Προς το περιεχόμενο

αλλαγη λαδιων


DYEL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γινεται να παω το δικο μου λαδι σε συνεργειο και να μου το αλλαξουν?

να μην αγορασω δικο τους αλλα να τους πληρωσω για την εργασια?

εχω ενα ανοιγμενο 2λιτρο selenia το οποιο μαλλον εχει μεινει το μισο,αλλα επισης καθοταν χρονια στο αυτοκινητο,εχουν ημερομηνια ληξης τα λαδια? γιατι σε αυτο δεν φαινεται.

αξιζει να ασχοληθω η να παρω καινουρια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εκει που πουλανε λαδια κατα κανονα κανουν και δωρεαν αλλαγη .Για ενα κιλο λαδι δεν θα το ρισκαρα .Θα εβαζα καινουργια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι βρηκα μερος που τα αλλαζουν δωρεαν,απλα σκευτικα πως δεν λεει να βαλουν τα δικα μου και να μην πληρωσω και τιποτα,αν γινεται και ολας αυτο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ευρώ σου παίρνουν εάν πάς δικό σου λάδι+φίλτρο.Καλύτερα πάρε ενα καινούργιο 4lt θα σου μείνει και για το συμπλήρωμα των πρώτων 1000χλμ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλιστα,αρα θα παρω καινουργιο

Φιλε μου...να κοιταξεις εκει που θα πας να σου αφαιρεσουν τα απο το καρτερ

και οχι μεσω του συστηματος που τα ρουφαει ! Ηρακλειο κρητης..σε αντιπροσωπεια - συνεργειο

της Toyota.....χρεωνουν 8 ευρω την αλλαγη λαδιων-φιλτρου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι βρηκα μερος που τα αλλαζουν δωρεαν,απλα σκευτικα πως δεν λεει να βαλουν τα δικα μου και να μην πληρωσω και τιποτα,αν γινεται και ολας αυτο..

δέν υπάρχει αυτό πού γράφεις , δηλ. νά πάς δικά σου λάδια κ νά στά αλλάξουν τζάμπα , απλά κοροιδεύουν τόν κόσμο εχοντας ταμπέλα εξω από τό μαγαζί πού γράφει δωρεάν αλλαγή λαδιών ,σού χρεώνουν π.χ. τό 1 λιτρο  λάδι 8 euro ενώ εσύ μπορείς νά τό αγοράσεις εξω  μόνος σου 5 euro τό ιδιο κάνουν κ μέ τό φίλτρο λαδιού τό αγοράζουν 4 - 5 euro στό χρεώνουν 8 euro κ νομίζεις οτι τούς πιάνεις κορόιδο . τό καλύτερο γιά μένα ειναι αγόρασε λάδια κ φίλτρο μόνος σου κ δώσε (συνήθως παίρνουν 10 euro κ πήγαινε νά στά αλλάξουν ακόμα κ σέ βενζινάδικο ) νά εισαι σίγουρος θά βγείς ετσι πιό κερδισμένος κ από χρήματα αλλά κ τά λάδια  πού θά θέλεις εσύ νά βάλεις στό αμάξι σου κ οχι αυτά πού παίρνει τήν πιό μεγάλη προμήθεια ο μάστορας η ο βενζινάς κ τά προτείνουν αυτοί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα ,πρεπει να κανω αλλαγη λαδιων σε ενα Hyundai i30 2010. Να παω και να ζητησω να μου αλλάξουν λαδια και να βαλουν οποιο θελουν? η ειναι καποιο που συστήνει ο κατασκευαστης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα καλο συνθετικο λαδι να ζητήσεις για 15.000 χλμ και ξερουν αυτοι .

Και αυτα που γραφουν προφανως Hyndai στο μπουκαλι μονο το ονομα εχουν και άλλος τα παραγει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου...να κοιταξεις εκει που θα πας να σου αφαιρεσουν τα απο το καρτερ

και οχι μεσω του συστηματος που τα ρουφαει ! Ηρακλειο κρητης..σε αντιπροσωπεια - συνεργειο

της Toyota.....χρεωνουν 8 ευρω την αλλαγη λαδιων-φιλτρου.

 

μπορεις να μου εξηγησεις το γιατι? προκαλει ζημια το συστημα που τα ρουφαει?

μαλλον με τον δευτερο τροπο μου τα αφερεσε,σηκωσε το αυτοκινητο και τα πηρε απο κατω δεν ξερω ποιος απο τους δυο τροπους ειναι αυτος..

