Προς το περιεχόμενο

TP-LINK VR900 πρόβλημα σύνδεσης με Forthnet vdsl


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από poulinos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα!

 

Έχω πρόβλημα με το νέο modem που πήρα. Αν μπορεί ας βοηθήσει κάποιος.

Ενώ του δίνω pass κ.λπ δεν μου δίνει πρόσβαση στο internet.

Η γραμμή είναι vdsl 50, δείχνει ταχύτητα download & upload (το λαμπάκι του vdsl ανάβει) αλλά δεν δίνει πρόσβαση στο internet. Δεν παίρνει αυτόματα ip όπως θα έπρεπε. 

Μη βιαστείτε να μου πείτε οτι φταίει το modem διότι νομίζοντας οτι είναι προβληματικό πηγα κ το άλλαξα, αλλά κάνει το ίδιο.

Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

 

Ευχαριστώ!

 

  • Λύση
Δημοσ.

Καλησπέρα!

 

Έχω πρόβλημα με το νέο modem που πήρα. Αν μπορεί ας βοηθήσει κάποιος.

Ενώ του δίνω pass κ.λπ δεν μου δίνει πρόσβαση στο internet.

Η γραμμή είναι vdsl 50, δείχνει ταχύτητα download & upload (το λαμπάκι του vdsl ανάβει) αλλά δεν δίνει πρόσβαση στο internet. Δεν παίρνει αυτόματα ip όπως θα έπρεπε. 

Μη βιαστείτε να μου πείτε οτι φταίει το modem διότι νομίζοντας οτι είναι προβληματικό πηγα κ το άλλαξα, αλλά κάνει το ίδιο.

Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

 

Ευχαριστώ!

α.φταιει το modem:P πλακα κανω.

αν εισαι στο ιδιοκτητο δικτυο της forthnet Θα βαλεις vlan id 1102 ή θα διαλεξεις forthnet στο wizard και λογικα θα στο κανει 1102.

και λογικα θα εισαι οκ.κανε και το τελευταιο firmware update Προληπτικα.

αν ομως παιρνεις απο το Kv του οτε τοτε θα βαλεις οτε ωστε το vlan id να παει 835

αν εχεις λαθος vlan id τοτε δεν θα παρει ποτε ip απλα.ειναι το αντιστοιχο του vpi 8 vci 35 Που εβαζες στο adsl.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση (βοήθεια). Με την επιλογή ote τακτοποιήθηκε το θέμα.

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί είναι τόσο δύσκολο η Forthnet να μην μπορεί να δώσει μια απάντηση κ να λύσει το πρόβλημα!

Τους πήρα τηλ. περισσότερες απο 4 φορές μήπως κ πετύχω κάποιον να γνωρίζει αλλά μάταια.

Τέλος καλό, ολα καλά.

Και πάλι ευχαριστώ για την βοήθεια.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση (βοήθεια). Με την επιλογή ote τακτοποιήθηκε το θέμα.

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατί είναι τόσο δύσκολο η Forthnet να μην μπορεί να δώσει μια απάντηση κ να λύσει το πρόβλημα!

Τους πήρα τηλ. περισσότερες απο 4 φορές μήπως κ πετύχω κάποιον να γνωρίζει αλλά μάταια.

Τέλος καλό, ολα καλά.

Και πάλι ευχαριστώ για την βοήθεια.

αν ο αλλος στο support δεν σκεφτει το οτι δεν παιρνεις Ip οφειλεται στο vlan id που ειναι διαφορετικο σε ιδιοκτητο και διαφορετικο οταν εισαι απο kv τοτε θα ψαχνει 10 ωρες αλλα πραγματα.θα νομιζει οτι κατι εχει το ρουτερ σου και δεν παιζει αφου με το δικο τους παιζεις θα νομιζει οτι μπορει να ειναι θεμα της καρτας του οτε στο dslam και αλλα τοσα.Οποτε πρεπει να το σκεφτει για να το πει και στο vdsl καποια πραγματα ειναι λιγο αγνωστα.και δυστυχως που θα το πω αλλα αυτο ισχυει για ολα τα support ειτε παροχων internet ειτε κινητης τηλεφωνιας ειτε δεν ξερω τι, οτι δεν υπαρχουν πολλες γνωσεις στα ατομα που σηκωνουν τα τηλεφωνα.Ειναι οι βασικες γνωσεις και ειναι ενα τυφλοσουρτι.λογικο βεβαια αφου αυτη η δουλεια εχει πεσει στα ταρταρα.τα ατομα πανε για λιγους μηνες εκει απλα για να δουλεψουν σαν προυπηρεσια,εμπειρια,πρακτικη και μετα την κανουν ειτε δεν αντεχουν για παραπανω να ακους τον καθε πελατη που μπορει να φωναζει/να απειλει/να βριζει.Σπασιμο νευρων +χαμηλος μισθος,ελλιπεις εκμαθηση,3-4 λεπτα οριο για να ξεπεταξεις τον πελατη αλλιως τα ακους οτι αργεις.Στην ουσια το support που σηκωνει τα τηλεφωνα ειναι απλα οπως λεω ενα τηλεφωνικο κεντρο για να απανταει γρηγορα κλησεις και οχι για να δωσει λυση σε πιο πολυπλοκα προβληματα που ξεφευγουν απο τα καθιερωμενα.Απλα καταγραφουν το προβλημα τρεχουν καποια τεστ ,κανουν καταγραφη και το προωθουν για να σε παρει καποιος αλλος τηλεφωνο σαν εξερχομενη κληση που θα ασχοληθει παραπανω ή να παει το προβλημα στο 2nd level support ή στο αναλογο τμημα αναλογως με την αιτια του προβληματος. αν ειναι κατι απλο καλως θα στο λυσει και το απλο support. αν ειναι κατι δυσκολο εκει stop.σε 2 λεπτα δεν λυνεις δυσκολο προβλημα.αλλα αμα σου μιλαει εσενα 20 λεπτα τοτε το support θα πρεπε να ειχε τα 10πλασια ατομα για να μην περιμενεις μια ωρα στην αναμονη.σε ολα τα support κοιτανε να σηκωσει καποιος το τηλεφωνο as soon as possible για να γινει καταγραφη του προβληματος και να μην νευριαζει ο πελατης οτι υπαρχει αναμονη.μετα απλα σου λενε θα σε καλεσουμε ή σε ενημερωνουν με sms οταν φτιαχτει το θεμα.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...