Προς το περιεχόμενο

U8 Smartwatch $8.99 Gearbest


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διαβασες δηλαδη τα χαρακτηριστικα τους και δε βγαζεις ακρη ή περιμένεις καποιος να τα εχει παρει και τα 3 και να σου πει προσωπικη αποψη?

Δεν εχω ιδέα από smartwatch και δεν εβγαλα άκρη... για αυτό ρωτάω

 

Από τα λίγα που κατάλαβα:

Το U8 με το U8S καταλαβα ότι ειναι ίδια (το 2ο αδιάβροχο)... αναφέρθηκε κάπου.

Το U80 φαίνεται να εχει παραπανω πραγματα... είναι όντως έτσι;

  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

παιδιά όταν πληρώνουμε έξτρα για tracking θα πρέπει να βγάζει και πάλι Belgian Post Unregistered? εγώ πλήρωσα και για ασφάλεια και για tracking.

Δημοσ.

παιδιά όταν πληρώνουμε έξτρα για tracking θα πρέπει να βγάζει και πάλι Belgian Post Unregistered? εγώ πλήρωσα και για ασφάλεια και για tracking.

 

Όχι  :-D

 

Ζήτα το 2δόλαρο που πλήρωσες extra να σου το κάνουν refund.

  • Like 2
Δημοσ.

Απο κατω δινει tracking number.

 

Αν είναι unregistered πολύ πιθανό αυτό το tracking να είναι το tracking της φορτωτικής και όχι του συγκεκριμένου δέματος. 

Δημοσ.

Αν είναι unregistered πολύ πιθανό αυτό το tracking να είναι το tracking της φορτωτικής και όχι του συγκεκριμένου δέματος. 

Εισαι σιγουρος;

Οσες παραγγελιες εχω κανει γραφει unregistered αλλα δειχνει κανονικα τα στοιχεια.

Πηρες τα χρηματα σου πισω;

Δοκιμασες τον αριθμο;

Δημοσ.

Εισαι σιγουρος;

Οσες παραγγελιες εχω κανει γραφει unregistered αλλα δειχνει κανονικα τα στοιχεια.

Πηρες τα χρηματα σου πισω;

Δοκιμασες τον αριθμο;

 

Απ' όσο ξέρω, το σωστό tracking είναι της μορφής XXZZZZZZZZZXX (όπου "X" γράμματα και όπου "Ζ" αριθμοί). Οτιδήποτε άλλο είναι κάτι σαν ref number ή αριθμός όλης της σακούλας/φορτωτικής με τα δέματα. Στην προκειμένη ο αριθμός που μου έδωσαν είναι ο YT***7611**7409***. Στο 17track δείχνει ότι έφυγε 18/03 από SHENZHEN. Τσέκαρε και εσύ και το δικό σου να δεις. Είναι πιθανό να έχουμε το ίδιο "tracking no".

 

Τα λεφτά μου τα επέστρεψαν στο GB wallet (μιας και μέσω αυτού έκανα την αγορά).

Δημοσ.

Απ' όσο ξέρω, το σωστό tracking είναι της μορφής XXZZZZZZZZZXX (όπου "X" γράμματα και όπου "Ζ" αριθμοί). Οτιδήποτε άλλο είναι κάτι σαν ref number ή αριθμός όλης της σακούλας/φορτωτικής με τα δέματα. Στην προκειμένη ο αριθμός που μου έδωσαν είναι ο YT***7611**7409***. Στο 17track δείχνει ότι έφυγε 18/03 από SHENZHEN. Τσέκαρε και εσύ και το δικό σου να δεις. Είναι πιθανό να έχουμε το ίδιο "tracking no".

 

Τα λεφτά μου τα επέστρεψαν στο GB wallet (μιας και μέσω αυτού έκανα την αγορά).

Και εμενα λεει YT160***07740***5 

Στην μια μου παραγγελια μου ξανα στειλανε και αλλο πακετο με nlpost 

 NL14**110***9164 

Στο πρωτο παιρνω τα παρακατω :

 
2016-03-17 05:22 HONGKONG - HONGKONG, Departed Facility in HONG KONG
2016-03-16 20:43 HONGKONG - HONGKONG, Arrived at Sort Facility HONG KONG
2016-03-15 05:58 SHENZHEN - CHINA, Departed Facility in SHENZHEN
2016-03-14 03:42 SHENZHEN - CHINA, Arrived at Sort Facility in SHENZHEN
.

 

Στο δευτερο δεν εχω ιδεα δεν βγαζει κατι και δεν ξερω γιατι μου στειλανε και αλλο πακετο..

Δεν εχει να κανει με το ρολοι ειναι αλλες παραγγελιες...

Λες να ζητησω τα χρηματα μου πισω;

 

 

 

Δημοσ.

Εγώ πάντως που άνοιξα τίκετ και τους είπα ότι πλήρωσα για tracking και μου το έστειλαν με unregistered μετά από 1 μέρα μου έκαναν refund το $1.99.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ πάντως που άνοιξα τίκετ και τους είπα ότι πλήρωσα για tracking και μου το έστειλαν με unregistered μετά από 1 μέρα μου έκαναν refund το $1.99.

Tους εστειλα και εγω. 

Δηλαδη τωρα δεν θα παραλαβουμε με ειδοποιηση συστημενο; 

Ε να τους παρει  :mad: 

Εγώ πάντως που άνοιξα τίκετ και τους είπα ότι πλήρωσα για tracking και μου το έστειλαν με unregistered μετά από 1 μέρα μου έκαναν refund το $1.99.

Tους εστειλα και μου απαντησαν με τα στοιχεια της παραγγελιας.. 

Σε ποια κατηγορια εβαλες το ticket σου;

Δημοσ.

Tους εστειλα και μου απαντησαν με τα στοιχεια της παραγγελιας.. 

Σε ποια κατηγορια εβαλες το ticket σου;

 

Order tracking (Shipped, not received yet ) απ' ότι βλέπω. 

Δημοσ.

Και εγω εκει εστειλα αλλα απαντησε μαλλον το bot τους.
Τους ζητησα τα χρηματα μου πισω απο την πληρωμη του tn και αυτοι μου απαντησαν λες και τους ρωτησα που ειναι η παραγγελια μου...

Εσυ τι απαντηση ελαβες;

Δημοσ.

Και εγω εκει εστειλα αλλα απαντησε μαλλον το bot τους.

Τους ζητησα τα χρηματα μου πισω απο την πληρωμη του tn και αυτοι μου απαντησαν λες και τους ρωτησα που ειναι η παραγγελια μου...

 

Εσυ τι απαντηση ελαβες;

 

 

 

Thank you very much for your reply.

 

We are refunding you now USD1.99 on your GB Wallet

Please allow 2-3 business days for the transaction to appear in your account here : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111 

 

Thank you for patience and understanding.

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγω εκει εστειλα αλλα απαντησε μαλλον το bot τους.

Τους ζητησα τα χρηματα μου πισω απο την πληρωμη του tn και αυτοι μου απαντησαν λες και τους ρωτησα που ειναι η παραγγελια μου...

 

Εσυ τι απαντηση ελαβες;

Dear Chris,

 

Thank you very much for ordering on Gearbest.

Please take a look at your shipping details as follows:                                              

The delivery information

customers:  , 

 

 

The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company. 

Thank you very much for your patience.

                                                                              

If your problem isn't solved, you can reply this ticket to get further assistance. We are always happy to help you. Thanks for you patience and understanding. 

Best Regards

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...