Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα. Το αυτοκινητο ειναι seat toledo του 99 με μοτερ 1.6 sr 8v εχω στα χερια μου 2 αισθητηρες στροφαλου εναν γνησιο ηλικιας οσο το αυτοκινητο (νομιζω, το πηρα μτχ) και ο αλλος ειναι καινουριος ιμιτασιον. Βαζω τον γνησιο και δουλευει χαλαρα στο ρελαντι με καμμια αρρυθμια  που και που και στο δρομο ειναι νορμαλ , βαζω τον ιμιτασιον και το δουλεμα γινεται πιο τραχυ στο ρελαντι και πιο αγριος ηχος στην καμπινα οταν περπαταει στο δρομο, και εχω την αισθηση οτι ειναι πιο νευριικο. Δοκιμασα τους μαγνητες τους στο φτερο του αυτοκινητου και του ιμιτασιον ειναι πιο δυνατος παιζει κανενα ρολο αυτο?? 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

αφού δουλεύει ο εργοστασιακός γιατί να βάλεις ιμιτασιόν? ο ιμιτασιόν δεν στέλνει μήπως σωστό παλμό?  

Κανουν και τετοια οι ιμιτανσιον? Δινουν λαθος παλμο? Κι ας ειναι καινουργιοι?

Δημοσ.

εξ αρχής γιατί τα αλλάξεις αισθητήρα?

προφανώς με την αλλαγή σε ιμιτασιον κάτι παίζει.. ρώτα και κανένα μηχανικό.

Κανει κατι περιεργες διακοπες  εν κινηση σαν σβησιμο κινητηρα χωρις να μου αναψουν τα λαμπακια στο καντραν οτι εχει σβησει. Οσο για μηχανικους πηγα σε μερικους αλλα....... ξυνουν το κεφαλι. Το εψαξα λιγο εχω δοκιμασει καποια κοματια (ορισμενα αποκλειστηκαν λογω του οτι μου το κανει και στο υγραεριο και στην βενζινη) αλλα δεν θα βρεθει ευκολα. Βλαβες σε διαγνωστικο γιοκ μονο για τον λαμδα  00537 σποραδικη.

Δημοσ.

Κανονικά μία από τα ίδια, απλώς δουλεύει διαφορετικά. Με την λίγη εμπειρία μου ή τροφοδοσία κόβει και στα 2 (υγραέριο-βενζίνη) ή ρεύμα από πολλαπλασιατή. Το θέμα είναι ότι αφού κάνει ότι σβήνει έστω γι αυτά τα 4-5 δεύτερα γιατί δεν μου δίνει λαμπάκια στο καντράν. παρατηρημένο ότι μου το κάνει πιο πολύ όταν έχει υγρασία, βροχή, χαμηλές θερμοκρασίες,

Δημοσ.

Κανονικά μία από τα ίδια, απλώς δουλεύει διαφορετικά. Με την λίγη εμπειρία μου ή τροφοδοσία κόβει και στα 2 (υγραέριο-βενζίνη) ή ρεύμα από πολλαπλασιατή. Το θέμα είναι ότι αφού κάνει ότι σβήνει έστω γι αυτά τα 4-5 δεύτερα γιατί δεν μου δίνει λαμπάκια στο καντράν. παρατηρημένο ότι μου το κάνει πιο πολύ όταν έχει υγρασία, βροχή, χαμηλές θερμοκρασίες,

Σίγουρα έχεις λαμπάκι στο καντράν ? Ίδιο μοτέρ σε bora του 99 δεν έχει ckeck engine
Δημοσ.

Σίγουρα έχεις λαμπάκι στο καντράν ? Ίδιο μοτέρ σε bora του 99 δεν έχει ckeck engine

Check όχι δεν έχει, μιλάω για τα υπόλοιπα π.χ μπαταρία που όταν σου σβήσει το αυτοκίνητο ανάβει, όταν μου κάνει την διακοπή δεν ανάβει.

Δημοσ.

Το μόνο σφάλμα μέχρι τελευταία που το κοίταξα είναι το 00537 για τον λάμδα σποραδικό

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537

Τα περισσότερα δεν τα κοίταξα γιατί όπως είπα μου το κάνει και στο υγραέριο και στην βενζίνη. Ο λάμδα στο vcds δείχνει να λειτουργεί σωστά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 δεις κ με έναν άλλο λάμδα 40€ πείρα από ebay εγώ επίσης αν μπορείς ν βρεις vas pc να κάνεις λειτουργεία πτήσης

Επεξ/σία από aGka8l
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Εγώ θα σου λεγα να δεις κ με έναν άλλο λάμδα 40€ πείρα από ebay εγώ επίσης αν μπορείς ν βρεις vas pc να κάνεις λειτουργεία πτήσης

Χμμμμμμμμ..... συνολικά έχω δοκιμάσει,  3 λάμδα , 3 εγκεφάλους, 2 πεταλούδες, 1 αντλία βενζίνης, 1 αισθητήρας στροφάλου. έχουν αλλαχτεί, αισθητήρας ψυκτικού υγρού, η βαλβίδα  στην εισαγωγή που ανοιγοκλείνει τα κλαπέτα, οι γειώσεις  αλλάχτηκαν (οι μικρές πάνω στο σκάφος η μεγάλη καθαρίστηκε)  οι αισθητήρες στο υδραυλικό του τιμονιού και στο ψυγείο λαδιού, πολλαπλασιαστής, μπουζοκαλώδια, ρελέδες- ασφάλειες ελέγχθηκαν οκ . νομίζω αυτά, μπορεί να ξεχνάω κάτι. Κι όμως η βλάβη εκεί και η λειτουργία η ίδια... Η βλάβη βασικά βλέπω ότι είναι για το πρώτο σκέλος του link για φτωχό μίγμα  σαν να ρουφάει από κάπου αέρα...

Να σε ρωτήσω κάτι aGka8i?? Αν το bora είναι δικό σου, στο δοχείο του άνθρακα έχει μία ηλεκτροβαλβίδα την N80 αυτή όταν το βάζεις μπροστά μετά από λίγο την ακούς να δουλεύει?? τσικ τσικ τσικ τσικ τσικ  :-D  :-D η δική μου δεν βγάζει άχνα.

Επεξ/σία από dimitrisrs
  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Έχω ένα Seat Ibiza του '99 και αντιμετωπίζω πάνω κάτω τα ίδια προβλήματα με τα σβησίματα κυρίως τους φθινοπωρινούς - χειμωνιάτικους μήνες. Τα σβησίματα γίνονται στα 3-5 πρώτα λεπτά αφού το αυτοκίνητο ξεκινήσει μετά από πολύωρη ακινησία, τόσο με βενζίνη όσο και με αέριο. Αφού σβήσει πρέπει να περιμένω περίπου 2-3 λεπτά για να πάρει μπρος και μετά όλα οκ. Τις περισσότερες φορές απλά πέφτουν οι στροφές και ξαναπαίρνει μπρος ενώ κινείται. Φίλε Δημήτρη βρήκες τελικά κάποια λύση; Ταλαιπωρούμαι πάνω από δύο χρόνια με αυτό το θέμα και δεν βρίσκουν λύση ούτε οι μηχανικοί ούτε και οι ηλεκτρολόγοι. Ευχαριστώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...