Aias Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 2-3 άτομα; Lol ναι, μη μασάτε ότι λένε οι ειδήσεις, δώστε εξηγήσεις από τη φαντασία σας... Τόσα στοιχεία έχουν δημοσιοποιηθεί από τόσες διαφορετικές ανεξάρτητες πηγές. Λίγο πρόχειρα αναφέρω: Εισαγγελία Γαλλίας, Υπηρεσία Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων Γαλλίας, Εισαγγελία Ντύσελντορφ, γερμανική αστυνομία. Ολοι τους μέσα στο κόλπο ε; Οι μεν Γάλλοι λένε ψέμματα για το τι ακούγεται στο μαύρο κουτί, οι δε Γερμανοί για το ιστορικό του Λούμπιτς στον υπολογιστή του σπιτιού του, σχετικό με αυτοκτονικές τάσεις και με αναζητήσεις περί κλειδώματος της πόρτας του πιλοτηρίου... Α και το νοσοκομείο που είχε βγάλει και μια ανακοίνωση που έγραφε για την επίσκεψη του Λούμπιτς και αυτό μέσα στο κόλπο, και οι ψυχίατροι που τον έγραψαν άρρωστο επίσης... Είναι αστείο να μιλάμε για λάδωμα. Στην έρευνα εμπλέκονται πολλές 10δες άτομα από διαφορετικές υπηρεσίες και χώρες. Και δε με ενδιαφέρει τι λένε τα ειδησεογραφικά πρακτορεία, όταν τα πορίσματα βγαίνουν στη δημοσιότητα κατευθείαν από σοβαρές ανεξάρτητες αρχές. και ο ελληνας πιλοτος του ελικοπτερου ειχε καταρακτη και δεν εβλεπε καλα.Βεβαια με ολα οσα αναφερεις πως γινεται να του δινουν να οδηγαει αεροπλανο ενω δεν θα επρεπε να μπορει να σηκωθει απο το κρεβατι του.Βεβαια ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει. 1
Razor333 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Κατι που δεν καταλάβατε η μάλλον δεν γνωρίζεται....ολα τα αεροσκάφη εχουν αυτόματο σύστημα εντοπισμού και λέγεται όπως ολοι ξέρετε AIS (automatic identification system). Το συγκεκριμένο σύστημα που θα ενσωματώσουν αφορά μια αντίστοιχη συσκευή που οχι μονο θα το εντοπίζεις αλλα θα στέλνει αυτόματα στιγμα με δικο του backup συστημα σε περίπτωση κίνδυνου!! Και για την ιστορία.....όλα τα συστήματα ασφαλείας σε όλα τα μέσα μεταφοράς βελτιώνονται μετα απο μεγάλα ατυχήματα... Το θεμα ειναι οτι το τελευταιο στιγμα, το εχουν απο την συγκεκριμενη πτηση της malaysia airlines, αυτο που πρεπει να φτιαξουν υποθετω ειναι κατι που εκπεμπει πιο ακριβες σημα και πιο συχνα. Γιατι για να λενε το αεροπλανο μπορει να επεσε αναμεσα σε τοσο μεγαλο κενο προς ολες τις κατευθυνσεις, φαινεται οτι το τωρινο συστημα που αναφερεις πασχει σε ακριβεια χρονου και θεσης.
11demian111 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Το θέμα ειναι να μην ειναι δυνατή η απενεργοποίηση του ADSB κατά τη διάρκεια της πτήσης. Η κάλυψη αυξάνεται πολύ εύκολα και μάλιστα απο απλούς πολίτες, μέσω SDR
suffocater Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 ps: τι σημασία έχει αν το λάθος ειναι ανθρώπινο ή μηχανική αστοχία? Η απώλεια ανθρώπινης ζωής βαραίνει την εταιρία ανεξαρτήτως αιτίας. Μπά,δεν ειναι τόσο απλό. http://injury.findlaw.com/torts-and-personal-injuries/aviation-accidents-overview.html Τα δικαστήρια κρινουν αν,και σε τι ποσοστό,ευθυνεται η εταιρία.
Xarh Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Το περιεργο ειναι οτι δεν ειχαν τοσα χρονια. Όντως! Είναι δυνατόν να μην έχουν GPS τα αεροπλάνα; Έστω και εγκατεστημένο εκ των υστέρων, τη τελευταία δεκαετία...
Sorath Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Αφού υποτίθεται απο το 2021 θα μπει το σύστημα, αυτό πως δουλεύει; https://www.flightradar24.com/
suffocater Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Αφού υποτίθεται απο το 2021 θα μπει το σύστημα, αυτό πως δουλεύει; https://www.flightradar24.com/ ... Δεν ειναι οτι τώρα δεν γνωρίζουμε τι και που πετάει . Οταν ολα "πανε καλά",εχουμε εικόνα. 1
V for Vagelis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 και ο ελληνας πιλοτος του ελικοπτερου ειχε καταρακτη και δεν εβλεπε καλα.Βεβαια με ολα οσα αναφερεις πως γινεται να του δινουν να οδηγαει αεροπλανο ενω δεν θα επρεπε να μπορει να σηκωθει απο το κρεβατι του.Βεβαια ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει. Λες να γνώριζαν από πριν τις προθέσεις του; Το μόνο ουσιαστικό ερώτημα είναι κατά πόσο κάποιος ψυχίατρος του μπορούσε να διακρίνει κάποια επικίνδυνη ψυχοπάθεια πέρα από τη κατάθλιψη του και κατά πόσο αυτά που γνώριζε αρκούσαν για να παραβεί το ιατρικό απόρρητο και να ενημερώσει αστυνομία και εργοδότη. Μήπως εσύ πιστεύεις ότι θέλεις και ότι γράφει το κάθε ψεκασμένο site, χωρίς να έχεις κάτσει να ερευνήσεις το θέμα από αξιόπιστες πηγές; 1
Sorath Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 ... Δεν ειναι οτι τώρα δεν γνωρίζουμε τι και που πετάει . Οταν ολα "πανε καλά",εχουμε εικόνα. Α μάλιστα, το άλλο δηλαδή θα αντέχει και θα συνεχίζει να στέλνει σήμα ακόμα και μετά την πτώση. Ευχαριστώ για την διευκρίνηση. 1
NOTIOS1981 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 και θελει πεντε χρονια για να διεκπεραιωθει μια λειτουργια που ειναι ευρεως διαδεδομενη σε οικιακη χρηση ; Δεν είναι το ιδιο. 1) πρέπει να μην καταστρεφεται 2) πρεπει να μην επηρεαζει τα αλλα συστηματα του αεροσκαφους και ποσα αλλα δεν γνωριζουμε.... Φαντάσου τις μνημες ECC ή τους SSD δισκους για servers. Κοστιζουν πολυ περισσοτερο και ενας σημαντικος λογος είναι και το Quality Assurance.
21century Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Απορώ γιατί τόσα χρόνια δεν το είχαν σκεφτεί ,ήταν σκόπιμο?
dimos47ki7 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 2-3 άτομα; Lol ναι, μη μασάτε ότι λένε οι ειδήσεις, δώστε εξηγήσεις από τη φαντασία σας... Τόσα στοιχεία έχουν δημοσιοποιηθεί από τόσες διαφορετικές ανεξάρτητες πηγές. Λίγο πρόχειρα αναφέρω: Εισαγγελία Γαλλίας, Υπηρεσία Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων Γαλλίας, Εισαγγελία Ντύσελντορφ, γερμανική αστυνομία. Ολοι τους μέσα στο κόλπο ε; Οι μεν Γάλλοι λένε ψέμματα για το τι ακούγεται στο μαύρο κουτί, οι δε Γερμανοί για το ιστορικό του Λούμπιτς στον υπολογιστή του σπιτιού του, σχετικό με αυτοκτονικές τάσεις και με αναζητήσεις περί κλειδώματος της πόρτας του πιλοτηρίου... Α και το νοσοκομείο που είχε βγάλει και μια ανακοίνωση που έγραφε για την επίσκεψη του Λούμπιτς και αυτό μέσα στο κόλπο, και οι ψυχίατροι που τον έγραψαν άρρωστο επίσης... Είναι αστείο να μιλάμε για λάδωμα. Στην έρευνα εμπλέκονται πολλές 10δες άτομα από διαφορετικές υπηρεσίες και χώρες. Και δε με ενδιαφέρει τι λένε τα ειδησεογραφικά πρακτορεία, όταν τα πορίσματα βγαίνουν στη δημοσιότητα κατευθείαν από σοβαρές ανεξάρτητες αρχές. ε αφου μπορεσαν να κλεισουν τοσες χιλιαδες στοματα με την στημενη προσεδαφιση στο φεγγαρι, τι ειναι μερικες δεκαδες ακομα? (προφανως αστειευομαι, αλλα οσοι πιστευουν το ενα, ειναι πολυ ευκολο να πιστεψουν και το αλλο, οπως επισης οτι η γη ειναι επιπεδη και οτι μας ψεκαζουν) 1
dimos47ki7 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 μιλαμε για αεροπορικες εταιριες με δις.Πιο φθηνα πληρωνεις 2-3 ατομα να βγαλουν ανθρωπινο λαθος και σου μενουν και μερικα δις που γλυτωσες απο τις αποζημειωσεις. μην μασατε οτι λενε οι ειδησεις.Αν οχι σε 9/10 αλλα σε 8/10 αεροπορικα ατυχηματα προσπαθουν να τα φορτωσουν στον πιλοτο.Ακομα και το δικο μας με το ελικοπτερο λενε οτι δεν ειχε ορατοτητα και δεν υπολογισε καλα,τι ψαχνετε τωρα. αλλο τι "λενε" (ποιοι τα λενε) και αλλο τα επισημα πορισματα. http://www.planecrashinfo.com/cause.htm κοιτα τα στατιστικα και θα δεις οτι η εκτιμηση σου περι 8/10 η 9/10 ειναι πολυ λαθος. μονο το 32% των ατυχηματων οφειλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στον πιλοτο. τα υπολοιπα ειναι ατυχηματα στα οποια εμπλεκονται περισσοτεροι παραγοντες (πιλοτος, μηχανικη βλαβη, καιρος, κλπ) και φυσικα τρομοκρατικα χτυπηματα. οπως βλεπεις η συνομοσιολογια δεν μας τα λεει και πολυ καλα
xifiassamsung Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Γκαιζ..Παντα μα παντα οταν γινεται δυστυχημα τετοιου τυπου,κατα 80% φορτωνεται στον τρελο/αποβιωσα πιλοτο που ειχε ψυχολογικα επειδη χωρισε κ επινε κ αλλα τοσα φαιδρα που τα "τσακαλια" "ξετρυπωνουν" μετα. Ετσι ουτε μηχανικη βλαβη προκυπτει απο αμελεια,ουτε αεροπειρατια (αρα το προσωπικο εδαφους τι εκανε),ουτε αμελεια στον πυργο ελεγχου(δε ξερουμε που πηγε),οποτε τι μενει?"Οι κακες καιρικες συνθηκες" κ " ο ανεπαρκης πιλοτος που εκανε τη μλκια σκοπιμα η απο αμελεια" 8 στις 10 περιπτωσεις ετσι κλεινουν με κυριο υπευθυνο τον ανθρωπινο παραγοντα που φυσικα δεν ειναι παρων πλεον να μας πει το στορυ
pournaras Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2016 Όντως! Είναι δυνατόν να μην έχουν GPS τα αεροπλάνα; Έστω και εγκατεστημένο εκ των υστέρων, τη τελευταία δεκαετία... Μην μπερδευετε το gps με τη δηλωση στιγματος. Στο μεν πρωτο απλα λαμβανεις συνεχες σημα απο καποιους δορυφορους, και η συσκευη που εχεις προσδιοριζει που εισαι, και το ξερει μονο η συσκευη σου (και κατ' επεκταση μονο εσυ), χωρις να εκπεμπεται το στιγμα σου πισω ωστε να καταγραφει απο καπου. Στη δευτερη περιπτωση πρεπει να εκπεμψεις το στιγμα που ελαβες απο τους δορυφορους, παλι πισω σε καποιον δορυφορο ο οποιος πρεπει να εχει συστημα ληψης και επανεκπομπης σε καποια βαση. Φαντασου τωρα να να πρεπει να εκπεμπουν ταυτοχρονα τα χιλιαδες αεροπλανα που ειναι ανα πασα στιγμη στον αερα, και παραλληλα σκεψου οτι οι υπαρχοντες δορυφοροι δεν ειναι ακομη εξοπλισμενοι ωστε να λαμβανουν ταυτοχρονα τοσα πολλα σηματα απο τα εροπλανα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα