Xarh Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 οι νέοι κανόνες θα εξασφαλίσουν ότι δεν θα λάβουν χώρα ποτέ ξανά παρόμοιες εξαφανίσεις. η προηγούμενη εξαφάνιση δεν "έλαβε χώρα"...
agamoi-thytai Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Μέχρι το 2021 πόσα θα έχουν πέσει/χαθεί ; 1
basilis_k6 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 η φραση κλειδι ειναι "οταν κρινετε αναγκαιο". επισης δεν ειναι και τοσο ευκολο οσο νομιζετε αλλα ναι. επρεπε να υπαρχει χρόνια τωρα
ELMastas Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Και Μέχρι το 2999 θα έχουν γίνει Τα αυτονόητα ...
Βασίλης_29 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δηλαδή αν είναι τρελλός (ο υπάλληλος τους) δεν έχουν υπαιτιότητα? Που κολλάει ρε φίλε αν υπάρχει ή οχι υπαιτιότητα της εταιρείας με τις αποζημιώσεις των ασφαλιστικών προς τις οικογένειες των θυμάτων και αυτό που λέει ο συμφορουμήτης; Απορώ με τι σκεπτικό κάθονται και γράφουν μερικοί εδώ μέσα. Λέει ο άνθρωπος οτι προσπαθούν οι ασφαλιστικές της αεροπορικής εταιρείας μετά από δυστυχήματα να βγάλουν οτι ο πιλότος είχε κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα για να μην πληρώσουν αποζημιώσεις μετά. Όλοι οι πιλότοι περνάνε από ελέγχους από ειδικούς επιστήμονες, αν κάποιος καταφέρει και δεν τον πάρουν πρέφα οι ειδικευμένοι ψυχίατροι που τους εξετάζουν όλους, δεν βρίσκω γιατί να έχει υπαιτιότητα η εταιρεία, αν αμελεί η εταιρεία και δεν πραγματοποιήσει τον τακτικό ψυχιατρικό έλεγχο των πιλότων τότε να δεχτώ την υπαιτιότητα. 1
Chape Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Γιατί αν δεν κραξει ο Έλληνας δεν μπορεί... Όταν δεν έχετε ιδέα για ένα συγκεκριμένο θέμα δεν χρειάζεται να πείτε την γνώμη σας... Ελπίζω τα άκυρα που λέτε μερικοί να τα λέτε για το +1 και να μην τα πιστεύετε γιατί αλλιώς έχετε πρόβλημα... Τώρα για το θέμα... Σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχει από πάντα αυτό... Αλλά πιστεύω δεν θα εμποδίσει πιθανά ατυχήματα... Απλά θα μπορεί να προσδιοριστεί καλύτερα το που έχει πέσει το αεροπλάνο...
badweed Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 και θελει πεντε χρονια για να διεκπεραιωθει μια λειτουργια που ειναι ευρεως διαδεδομενη σε οικιακη χρηση ;
Aias Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δηλαδή αν είναι τρελλός (ο υπάλληλος τους) δεν έχουν υπαιτιότητα? εχουν αλλα πολυ μικροτερη και αντι να πληρωνουν 500αρες χιλιαδες ανα κεφαλι παμε στα 40-50 ανα κεφαλι .Επειδη απο το μηχανικο προβλημα που επρεπε η εταιρια να το ξερει παμε στο ανθρωπινο λαθος που δεν μπορει να το ξερει.Ελληνιστην τα φορτωνουν ολα πανω του (ή τους επειδη ειναι 2 μεσα).Ψαχτω λιγο να δεις.
V for Vagelis Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Λέει ο άνθρωπος οτι προσπαθούν οι ασφαλιστικές της αεροπορικής εταιρείας μετά από δυστυχήματα να βγάλουν οτι ο πιλότος είχε κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα για να μην πληρώσουν αποζημιώσεις μετά. Όλοι οι πιλότοι περνάνε από ελέγχους από ειδικούς επιστήμονες, αν κάποιος καταφέρει και δεν τον πάρουν πρέφα οι ειδικευμένοι ψυχίατροι που τους εξετάζουν όλους, δεν βρίσκω γιατί να έχει υπαιτιότητα η εταιρεία, αν αμελεί η εταιρεία και δεν πραγματοποιήσει τον τακτικό ψυχιατρικό έλεγχο των πιλότων τότε να δεχτώ την υπαιτιότητα. Οταν λες προσπαθούν οι ασφαλιστικές να βγάλουν τρελό το πιλότο; Η έρευνα για τη πτώση του αεροπλάνου και το πόρισμα αυτής ήταν αρμοδιότητα της γαλλικής Εισαγγελίας, όχι της Germanwings και των ασφαλιστικών της... Επίσης νομίζω πως δεν υπάρχει κάποιος τακτικός ψυχιατρικός έλεγχος των πιλότων, αλλά απλά ένας γενικότερος έλεγχος της υγείας τους. Τι προβλέπει ο νόμος πχ στην Ε.Ε. σχετικά με αυτό το θέμα δε ξέρω. Πάντως κάποιος ψυχικά ασθενής μπορεί να κρύψει την ασθένεια του από τον εργοδότη του, όπως και είχε γίνει με τον πιλότο της Germanwings απ ότι φαίνεται.
