Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δύο χρόνια μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους της πτήσης MH370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών, η United Nations Aviation Agency ανακοίνωσε αλλαγές που θα απαιτούν από τα αεροσκάφη να μεταδίδουν την τοποθεσία τους σε πραγματικό χρόνο.

Η υπηρεσία πραγματοποιεί τρεις αλλαγές στο Chigaco Convention, οι οποίες προσδιορίζουν νέους κανόνες λειτουργίας των αεροσκαφών. Για την ακρίβεια, μέχρι το 2021 όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν αυτόνομες συσκευές εντοπισμού για έκτακτες καταστάσεις, οι οποίες θα μπορούν να στέλνουν την ακριβή θέση του αεροσκάφους κάθε λεπτό, όταν κρίνεται αναγκαίο.

Επιπλέον, θα πρέπει να μπορούν να ανακτηθούν άμεσα τα ηχογραφημένα δεδομένα της πτήσης και οι ηχογραφήσεις από το πιλοτήριο του αεροσκάφους θα έχουν ελάχιστη διάρκεια 25 ωρών, ώστε να περιλαμβάνουν ολόκληρη την πτήση, καθώς και την προετοιμασία της.

Σύμφωνα με τον Dr. Olumuyiwa Benard Aliu, Πρόεδρο του Συμβουλίου του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας, οι νέοι κανόνες θα εξασφαλίσουν ότι δεν θα λάβουν χώρα ποτέ ξανά παρόμοιες εξαφανίσεις.

Οι κανόνες προσδιορίζουν τις ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσουν οι αεροπορικές εταιρείες, χωρίς να τις περιορίζουν αναφορικά με την τεχνολογία που θα αξιοποιήσουν. Ακόμη, υποστηρίζεται ότι οι αλλαγές θα μειώσουν τα έξοδα από αποστολές αναζήτησης και διάσωσης και θα συμβάλλουν ώστε, σε περίπτωση ατυχήματος, να είναι γνωστή η τοποθεσία του αεροσκάφους με απόκλιση 6 ναυτικά μίλια.

Link.png Site: TheNextWeb

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

οχ και πως θα βγαζουν τρελο πλεον τον πιλοτο για να μην πληρωσουν τις αποζημειωσεις στις οικογενειες.

  • Like 8
Δημοσ.

Αυτή η λειτουργία θά 'πρεπε να είναι αυτονόητη και να υπάρχει εδώ και χρόνια... Κάλλιο αργά παρά ποτέ

  • Like 29
Δημοσ.

Η πλάκα είναι οτι προχθες που πήρε ραδιο-ταξί η γυναίκα μου, ο ταξιτζής μπερδεύτηκε και έκανε ένα μικρό κύκλο. Αμέσως τρελάθηκε οτι θα του κάνουν παρατήρηση και όντως δεν πρόλαβε να το πει, τον πήραν τηλέφωνο και τον ρωτούσαν γιατί κάνει μεγαλύτερη διαδρομή και χρεώνει παραπάνω τον πελάτη!! Εν ολίγεις, παρακολουθούν σε real-time τα ταξί τους απο τα κεντρικά.

  • Like 10
Δημοσ.

οχ και πως θα βγαζουν τρελο πλεον τον πιλοτο για να μην πληρωσουν τις αποζημειωσεις στις οικογενειες.

 

Αυτό επίσης θα κλείνει τα στόματα που λένε ό,τι τους κατέβει, χωρίς να έχουν κάποια 

κατάρτιση, καλή ώρα.

  • Like 1
Δημοσ.

οχ και πως θα βγαζουν τρελο πλεον τον πιλοτο για να μην πληρωσουν τις αποζημειωσεις στις οικογενειες.

Δηλαδή αν είναι τρελλός (ο υπάλληλος τους) δεν έχουν υπαιτιότητα?

  • Like 1
Δημοσ.

Μέχρι το 2021, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν λειτουργία μετάδοσης της τοποθεσίας τους.

Μέχρι το 2051, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν Πόρτα εισόδου για τους επιβάτες.

Μέχρι το 2081, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν immobilizer και ABS.

Μέχρι το 3694, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να πετάνε με θαντρήλιο αντί Μαζούτ.

ε και μέχρι το 5634 θα έχουν και αλεξίπτωτο στους επιβάτες.

  • Like 2
Δημοσ.

Μέχρι το 2021, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν λειτουργία μετάδοσης της τοποθεσίας τους.

Μέχρι το 2051, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν Πόρτα εισόδου για τους επιβάτες.

Μέχρι το 2081, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να διαθέτουν immobilizer και ABS.

Μέχρι το 3694, όλα τα αεροσκάφη θα πρέπει να πετάνε με θαντρήλιο αντί Μαζούτ.

ε και μέχρι το 5634 θα έχουν και αλεξίπτωτο στους επιβάτες.

 

Καπνίζεις pokemon τύπου grass ?

  • Like 15
Δημοσ.

Είναι να απορεί κανείς πως δεν είχαν τέτοια συσκευή εδώ και τόσα χρόνια την στιγμή που όλοι κουβαλάμε τον ρουφιάνο πάνω μας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...