Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η τεχνολογία αυτόματης πέδησης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης θα αποτελεί μέρος του στάνταρντ εξοπλισμού των αυτοκινήτων έως στο 2022. Αυτό τουλάχιστον συμφώνησαν να κάνουν πράξη, είκοσι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Διοίκησης Οδικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, η εθελοντική δέσμευση στην τεχνολογία Automatic Emergency Braking (AEB) θα μπορούσε να αποτρέψει επιπλέον 28.000 ατυχήματα και 12.000 τραυματισμούς.
Οι παραπάνω αριθμοί, βασίζονται στην ιδέα ότι θα απαιτούνταν τουλάχιστον τρία χρόνια επιπλέον για να περάσει το μέτρο επίσημα και να επιμείνει στην θέση της, ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να συμπεριλάβουν το χαρακτηριστικό στον στάνταρντ εξοπλισμό. Αντί να περιμένουν για κάτι τέτοιο, 20 κατασκευαστές αυτοκινήτων, που μαζί αποτελούν το 99% της αγοράς αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, συμφώνησαν να επιταχυνθεί η διαδικασία.

 

Οι εταιρείες Audi, BMW, Fiat Chrysler Automobiles US, Ford, General Motors, Honda, Hyundai, Jaguar Land Rover, Kia, Maserati, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi Motors, Nissan, Porsche, Subaru, Tesla Motors, Toyota, Volkswagen και Volvo Car USA είπαν, ότι όπως συμβαίνει με τις ζώνες ασφαλείας, η τεχνολογία αυτόματης πέδησης ή αυτόματου φρεναρίσματος θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στον εξοπλισμό ως κάτι το αυτονόητο.

 

Ο τρόπος που θα επιλέξει κάθε κατασκευαστής για να ενσωματώσει την τεχνολογία αυτόματης πέδησης μπορεί να διαφέρει και μπορεί να περιλαμβάνει την χρήση ραντάρ, lasers ή καμερών. Όποιο και αν είναι το είδος του συστήματος, θα πρέπει να προειδοποιεί τον οδηγό και στην συνέχεια, εφόσον δεν υπάρξει άμεση ανταπόκριση, να ενεργοποιεί αυτομάτως τα φρένα, με την ελπίδα ότι θα αποφευχθεί κάποιο ατύχημα.

 

Από το 2017 επίσης, το σύστημα αυτόματης πέδησης και άλλες τεχνολογίες ασφαλείας θα περιλαμβάνονται στην βαθμολογία αξιολόγησης της ασφάλειας (5-Star Safety Ratings), για τα μοντέλα του 2018.

 

Link.png Site: SlashGear

  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αν δεν απενεργοποιείται χειροκίνητα θα είναι ότι πιο επικίνδυνο να πας να κάνεις προσπέραση(έστω και αντικανονικά),η να πας κομμάτια στην στροφή και να πατήσει φρένο ΣΚΟΤΩΘΗΚΕΣ

Δημοσ.

αν δεν απενεργοποιείται χειροκίνητα θα είναι ότι πιο επικίνδυνο να πας να κάνεις προσπέραση(έστω και αντικανονικά),η να πας κομμάτια στην στροφή και να πατήσει φρένο ΣΚΟΤΩΘΗΚΕΣ

 

Θεωρεις οτι δεν το εχουνε σκεφτει ας πουμε;

Προφανως και μιλαμε για ταχυτητες πολεων, κατω απο 50. 60 χιλ/ωρα φαση.

Και φυσικα αναγνωριζει πεζους, οχι αλλα αυτοκινητα. 

  • Like 5
Δημοσ.

Μακάρι να μην απενεργοποιούνταν χειροκίνητα και να μπορούσε να πατήσει φρένο όταν καταλάβαινε πως πας για αντικανονική προσπέραση ή να μπεις κομμάτια στη στροφή.

 

Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να κάνεις αντικανονική προσπέραση, ούτε να μπεις κομμάτια σε κάποια στροφή. Κανένας. Αντίθετα υπάρχουν πάρα πολλοί για να πας με τα όρια και όμορφα-όμορφα στη γραμμή σου.

 

Επικίνδυνες προσπεράσεις και κομματιάσματα στις πίστες για να σας θαυμάζουμε, όχι στο δρόμο.

  • Like 9
Επισκέπτης
Δημοσ.

Δηλαδή όταν θα υπάρχει αυτό το σύστημα, θα πατάμε φρένο για να σταματάει το φρενάρισμα???

Δημοσ.

Φαντασου, βγάζουν τοσα συστήματα για αποφυγή ατυχημάτων και εδώ στην Ελλάδα ούτε ζώνη δε φοράνε οι περισσότεροι. Εμένα μου στραβωνουν κι όλας όταν τους αναγκαζω να φορεσουν τη ζώνη στο αμάξι μου.

  • Like 7
  • Super Moderators
Δημοσ.

Φαντασου, βγάζουν τοσα συστήματα για αποφυγή ατυχημάτων και εδώ στην Ελλάδα ούτε ζώνη δε φοράνε οι περισσότεροι. Εμένα μου στραβωνουν κι όλας όταν τους αναγκαζω να φορεσουν τη ζώνη στο αμάξι μου.

 

Ένα "νέο" αμάξι με σπαστικό ήχο όταν δεν έχεις βάλει ζώνη λύνει κάπως το "πρόβλημα" :P

  • Like 3
Δημοσ.

Να δούμε αν όντως θα γίνει κάτι τέτοιο ..πάντως μαζί με ένα σύστημα το οποίο θα περιορίζει την ταχύτητα ανάλογα με τα όρια ταχύτητας στον κάθε δρόμο σίγουρα θα μειώνονταν πολύ τα ατυχήματα.

Δημοσ.

αν δεν απενεργοποιείται χειροκίνητα θα είναι ότι πιο επικίνδυνο να πας να κάνεις προσπέραση(έστω και αντικανονικά),η να πας κομμάτια στην στροφή και να πατήσει φρένο ΣΚΟΤΩΘΗΚΕΣ

υπαρχουν ηδη πολλα μοντελα στην αγορα με αυτο το συστημα, ακομα και μικρα οπως το vw polo. φυσικα στα περισσοτερα ειναι ακομα εξτρα εξοπλισμος.

 

εχοντας οδηγησει αρκετα το καινουριο suzuki vitara που διαθετει το εν λογω συστημα, μπορω να πω οτι λειτουργει υποδειγματικα μεσα στην πολη. μολις αντιληφθει οτι το εμπρος αμαξι φρεναρει και εσυ δεν αντιδρας, εχει εντονη ηχητικη ειδοποιηση και αμεσως μετα φρεναρει μονο του. με εσωσε τουλαχιστον 2 φορες σε μποτιλιαρισμα σε Κηφισο και σε Κηφησιας, οταν πηγαιναμε ολοι σταθερα με περιπου 40-50 και αφαιρεθηκα κοιτωντας μια πινακιδα καταστηματος. φρεναρει ο μπροστα και δεν πηρα χαμπαρι. ευτυχως το συστημα δουλεψε υποδειγματικα.

αντιστοιχα με εχει ειδοποιησει και για πεζους, αν και τους ειχα ηδη αντιληφθει. αλλα σημασια εχει οτι λειτουργει και μπορει να σωσει λαμαρινες και κυριως ζωες

 

στην προσπεραση δεν σε επηρεαζει καθολου.

  • Like 5
Δημοσ.

ή απλα δεν κανει αντικανονικη προσπεραση και δεν πας κομματια.σουμαχερ.

 

 

εγω γουστάρω να κάνω.......

δεν ξέρω αλλά θεωρώ ότι πρέπει εγώ να ελέγχω το αυτοκίνητο και όχι να λειτουργεί αυτόβουλα 

Δημοσ.

Φαντασου, βγάζουν τοσα συστήματα για αποφυγή ατυχημάτων και εδώ στην Ελλάδα ούτε ζώνη δε φοράνε οι περισσότεροι. Εμένα μου στραβωνουν κι όλας όταν τους αναγκαζω να φορεσουν τη ζώνη στο αμάξι μου.

Ναι έτσι ακριβώς λες και τους κάνεις παρατήρηση και σε κοιτάνε στραβά....

  • Like 1
Δημοσ.

εγω γουστάρω να κάνω.......

δεν ξέρω αλλά θεωρώ ότι πρέπει εγώ να ελέγχω το αυτοκίνητο και όχι να λειτουργεί αυτόβουλα 

και εγω γουστάρω να σε καταγγείλω στην αστυνομία για να σου παρουν το δίπλωμα. δολοφόνε. σουμαχερ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...