myst77 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 καλησπέρα,έχω μια R9 280X που αγόρασα από το συγκεκριμένο κατάστημα. Η κάρτα εδώ και λίγες μέρες δεν δείχνει εικόνα. Υπάρχει η απόδειξη, την έχω λιγότερο από 2 χρόνια.Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι την εμπειρία σας από την εξυπηρέτηση του καταστήματος σε αντίστοιχες περιπτώσεις και αν προσπαθούν να εξυπηρετήσουν ή να "γλυτώσουν". Επειδή δεν υπάρχει η κάρτα στη σελίδα τους θα μου την αντικαταστήσουν με νεότερη; Θα πρέπει να περιμένω μέχρι να τη στείλουν κάπου; Θα πιστωθεί η δική μου και αν ναι στη τιμή που την αγόρασα;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 και να προσπαθησει το καταστημα να την γλιτωσει μπορεις να μιλησεις με την εταιρια της υλοποιησης (ας πουμε saphire,msi.gigabyte κτλπ) και να πας με το mail της εταιριας και να κανεις οτι σου λενε...αφου την ελεγξουν αυτοι...απλα θα ειναι μεγαλυτερος ο κοπος και η αναμονη...οποτε δοκιμασε στο καταστημα πρωτα και παντα υπαρχει η παραπανω εναλλακτικη!
Moderators Inuyasha Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Moderators Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Το vision studio κάνει τι μεσολαβητη ανάμεσα σε εσένα και την εταιρεία συνήθως όταν μια επισκευή περάσει της 15 μέρες προτινουν πιστωτικο (2 από της 3ις φορές το τελευταίο εξάμηνο μου πρότειναν στην τιμή αγοράς την άλλη με δικό τους αλχιμικο τρόπο βγάλαν μια τιμή σε καρτα γραφικων που δεν επερνα ούτε καν μια entry level κάρτα, όπου στο τέλος και εκεί έδωσαν στην τιμή τη; ο απόδειξης)
Talixx Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 καλησπέρα, έχω μια R9 280X που αγόρασα από το συγκεκριμένο κατάστημα. Η κάρτα εδώ και λίγες μέρες δεν δείχνει εικόνα. Υπάρχει η απόδειξη, την έχω λιγότερο από 2 χρόνια. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι την εμπειρία σας από την εξυπηρέτηση του καταστήματος σε αντίστοιχες περιπτώσεις και αν προσπαθούν να εξυπηρετήσουν ή να "γλυτώσουν". Επειδή δεν υπάρχει η κάρτα στη σελίδα τους θα μου την αντικαταστήσουν με νεότερη; Θα πρέπει να περιμένω μέχρι να τη στείλουν κάπου; Θα πιστωθεί η δική μου και αν ναι στη τιμή που την αγόρασα; 2 φορες μου εχει χαλάσει η καρτα και την εχω αγορασει απο το vision studio. στην πρωτη φορα μου εβγαλε στο πρωτο μηνα μαυρη οθονη, την εστειλα να την δουνε και έπειτα πηρα τηλέφωνο, μετα απο 2 μερες και όντως μου ειπε οτι η καρτα εχει πρόβλημα την έστειλαν. το vision studio οτι μου ειπε ο τεχνικος τους, τις αγοράζουνε απο αλλο μαγαζί πχ στην γερμανια και οχι κατευθείαν απο τις εταιρίες (sapphire/msi..) αρα στην περιπτώσει που βρεθεί οτι η καρτα εχει πρόβλημα αυτοι την στέλνουνε απο εκει που την αγόρασαν και μετα παει στην εταιρια! άρα θα περιμένεις 1 μίση μηνά... (καλα κρασια) σε εμενα επειδή ποια δεν βγαζουνε 290 καρτες μου ειπανε, οτι θα στείλουν κατα πάσα πιθανόν νεοτερο μοντέλο αν και δεν εχω ποια μεγάλη πίστη για αυτό που μου ειπανε θα περιμενω να δω οσο για την περιπτώσει τις πιστώσει δεν γνωρίζω. (τωρα περιμένω 2 φορά για καρτα υπολόγισε 3 μήνες οτι την στέλνω για φτιάξιμο την καρτα και η εγγυήσει λήγει το νοέμβριο φαντάσου αν ειχε 3 χρονιά εγγύηση πόσες φόρες θα την έστελνα )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα