Προς το περιεχόμενο

αλλαγη λαδιων


DYEL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

η αληθεια για τη χωριτικοτητα λαδιου ειναι στη μεση:

Ο κατασκευαστης συνηθως αναθερει τη χωρητικότητα του δοχειου (καρτερ) π.χ 3,7 lt*

ωστοσο οπως ολοι ξερουμε υπαρχει και λαδι στη μηχανη 200ml-0.5 λτ

*υπαρχουν κατασκευαστες που το διευκρινηζουν στο βιβλιαρακι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 1/3/2023 στις 11:16 ΠΜ, sphinxgr είπε

Είναι πολλές οι παράμετροι για τα λάδια. Πάρα πολλές. Θα γράψω επιγραμματικά κάποια πράγματα να έχετε κατά νου. 

  • Απο τα πιο σημαντικά είναι να βάζει κάποιος το Ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Ακόμα κ οι αντιπροσωπείες δεν το βάζουν πολλές φορές, γιατί ειναι πιο ακριβό. Πχ πρέπει να μπαίνει 0-20 και βάζουν 5-30 ή ακόμα χειρότερα 10-40. 
  • Κυκλοφορούν άπειρα μαϊμού λάδια. Δεν παίζει ρόλο η μάρκα που αγοράζετε. Παίζει ρόλο να ειναι γνήσια και όχι μαϊμού. 
  • Οι αλλαγές λαδιών και οι συντηρήσεις, γίνονται βάσει χρόνου λειτουργίας και όχι βάσει χιλιομέτρων. Επειδή όμως δεν ειναι εφικτό αυτό στα αυτοκίνητα, υπολογίζουν βάσει χιλιομέτρων. Οπότε ένα αυτοκίνητο σε πόλη πρέπει να αλλάζει στα μισά χιλιόμετρα λάδια, απ ότι ένα αυτοκίνητο που κάνει μόνο ταξίδια.
  • Κάτι που δεν θα αρέσει σε πολλούς, αλλά τα χιλιόμετρα που προτείνουν οι κατασκευαστές, δεν έχουν μεγάλη επαφή με την πραγματικότητα. Μερικοί έχουν φτάσει να προτείνουν αλλαγές ανά 35.000χμ. Οι προτάσεις γίνονται με ένα μόνο στόχο. ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΘΗΝΗ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ του αυτοκινήτου. Κανείς δεν υπολογίζει τη μακροβιότητα του αυτοκινήτου.  Αν ένα αυτοκίνητο είναι leasing, δεν μας απασχολεί που δεν αλλάζει λάδια ποτέ. Αν είναι δικό μας θέλουμε να κρατήσει. 
  • Στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε λάδια αν θέλουμε το αυτοκίνητο μας να κρατήσει και να μην έχει φθορές? Αν είναι σε πόλη, το μέγιστο 6000-7500χμ. Αν πηγαίνει μόνο ταξίδια, μπορούμε να το πάμε και στις 10.000χμ.

Και Bonus πληροφορίες πιο τεχνικές. Οι εκπομπές Euro γίνονται συνέχεια πιο αυστηρές. Για επιτύχουν οι εταιρίες πιο χαμηλές εκπομπές μεταξύ άλλων, πρέπει να μειώνουν τις τριβές. Ένας τρόπος είναι να μειώσουν τη δύναμη που ασκούν τα ελατήρια συμπίεσης. Έτσι αυτά σχεδόν δεν δουλεύουν καθόλου σε χαμηλές στροφές, και ανοίγουν όταν υπάρχουν πίεση και αυξημένες στροφές. Το αποτέλεσμα? Στις χαμηλές στροφές τα καυσαέρια αναμιγνύονται με τα λάδια και τα καταστρέφουν. Έχουμε όμως χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Όταν οδηγάμε με υψηλές στροφές, καθαρίζονται τα ελατήρια. Οπότε:

  • Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται σε πόλεις όχι μόνο κάνουν αρκετά περισσότερο χρόνο για να φτάσουν τα χιλιόμετρα αλλαγής, αλλά ακόμα χειρότερα, καταστρέφεται το λάδι τους λόγω των χαμηλών στροφών
  • τα αυτοκίνητα θέλουν πάτημα για να επιβιώσουν. Αν δεν τα πατάμε, αρχίζουν να καταναλώνουν λάδια, γιατί έχουν καταστραφεί οι ιδιότητες των λαδιών και καταλήγουν να καίγονται. Τα υπολείμματα τους, βουλώνουν τις τρύπες των πιστονιών και έτσι το λάδι δεν επιστρέφει στο κάρτερ, αλλά καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων 
  • Μόνος τρόπος να τα προλάβει κάποιος όλα αυτά, είναι να γίνονται συχνές αλλαγές λαδιών. 

Απο τα παραπάνω συμπεραίνει κάποιος γιατι τα 90s αμάξια έβγαζαν με τον ίδιο κινητήρα και 500.000χμ, ενώ μετά το 2010 υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που δεν βγάζουν ούτε 100.000χμ. 

Σωστά όλα μέχρι το σημείο που λες ότι τα λάδια καταστρέφονται από χαμηλές στροφές, είναι το αντίθετο. Αυτοκίνητα που δουλεύουν σε υψηλές στροφές θέλουν συχνότερα αλλαγές λαδιών αφού οι φθορές είναι μεγαλύτερες μαζί με τον κύκλο λίπανσης.

Το πρόβλημα με τις χαμηλές στροφές και την μετακίνηση στην πόλη είναι οι επικαθίσεις άνθρακα και εκεί βοηθάνε τα καθαρά και σωστά λάδια μαζί με το καύσιμο που καθαρίζουν - συντηρούν τους θαλάμους του κινητήρα.

Αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο ή 5-7000 χλμ (ανάλογα αν έχεις κάνει ταξίδια ή μόνο πόλη) αν θες να έχεις κινητήρα χωρίς θέματα και το βασικό χωρίς να μπει χέρι μηχανικού που θα τα κάνει σκατ.... Μετά από 15 χρόνια δεν έχω βρει ακόμα έναν μηχανικό που να το ψάχνει όπως εγώ που είμαι απλά ιδιοκτήτης...(Με τεχνικές γνώσεις όμως γιατί δεν μπορούν όλοι οι ιδιοκτήτες να φιλτράρουν τις άπειρες γνώσεις που μπορείς να βρεις με μία αναζήτηση στο google ή ακόμα και σε κάποιο τεχνικό βιβλίο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση για παλαιούς γνώστες. Σε αμάξι με καρμπυρατέρ που κινείται με χαμηλές στροφές εντός πόλης αλλά δεν δείχνει σημάδια ότι μπουκώνει "πρέπει" μία στο τόσο να βγαίνει σε μεγάλο δρόμο και να ανοίγει για λίγο (120 - 140). Τον τελευταίο χρόνο (τιμή βενζίνης κτλ) πάει max με 90 στην επαρχία που κινείται. Οι επικαθίσεις λογικά θέλουν ανοιχτό δρόμο, στροφές, θερμοκρασία κινητήρα κτλ για να καθαρίσουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, liakinen είπε

Ερώτηση για παλαιούς γνώστες. Σε αμάξι με καρμπυρατέρ που κινείται με χαμηλές στροφές εντός πόλης αλλά δεν δείχνει σημάδια ότι μπουκώνει "πρέπει" μία στο τόσο να βγαίνει σε μεγάλο δρόμο και να ανοίγει για λίγο (120 - 140). Τον τελευταίο χρόνο (τιμή βενζίνης κτλ) πάει max με 90 στην επαρχία που κινείται. Οι επικαθίσεις λογικά θέλουν ανοιχτό δρόμο, στροφές, θερμοκρασία κινητήρα κτλ για να καθαρίσουν. 

''Μπουκωνει'' αναλογικα εκτος αν δεν κανει σωστη οδηγηση! Στην πραξη και ενα μοτερ που τραβαει οκ μετα απο ενα μεγαλο ταξιδι αλλαζει συμπεριφορα! Μπορει να κανει καποια χλμ  με σταθερες στροφες 4000 και αυτο βοηθαει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, liakinen είπε

Ερώτηση για παλαιούς γνώστες. Σε αμάξι με καρμπυρατέρ που κινείται με χαμηλές στροφές εντός πόλης αλλά δεν δείχνει σημάδια ότι μπουκώνει "πρέπει" μία στο τόσο να βγαίνει σε μεγάλο δρόμο και να ανοίγει για λίγο (120 - 140). Τον τελευταίο χρόνο (τιμή βενζίνης κτλ) πάει max με 90 στην επαρχία που κινείται. Οι επικαθίσεις λογικά θέλουν ανοιχτό δρόμο, στροφές, θερμοκρασία κινητήρα κτλ για να καθαρίσουν. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Italian_tuneup

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/3/2023 στις 11:16 ΠΜ, sphinxgr είπε

Είναι πολλές οι παράμετροι για τα λάδια. Πάρα πολλές. Θα γράψω επιγραμματικά κάποια πράγματα να έχετε κατά νου. 

  • Απο τα πιο σημαντικά είναι να βάζει κάποιος το Ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Ακόμα κ οι αντιπροσωπείες δεν το βάζουν πολλές φορές, γιατί ειναι πιο ακριβό. Πχ πρέπει να μπαίνει 0-20 και βάζουν 5-30 ή ακόμα χειρότερα 10-40. 
  • Κυκλοφορούν άπειρα μαϊμού λάδια. Δεν παίζει ρόλο η μάρκα που αγοράζετε. Παίζει ρόλο να ειναι γνήσια και όχι μαϊμού. 
  • Οι αλλαγές λαδιών και οι συντηρήσεις, γίνονται βάσει χρόνου λειτουργίας και όχι βάσει χιλιομέτρων. Επειδή όμως δεν ειναι εφικτό αυτό στα αυτοκίνητα, υπολογίζουν βάσει χιλιομέτρων. Οπότε ένα αυτοκίνητο σε πόλη πρέπει να αλλάζει στα μισά χιλιόμετρα λάδια, απ ότι ένα αυτοκίνητο που κάνει μόνο ταξίδια.
  • Κάτι που δεν θα αρέσει σε πολλούς, αλλά τα χιλιόμετρα που προτείνουν οι κατασκευαστές, δεν έχουν μεγάλη επαφή με την πραγματικότητα. Μερικοί έχουν φτάσει να προτείνουν αλλαγές ανά 35.000χμ. Οι προτάσεις γίνονται με ένα μόνο στόχο. ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΘΗΝΗ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ του αυτοκινήτου. Κανείς δεν υπολογίζει τη μακροβιότητα του αυτοκινήτου.  Αν ένα αυτοκίνητο είναι leasing, δεν μας απασχολεί που δεν αλλάζει λάδια ποτέ. Αν είναι δικό μας θέλουμε να κρατήσει. 
  • Στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε λάδια αν θέλουμε το αυτοκίνητο μας να κρατήσει και να μην έχει φθορές? Αν είναι σε πόλη, το μέγιστο 6000-7500χμ. Αν πηγαίνει μόνο ταξίδια, μπορούμε να το πάμε και στις 10.000χμ.

Και Bonus πληροφορίες πιο τεχνικές. Οι εκπομπές Euro γίνονται συνέχεια πιο αυστηρές. Για επιτύχουν οι εταιρίες πιο χαμηλές εκπομπές μεταξύ άλλων, πρέπει να μειώνουν τις τριβές. Ένας τρόπος είναι να μειώσουν τη δύναμη που ασκούν τα ελατήρια συμπίεσης. Έτσι αυτά σχεδόν δεν δουλεύουν καθόλου σε χαμηλές στροφές, και ανοίγουν όταν υπάρχουν πίεση και αυξημένες στροφές. Το αποτέλεσμα? Στις χαμηλές στροφές τα καυσαέρια αναμιγνύονται με τα λάδια και τα καταστρέφουν. Έχουμε όμως χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Όταν οδηγάμε με υψηλές στροφές, καθαρίζονται τα ελατήρια. Οπότε:

  • Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται σε πόλεις όχι μόνο κάνουν αρκετά περισσότερο χρόνο για να φτάσουν τα χιλιόμετρα αλλαγής, αλλά ακόμα χειρότερα, καταστρέφεται το λάδι τους λόγω των χαμηλών στροφών
  • τα αυτοκίνητα θέλουν πάτημα για να επιβιώσουν. Αν δεν τα πατάμε, αρχίζουν να καταναλώνουν λάδια, γιατί έχουν καταστραφεί οι ιδιότητες των λαδιών και καταλήγουν να καίγονται. Τα υπολείμματα τους, βουλώνουν τις τρύπες των πιστονιών και έτσι το λάδι δεν επιστρέφει στο κάρτερ, αλλά καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων 
  • Μόνος τρόπος να τα προλάβει κάποιος όλα αυτά, είναι να γίνονται συχνές αλλαγές λαδιών. 

Απο τα παραπάνω συμπεραίνει κάποιος γιατι τα 90s αμάξια έβγαζαν με τον ίδιο κινητήρα και 500.000χμ, ενώ μετά το 2010 υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που δεν βγάζουν ούτε 100.000χμ. 

Αμπελοφιλοσοφιες-συνομωσιες συνεργιατζηδων , αποφοιτων λυκείου ή το πολύ ΣΕΛΕΤΕ γιατι ηταν και ατιθασα αγορια.

Το 1990 βαζαμε ορυκτελαιο Mobil 450 δραχμες απο το βενζιναδικο απεναντι απο το στρατοπεδο, και τα αυτοκινητα ηθελαν στρωσιμο γιατι τα γρεζια απο το μοτερ εβγαιναν απο την εξατμιση. Το 2023 εχουμε σχεδον τελειες εφαρμογες και κατεργασιες μεταλλων, σε συνδιασμο με λαδια συνθετικα και προσθετα που το 1990 εδειχναν απο αλλον πλανητη, πολλαπλάσιου κόστους απο τότε. 

Το ιξωδες μπαινει αναλογα την γεωγραφικη περιοχη. Αλλο λαδι βαζεις στον Β Πολο και αλλο στην Αφρική.

Εγω θα πω λοιπον οτι οχι μονο οι αλλαγες στις 5-6000χλμ δεν προσφερουν τιποτα καλο εκτος απο λεφτα στο συνεργειο, αλλα μολυνουν το περιβαλλον, και ταυτοχρονα κανουν ζημια στο μοτερ γιατι δεν προλαβαινουν τα προσθετα να δουλεψουν και να αποδόσουν. Η Jeep λοιπον στο renegade οχι απλα δεν προτεινει αλλαγη των πρωτων λαδιων πιο νωρις, αλλα ο Σφακιανάκης όταν αγόρασε ο αδερφος μου καινουργιο, ρητα του το ειπαν 2-3 φορες οτι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξει τα λαδια νωριτερα του προγραμματισμένου.

Επεξ/σία από andreaspA
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, andreaspA είπε

Το ιξωδες μπαινει αναλογα την γεωγραφικη περιοχη. Αλλο λαδι βαζεις στον Β Πολο και αλλο στην Αφρική.

Τα ίδια λάδια (τα προτεινόμενα ) θα βάλω εγώ και στο Β Πόλο και στην Αφρική για το ίδιο αμάξι , απλώς στην Αφρική η θερμοκρασία του κινητήρα θα φτάσει πιο γρήγορα στην επιθυμητή (αυτό θέλουμε εξάλλου να φτάσει η θερμοκρασία στην επιθυμητή όσο γίνεται πιο γρήγορα) σε σχέση με τον Β Πόλο.

Τα 5w30 σε σχέση πχ με τα 10w40 θα φτάσουν πιο γρήγορα στην επιθυμητή θερμοκρασία ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ με την εξωτερική θερμοκρασία.

Η θερμοκρασία του κινητήρα (εφόσον το σύστημα ψύξης δουλεύει σωστά) είναι σταθερή ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ με την εξωτερική θερμοκρασία , απλώς η εξωτερική θερμοκρασία παίζει ρόλο στο πόσο ΓΡΗΓΟΡΑ θα φτάσει ο κινητήρας την επιθυμητή αυτή θερμοκρασία.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Τα ίδια λάδια (τα προτεινόμενα ) θα βάλω εγώ και στο Β Πόλο και στην Αφρική για το ίδιο αμάξι , απλώς στην Αφρική η θερμοκρασία του κινητήρα θα φτάσει πιο γρήγορα στην επιθυμητή (αυτό θέλουμε εξάλλου να φτάσει η θερμοκρασία στην επιθυμητή όσο γίνεται πιο γρήγορα) σε σχέση με τον Β Πόλο.

Τα 5w30 σε σχέση πχ με τα 10w40 θα φτάσουν πιο γρήγορα στην επιθυμητή θερμοκρασία ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ με την εξωτερική θερμοκρασία.

Η θερμοκρασία του κινητήρα (εφόσον το σύστημα ψύξης δουλεύει σωστά) είναι σταθερή ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ με την εξωτερική θερμοκρασία , απλώς η εξωτερική θερμοκρασία παίζει ρόλο στο πόσο ΓΡΗΓΟΡΑ θα φτάσει ο κινητήρας την επιθυμητή αυτή θερμοκρασία.

 

Οχι δεν θα βαλεις τα ιδια. 0-20 θα βαλεις στον β.πολο και 10-40 ή και 20-50 στην Αφρικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, andreaspA είπε

Οχι δεν θα βαλεις τα ιδια. 0-20 θα βαλεις στον β.πολο και 10-40 ή και 20-50 στην Αφρικη.

Σιγά μη πας και στον Πλούτωνα για να βάλεις 0W20. Σχεδόν όλοι οι σύγχρονοι μικροί κινητήρες θέλουν λάδι με χαμηλό ιξώδες. Σχεδόν όλοι οι νέοι κινητήρες έχουν πολύ χαμηλές τριβές και θέλουν λεπτόρευστο λάδι. Εάν βάλεις ό,τι σου θυμηθεί, πέρα από το ενδεχόμενο να κάνεις ζημιά (σε "ακραίες" επιλογές ιξώδους), χαλάς και τις ιδιότητές τους στη λειτουργία. Τώρα αν έχεις Kadett ή κανένα άλλο "απολίθωμα", και το 20W50 "ψιλό" είναι. 

Αυτή η βλακεία που ακούγεται συχνά ότι το 0W20 "δεν είναι για Ελλάδα", είναι... βλακεία, όπως προείπα. Στο μοτέρ το λάδι πιάνει θερμοκρασία το λιγότερο 80°C (έως και 110+ πολλές φορές) βαθμών, ενώ διατηρείται σε αυτή χάρη στο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου. Είτε έξω έχει -5ºC ή 35ºC, λίγα λεπτά αφού ξεκινήσεις να οδηγείς, το λαδάκι σου στα ίδια θα 'ναι πάλι. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Haldol είπε

Αυτή η βλακεία που ακούγεται συχνά ότι το 0W20 "δεν είναι για Ελλάδα", είναι... βλακεία, όπως προείπα. Στο μοτέρ το λάδι πιάνει θερμοκρασία το λιγότερο 80°C (έως και 110+ πολλές φορές) βαθμών, ενώ διατηρείται σε αυτή χάρη στο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου. Είτε έξω έχει -5ºC ή 35ºC, λίγα λεπτά αφού ξεκινήσεις να οδηγείς, το λαδάκι σου στα ίδια θα 'ναι πάλι. 

Τα πραγματα ειναι ρευστα.. Περα τι δινει ο κατασκευαστης εχει να κανει με την κατασταση του μοτερ και με τις συνθηκες οδηγησης..!   πχ Γνωστη Γερμανικη εταιρια βαζει/προτεινει 5/40 αντι 5/30 γιατι το 30αρι το εχει σε τιμη φωτια και επειδη ξερουν οτι εχουμε μεσογειακο κλιμα μπορεις να βαλεις και 40αρι!

Επισης απο μαρκα σε μαρκα στην πραξη το ιξωδες δεν ειναι ακριβως το ιδιο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, andreaspA είπε

Το ιξωδες μπαινει αναλογα την γεωγραφικη περιοχη. Αλλο λαδι βαζεις στον Β Πολο και αλλο στην Αφρική.

και

20 ώρες πριν, Dark_Nightfall είπε

Τα ίδια λάδια (τα προτεινόμενα ) θα βάλω εγώ και στο Β Πόλο και στην Αφρική για το ίδιο αμάξι ,

ανάλογα την περιοχή αλλάζουν οι προδιαγραφές για το 1ο συνθετικό της προδιαγραφής ,δλδ αυτό που έχει το "w"

σε παγωμένα κλίματα με ακραίες χαμηλές θες πχ 0w που σημαίνει οτι στην κρύα εκκίνηση το λάδι θα είναι αρκετά ρευστό , σε περιοχές με μεγάλες χαμηλές θερμοκρασίας καλύπτει και το 5w ή 10w

μόνο το 2ο συνθετικό παραμένει όπως είναι και όντως δεν εξαρτάται απο την εξωτερική θερμοκρασία

  βέβαια δικαιολογημένα υπάρχει μια ανησυχία οτι λόγω ρύπων οι κατασκευαστές προτείνουν λεπτότερα λάδια πχ αντί για 40 , σε 30 ή και 20 , υπάρχουν περιπτώσεις που όταν άλλαξε απο ndec σε wltp , σε ακριβώς ίδιο μοτέρ η εταιρία επέλεξε πιο λεπτό λάδι ,

προσωπικά βάζω ότι προτείνει ο κατασκευαστής

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

ανάλογα την περιοχή αλλάζουν οι προδιαγραφές για το 1ο συνθετικό της προδιαγραφής ,δλδ αυτό που έχει το "w"

σε παγωμένα κλίματα με ακραίες χαμηλές θες πχ 0w που σημαίνει οτι στην κρύα εκκίνηση το λάδι για είναι αρκετά ρευστό , σε περιοχές με μεγάλες χαμηλές θερμοκρασίας καλύπτει και το 5w ή 10w

Δεν αλλάζει καμία προδιαγραφή ανάλογα με την περιοχή ,  το προτεινόμενο λάδι στο maual είναι κάθε κινητήρα είναι αυτό που είναι η καλύτερη επιλογή για τον συγκεκριμένο κινητήρα πχ το 5w30 (yaris) μπορεί να λειτουργήσει σε εύρος θερμοκρασιών από -30 έως +40 , αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορώ να το βάλω σε κινητήρα που έχει προτεινόμενο λάδι 5w40 (audi) άσχετα αν βρίσκεται στην Ελλάδα η στην Σελήνη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν αλλάζει καμία προδιαγραφή ανάλογα με την περιοχή ,  το προτεινόμενο λάδι στο maual είναι κάθε κινητήρα είναι αυτό που είναι η καλύτερη επιλογή για τον συγκεκριμένο κινητήρα πχ το 5w30 (yaris) μπορεί να λειτουργήσει σε εύρος θερμοκρασιών από -30 έως +40 , αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορώ να το βάλω σε κινητήρα που έχει προτεινόμενο λάδι 5w40 (audi) άσχετα αν βρίσκεται στην Ελλάδα η στην Σελήνη.

Δυστυχώς δε θυμάμαι μοντέλα ,αλλά είχαν άλλη προδιαγραφή στο 1ο συνθετικό ανάλογα τη χώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

Δυστυχώς δε θυμάμαι μοντέλα ,αλλά είχαν άλλη προδιαγραφή στο 1ο συνθετικό ανάλογα τη χώρα

Δεν έχει λογική , πως γίνεται ο ίδιος κινητήρας να έχει άλλο προτεινόμενο λάδι για την Φινλανδία πχ και άλλο στην Αφρική αφού οι ανοχές μεταξύ των μετάλλων είναι ίδιες εκτός αν μιλάμε για διαφορετικού σχεδιασμού κινητήρα (παρολο που είναι ίδιος) με άλλες ανοχές και το manual κάθε χώρας να έχει διαφορετικό προτεινόμενο λάδι.

Πάμε τώρα για Ελλάδα , το manual λοιπόν του yaris που έχουμε (2004) κινητήρας 2sz-fe λέει για προτεινόμενο λάδι 5w30 , έρχεται τώρα ο Μπάρμπα Μήτσος και μου λέει δεν κάνει για Ελλάδα θα στο κάψει κτλ κτλ βάλε 10w40.

Το αμάξι έχει 220K km ΔΕΝ καίει σταγόνα λάδι (μέχρι στιγμής) και όλα τα service του από την αρχή (αντιπροσωπεία) μέχρι και σήμερα (εκτός αντιπροσωπείας) γίνεται με 5w30 λάδι (τα τελευταία χρόνια με το Motul 5w30 eco-nergy)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...