captainl Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Κατι που δεν καταλάβατε η μάλλον δεν γνωρίζεται....ολα τα αεροσκάφη εχουν αυτόματο σύστημα εντοπισμού και λέγεται όπως ολοι ξέρετε AIS (automatic identification system). Το συγκεκριμένο σύστημα που θα ενσωματώσουν αφορά μια αντίστοιχη συσκευή που οχι μονο θα το εντοπίζεις αλλα θα στέλνει αυτόματα στιγμα με δικο του backup συστημα σε περίπτωση κίνδυνου!! Και για την ιστορία.....όλα τα συστήματα ασφαλείας σε όλα τα μέσα μεταφοράς βελτιώνονται μετα απο μεγάλα ατυχήματα...
Aias Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Οταν λες προσπαθούν οι ασφαλιστικές να βγάλουν τρελό το πιλότο; Η έρευνα για τη πτώση του αεροπλάνου και το πόρισμα αυτής ήταν αρμοδιότητα της γαλλικής Εισαγγελίας, όχι της Germanwings και των ασφαλιστικών της... Επίσης νομίζω πως δεν υπάρχει κάποιος τακτικός ψυχιατρικός έλεγχος των πιλότων, αλλά απλά ένας γενικότερος έλεγχος της υγείας τους. Τι προβλέπει ο νόμος πχ στην Ε.Ε. σχετικά με αυτό το θέμα δε ξέρω. Πάντως κάποιος ψυχικά ασθενής μπορεί να κρύψει την ασθένεια του από τον εργοδότη του, όπως και είχε γίνει με τον πιλότο της Germanwings απ ότι φαίνεται. μιλαμε για αεροπορικες εταιριες με δις.Πιο φθηνα πληρωνεις 2-3 ατομα να βγαλουν ανθρωπινο λαθος και σου μενουν και μερικα δις που γλυτωσες απο τις αποζημειωσεις. μην μασατε οτι λενε οι ειδησεις.Αν οχι σε 9/10 αλλα σε 8/10 αεροπορικα ατυχηματα προσπαθουν να τα φορτωσουν στον πιλοτο.Ακομα και το δικο μας με το ελικοπτερο λενε οτι δεν ειχε ορατοτητα και δεν υπολογισε καλα,τι ψαχνετε τωρα. 1
V for Vagelis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 μιλαμε για αεροπορικες εταιριες με δις.Πιο φθηνα πληρωνεις 2-3 ατομα να βγαλουν ανθρωπινο λαθος και σου μενουν και μερικα δις που γλυτωσες απο τις αποζημειωσεις. μην μασατε οτι λενε οι ειδησεις.Αν οχι σε 9/10 αλλα σε 8/10 αεροπορικα ατυχηματα προσπαθουν να τα φορτωσουν στον πιλοτο.Ακομα και το δικο μας με το ελικοπτερο λενε οτι δεν ειχε ορατοτητα και δεν υπολογισε καλα,τι ψαχνετε τωρα. 2-3 άτομα; Lol ναι, μη μασάτε ότι λένε οι ειδήσεις, δώστε εξηγήσεις από τη φαντασία σας... Τόσα στοιχεία έχουν δημοσιοποιηθεί από τόσες διαφορετικές ανεξάρτητες πηγές. Λίγο πρόχειρα αναφέρω: Εισαγγελία Γαλλίας, Υπηρεσία Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων Γαλλίας, Εισαγγελία Ντύσελντορφ, γερμανική αστυνομία. Ολοι τους μέσα στο κόλπο ε; Οι μεν Γάλλοι λένε ψέμματα για το τι ακούγεται στο μαύρο κουτί, οι δε Γερμανοί για το ιστορικό του Λούμπιτς στον υπολογιστή του σπιτιού του, σχετικό με αυτοκτονικές τάσεις και με αναζητήσεις περί κλειδώματος της πόρτας του πιλοτηρίου... Α και το νοσοκομείο που είχε βγάλει και μια ανακοίνωση που έγραφε για την επίσκεψη του Λούμπιτς και αυτό μέσα στο κόλπο, και οι ψυχίατροι που τον έγραψαν άρρωστο επίσης... Είναι αστείο να μιλάμε για λάδωμα. Στην έρευνα εμπλέκονται πολλές 10δες άτομα από διαφορετικές υπηρεσίες και χώρες. Και δε με ενδιαφέρει τι λένε τα ειδησεογραφικά πρακτορεία, όταν τα πορίσματα βγαίνουν στη δημοσιότητα κατευθείαν από σοβαρές ανεξάρτητες αρχές. 1
