Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

οι νέοι κανόνες θα εξασφαλίσουν ότι δεν θα λάβουν χώρα ποτέ ξανά παρόμοιες εξαφανίσεις.

η προηγούμενη εξαφάνιση δεν "έλαβε χώρα"... 

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

η φραση κλειδι ειναι "οταν κρινετε αναγκαιο".

 

επισης δεν ειναι και τοσο ευκολο οσο νομιζετε αλλα ναι. επρεπε να υπαρχει χρόνια τωρα

Δημοσ.

Δηλαδή αν είναι τρελλός (ο υπάλληλος τους) δεν έχουν υπαιτιότητα?

 

Που κολλάει ρε φίλε αν υπάρχει ή οχι υπαιτιότητα της εταιρείας με τις αποζημιώσεις των ασφαλιστικών προς τις οικογένειες των θυμάτων και αυτό που λέει ο συμφορουμήτης; Απορώ με τι σκεπτικό κάθονται και γράφουν μερικοί εδώ μέσα.

 

Λέει ο άνθρωπος οτι προσπαθούν οι ασφαλιστικές της αεροπορικής εταιρείας μετά από δυστυχήματα να βγάλουν οτι ο πιλότος είχε κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα για να μην πληρώσουν αποζημιώσεις μετά. Όλοι οι πιλότοι περνάνε από ελέγχους από ειδικούς επιστήμονες, αν κάποιος καταφέρει και δεν τον πάρουν πρέφα οι ειδικευμένοι ψυχίατροι που τους εξετάζουν όλους, δεν βρίσκω γιατί να έχει υπαιτιότητα η εταιρεία, αν αμελεί η εταιρεία και δεν πραγματοποιήσει τον τακτικό ψυχιατρικό έλεγχο των πιλότων τότε να δεχτώ την υπαιτιότητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατί αν δεν κραξει ο Έλληνας δεν μπορεί... Όταν δεν έχετε ιδέα για ένα συγκεκριμένο θέμα δεν χρειάζεται να πείτε την γνώμη σας... Ελπίζω τα άκυρα που λέτε μερικοί να τα λέτε για το +1 και να μην τα πιστεύετε γιατί αλλιώς έχετε πρόβλημα...

Τώρα για το θέμα... Σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχει από πάντα αυτό... Αλλά πιστεύω δεν θα εμποδίσει πιθανά ατυχήματα... Απλά θα μπορεί να προσδιοριστεί καλύτερα το που έχει πέσει το αεροπλάνο...

Δημοσ.

και θελει πεντε χρονια για να διεκπεραιωθει μια λειτουργια που ειναι ευρεως διαδεδομενη σε οικιακη χρηση ; 

Δημοσ.

Δηλαδή αν είναι τρελλός (ο υπάλληλος τους) δεν έχουν υπαιτιότητα?

 

εχουν αλλα πολυ μικροτερη και αντι να πληρωνουν 500αρες χιλιαδες ανα κεφαλι παμε στα 40-50 ανα κεφαλι .Επειδη απο το μηχανικο προβλημα που επρεπε η εταιρια να το ξερει παμε στο ανθρωπινο λαθος που δεν μπορει να το ξερει.Ελληνιστην τα φορτωνουν ολα πανω του (ή τους επειδη ειναι 2 μεσα).Ψαχτω λιγο να δεις.

Δημοσ.

Λέει ο άνθρωπος οτι προσπαθούν οι ασφαλιστικές της αεροπορικής εταιρείας μετά από δυστυχήματα να βγάλουν οτι ο πιλότος είχε κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα για να μην πληρώσουν αποζημιώσεις μετά. Όλοι οι πιλότοι περνάνε από ελέγχους από ειδικούς επιστήμονες, αν κάποιος καταφέρει και δεν τον πάρουν πρέφα οι ειδικευμένοι ψυχίατροι που τους εξετάζουν όλους, δεν βρίσκω γιατί να έχει υπαιτιότητα η εταιρεία, αν αμελεί η εταιρεία και δεν πραγματοποιήσει τον τακτικό ψυχιατρικό έλεγχο των πιλότων τότε να δεχτώ την υπαιτιότητα.

 

Οταν λες προσπαθούν οι ασφαλιστικές να βγάλουν τρελό το πιλότο; Η έρευνα για τη πτώση του αεροπλάνου και το πόρισμα αυτής ήταν αρμοδιότητα της γαλλικής Εισαγγελίας, όχι της Germanwings και των ασφαλιστικών της...

Επίσης νομίζω πως δεν υπάρχει κάποιος τακτικός ψυχιατρικός έλεγχος των πιλότων, αλλά απλά ένας γενικότερος έλεγχος της υγείας τους. Τι προβλέπει ο νόμος πχ στην Ε.Ε. σχετικά με αυτό το θέμα δε ξέρω. Πάντως κάποιος ψυχικά ασθενής μπορεί να κρύψει την ασθένεια του από τον εργοδότη του, όπως και είχε γίνει με τον πιλότο της Germanwings απ ότι φαίνεται.

Δημοσ.

Κατι που δεν καταλάβατε η μάλλον δεν γνωρίζεται....ολα τα αεροσκάφη εχουν αυτόματο σύστημα εντοπισμού και λέγεται όπως ολοι ξέρετε AIS (automatic identification system). Το συγκεκριμένο σύστημα που θα ενσωματώσουν αφορά μια αντίστοιχη συσκευή που οχι μονο θα το εντοπίζεις αλλα θα στέλνει αυτόματα στιγμα με δικο του backup συστημα σε περίπτωση κίνδυνου!! Και για την ιστορία.....όλα τα συστήματα ασφαλείας σε όλα τα μέσα μεταφοράς βελτιώνονται μετα απο μεγάλα ατυχήματα...

Δημοσ.

Οταν λες προσπαθούν οι ασφαλιστικές να βγάλουν τρελό το πιλότο; Η έρευνα για τη πτώση του αεροπλάνου και το πόρισμα αυτής ήταν αρμοδιότητα της γαλλικής Εισαγγελίας, όχι της Germanwings και των ασφαλιστικών της...

Επίσης νομίζω πως δεν υπάρχει κάποιος τακτικός ψυχιατρικός έλεγχος των πιλότων, αλλά απλά ένας γενικότερος έλεγχος της υγείας τους. Τι προβλέπει ο νόμος πχ στην Ε.Ε. σχετικά με αυτό το θέμα δε ξέρω. Πάντως κάποιος ψυχικά ασθενής μπορεί να κρύψει την ασθένεια του από τον εργοδότη του, όπως και είχε γίνει με τον πιλότο της Germanwings απ ότι φαίνεται.

 

μιλαμε για αεροπορικες εταιριες με δις.Πιο φθηνα πληρωνεις 2-3 ατομα να βγαλουν ανθρωπινο λαθος και σου μενουν και μερικα δις που γλυτωσες απο τις αποζημειωσεις.

μην μασατε οτι λενε οι ειδησεις.Αν οχι σε 9/10 αλλα σε 8/10 αεροπορικα ατυχηματα προσπαθουν να τα φορτωσουν στον πιλοτο.Ακομα και το δικο μας με το ελικοπτερο λενε οτι δεν ειχε ορατοτητα και δεν υπολογισε καλα,τι ψαχνετε τωρα.

  • Like 1
Δημοσ.

μιλαμε για αεροπορικες εταιριες με δις.Πιο φθηνα πληρωνεις 2-3 ατομα να βγαλουν ανθρωπινο λαθος και σου μενουν και μερικα δις που γλυτωσες απο τις αποζημειωσεις.

μην μασατε οτι λενε οι ειδησεις.Αν οχι σε 9/10 αλλα σε 8/10 αεροπορικα ατυχηματα προσπαθουν να τα φορτωσουν στον πιλοτο.Ακομα και το δικο μας με το ελικοπτερο λενε οτι δεν ειχε ορατοτητα και δεν υπολογισε καλα,τι ψαχνετε τωρα.

 

2-3 άτομα; Lol ναι, μη μασάτε ότι λένε οι ειδήσεις, δώστε εξηγήσεις από τη φαντασία σας...

Τόσα στοιχεία έχουν δημοσιοποιηθεί από τόσες διαφορετικές ανεξάρτητες πηγές. Λίγο πρόχειρα αναφέρω: Εισαγγελία Γαλλίας, Υπηρεσία Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων Γαλλίας, Εισαγγελία Ντύσελντορφ, γερμανική αστυνομία. Ολοι τους μέσα στο κόλπο ε; Οι μεν Γάλλοι λένε ψέμματα για το τι ακούγεται στο μαύρο κουτί, οι δε Γερμανοί για το ιστορικό του Λούμπιτς στον υπολογιστή του σπιτιού του, σχετικό με αυτοκτονικές τάσεις και με αναζητήσεις περί κλειδώματος της πόρτας του πιλοτηρίου... Α και το νοσοκομείο που είχε βγάλει και μια ανακοίνωση που έγραφε για την επίσκεψη του Λούμπιτς και αυτό μέσα στο κόλπο, και οι ψυχίατροι που τον έγραψαν άρρωστο επίσης...

Είναι αστείο να μιλάμε για λάδωμα. Στην έρευνα εμπλέκονται πολλές 10δες άτομα από διαφορετικές υπηρεσίες και χώρες. Και δε με ενδιαφέρει τι λένε τα ειδησεογραφικά πρακτορεία, όταν τα πορίσματα βγαίνουν στη δημοσιότητα κατευθείαν από σοβαρές ανεξάρτητες αρχές.

  • Like 1
Δημοσ.

Κατι που δεν καταλάβατε η μάλλον δεν γνωρίζεται....ολα τα αεροσκάφη εχουν αυτόματο σύστημα εντοπισμού και λέγεται όπως ολοι ξέρετε AIS (automatic identification system). Το συγκεκριμένο σύστημα που θα ενσωματώσουν αφορά μια αντίστοιχη συσκευή που οχι μονο θα το εντοπίζεις αλλα θα στέλνει αυτόματα στιγμα με δικο του backup συστημα σε περίπτωση κίνδυνου!! Και για την ιστορία.....όλα τα συστήματα ασφαλείας σε όλα τα μέσα μεταφοράς βελτιώνονται μετα απο μεγάλα ατυχήματα...

 

 

οπως ολοι ξέρουμε το AIS ειναι για τα πλοία... τα αεροπλάνα μεταδίδουν ADS-B και τα παλιοτερα αεροσκάφη εντοπίζονται μέσω MLAT... μιλάμε πάντα για μεθοδους που στηριζονται σε μεταδοση σηματος απο το ιδιο το αεροσκαφος.

 

Αυτό που θέλουν να κάνουν ειναι ενα σύστημα tracking ανεξάρτητο των υπολοιπων... το οποιο θα πάει πακέτο με τους νέους δορυφόρους Iridium που έχουν δυνατοτητα λήψης σημάτων ADS-B (οποτε λύνεται το θέμα κάλυψης πχ πανω απο Ατλαντικο και ρέστα)

 

ps: τι σημασία έχει αν το λάθος ειναι ανθρώπινο ή μηχανική αστοχία? Η απώλεια ανθρώπινης ζωής βαραίνει την εταιρία ανεξαρτήτως αιτίας.

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν λες προσπαθούν οι ασφαλιστικές να βγάλουν τρελό το πιλότο; Η έρευνα για τη πτώση του αεροπλάνου και το πόρισμα αυτής ήταν αρμοδιότητα της γαλλικής Εισαγγελίας, όχι της Germanwings και των ασφαλιστικών της...

Επίσης νομίζω πως δεν υπάρχει κάποιος τακτικός ψυχιατρικός έλεγχος των πιλότων, αλλά απλά ένας γενικότερος έλεγχος της υγείας τους. Τι προβλέπει ο νόμος πχ στην Ε.Ε. σχετικά με αυτό το θέμα δε ξέρω. Πάντως κάποιος ψυχικά ασθενής μπορεί να κρύψει την ασθένεια του από τον εργοδότη του, όπως και είχε γίνει με τον πιλότο της Germanwings απ ότι φαίνεται.

 

Δεν αναφέρομαι για το συγκεκριμένο δυστύχημα απαραίτητα. Όταν είχε συμβεί όμως ανέφεραν οτι περνάνε από ψυχιάτρους ειδικούς για το συγκεκριμένο θέμα. Για τις ασφαλιστικές εννοώ οτι αν γίνει δυστύχημα και οι οικογένειες των θυμάτων απαιτήσουν αποζημιώσεις, η ασφαλιστική εταιρεία (στην οποία πηγαίνει η αεροπορική εταιρεία) θα κοιτάξει να βρει δικαιολογίες για να μην πληρώσει.

Για την νομοθεσία δεν ξέρω τι ισχύει αλλά με βάση την λογική, δεν συμφέρει την εταιρεία να μην περνάει από έλεγχο τους πιλότους και μετά να πάει να πιλοτάρει το αεροπλάνο κάποιος με ψυχολογικά όπως στην περίπτωση του δυστυχήματος που ανέφερες ή κανένας άλλος με παθολογικά θέματα και να πάθει κάτι εν ώρα πτήσης με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα στο δρομολόγιο της πτήσης.

Από τον εργοδότη σαφώς και μπορείς να κρύψεις κάποια ασθένεια, από τον ψυχίατρο όμως πολύ δυσκολότερο, στην Germanwings δεν ξέρω τι έγινε τελικά, μπορεί να μην πέρασε καν από έλεγχο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...