Gilmaru Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Γενικά όταν ένα παιχνίδι έχει καθιερωθεί στην αγορά σε ένα είδος, ανεξάρτητα από το αν είναι όντως το καλύτερο ή όχι, πολύ δύσκολα του παίρνεις τον κόσμο. Γι αυτό το Lawbreakers δεν θα μπορούσε πιθανότατα ποτέ να ανταγωνιστεί το Overwatch εμπορικά, γι αυτό τo Heroes of the Storm δεν μπορεί να φτάσει το League of Legends και γι αυτό ένα κάρο ΜΜΟ δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν το WoW. 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Γενικά όταν ένα παιχνίδι έχει καθιερωθεί στην αγορά σε ένα είδος, ανεξάρτητα από το αν είναι όντως το καλύτερο ή όχι, πολύ δύσκολα του παίρνεις τον κόσμο. Γι αυτό το Lawbreakers δεν θα μπορούσε πιθανότατα ποτέ να ανταγωνιστεί το Overwatch εμπορικά, γι αυτό τo Heroes of the Storm δεν μπορεί να φτάσει το League of Legends και γι αυτό ένα κάρο ΜΜΟ δεν έχουν καταφέρει να φτάσουν το WoW. Καλα αυτο ισχυει που λες...αλλα υπαρχουν κ εξαιρεσεις.Ας πουμε το HOS δεν μπορεσα ποτε να το παιξω σοβαρα οπως επαιζα LOL κατι δεν ειχε...Απο την αλλη ομως το DOTA προυπηρχε του LOL αλλα του πηρε παρα πολυ κοσμο!Γενικα αν ενα παιχνιδι ειναι σχεδιασμενο σωστα και προσεγμενο αργα η γρηγορα θα κανει το μπαμ αν δεν το κανει σημαινει οτι κατι του λειπει!
Gilmaru Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Καλα αυτο ισχυει που λες...αλλα υπαρχουν κ εξαιρεσεις.Ας πουμε το HOS δεν μπορεσα ποτε να το παιξω σοβαρα οπως επαιζα LOL κατι δεν ειχε...Απο την αλλη ομως το DOTA προυπηρχε του LOL αλλα του πηρε παρα πολυ κοσμο!Γενικα αν ενα παιχνιδι ειναι σχεδιασμενο σωστα και προσεγμενο αργα η γρηγορα θα κανει το μπαμ αν δεν το κανει σημαινει οτι κατι του λειπει! Το dota υπήρχε μεν πριν το LoL, αλλά υπήρχε μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης στο συγκεκριμένο είδος και κανείς δεν είχε επενδύσει αποκλειστικά σε ένα τέτοιο game, που δεν ήταν καν ξεχωριστό παιχνίδι ή είδος ακόμα ουσιαστικά, αλλά ένα mod. Έχει να κάνει με το ποια εταιρία θα αναγνωρίσει νωρίς την δυναμική, θα επενδύσει σοβαρά πάνω στο είδος και θα επικρατήσει στον αρχικό ανταγωνισμό που προκύπτει μεταξύ άλλων εταιριών που κάνουν το ίδιο τον πρώτο καιρό. Αυτή έτυχε και ήταν η Riot. Έβαλα το HotS σαν παράδειγμα για να πω ότι ακόμη και με το εξαιρετικό marketing και promotion που η Blizzard κάνει, δύσκολα χτυπάς αυτόν που είναι στην κορυφή αν έχει ήδη εδραιωθεί καλά. Αν ήταν αρχές ακόμη ίσως, από ένα σημείο και έπειτα πολύ δύσκολα. 1
KilliK Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 η Blizzard δεν ανταγωνιζεται τα LOL/DOTA2, ως τριτος παικτης της αγορας προσπαθει να καθιερωθει παιρνοντας την θεση του Smite.
aliakas Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 μας έχουν φλομώσει στα multiplayer σκουπίδια έχω να πω
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2017 μας έχουν φλομώσει στα multiplayer σκουπίδια έχω να πω Κανενα απο τα παραπανω(Βλ. LOL,dota,hots,OW) δεν μπορεις να τα θεωρησεις σκουπιδια βεβαια...Το οτι δεν αρεσουν σε σενα δεν σημαινει κατι..ΕΙναι ολα τους πετυχημενα παιχνιδια με τα θετικα τους και τα αρνητικα τους 1
Gilmaru Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 η Blizzard δεν ανταγωνιζεται τα LOL/DOTA2, ως τριτος παικτης της αγορας προσπαθει να καθιερωθει παιρνοντας την θεση του Smite. Ναι, προφανώς αυτός είναι ο στόχος, τουλάχιστον πλέον, γιατί γνωρίζει όλα αυτά που ανέφερα.
KilliK Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 παντως χαιρομαι για την αποτυχια του παιχνιδιου, εξαιτιας της προιστοριας με τον αντιπαθεστατο developer του. Karma's a b!tch, Cliffy B.
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Ακόμα δεν βγήκε, για ποια αποτυχία μιλάς ; 1
KilliK Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 μια χαρα τα παει http://steamcharts.com/app/350280
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Ακόμα δεν βγήκε, για ποια αποτυχία μιλάς ; Τι εννοεις δεν βγηκε?εδω κ μια βδομαδα δεν εχει βγει...??ουτε εδω γραφει παντως κανεις για το παιχνιδι
Dennisbest Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Εδώ που τα λέμε έχει κάνει πολύ κακό launch , και δε νομίζω να βελτιωθεί στο μέλλον... Ελπίζω στο ps4 να πηγαίνει καλύτερα.
KilliK Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 (επεξεργασμένο) δεν προκειται να βελτιωθει, εδω εγινε το launch και αντι να μεγαλωσει το playerbase, εχασε 1000 παικτες μεσα σε μια βδομαδα. 2000 ειναι οι ημερησιοι ενεργοι παικτες, πολυ χαμηλο νουμερο. το PS4 εχει ενα σοβαρο bug που το κανει unplayable, μολις τωρα βγαλανε patch που το διορθωνει. ποσους θα χασανε και απο κει μεχρι να το φτιαξουν. η Blizzard καθυστερησε "συμπωματικα" το summer event για μια βδομαδα, προκειμενου να συμπεσει με την πρεμιερα του παιχνιδιου. oποτε εγινε και εκει ζημια. και περα απο ολα αυτα, η γενικη αντιληψη ειναι οτι προκειται για ενα μετριο παιχνιδι, ενα ακομη arena shooter που δεν διαφοροποιειται και πολυ απο τον ανταγωνισμο. του δινω ενα χρονο ζωης, μετα θα εχει την μοιρα του Loadout και ο CliffyB θα βγει να ξαναβρισει τους PC gamers οτι ειναι "κωλοφαρα". Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2017 από KilliK
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2017 Επίσης την έλεγε σε άλλους devs για τα console visuals στα παιχνίδια τους αλλά δεν βλέπω κάτι τρομερό οπτικά στο δικό του παιχνίδι..
Alastor192 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 6 Σεπτεμβρίου 2017 τελικα πηγε ακλαυτο τουτο? Παντως πολυ crowded το συγκεκριμενο market,θελει να κανεις δυνατο μπασιμο αλλιως παπαλα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα