Zapee995 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Στο ξεκαρφοτο το κανει. Εμενα πχ που το ελιωνα κυριολεκτικα 9 μηνες το εβγαλε μετα απο φορτιση. Σε αλλους το εβγαλε απλα μετα απο 3-4 μηνες απλης χρησης.
Dinos_12345 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Εμένα πάντα όταν έκλεινα δεδομένα και άνοιγα αμέσως WiFi
thunderstorm Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 @Zapee995 Δλδ, μετά απο φόρτιση έκανε μόνο του restart και κόλλησε? @Dinos_12345 ... τι θέλει να πεί ο ποιητής? Όταν έκλεινες δεδομένα και άνοιγες wifi έμπαινε σε boot loop? ...?
Dinos_12345 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 @Zapee995 Δλδ, μετά απο φόρτιση έκανε μόνο του restart και κόλλησε? @Dinos_12345 ... τι θέλει να πεί ο ποιητής? Όταν έκλεινες δεδομένα και άνοιγες wifi έμπαινε σε boot loop? ...? Yep. Έχω ανοίξει θέμα στο mobile software που το εξηγώ ακριβώς. Τώρα έχει διορθωθεί, μου κάνανε αλλαγή μητρικής σε 603 και είναι κομπλε
κουξκουκ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Πολύ μεγάλο φάουλ από την LG αυτό εγώ έχω σειρά 601 και φοβάμαι, φυσικά δεν ήξερα πριν το αγοράσω, γι αυτό και η τιμή του με σχέση τον ανταγωνισμό
2.1Ohm Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Και να το βγάλει τι σας πειράζει? Υπάρχει η εγγύηση! Και αμα πάθει κάτι αλλά 2 χρόνια εγγύηση η πλακέτα αμα ξαναγίνει τπτ! Αλλά ελάχιστα είναι αυτά που το εμφανίζουν μην κοιτάτε που το λεν πολύ στα φόρουμ λογικό αυτοί που το έπαθαν αυτοί θα ξαχτουν κλαφτουν οι άλλοι ούτε τους νοιάζει 1
thunderstorm Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Dinos, με μπερδεψες. Πόσες φορές μπήκε το κινητό σου σε boot loop? Αν θες στείλε μας ένα link να δω πώς το εξηγείς.... @Κουξκουκ (offtopic) Υποκειμενικό. Εγώ γενικά λάθη που τα διορθώνει η εταιρία δωρεαν, συνήθως δεν με ενοχλούν. Η τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό την βλέπω όπως έπρεπε να είναι. Σταθερά 70-90 ευρώ κάτω από το s6. Ούτε εγώ το ηξερα,αλλά παλι θα το αγόραζα. Κινηταρα!
κουξκουκ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δεν λέω ότι δεν είναι κινητήρα αλλά δεν είναι να το αφήνεις έτσι ούτε να περιμένεις ποτέ θα σου τύχη να μην έχεις συσκευή για μια βδομάδα και αν στο φέρουν ξανά λειτουργικά στέρεο, δεν το λέω τυχαία είχα g2 και μέσα στους τρις μήνες το είχα στείλει τρεις φορές service και την πρώτη φορά άλλαξαν μητρική, οπότε δεν μου λέει τίποτα αυτό που λέει ο φίλος μου ποιο πάνω να μην έχω κινητό για ένα μήνα στους τρις Thunder φίλε μου έχει πέσει κατακόρυφα και έχει διάλυση την αγορά, τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ ειδικά αυτί με το flex 2
Dinos_12345 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Dinos, με μπερδεψες. Πόσες φορές μπήκε το κινητό σου σε boot loop? Αν θες στείλε μας ένα link να δω πώς το εξηγείς.... @Κουξκουκ (offtopic) Υποκειμενικό. Εγώ γενικά λάθη που τα διορθώνει η εταιρία δωρεαν, συνήθως δεν με ενοχλούν. Η τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό την βλέπω όπως έπρεπε να είναι. Σταθερά 70-90 ευρώ κάτω από το s6. Ούτε εγώ το ηξερα,αλλά παλι θα το αγόραζα. Κινηταρα! Πρώτο. Με παίρνει τηλέφωνο κάποιος, απαντάω μιλάω και μόλις κλείνω, βλέπω ότι είναι ανοιχτά τα δεδομένα ενώ είμαι σπίτι. Τα κλείνω, ανοίγω WiFi και μπαίνει σε bootloop. Μετά καταφέρνω το κάνω wipe, ανοίγω και δουλεύει κανονικά. 3 μέρες μετά, πάλι το ίδιο, κλείνω WiFi, ανοίγω data, bootloop. Προσπαθούσα να το επαναφέρω αλλά μόλις έκανα restore από back up μου έκανε το ίδιο. Το πάω στην Procordia, αλλάζουν μητρική αλλά μου λένε να μην κάνω restore. Λέω και γω, τι σχέση έχει το back up με το hardware, κάνω restore και πάλι με τον ίδιο τρόπο (δεδομένα off, WiFi on) μπαίνει σε loop. Κάνω wipe, setup as a new device (όπως μου είχαν πει) έβαλα τις εφαρμογές μία μία και κομπλέ. Μεθαύριο κλείνω εβδομάδα