35 ευρω μου πειρε και μου εβαλε 10w-40 ημισυνθετικο της quartz

 

edit:

και κατι αλλο,επειδη πριν την αλλαγη μαλλον ειχε 10w-40 συνθετικο,το οτι βγηκε αυτο και μπηκε ιμησυνθετικο 10-40 δεν θα υπαρξει προβλημα ετσι? το κακο γινεται οταν συμπληρωνεις π.χ ιμησυνθετικο σε συνθετικο ή κανω λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσες φορες εχω αλλαξει λαδια παντα από κατω τα αφηναν να πεσουν μεχρι  τελευταια σταγονα . Κουναγαν και το αυτοκινητο στην ραμπα μηπως εχει μεινει κατι .

 

Μηπως με την αναροφηση δεν αδειαζουν τελειως ?

 

Για τα ημισυνθετικα νομιζω ότι η διαφορα ειναι ότι ειναι για πιο λιγα χλμ

 

Το 1988 που πηρα το πρωτο μου αμαξι τα τοτε λαδια τα αλλαζαμε κάθε 2.500 χλμ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημερα ,πρεπει να κανω αλλαγη λαδιων σε ενα Hyundai i30 2010. Να παω και να ζητησω να μου αλλάξουν λαδια και να βαλουν οποιο θελουν? η ειναι καποιο που συστήνει ο κατασκευαστης?

 

Θα πρότεινα να δεις σε επώνυμα λάδια, ποιο ταιριάζει στον κινητήρα σου, π.χ:

 

https://www.motul.com/gr/el/products/recommendation

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_eng_oil_guide.html

 

Και ζητάς το αντίστοιχο.

5W30 ιξώδες πρέπει να'χεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσες φορες εχω αλλαξει λαδια παντα από κατω τα αφηναν να πεσουν μεχρι  τελευταια σταγονα . Κουναγαν και το αυτοκινητο στην ραμπα μηπως εχει μεινει κατι .

 

Μηπως με την αναροφηση δεν αδειαζουν τελειως ?

 

Για τα ημισυνθετικα νομιζω ότι η διαφορα ειναι ότι ειναι για πιο λιγα χλμ

 

Το 1988 που πηρα το πρωτο μου αμαξι τα τοτε λαδια τα αλλαζαμε κάθε 2.500 χλμ

Προσωπικά και εγω προτιμάω άδειασμα απο το κάρτερ.

Ωστοσο την τελευταία μου χάλασε το σπείρωμα του κάρτερ και έκανα κολαούζο.Είτε απο τα πολλά χρονια σφύξε-λύσε την βίδα ή την έσφιξαν περισσότερο απο όσο έπρεπε.Προσωπικά εγω βάζω 10-40 της Feg.Τα αλλάζω κάθε 8.500-9.000.Λάδια Σασμάν παίρνω μόνο της ίδια Honda (MTF-3 19ευρώ/λίτρο)

 

μπορεις να μου εξηγησεις το γιατι? προκαλει ζημια το συστημα που τα ρουφαει?

μαλλον με τον δευτερο τροπο μου τα αφερεσε,σηκωσε το αυτοκινητο και τα πηρε απο κατω δεν ξερω ποιος απο τους δυο τροπους ειναι αυτος..

35 ευρω μου πειρε και μου εβαλε 10w-40 ημισυνθετικο της quartz

 

edit:

και κατι αλλο,επειδη πριν την αλλαγη μαλλον ειχε 10w-40 συνθετικο,το οτι βγηκε αυτο και μπηκε ιμησυνθετικο 10-40 δεν θα υπαρξει προβλημα ετσι? το κακο γινεται οταν συμπληρωνεις π.χ ιμησυνθετικο σε συνθετικο ή κανω λαθος?

Μια χαρά τιμή σου πήρε 35-40 παίρνουν.Άλλαξες και φίλτρο λαδιού μαζι?Το σωστό είναι να το αλλάξεις.

Ελπίζω να σου έδωσαν το υπόλοιπο δοχείο με λάδι που έμεινε πίσω ή να το ζήτησες για να το έχεις για το συμπλήρωμα των πρώτων 1000χιλιομέτρων.

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1988 που πηρα το πρωτο μου αμαξι τα τοτε λαδια τα αλλαζαμε κάθε 2.500 χλμ

Τι αμάξι ήταν; Τι λάδια του έβαζες;

 

P.S Και ναι όταν πάμε για αλλαγή λαδιού δεν μας ενδιαφέρει αν οι ράμπες του μάστορα είναι γεμάτες (για ποιο σοβαρές ζημιές - service), κάνουμε υπομονή και ζητάμε ανέβασμα και την μέθοδο του Κάρτερ. Α και πάντα αλλάζουμε φίλτρο λαδιού 5€ κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...