zio10 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Χαχα τίποτα δεν μου έχει βγάλει πάντως και ακόμα το βλέπω και το γουστάρω μετά απο 8 χρόνια σαν την πρώτη μέρα!
Dare-Devil Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Χαχα τίποτα δεν μου έχει βγάλει πάντως και ακόμα το βλέπω και το γουστάρω μετά απο 8 χρόνια σαν την πρώτη μέρα! Οδηγικά είναι τρομερά τα άτιμα τα alfa ! Αλλά απο ζημιές δεν μας τα λένε καλά. Oπως και να έχει να του κάνεις κανα αγιασμό που και που ! Ποιό έχεις ;
zio10 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δεν έχω άλφα δυστυχώς, αλλά κάποια στιγμή θα πάρω! Το bravo sport 150 tjet έχω. 1
lary7 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Αλλαγη κορμου καλύτερα κατα την δικιά μου αποψη. Αν ο μαστορας ειναι καλος και εχει καλα συνεργαζομενα συνεργεια θα το κανει σαν καινουριο. Ειναι και ευκαιρια να ριξει και ενα καθαρισμα στην μηχανη.
De@th L0rd Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 πρίν 4 χρόνια περίπου συνάδελφος στη δουλειά μέ nissan sunny 1.4 ειχε το ιδιο πρόβλημα μέ εσένα κ τόν ιδιο προβληματισμό , φίλος του μηχανικός τού πρότεινε τήν πιό φθηνή λύση , εριξαν ενα ειδικό υγρό γιά σφράγισμα τού κορμού κ γιά 3.5 χρόνια πού τό κράτησε μέ πάνω από 50.000 χλμ κ καθημερινή χρήση δέν τού παρουσίασε τό παραμικρό πρόβλημα , τό αμάξι δούλευε μιά χαρά ολο αυτό τό διάστημα , μετά τό εδωσε στόν γιό του γιά νά μάθει νά οδηγεί κ μέχρι σήμερα παρολο τήν κακή μεταχειρηση του δουλεύει σωστά (αν θυμάμαι καλά -γιατί γελάγαμε μέ την ονομασία - λέγεται φώκια η κάπως ετσι ) γιά δοκιμασέ το , ετσι κ αλλιώς ελάχιστα θά κοστίζει) Το αμάξι είναι τούρμπο, αν του βάλεις και φώκια μέσα περισσότερο προβλήματα θα έχεις παρά λύση. Όπως είπε ο παραπάνω, αλλαγή κινητήρα κι ελπίζω ήδη η ασφάλειά σου να έχει οδική βοήθεια. Μια φορά θα χάσεις τα υγρά, κρίμα να μείνεις στη μέση του πουθενά και να πληρώνεις 200ρια. Η γνώμη μου: Άλλαξε το μοτέρ με ένα τσεκαρισμένο από δικό σου έμπιστο μάστορα και το παλιό δώστο ανταλλακτικά. Ωραίο αυτοκίνητο. Αν μπορείς πάντως όταν τελειώσεις, επέστρεψε να μας πείς πως πήγε και πως πάει. Για την αλλαγή κορμού που λένε, μόνο αν έβρισκα από μάστορα αστέρι στο λύσε-δέσε και δε θα έβαζα από τρακαρισμένο ΜΠΡΟΣΤΑ. Σε ένα τρακάρισμα όλα τα μηχανικά μέρη τρώνε καταπόνηση ειδικά αν είναι κοντά στο σημείο σύγκρουσης. Μπορεί να φαίνεται οπτικά εντάξει κι έπειτα να βρείς καμια ρωγμή πάλι. 1
Liverpool89 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 (επεξεργασμένο) Οντως το υγρο ούτε εγω θα το εβαζα. Μπορει εκεινη την ρωγμη να την σταματησει αλλα θα σε δημιουργησει αλλα προβληματα. Αυτο το υγρο το ριχνεις και κανεις το σταυρο σου μην κολλησουν ολα μετα. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2016 από Liverpool89
nikolakhs22 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 πρίν 4 χρόνια περίπου συνάδελφος στη δουλειά μέ nissan sunny 1.4 ειχε το ιδιο πρόβλημα μέ εσένα κ τόν ιδιο προβληματισμό , φίλος του μηχανικός τού πρότεινε τήν πιό φθηνή λύση , εριξαν ενα ειδικό υγρό γιά σφράγισμα τού κορμού κ γιά 3.5 χρόνια πού τό κράτησε μέ πάνω από 50.000 χλμ κ καθημερινή χρήση δέν τού παρουσίασε τό παραμικρό πρόβλημα , τό αμάξι δούλευε μιά χαρά ολο αυτό τό διάστημα , μετά τό εδωσε στόν γιό του γιά νά μάθει νά οδηγεί κ μέχρι σήμερα παρολο τήν κακή μεταχειρηση του δουλεύει σωστά (αν θυμάμαι καλά -γιατί γελάγαμε μέ την ονομασία - λέγεται φώκια η κάπως ετσι ) γιά δοκιμασέ το , ετσι κ αλλιώς ελάχιστα θά κοστίζει) Φώκια λέγεται φίλε όντως... Το δοκίμασα, κόστος 10 ευρώπουλα... ¨Αντεξε δύο μέρες... 1
nikolakhs22 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2016 Το αμάξι είναι τούρμπο, αν του βάλεις και φώκια μέσα περισσότερο προβλήματα θα έχεις παρά λύση. Όπως είπε ο παραπάνω, αλλαγή κινητήρα κι ελπίζω ήδη η ασφάλειά σου να έχει οδική βοήθεια. Μια φορά θα χάσεις τα υγρά, κρίμα να μείνεις στη μέση του πουθενά και να πληρώνεις 200ρια. Η γνώμη μου: Άλλαξε το μοτέρ με ένα τσεκαρισμένο από δικό σου έμπιστο μάστορα και το παλιό δώστο ανταλλακτικά. Ωραίο αυτοκίνητο. Αν μπορείς πάντως όταν τελειώσεις, επέστρεψε να μας πείς πως πήγε και πως πάει. Για την αλλαγή κορμού που λένε, μόνο αν έβρισκα από μάστορα αστέρι στο λύσε-δέσε και δε θα έβαζα από τρακαρισμένο ΜΠΡΟΣΤΑ. Σε ένα τρακάρισμα όλα τα μηχανικά μέρη τρώνε καταπόνηση ειδικά αν είναι κοντά στο σημείο σύγκρουσης. Μπορεί να φαίνεται οπτικά εντάξει κι έπειτα να βρείς καμια ρωγμή πάλι. Φίλε παρε μία ιδέα από την τρύπα του κορμού.. Τελικά την κολλήσαμε... Βάλαμε μία βίδα με ειδική κόλλα και ελπίζουμε να κρατήσει..
dimitrisOP Δημοσ. 19 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2016 Πως ακριβώς έγινε τέτοια τρύπα? λες και λείπει βίδα ένα πραγμα
παπι Δημοσ. 19 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2016 Λογικά είναι μετά την επέμβαση του μάστορα, δηλαδή έχει περάσει βόλτες για να μπει βίδα.
nikolakhs22 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Παιδιά τελικά ο μάστορας μεγάλο αλάνι... Μην το ματιάξω 6.000 χλμ μετά την επέμβαση και όλα σουπερ... Κόστος? 30 ευρώ στον μάστορα... Αν αντέξει μέχρι να τα φτύσει το αμάξι του έχω τάξει δωράκι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα