Προς το περιεχόμενο

αλλαγη λαδιων


DYEL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προσωπικά και εγω προτιμάω άδειασμα απο το κάρτερ.

Ωστοσο την τελευταία μου χάλασε το σπείρωμα του κάρτερ και έκανα κολαούζο.Είτε απο τα πολλά χρονια σφύξε-λύσε την βίδα ή την έσφιξαν περισσότερο απο όσο έπρεπε.Προσωπικά εγω βάζω 10-40 της Feg.Τα αλλάζω κάθε 8.500-9.000.Λάδια Σασμάν παίρνω μόνο της ίδια Honda (MTF-3 19ευρώ/λίτρο)

 

Μια χαρά τιμή σου πήρε 35-40 παίρνουν.Άλλαξες και φίλτρο λαδιού μαζι?

Ελπίζω να σου έδωσαν το υπόλοιπο δοχείο με λάδι που έμεινε πίσω ή να το ζήτησες για να το έχεις για το συμπλήρωμα των πρώτων 1000χιλιομέτρων.

 

τον ρωτησα αν το υπολοιπο το παιρνω εγω ή το κραταει αυτος αλλα ειπε πως τα 35 ηταν για τα 3κατι λιτρα που χωρανε αλλιως θα πληρωνα παραπανω,το δοχειο ειχε 5 λιτρα..

ναι αλλαξα και φιλτρο λαδιου.

 

αυτο με την συμπληρωση δεν το εχω καταλαβει,στα πρωτα 1000χιλιομετρα καιγεται λαδι?

γιατι οταν τον ρωτησα αν τα παιρνω εγω μου ειπε "τι να τα κανεις,να συμπληρωσεις?" και δεν ηξερα τι να πω περα απο το οτι μου ειχε πει και πρωτα πως θα πληρωνα παραπανω..

 

σορρυ για τις χαζες ερωτησεις,ειμαι καινουριος οδηγος και ευχαριστω για την βοηθεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν σου κάψει λίγο λάδι να έχεις ρεζέρβα για να συμπληρώσεις αυτό απλά. Δεν είναι χαζές οι ερωτήσεις, αλλά και να ήταν δεν ζητάς συγγνώμη, λες και όλοι εμείς τα ξέραμε από την κοιλιά της μάνας μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι αμάξι ήταν; Τι λάδια του έβαζες;

 

P.S Και ναι όταν πάμε για αλλαγή λαδιού δεν μας ενδιαφέρει αν οι ράμπες του μάστορα είναι γεμάτες (για ποιο σοβαρές ζημιές - service), κάνουμε υπομονή και ζητάμε ανέβασμα και την μέθοδο του Κάρτερ. Α και πάντα αλλάζουμε φίλτρο λαδιού 5€ κάνει.

 

Nissan 1.3( καιω και αμολυβδη) απο ΤΕΟΚΑΡ

 

Δεν θυμαμαι μαρκα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nissan 1.3( καιω και αμολυβδη) απο ΤΕΟΚΑΡ

 

Δεν θυμαμαι μαρκα

Δεν λέω για μάρκα αλλά τύπο λαδιού ορυκτελαίο, ημι συνθετικό, συνθετικό. Εγώ πχ σε ascona c 1987 με 15/50 λάδι από την αρχή μέχρι τώρα, τα αλλαζω κάθε 5000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λέω για μάρκα αλλά τύπο λαδιού ορυκτελαίο, ημι συνθετικό, συνθετικό. Εγώ πχ σε ascona c 1987 με 15/50 λάδι από την αρχή μέχρι τώρα, τα αλλαζω κάθε 5000.

 

 

Μαλλον ορυκτελαια ηταν ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν σου κάψει λίγο λάδι να έχεις ρεζέρβα για να συμπληρώσεις αυτό απλά. Δεν είναι χαζές οι ερωτήσεις, αλλά και να ήταν δεν ζητάς συγγνώμη, λες και όλοι εμείς τα ξέραμε από την κοιλιά της μάνας μας.

 

φουλ δεν το γεμιζουν? λες να πεσει κατω απο το οριο πριν την επομενη αλλαγη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φουλ δεν το γεμιζουν? λες να πεσει κατω απο το οριο πριν την επομενη αλλαγη?

Ανάλογα την κατάσταση του κινητήρα , και πόσο είναι βαρύ το πόδι σου στο γκάζι. :-D

Μην φανταστείς οτι θα κάψει και πολύ λάδι.Συνήθως 200-300ml καίνε.Εάν το συμπληρώσεις καλό είναι βάλεις ακριβώς το ίδιο λάδι με τίς ίδιες προδιαγραφές.Δέν είναι σωστή η ανάμειξη διαφορετικών λαδιών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεις να μου εξηγησεις το γιατι? προκαλει ζημια το συστημα που τα ρουφαει?

μαλλον με τον δευτερο τροπο μου τα αφερεσε,σηκωσε το αυτοκινητο και τα πηρε απο κατω δεν ξερω ποιος απο τους δυο τροπους ειναι αυτος..

35 ευρω μου πειρε και μου εβαλε 10w-40 ημισυνθετικο της quartz

 

edit:

και κατι αλλο,επειδη πριν την αλλαγη μαλλον ειχε 10w-40 συνθετικο,το οτι βγηκε αυτο και μπηκε ιμησυνθετικο 10-40 δεν θα υπαρξει προβλημα ετσι? το κακο γινεται οταν συμπληρωνεις π.χ ιμησυνθετικο σε συνθετικο ή κανω λαθος?

 

Φιλε μου το καλυτερο ειναι να ξεβιδωσει την ταπα του καρτερ αφου το σηκωσει στην ραμπα πρωτα

και να αφησει ολο το λαδι να πεσει μεσα στον συλλεκτη λαδιων. Με την αναροφηση δεν ειναι 100%

σιγουρο οτι θα σου αφερεσει ολο το παλιο λαδι. Επισης καλο θα ηταν να βαζεις τα λαδια που

προτεινει ο κατασκευαστης..και οχι αυτα που λεει ο μηχανικος. Αν καιει λαδια ή οτιδηποτε αλλο

προβλημα εχεις με λαδια να ξερεις οτι παντα φταιει κατι αλλο και οχι τα ιδια τα λαδια-αρκει να ειναι

ο σωστος τυπος και καλη μαρκα ! Επισης το συνθετικο ειναι πιο ακριβο απο το ημισυνθετικο

γι αυτο προφανως σου εβαλε τα ημισυνθετικα. Τελος δεν ξερω τα quartz ..εγω θα προτεινα

μοτουλ και καστρολ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πρότεινα να δεις σε επώνυμα λάδια, ποιο ταιριάζει στον κινητήρα σου, π.χ:

 

https://www.motul.com/gr/el/products/recommendation

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html

 

Και ζητάς το αντίστοιχο.

5W30 ιξώδες πρέπει να'χεις.

 

Ευχαριστω για την απαντηση. Πια η διαφορα του 5W-40 απο το 5W-30 ? πιο να προτιμήσω? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για την απαντηση. Πια η διαφορα του 5W-40 απο το 5W-30 ? πιο να προτιμήσω? 

φιλε μου...ειναι διαφορετικος τυπος λαδιου.... το ενα ειναι πιο ''χοντρο'' απο το αλλο.

Εσυ δες το μανουαλ του αυτοκινητου σου αν παιρνει τα 5w-40 η τα 5w 30.

Και μετα διαλεξε μαρκα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου το καλυτερο ειναι να ξεβιδωσει την ταπα του καρτερ αφου το σηκωσει στην ραμπα πρωτα

και να αφησει ολο το λαδι να πεσει μεσα στον συλλεκτη λαδιων. Με την αναροφηση δεν ειναι 100%

σιγουρο οτι θα σου αφερεσει ολο το παλιο λαδι. Επισης καλο θα ηταν να βαζεις τα λαδια που

προτεινει ο κατασκευαστης..και οχι αυτα που λεει ο μηχανικος. Αν καιει λαδια ή οτιδηποτε αλλο

προβλημα εχεις με λαδια να ξερεις οτι παντα φταιει κατι αλλο και οχι τα ιδια τα λαδια-αρκει να ειναι

ο σωστος τυπος και καλη μαρκα ! Επισης το συνθετικο ειναι πιο ακριβο απο το ημισυνθετικο

γι αυτο προφανως σου εβαλε τα ημισυνθετικα. Τελος δεν ξερω τα quartz ..εγω θα προτεινα

μοτουλ και καστρολ !

 

αα τοτε το πρωτο εκανε,σηκωσε το αμαξι και ετρεχαν κατω τα λαδια,μαλιστα δεν εβαλε σωστα τον συλλεκτη και πεφτανε στο πατωμα μεχρι που το ειδα και του το ειπα :P  η αναροφηση πως ακριβως γινεται,μπορεις να βαλεις βιντεο ή κατι? απο οτι βλεπω στο google το οχημα παραμενει στο εδαφος και απλα αυτο το μηχανημα τα ρουφαει?

 

ημισυνθετικο εβαλα γιατι ετσι μου ειπε ενα δικο μου ατομο,και οταν ζητησα 10-40 ημισυνθετικο στον μηχανικο κουνησε το κεφαλι σα να σκοπευε ηδη να μου βαλει αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μοτουλ και καστρολ τα θεωρω τα καλυτερα. Ισως τα μοτουλ να ειναι και ενα κλικ

πιο καλα-(εγω χρησιμοποιω καστρολ). Αλλα αν τα αλλαζεις στην ωρα τους...δεν εχεις κανενα θεμα.

Εγω σκεψου βαζω στο αυτοκινητο συνθετικα τα οποια θεωρητικα μπορουν να

βγαλουν και 25.000 km και τα αλλαζω στα 15.000 και αυτο επειδη το παω στην

αντιπροσωπεια λογω εγγυησης και σου πιανουν λιγο τον κωλο). Αργοτερα θα τα αλλαζω στα 10.000.

Και τα ημισυνθετικα που λενε ως 15.000km πολλα τα αλλαζουν στι 7500- 8000 km.

Αν σκεφτεις οτι το λαδι ειναι η ζωη του κινητηρα και θα διαθεσεις μια φορα τον χρονο

50 ευρω μαξιμουμ καλα λαδια + 6-7 ευρω φιλτρο λαδιου+ 10 ευρω σε καποιον να κανει την αλλαγη

συνολο 60-70 ευρω δεν ειναι τρελο ποσο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...