Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα παιδια...οπως ολοι,ετσι και γω εχω προβλημα με bootloop...

το χειροτερο σε μενα ειναι οτι δεν μπορω να κανω ουτε hard reset με τα κουμπια...μετα την στιγμη που 

παταω να κανω hard reset, σβηνει και ξανα ανοιγει μονο του...εχω εγγυηση απο την nok shop... επειδη ειμαι εκτος ελλαδας (βουλγαρια),συμφερει να το φτιαξω καλυτερα εδω ή Ελλαδα?εννοω η εγγυηση θα με καλυψει?

έχω διαβάσει στην Βουλγαρία έχουν πιο κάλο σέρβις και δεν τα βγάζουν τόσο εύκολα έκτος εγγύησης

  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

έχω διαβάσει στην Βουλγαρία έχουν πιο κάλο σέρβις και δεν τα βγάζουν τόσο εύκολα έκτος εγγύησης

Χαμός γίνεται από τσακαλια που ξερουν να κανουν την δουλεια τους....το θεμα ειναι αν μπορεσω να γλιτωσω οποιοδηποτε κοστος μεσω εγγυησης...ειτε χρονικα ειτε οικονομικα...

Δημοσ.

θα το πας στην lg εκεί έχει κανονικά εγγύησή πανευρωπαϊκή

Δεν εχει σημασια που το κινητο ειναι αγορασμενο απο σκρουτζομαγαζο? nok shop

Δημοσ.

αν είναι αντιπροσωπίας από ευρωπαϊκή ένωσή όχι

Πραγματικά δε περίμενα να φτάσουμε στο σημείο να σκεφτόμαστε να πηγαίνουμε σε service άλλων χωρών επειδή τα δικά μας είναι GTP.

Δημοσ.

αρκετοί από το διπλανό φόρουμ τα στέλνουν έξω μέσω γνωστών για να μην μπλέξουν εδώ που μονό που κάνουν είναι να βγάζουν τις συσκευές έκτος εγγύησης ή τις επιστρέφουν όπως είναι με το ίδιο πρόβλημά

Δημοσ.

Αν και η LG δλδ procordia τα βγάζει εκτός φαίνεται ότι δεν μας σέβονται καθόλου εγώ ήμουν κάτοχος ποιο παλιά g2 gpad8.3 και άλλων αλλά σε αυτά χρησιμοποίησα σέρβις και τότε ήταν άψογη αλλά πέρασαν ένας χρόνος από τότε, με λύπη λέω ότι δεν έχουμε γύρισμο

Δημοσ.

Αν και η LG δλδ procordia τα βγάζει εκτός φαίνεται ότι δεν μας σέβονται καθόλου εγώ ήμουν κάτοχος ποιο παλιά g2 gpad8.3 και άλλων αλλά σε αυτά χρησιμοποίησα σέρβις και τότε ήταν άψογη αλλά πέρασαν ένας χρόνος από τότε, με λύπη λέω ότι δεν έχουμε γύρισμο

τι άψογοι??? εδώ και χρονιά υπάρχει θέμα ψάξε λίγο στο νετ....... πριν 1,5 χρόνο είχα και γω αρνητική εμπειρία μαζί τους από τότε δεν ξαναπαίρνω LG (να ταν και αξιόπιστα θα προσπέρναγα το θέμα σέρβις άλλα είναι και ζημιάρικα)

Δημοσ.

παιδια εχω και εγω το προβλημα αυτο.να κανω μια ερωτηση αμα το παω στην lg και μου το φτιαξουν τα αρχεια που εχω μεσα θα διαγραφουν;σας ευχαριστω :mellow:

 

Δημοσ.

παιδια εχω και εγω το προβλημα αυτο.να κανω μια ερωτηση αμα το παω στην lg και μου το φτιαξουν τα αρχεια που εχω μεσα θα διαγραφουν;σας ευχαριστω :mellow:

 

Διαγραφονται τα πάντα. το στείνεις απο την αρχή. κάνε backup πριν το πας.

τι άψογοι??? εδώ και χρονιά υπάρχει θέμα ψάξε λίγο στο νετ....... πριν 1,5 χρόνο είχα και γω αρνητική εμπειρία μαζί τους από τότε δεν ξαναπαίρνω LG (να ταν και αξιόπιστα θα προσπέρναγα το θέμα σέρβις άλλα είναι και ζημιάρικα)

 

Εγώ πριν 3μήνες που το πήγα procordia ήταν άψογοι. το άφησα μια εβδομάδα, και μου βάλανε καινούρια μητρική +2 χρόνια εγγύηση πάλι. ούτε τσαμπουκάδες ούτε πολλά λόγια.

Δημοσ.

το κινητο ειναι κλειστο και δεν ανοιγει πως θα κανω το backup;

 

 

Είσαι λίγο γκαντέμης. σε πολλά bootloop προλάβενες να κάνεις ένα backup.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...