ziaba Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Πρώτο. Με παίρνει τηλέφωνο κάποιος, απαντάω μιλάω και μόλις κλείνω, βλέπω ότι είναι ανοιχτά τα δεδομένα ενώ είμαι σπίτι. Τα κλείνω, ανοίγω WiFi και μπαίνει σε bootloop. Μετά καταφέρνω το κάνω wipe, ανοίγω και δουλεύει κανονικά. 3 μέρες μετά, πάλι το ίδιο, κλείνω WiFi, ανοίγω data, bootloop. Προσπαθούσα να το επαναφέρω αλλά μόλις έκανα restore από back up μου έκανε το ίδιο. Το πάω στην Procordia, αλλάζουν μητρική αλλά μου λένε να μην κάνω restore. Λέω και γω, τι σχέση έχει το back up με το hardware, κάνω restore και πάλι με τον ίδιο τρόπο (δεδομένα off, WiFi on) μπαίνει σε loop. Κάνω wipe, setup as a new device (όπως μου είχαν πει) έβαλα τις εφαρμογές μία μία και κομπλέ. Μεθαύριο κλείνω εβδομάδα αρα θα ειναι θεμα του sw και οχι του hw
Dinos_12345 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 αρα θα ειναι θεμα του sw και οχι του hw Συνδυασμός.
thunderstorm Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Μήπως έχεις κάποιο άλλο πρόβλημα? Σε ξένα site διαβάζω ότι ακόμα επαναφορά απο boot loop δεν υπάρχει (δεν έχω βρεί κ τπτ σε xda). Δεν μπάινει καν στο μενου για να κάνει wipe/clear cash... Αυτό που περιγράφεις εσύ μου κάνει για πρόβλημα rom(kernel?) και όχι hardware όπως λέει η LG ότι είναι... Σου άλλαξαν μητρική σίγουρα? Είδες άλλο s/n?
Dinos_12345 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Μήπως έχεις κάποιο άλλο πρόβλημα? Σε ξένα site διαβάζω ότι ακόμα επαναφορά απο boot loop δεν υπάρχει (δεν έχω βρεί κ τπτ σε xda). Δεν μπάινει καν στο μενου για να κάνει wipe/clear cash... Αυτό που περιγράφεις εσύ μου κάνει για πρόβλημα rom(kernel?) και όχι hardware όπως λέει η LG ότι είναι... Σου άλλαξαν μητρική σίγουρα? Είδες άλλο s/n? Δεν ξέρω. Μου άλλαξαν σίγουρα, έχω διαφορετικό IMEI και S/N.
κουξκουκ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 υπεροχα παιδια πειτε το καρμα η οπως θελεται και μενα επεσε το απογευμα σε boot loop με ξεσκισε πηγα να βαλω ενα κωδικο wifi και μετα εκανε επαννακινηση λεω εχει πλακα , ανοιγη και λεω να το ξανα κανω επανν. και απο τοτε δεν κανει τιποτα,οτι παιρνω ρε π..... δεν γινεται να μην βγαλει κατι ουτε εναμιση μηνα δεν το εχω καλα με πηγε το κολοτηλεφωνο (παρτιδα 601) μπαρουφες μας λενε σε ολλες τις συσκευες υπαρχει η πιθανοτητα
Swimmer21 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2016 Ρε παιδες υπαρχει περιπτωση σε παρτιδα 600+ να βγαλει θεμα; Για ποιο λογο αφου το διορθωσαν.. Here’s the full statement LG made to Android Authority: LG Electronics has been made aware of a booting issue with the LG G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components. Customers who are experiencing booting issues with their LG G4s should contact their local carrier from where the G4 was purchased or a nearby LG Service Center (www.lg.com/common) for repair under full warranty.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα