Προς το περιεχόμενο

αλλαγη λαδιων


DYEL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 ώρες πριν, Lakistri είπε

Μεχρι ποσα χιλ ειναι αλλαγη λαδιων 10000η 15000 η παραπανω ;

Εξαρτάται από το αμάξι και τα λάδια. Πιο παλιό αμάξι με πιο "απλό" τύπο λαδιού, κάνει πιο συχνά αλλαγές. Π.χ. αν βάζεις απλό ορυκτέλαιο, τα 10.000 δε τα πιάνεις ούτε με τάμα. Τα περισσότερα πλήρως συνθετικά πιάνουν εύκολα 10.000, ίσως και τις 15.000 που αναφέρεις, υπό προϋποθέσεις.

Στις 27/3/2016 στις 5:08 ΜΜ, gia_nnis είπε

Παιδια εξω ποσα ζητανε για εργασια αλλαγη λαδιων? Ενας μου ειπε 10ε!!! Δεν ειναι παρα πολλα???

Δικη μου εκτιμηση απο 3-5ευρω δεν ειναι μια πραγματικη τιμη?

Εσύ θα σήκωνες το αμάξι στη ράμπα καταλαμβάνοντας και μία θέση στο χώρο του συνεργείου σου για ένα μισάωρο, για να πάρεις... 3€; Μάλλον όχι. Τα 10€ είναι μία φυσιολογική - "πραγματική" τιμή. Τα 3€ που θες εσύ είναι ξεφτίλα για την υπηρεσία που σου προσφέρει. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 ώρες πριν, Lakistri είπε

Μεχρι ποσα χιλ ειναι αλλαγη λαδιων 10000η 15000 η παραπανω ;

Καταρχήν οι κατασκευαστές δεν δίνουν εύρος χιλιομέτρων για την αλλαγή, δλδ δεν λένε από τόσα έως τόσα, λένε αλλαγή κάθε τόσα. Επίσης πάει ανάλογα το μοντέλο, τη χρήση, και το διάστημα από την τελευταία αλλαγή.

Περίμενε όμως, θα απαντήσουν και κάποιοι που έχουν κολλήσει στη δεκαετία του 70 και θα σου πουν ανά 5k.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι πολλές οι παράμετροι για τα λάδια. Πάρα πολλές. Θα γράψω επιγραμματικά κάποια πράγματα να έχετε κατά νου. 

  • Απο τα πιο σημαντικά είναι να βάζει κάποιος το Ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Ακόμα κ οι αντιπροσωπείες δεν το βάζουν πολλές φορές, γιατί ειναι πιο ακριβό. Πχ πρέπει να μπαίνει 0-20 και βάζουν 5-30 ή ακόμα χειρότερα 10-40. 
  • Κυκλοφορούν άπειρα μαϊμού λάδια. Δεν παίζει ρόλο η μάρκα που αγοράζετε. Παίζει ρόλο να ειναι γνήσια και όχι μαϊμού. 
  • Οι αλλαγές λαδιών και οι συντηρήσεις, γίνονται βάσει χρόνου λειτουργίας και όχι βάσει χιλιομέτρων. Επειδή όμως δεν ειναι εφικτό αυτό στα αυτοκίνητα, υπολογίζουν βάσει χιλιομέτρων. Οπότε ένα αυτοκίνητο σε πόλη πρέπει να αλλάζει στα μισά χιλιόμετρα λάδια, απ ότι ένα αυτοκίνητο που κάνει μόνο ταξίδια.
  • Κάτι που δεν θα αρέσει σε πολλούς, αλλά τα χιλιόμετρα που προτείνουν οι κατασκευαστές, δεν έχουν μεγάλη επαφή με την πραγματικότητα. Μερικοί έχουν φτάσει να προτείνουν αλλαγές ανά 35.000χμ. Οι προτάσεις γίνονται με ένα μόνο στόχο. ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΘΗΝΗ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ του αυτοκινήτου. Κανείς δεν υπολογίζει τη μακροβιότητα του αυτοκινήτου.  Αν ένα αυτοκίνητο είναι leasing, δεν μας απασχολεί που δεν αλλάζει λάδια ποτέ. Αν είναι δικό μας θέλουμε να κρατήσει. 
  • Στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε λάδια αν θέλουμε το αυτοκίνητο μας να κρατήσει και να μην έχει φθορές? Αν είναι σε πόλη, το μέγιστο 6000-7500χμ. Αν πηγαίνει μόνο ταξίδια, μπορούμε να το πάμε και στις 10.000χμ.

Και Bonus πληροφορίες πιο τεχνικές. Οι εκπομπές Euro γίνονται συνέχεια πιο αυστηρές. Για επιτύχουν οι εταιρίες πιο χαμηλές εκπομπές μεταξύ άλλων, πρέπει να μειώνουν τις τριβές. Ένας τρόπος είναι να μειώσουν τη δύναμη που ασκούν τα ελατήρια συμπίεσης. Έτσι αυτά σχεδόν δεν δουλεύουν καθόλου σε χαμηλές στροφές, και ανοίγουν όταν υπάρχουν πίεση και αυξημένες στροφές. Το αποτέλεσμα? Στις χαμηλές στροφές τα καυσαέρια αναμιγνύονται με τα λάδια και τα καταστρέφουν. Έχουμε όμως χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Όταν οδηγάμε με υψηλές στροφές, καθαρίζονται τα ελατήρια. Οπότε:

  • Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται σε πόλεις όχι μόνο κάνουν αρκετά περισσότερο χρόνο για να φτάσουν τα χιλιόμετρα αλλαγής, αλλά ακόμα χειρότερα, καταστρέφεται το λάδι τους λόγω των χαμηλών στροφών
  • τα αυτοκίνητα θέλουν πάτημα για να επιβιώσουν. Αν δεν τα πατάμε, αρχίζουν να καταναλώνουν λάδια, γιατί έχουν καταστραφεί οι ιδιότητες των λαδιών και καταλήγουν να καίγονται. Τα υπολείμματα τους, βουλώνουν τις τρύπες των πιστονιών και έτσι το λάδι δεν επιστρέφει στο κάρτερ, αλλά καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων 
  • Μόνος τρόπος να τα προλάβει κάποιος όλα αυτά, είναι να γίνονται συχνές αλλαγές λαδιών. 

Απο τα παραπάνω συμπεραίνει κάποιος γιατι τα 90s αμάξια έβγαζαν με τον ίδιο κινητήρα και 500.000χμ, ενώ μετά το 2010 υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που δεν βγάζουν ούτε 100.000χμ. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω ρουτίνα αλλαγής μία φορά τον χρόνο, ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα, απλά  λόγο νησιού που είμαι δεν έχω πάνω από 2.000χλμ τον χρόνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Είναι πολλές οι παράμετροι για τα λάδια. Πάρα πολλές. Θα γράψω επιγραμματικά κάποια πράγματα να έχετε κατά νου. 

  • Απο τα πιο σημαντικά είναι να βάζει κάποιος το Ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Ακόμα κ οι αντιπροσωπείες δεν το βάζουν πολλές φορές, γιατί ειναι πιο ακριβό. Πχ πρέπει να μπαίνει 0-20 και βάζουν 5-30 ή ακόμα χειρότερα 10-40. 
  • Κυκλοφορούν άπειρα μαϊμού λάδια. Δεν παίζει ρόλο η μάρκα που αγοράζετε. Παίζει ρόλο να ειναι γνήσια και όχι μαϊμού. 
  • Οι αλλαγές λαδιών και οι συντηρήσεις, γίνονται βάσει χρόνου λειτουργίας και όχι βάσει χιλιομέτρων. Επειδή όμως δεν ειναι εφικτό αυτό στα αυτοκίνητα, υπολογίζουν βάσει χιλιομέτρων. Οπότε ένα αυτοκίνητο σε πόλη πρέπει να αλλάζει στα μισά χιλιόμετρα λάδια, απ ότι ένα αυτοκίνητο που κάνει μόνο ταξίδια.
  • Κάτι που δεν θα αρέσει σε πολλούς, αλλά τα χιλιόμετρα που προτείνουν οι κατασκευαστές, δεν έχουν μεγάλη επαφή με την πραγματικότητα. Μερικοί έχουν φτάσει να προτείνουν αλλαγές ανά 35.000χμ. Οι προτάσεις γίνονται με ένα μόνο στόχο. ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΘΗΝΗ Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ του αυτοκινήτου. Κανείς δεν υπολογίζει τη μακροβιότητα του αυτοκινήτου.  Αν ένα αυτοκίνητο είναι leasing, δεν μας απασχολεί που δεν αλλάζει λάδια ποτέ. Αν είναι δικό μας θέλουμε να κρατήσει. 
  • Στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε λάδια αν θέλουμε το αυτοκίνητο μας να κρατήσει και να μην έχει φθορές? Αν είναι σε πόλη, το μέγιστο 6000-7500χμ. Αν πηγαίνει μόνο ταξίδια, μπορούμε να το πάμε και στις 10.000χμ.

