Προς το περιεχόμενο

Mia erotisi gia na mhn skaso!!!

katakouzina

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Oi apaithseis gia ena game einai aftes:

Windows XP/Me/2000/98

700 MHz Intel Pentium III or AMD Athlon processor

128 MB RAM (256 MB if using Windows XP)

8x CD-ROM/DVD-ROM drive

2.0 GB free hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap-file and DirectX™ 9.0 installation)

32 MB Direct3D capable video card using the NVIDIA®GeForce2 GTS or greater, ATI Radeon 7500 or greater with DirectX 8.1 compatible driver

DirectX 8.1 compatible sound card

Keyboard; Mouse

Egw ta exo ola afta kai sigkekrimena exo P3 800 Ram 384 Geforce 2 32MB tha katafero na pexo to game h na mhn skefto kan na to agkatastiso!?

EPisis thelo akoma na mou pite an iparxei antaptoras gia na xrisimopoihso to xeiristirio tou playstation gia na pexo to game afto kai kapoia alla ! an xerete pou mporo na to vro isos kapoia endiktiki timi kai episis an xreiazete drivers kai pou tha tous vro! polla rotaw alla kapion eprepe na rotiso! edo iparxoun idimones kai tha voithisoun! efxaristo! :)

Δημοσ.

gia to paixnidi den tha sou apantisei kanenas giati apla mporeis na to dokimasis i erwtisi einai xazi...efoson to megisto pou pernei ena setup (Postal 2) einai 10 lepta...

antaptoras iparxei kai exei giro sta 20 euto...legete "super Box 3"(iparxei kai 4) kai exei girw sta 20 euro....drivers dinei mazi...

Δημοσ.

Den htan akrivos erotisi itane sxolio... den exo skopo na mhn to egkatastiso apla apo tin empiria sas os gamers lew kapios tha exei mia apopsi!! afto mono egw den poli pezo games apla mou kinise to endiaferon to pexnidi kai to pira!!! anyway pantos efxaristo! :)) afto mporo na to vro sto plaisio? ton antaptora lew! giati opos proanefera eimai ligo asxetos! me apotelesma na mhn xero pou na apefthintho! :)

Δημοσ.

Palia upirxe mia selida sto net pou sou elege pws na metatrepseis to xeiristirio tou ps gia pc. Eixa ftiaxei merika tetoia otan eixe bgei to ps1. Kai douleue kai to vibration, drives edeine i selida.

Ean psaxteis ligaki se kapoia search engine tha breis ton tropo sigoura gia na to ftiaxeis monos sou. Mporei na einai kalitero to kai kala authenitiko, alla alli fasi na to kaneis monos, ase pou mporei na bgaleis kai xrimata.... ;-) me pianeis etsi ? ?

Δημοσ.

hlomo to vlepo alla kane mia prospatheia i elpida pethenei panta teleutaia i kart grafikon einai poli palia vlepeis.

oso gia antaptoraki nai pigaine se ena katastima me pc accesories kai games kai tha vreis........

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...