Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μόνο που με το 1/10 της χιλιομετρικής κάλυψης της Αθήνας το εισιτήριο (μόνο για αστικά λεωφορεία) κοστίζει όσο το εισιτήριο για όλα τα ΜΜΜ στην Αθήνα.

 

 

 

Αυτά από τον "αποδοτικό ιδιωτικό τομέα" σε αντιπαραβολή με τον "αντιπαραγωγικό κρατικό".  :P

Το πρώτο που πες δεν το αντιλαμβάνομαι . Το εισιτήριο στην Αθήνα είναι ακριβότερο και μην το πας με την χιλιομετρική κάλυψη . Εγώ το βλέπω ως αστικό εισιτήριο . Δηλαδή πόσα θέλω για να πάω απο το ένα σημείο στο άλλο μέσα στον αστικό ιστό . Σίγουρα Θεσσαλονίκη σου βγαίνει πιο φθηνά . Η μήπως θες να πεις ότι δεν επιτρέπεται η μετεπιβίβαση σε άλλο λεωφορείο με το ίδιο εισιτήριο ; Αν ισχύει αυτό εκει πάνω τότε ναι έχεις δίκιο.

 

 

Θεωρητικά ο κρατικός τομέας είναι αντιπαραγωγικός . Αν το δούμε όμως συγκεκριμένα πιθανόν να υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις . Να συμπληρώσω επίσης ότι σε μερικούς τομείς όπως π.χ ενέργεια νερό στρατιωτική βιομηχανία κτλ πρέπει δια ροπάλου να είναι κρατικά  ή τουλάχιστον το κράτος να έχει την πλειοψηφία των μετοχών για πολούς λόγους.

 

Όσο για τα κακοσυντηρημένα λεωφορεία του ΟΑΣΘ πραγματικά βάζω τα γέλια  μπροστά στα κακοσυντηρημένα αστικά λεωφορεία της Αθήνας με σοβαρές ελλείψεις ασφαλείας και στόλους που παθαίνουν συχνά βλάβες και παίρνουν φωτιά  σαπίλες στα οχήματα μέσα ή έξω και φυσικά μικρή δυναμικότητα εφεδρικού στόλου όπως και επίσης κανιβαλισμός λεωφορείων εφεδρικού στόλου επειδή δεν υπάρχουν ανταλλακτικά . 

Έχει δρόμο ακόμα η ποιότητα του στόλου της Θεσσαλονίκης να καταντήσει σαν το στόλο εδώ στην Αθήνα .

Δημοσ.

Θεωρητικά ο κρατικός τομέας είναι αντιπαραγωγικός . Αν το δούμε όμως συγκεκριμένα πιθανόν να υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις . Να συμπληρώσω επίσης ότι σε μερικούς τομείς όπως π.χ ενέργεια νερό στρατιωτική βιομηχανία κτλ πρέπει δια ροπάλου να είναι κρατικά  ή τουλάχιστον το κράτος να έχει την πλειοψηφία των μετοχών για πολούς λόγους.

 

αστικές συγκοινωνίες Εδιμβούργου 100% κρατικός άψογες υπηρεσίες. στην ελλάδα όμως βόλευε πάντα το κράτος να είναι αντιπαραγωγικό για να κάνουν μπίζνες κάποιοι με κρατικά λεφτά.

 

αθηνα ναι έχει το φθηνότερο εισιτήριο γιατί πας παντού με μικρό κόστος και τα λεωφορεία σε συγκεκριμένα δρομολόγια όντως είναι χάλια, αλλά  σε αρκετά ειδικά σε αυτά του κέντρου είναι πολλά καινούρια αλλά τα λεωφορεία δεν τα χαλάνε οι οδηγοί αλλά οι επιβάτες. επίσης για τον όγκο επιβατών και την συχνότητα των δρομολογίων δεν είναι τόσο χάλια οι συγκοινωνίες στην αθήνα.

 

ρώτα για τα λεωφορεία στην πάτρα να δεις η ιδιωτική πρωτοβουλία τι καλά έχει 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλό βήμα, αρκεί να έχουμε τους ηλεκτρονικούς πίνακες σε κάθε στάση και να είναι προστατευμένοι από κλοπές/φθορές...

Καλύτερο ακόμα βήμα θα ήταν να μην υπάρχουν τα skipped δρομολόγια που λένε κάποιοι συνεπιβάτες παραπάνω...Είναι κάτι που ειλικρινά μπορεί να μου χαλάσει τη μέρα, ειδικά από τη στιγμή που πληρώνω 1,40 ευρώ.

Δημοσ.

Σε 2 λεωφορεία που μπήκα το πρωί, δεν είχαν ενεργοποιηθεί οθόνες σε λεωφορεία και στάσεις. Βασικά εντός του λεωφορείου ήταν σαν να μην είχε πιάσει σήμα, κολλημένο στην αφετηρία. ΟΚ, είναι η πρώτη ημέρα, φαντάζομαι μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ρολλάρει το πράμα. Το site δείχνει αρκετές πληροφορίες, αλλά δεν ξέρω πόσο valid είναι οι θέσεις και τα λεπτά που αναγράφονται... Έγινε τουλάχιστον η αρχή!

Δημοσ.

Το σαητ με το τρακινγκ μια χαρα λειτουργει παντως, το τσεκαρα με λεωφορειο που περναει κατω απο το σπιτι μου. Κατα την γνωμη μου αυτο και το app (ποτε βγαινει?) ειναι τα πιο χρησιμα κομματια του εργου!

  • Like 1
Δημοσ.

Πήρε το μάτι σου link στο site του ΟΑΣΑ?

 

Όχι, μίλησα με τον υπεύθυνο της τηλεματικής. Η εκκίνηση γίνεται σε αργούς ρυθμούς προκειμένου να εντοπιστούν προβλήματα... Πλήρης λειτουργία τον Απρίλιο.

Από εφαρμογές, πρώτα θα κυκλοφορήσει αυτή του Android σε λίγες ημέρες και μετά θα ακολουθήσουν αυτές του iPhone και των Windows Phone που είναι έτοιμες μαζί με το site σε κανονικό link.

  • Like 2
Δημοσ.

Σε 2 λεωφορεία που μπήκα το πρωί, δεν είχαν ενεργοποιηθεί οθόνες σε λεωφορεία και στάσεις. Βασικά εντός του λεωφορείου ήταν σαν να μην είχε πιάσει σήμα, κολλημένο στην αφετηρία. ΟΚ, είναι η πρώτη ημέρα, φαντάζομαι μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ρολλάρει το πράμα. Το site δείχνει αρκετές πληροφορίες, αλλά δεν ξέρω πόσο valid είναι οι θέσεις και τα λεπτά που αναγράφονται... Έγινε τουλάχιστον η αρχή!

 

Μετά τις 7:30 ενεργοποιήθηκε, το άκουσα απο τον οδηγό που μιλούσε στο κινητό.Το μεσημέρι στο σταθμό αττικής πάντως το έδειχνε σωστά  το λεωφορείο μου. Απλά έδειχνε μόνο αυτό και όχι τα άλλα που περάσαν πιο πριν. Μάλλον δεν τα έχουν ενεργοποιήσει όλα ακόμα.

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...