξαφνικά.

 

Συνεχιστε να τους στηρίζετε.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάντως τελευταία εμπειρία από GearBest ήταν ένα Xiaomi pistons που είχα πάρει για φίλο.

"Ναι γεια σας. Πήρα ένα ζευγάρι ακουστικά και το ένα ηχείο έχει χαμηλή ένταση"

"Συμφωνείτε να σας πιστώσουμε το κόστος αγοράς στο GearBest wallet"

"Ναι"

 

The end, όλοι ευτυχισμένοι.

 

Παραγγελία νέο Xiaomi Pistons 22 Φεβρουαρίου, GREECE, Arrived --22-Mar-2016 04:44 AM

 

 

Αν στην πέσουν δεν θα σημαίνει ότι θα πρέπει να κατέβει και ο στρατός και να περιφρουρεί την Μάρνης με τεθωρακισμένα.

 

 

Στο παρελθόν έχω έρθει αρκετές φορές σε επαφή μαζί τους.

 

Αυτό είναι λάθος χρώμα(USB 2.0 hub), αυτό είναι λίγο στραβό(tablet stand), αυτό δεν δουλεύει σωστά(microUSB card reader+OTG), ΠΑΝΤΑ κατέληγα με πίστωση χωρίς μα μου οτιδήποτε. Βέβαια πάντα ήμουν αναλυτικός και ευγενικός στα μηνύματα που τους έστελνα. Τα παραπάνω παραδείγματα μάλιστα είναι 3 προϊόντα σε παραγγελία 10 μικροπραγμάτων. Όταν κάποιος σου λέει ότι "μου μυρίζουν 3 στα 10" συνήθως τον στέλνεις, δεν τον εξυπηρετείς.

 

 

Αρχικά λέγαμε να μου τα ξανά στέλνανε. Όταν μετά τους είπα "Μήπως καλύτερα να διαλέξω κάτι άλλο μήπως οι περιγραφές των προϊόντων είναι λάθος ή μήπως και τα προϊόντα δεν είναι καλές παρτίδες;" μου πρότειναν να μου πιστώσουν το κόστος. Το συνολικό κόστος της παραγγελίας ήταν $49,3 και μου επέστρεψαν τα $12,48, δηλαδή το 25%.

 

Εντάξει αν στο μέλλον μου στραβώσει θα αρχίσω να γράφω τα ίδια με σένα, μέχρι στιγμής μου πάει μια χαρά. Αν γίνει κιτρινομάγαζο Ελλάδας το GearBest στο μέλλον, μαζί σου. Μέχρι τότε, θα διαφωνούμε για το μαγαζί.

 

 

Ακόμα και εσείς που αποζημειωθηκατε είχατε πρόβλημα με το προϊόν. Τι άλλο θέλετε?

 

Καλή τύχη σε όσους παραγγείλουν.

 

Εγώ εξαπατηθηκα με μη αποστολή του προϊόντος ενώ μάλιστα είχα πληρώσει έξτρα για αποστολή μέσω του "ευρωπαϊκού" καταστήματος και κάποια χρήματα στο wallet χάθηκαν ξαφνικά.

 

Συνεχιστε να τους στηρίζετε.

ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΕΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ WALLET... μια χαρα μπορουν να τα επιστρεψουν στην καρτα (ετσι κανω εγω και δεν μου εχουν καν γκρινιαξει! ζηταω refund στην καρτα απο την αρχη)... ετσι εισαι 100% ασφαλης... πρεπει να ειστε και λιγο "σκληροι" καμια φορα...

  • Like 1
Δημοσ.

Την πρωτη φορα τους άφησα εκεί γιατί το έκαναν κατευθείαν και ήταν μικρό το ποσό. Τη δεύτερη που ήταν πολύ μεγάλο, εννοείται ούτε καν..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...