Και Bonus πληροφορίες πιο τεχνικές. Οι εκπομπές Euro γίνονται συνέχεια πιο αυστηρές. Για επιτύχουν οι εταιρίες πιο χαμηλές εκπομπές μεταξύ άλλων, πρέπει να μειώνουν τις τριβές. Ένας τρόπος είναι να μειώσουν τη δύναμη που ασκούν τα ελατήρια συμπίεσης. Έτσι αυτά σχεδόν δεν δουλεύουν καθόλου σε χαμηλές στροφές, και ανοίγουν όταν υπάρχουν πίεση και αυξημένες στροφές. Το αποτέλεσμα? Στις χαμηλές στροφές τα καυσαέρια αναμιγνύονται με τα λάδια και τα καταστρέφουν. Έχουμε όμως χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Όταν οδηγάμε με υψηλές στροφές, καθαρίζονται τα ελατήρια. Οπότε:

  • Τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται σε πόλεις όχι μόνο κάνουν αρκετά περισσότερο χρόνο για να φτάσουν τα χιλιόμετρα αλλαγής, αλλά ακόμα χειρότερα, καταστρέφεται το λάδι τους λόγω των χαμηλών στροφών
  • τα αυτοκίνητα θέλουν πάτημα για να επιβιώσουν. Αν δεν τα πατάμε, αρχίζουν να καταναλώνουν λάδια, γιατί έχουν καταστραφεί οι ιδιότητες των λαδιών και καταλήγουν να καίγονται. Τα υπολείμματα τους, βουλώνουν τις τρύπες των πιστονιών και έτσι το λάδι δεν επιστρέφει στο κάρτερ, αλλά καίγεται στα τοιχώματα των κυλίνδρων 
  • Μόνος τρόπος να τα προλάβει κάποιος όλα αυτά, είναι να γίνονται συχνές αλλαγές λαδιών. 

Απο τα παραπάνω συμπεραίνει κάποιος γιατι τα 90s αμάξια έβγαζαν με τον ίδιο κινητήρα και 500.000χμ, ενώ μετά το 2010 υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που δεν βγάζουν ούτε 100.000χμ. 

Θα ξεχάσω αυτά που έμαθα για τους κινητήρες με αυτά που γράφεις. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Για πες, τι έμαθες....?

Ότι αυτά που λες δεν ισχύουν. Όπως π.χ για το ιξώδες, ο κατασκευαστής δεν προτείνει ιξώδες αλλά προδιαγραφές λαδιών, το sae μπορεί να διαφέρει από τις εξωτερικές θερμοκρασίες. Και άλλα πράγματα όπως για την συμπίεση κτλ κτλ. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Ότι αυτά που λες δεν ισχύουν. Όπως π.χ για το ιξώδες, ο κατασκευαστής δεν προτείνει ιξώδες αλλά προδιαγραφές λαδιών, το sae μπορεί να διαφέρει από τις εξωτερικές θερμοκρασίες. Και άλλα πράγματα όπως για την συμπίεση κτλ κτλ. 

O κατασκευαστής δεν προτείνει ιξώδες. Μετά απο αυτό, σταματάω εδω.

Βάζω έτσι να υπάρχουν και οι οδηγίες του 1NR-FE απο τα πιο γνωστά μοτέρ της ΤΟΥΟΤΑ, όπου δεν προτείνει ιξώδες όπως λες.

image.png.7aa622f44c35a7139e0f8b1a47bd6b19.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, thanasisxask είπε

Ότι αυτά που λες δεν ισχύουν. Όπως π.χ για το ιξώδες, ο κατασκευαστής δεν προτείνει ιξώδες αλλά προδιαγραφές λαδιών, το sae μπορεί να διαφέρει από τις εξωτερικές θερμοκρασίες. Και άλλα πράγματα όπως για την συμπίεση κτλ κτλ. 

Προτεινει ιξωδες και μαλιστα αναλογα το κλιμα-εξωτερικες θερμοκρασιες!

Το κακο ειναι οτι καποια μαστορια σε οχι τοσο παλια αυτοκινητα που παιρνουν 5/30 μπορει να βαλουν μεχρι και 10/40 σαν πιο οικονομικη λυση για τον πελατη με σημαντικο μειονεκτημα τις κρυες εκκινησεις τον χειμωνα! Για μενα ειναι δολιο γιατι και στο 10/40 δεν χρεωνουν οικονομικα!!!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sphinxgr είπε

O κατασκευαστής δεν προτείνει ιξώδες. Μετά απο αυτό, σταματάω εδω.

Βάζω έτσι να υπάρχουν και οι οδηγίες του 1NR-FE απο τα πιο γνωστά μοτέρ της ΤΟΥΟΤΑ, όπου δεν προτείνει ιξώδες όπως λες.

Δεν προτείνει μόνο ιξώδες ήθελα να γράψω. Καλύτερα ναι, να σταματήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 1/3/2023 στις 11:16 ΠΜ, sphinxgr είπε

Στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε λάδια αν θέλουμε το αυτοκίνητο μας να κρατήσει και να μην έχει φθορές? Αν είναι σε πόλη, το μέγιστο 6000-7500χμ. Αν πηγαίνει μόνο ταξίδια, μπορούμε να το πάμε και στις 10.000χμ.

Δηλαδή αν ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή λαδιών κάθε 15.000χλμ περίπου ή ανά 2 χρόνια με μεικτή οδήγηση πόλη/εθνική οδό,

θα έχει το αμαξι φθορές και δεν θα κρατήσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Δεν προτείνει μόνο ιξώδες ήθελα να γράψω. Καλύτερα ναι, να σταματήσεις. 

Το βασικο ομως ειναι το ιξωδες για την χωρα που εισαι! Το αλλο ειναι ο τροπος οδηγησης οταν το μοτερ ειναι κρυο μεχρι να ανεβασει θερμοκρασια! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο σωστός έλεγχος των λαδιών γίνεται με κρύο αμάξι, η βάζουμε μπρός και 2-3 λεπτά για να απορροφήσει το φίλτρο κάποια ποσότητα και ελέγχουμε μετά;

Πάντα όλοι καταφέρνουν να βάζουν παραπάνω λάδι πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AntiCambeR είπε

Ο σωστός έλεγχος των λαδιών γίνεται με κρύο αμάξι, η βάζουμε μπρός και 2-3 λεπτά για να απορροφήσει το φίλτρο κάποια ποσότητα και ελέγχουμε μετά;

Πάντα όλοι καταφέρνουν να βάζουν παραπάνω λάδι πάντως.

τον σωστό τρόπο τον γράφει το βιβλιαράκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Ο σωστός έλεγχος των λαδιών γίνεται με κρύο αμάξι, η βάζουμε μπρός και 2-3 λεπτά για να απορροφήσει το φίλτρο κάποια ποσότητα και ελέγχουμε μετά;

Πάντα όλοι καταφέρνουν να βάζουν παραπάνω λάδι πάντως.

Σε δυο διαφορετικές αντιπροσωπείες που πάω βάζουν όσο χρειάζεται ο κινητήρας. Το πόσο χρειάζεται το γράφει το εγχειρίδιο του εκάστοτε κατασκευαστή. Αν εσύ βλέπεις στο dipstick παραπάνω μπορεί να μην το μέτρας με τον προβλεπόμενο τρόπο. 

Επεξ/σία από thanasisxask
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...