TheAccountant Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Κατι που δεν καταλάβατε η μάλλον δεν γνωρίζεται....ολα τα αεροσκάφη εχουν αυτόματο σύστημα εντοπισμού και λέγεται όπως ολοι ξέρετε AIS (automatic identification system). Το συγκεκριμένο σύστημα που θα ενσωματώσουν αφορά μια αντίστοιχη συσκευή που οχι μονο θα το εντοπίζεις αλλα θα στέλνει αυτόματα στιγμα με δικο του backup συστημα σε περίπτωση κίνδυνου!! Και για την ιστορία.....όλα τα συστήματα ασφαλείας σε όλα τα μέσα μεταφοράς βελτιώνονται μετα απο μεγάλα ατυχήματα... οπως ολοι ξέρουμε το AIS ειναι για τα πλοία... τα αεροπλάνα μεταδίδουν ADS-B και τα παλιοτερα αεροσκάφη εντοπίζονται μέσω MLAT... μιλάμε πάντα για μεθοδους που στηριζονται σε μεταδοση σηματος απο το ιδιο το αεροσκαφος. Αυτό που θέλουν να κάνουν ειναι ενα σύστημα tracking ανεξάρτητο των υπολοιπων... το οποιο θα πάει πακέτο με τους νέους δορυφόρους Iridium που έχουν δυνατοτητα λήψης σημάτων ADS-B (οποτε λύνεται το θέμα κάλυψης πχ πανω απο Ατλαντικο και ρέστα) ps: τι σημασία έχει αν το λάθος ειναι ανθρώπινο ή μηχανική αστοχία? Η απώλεια ανθρώπινης ζωής βαραίνει την εταιρία ανεξαρτήτως αιτίας. 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Οταν λες προσπαθούν οι ασφαλιστικές να βγάλουν τρελό το πιλότο; Η έρευνα για τη πτώση του αεροπλάνου και το πόρισμα αυτής ήταν αρμοδιότητα της γαλλικής Εισαγγελίας, όχι της Germanwings και των ασφαλιστικών της... Επίσης νομίζω πως δεν υπάρχει κάποιος τακτικός ψυχιατρικός έλεγχος των πιλότων, αλλά απλά ένας γενικότερος έλεγχος της υγείας τους. Τι προβλέπει ο νόμος πχ στην Ε.Ε. σχετικά με αυτό το θέμα δε ξέρω. Πάντως κάποιος ψυχικά ασθενής μπορεί να κρύψει την ασθένεια του από τον εργοδότη του, όπως και είχε γίνει με τον πιλότο της Germanwings απ ότι φαίνεται. Δεν αναφέρομαι για το συγκεκριμένο δυστύχημα απαραίτητα. Όταν είχε συμβεί όμως ανέφεραν οτι περνάνε από ψυχιάτρους ειδικούς για το συγκεκριμένο θέμα. Για τις ασφαλιστικές εννοώ οτι αν γίνει δυστύχημα και οι οικογένειες των θυμάτων απαιτήσουν αποζημιώσεις, η ασφαλιστική εταιρεία (στην οποία πηγαίνει η αεροπορική εταιρεία) θα κοιτάξει να βρει δικαιολογίες για να μην πληρώσει. Για την νομοθεσία δεν ξέρω τι ισχύει αλλά με βάση την λογική, δεν συμφέρει την εταιρεία να μην περνάει από έλεγχο τους πιλότους και μετά να πάει να πιλοτάρει το αεροπλάνο κάποιος με ψυχολογικά όπως στην περίπτωση του δυστυχήματος που ανέφερες ή κανένας άλλος με παθολογικά θέματα και να πάθει κάτι εν ώρα πτήσης με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα στο δρομολόγιο της πτήσης. Από τον εργοδότη σαφώς και μπορείς να κρύψεις κάποια ασθένεια, από τον ψυχίατρο όμως πολύ δυσκολότερο, στην Germanwings δεν ξέρω τι έγινε τελικά, μπορεί να μην πέρασε καν από έλεγχο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα