dimitrisOP Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Ξέρει κάνεις κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε το ψυκτικό υγρό σε ένα αμάξι? Στο δικό μου έχει να αλλαχθεί από καινούργιο δηλαδή 10 χρόνια, το χρώμα του είναι καταπράσινο , δηλαδή όπως και στην αρχή. Τα καλοκαίρια με τις πολλές ζέστες σε συνεχείς αναβάσεις ανεβάζει ελάχιστα παραπάνω θερμοκρασία. Πρέπει να το αλλάξω προληπτικά? και αν ναι ποιο να προτιμήσω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Νομίζω λένε ανά 2 χρόνια πρέπει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Ανα 2 έτη γράφει σε εμένα στο βιβλίο η Honda. Eγω προτιμάω το πράσινο.Όσο να είναι θα έχει χάσει και τις ιδιιότητες του.Τα 5 λίτρα τα πήρα 8 ευρώ, καθώς πρόσφατα άλλαξα ψυγείο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Ανα 2 χρόνια? Στο owners manual δεν γράφει γενικά τίποτα για αλλαγή αντιψυκτικού. Γενικά από αντιψυκτικά πoιες είναι καλές μάρκες, γιατί δεν θέλω να βάλω απλά νερό με χρώμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Ανα 2 έτη γράφει σε εμένα στο βιβλίο η Honda. Eγω προτιμάω το πράσινο.Όσο να είναι θα έχει χάσει και τις ιδιιότητες του.Τα 5 λίτρα τα πήρα 8 ευρώ, καθώς πρόσφατα άλλαξα ψυγείο Εγω στο CRV δεν εχω αλλαξει ποτε το παραφλου αν εννοουμε το ιδιο ουτε απωλειες εχει σχεδον καθολου σε καθε ετησιο service. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aGka8l Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 υπάρχει ενα μηχάνημα collant fluid tester λογικά που το ελέγχει και σου λέει ο μηχανικός σου αν θέλει αλλαγμα εγω τα αλλάζω ανα 4ετία πχ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Ανα 2 χρόνια? Στο owners manual δεν γράφει γενικά τίποτα για αλλαγή αντιψυκτικού. Γενικά από αντιψυκτικά πoιες είναι καλές μάρκες, γιατί δεν θέλω να βάλω απλά νερό με χρώμα Εμένα πάντως το βιβλίο το γράφει στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα, που προτείνει τι να αλλάξουμε ανά έτος ή χιλιόμετρα.Την τελευταία φορά που έγινε η συντήρηση, μετρήσανε με το όργανο( μέχρι πόσους βαθμούς αντέχει το παραφλού. Εργαλείο μέτρησης αντιψυκτικου http://ergonomiki.com/katastima/index.php?/vmchk/%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%91-%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%9F%CE%A3/%CE%A3%CE%A5%CE%A3%CE%9A%CE%95%CE%A5%CE%97-%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%A1%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%A8%CE%A5%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5/flypage.tpl.html Εγω στο CRV δεν εχω αλλαξει ποτε το παραφλου αν εννοουμε το ιδιο ουτε απωλειες εχει σχεδον καθολου σε καθε ετησιο service. Προσωπικά απο οσο θυμάμαι, 2 φορές έχω αλλάξει παραφλού μέχρι τώρα στις 320.000χιλιόμετρα που έχω κάνει..Μια στο εξουσιοδοτημενο συνεργείο της Honda και τώρα πρίν 10.000 χλμ, επειδή μου τρύπησε το ψυγείο.Είναι 13 χρόνια αμάξι.Ούτε εμένα τόσα χρόνια είχε απώλειες, 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Εμένα πάντως το βιβλίο το γράφει στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα, που προτείνει τι να αλλάξουμε ανά έτος ή χιλιόμετρα.Την τελευταία φορά που έγινε η συντήρηση, μετρήσανε με το όργανο( μέχρι πόσους βαθμούς αντέχει το παραφλού. Εργαλείο μέτρησης αντιψυκτικου http://ergonomiki.com/katastima/index.php?/vmchk/%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%91-%CE%A7%CE%95%CE%99%CE%A1%CE%9F%CE%A3/%CE%A3%CE%A5%CE%A3%CE%9A%CE%95%CE%A5%CE%97-%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%A1%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%A8%CE%A5%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5/flypage.tpl.html Προσωπικά απο οσο θυμάμαι, 2 φορές έχω αλλάξει παραφλού μέχρι τώρα στις 320.000χιλιόμετρα που έχω κάνει..Μια στο εξουσιοδοτημενο συνεργείο της Honda και τώρα πρίν 10.000 χλμ, επειδή μου τρύπησε το ψυγείο.Είναι 13 χρόνια αμάξι.Ούτε εμένα τόσα χρόνια είχε απώλειες, Εγω εχω κανει μονο 70.000 χλμ και το αμαξι ειναι 8 ετων οποτε λογικο .Ποιο Honda εχεις ? Να δεις τα δυο Audi TT ποσο παραφλου "καινε" τα ατιμα....Καθε διμηνο συμπληρωμα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrisOP Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Μέχρι στιγμής έχει 150κ χλμ και έχει φάει πολύ φόρτωμα καλού κακού θα τα αλλάξω , να βάλω πράσινο ότι έχει? τα χρώματα είναι απλά χρώματα η έχουν διαφοτερικες ιδιότητες? Επίσης αυτό που έχει μέσα είναι ελάχιστα ποιο παχύρρευστο από το νερο, πάντα έτσι ήταν απο οτι θυμαμαι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2016 Να δεις τα δυο Audi TT ποσο παραφλου "καινε" τα ατιμα....Καθε διμηνο συμπληρωμα . Σου φαίνεται λογικό; Μέχρι στιγμής έχει 150κ χλμ και έχει φάει πολύ φόρτωμα καλού κακού θα τα αλλάξω , να βάλω πράσινο ότι έχει? τα χρώματα είναι απλά χρώματα η έχουν διαφοτερικες ιδιότητες? Επίσης αυτό που έχει μέσα είναι ελάχιστα ποιο παχύρρευστο από το νερο, πάντα έτσι ήταν απο οτι θυμαμαι Έχουν διαφορετικές ιδιότητες και δεν πάει με το χρώμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Σου φαίνεται λογικό; Έχουν διαφορετικές ιδιότητες και δεν πάει με το χρώμα. Ο μηχανικος μου λεει οτι ταTT turbo "καινε "παραφλου και επειδη ξερει και το δικο μου crv δεν ειναι ...Honda. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Ο μηχανικος μου λεει οτι ταTT turbo "καινε "παραφλου και επειδη ξερει και το δικο μου crv δεν ειναι ...Honda. Τότε θα συμβούλευα να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη κύριε Γιάννη,γιατί αν το TT "καίει" G12 και θέλει συμπλήρωμα σε τόσο τακτά χρονικά διαστήματα,δύο είναι τα τινά: α) υπάρχει διαρροή β) ο υιός είναι "κάφτης" και του πίνει το αίμα Ιδικά αν ισχύει το (β),εκεί στο podium της αξιοπιστίας στρίμωξε και το Audi 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Τότε θα συμβούλευα να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη κύριε Γιάννη,γιατί αν το TT "καίει" G12 και θέλει συμπλήρωμα σε τόσο τακτά χρονικά διαστήματα,δύο είναι τα τινά: α) υπάρχει διαρροή β) ο υιός είναι "κάφτης" και του πίνει το αίμα Ιδικά αν ισχύει το (β),εκεί στο podium της αξιοπιστίας στρίμωξε και το Audi Ναι G12 εχει και είναι "πανακριβο" .Τετοιο αμαξι καπου είναι λογικο να το τσιτώνεις λιγο αν και δεν νομιζω να το παρακανει . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Invader Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Γιάννη όχι δεν πρέπει να θέλει συμπλήρωμα κάθε τόσο.Να τσεκάρει τα σωληνάκια και τους συνδέσμους που πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ (ο μηχανικός).Στην τελική να το πρεσσάρει να δει από που χάνει. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Γιάννη όχι δεν πρέπει να θέλει συμπλήρωμα κάθε τόσο.Να τσεκάρει τα σωληνάκια και τους συνδέσμους που πάνε στο ψυγείο του καλοριφέρ (ο μηχανικός).Στην τελική να το πρεσσάρει να δει από που χάνει. Ισως το ότι εχει υγραεριο να παιζει καποιο ρολο ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα