Προς το περιεχόμενο

Από τις 21 Μαρτίου, η λειτουργία της τηλεματικής στα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ της Αττικής


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Παιδιά ένας ακόμα σαλονικιός που σας λέει ότι είναι χρήσιμο. Μην είστε καχύποπτοι. Το σύστημα λειτουργεί και είναι πολύ καλό. Το ότι οι δρόμοι έχουν κίνηση και δεν είναι ράγες μετρό δεν σημαίνει ότι η κίνηση δεν είναι συνήθως προβλέψιμη. Εύχομαι απλώς να μην σας κάνουν εκεί ό,τι έκαναν οι άχρηστοι του οργανισμού αστικών θεσσαλονίκης, που κατάργησαν την υποστήριξη του google maps όταν έβγαλαν την τρισάθλια δική τους εφαρμογή για κινητά. Κατά τα άλλα η πρόβλεψη άφιξης αστικών μόνο θετικό βήμα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Πάτρα πάντως το έχουμε καμιά 10ρια χρόνια με κάτι πορτοκαλί μόνιτορ dot matrix.

Αλλά νομίζω το έθεσαν σε λειτουργία πιλοτικά πέρυσι.

Μια πάει ο νου σας στο κακό.
Δεν πρέπει να έφαγαν πολλά.

 

Δεν είμαι σίγουρος πως λειτουργεί ακόμη, μια και λεωφορεία, χρησιμοποιώ 5-6 φορές το χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά λένε ο Έλληνας γρινιάζει

 

Πρώτο και κύριο ΠΙΛΟΤΙΚΟ μόνο που βλέπεις τη λέξη ξέρεις ότι μόλις τελειώσουν τα φράγκα σε κάνα εξάμηνο δηλαδή το υλικό θα γίνει σκραπ για τους παλιατζήδες 

 

Φυσικά πιλοτικά πάει η χώρα από το 1827 και μετά

Οι στάσεις είναι όλες σε χείριστη κατάσταση

Τα λεωφορεία παραμένουν στα αμαξοστάσια λόγο ελλείψεως οδηγών κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά λένε ο Έλληνας γρινιάζει

 

Πρώτο και κύριο ΠΙΛΟΤΙΚΟ μόνο που βλέπεις τη λέξη ξέρεις ότι μόλις τελειώσουν τα φράγκα σε κάνα εξάμηνο δηλαδή το υλικό θα γίνει σκραπ για τους παλιατζήδες 

 

Φυσικά πιλοτικά πάει η χώρα από το 1827 και μετά

Οι στάσεις είναι όλες σε χείριστη κατάσταση

Τα λεωφορεία παραμένουν στα αμαξοστάσια λόγο ελλείψεως οδηγών κλπ κλπ

 

Πιλοτικά λειτουργεί εδώ και καιρό. Στις 21/3 ξεκινάει επίσημα η κανονική λειτουργία του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφέρω πως στη Θεσς/νικη λειτουργει εδω και χρονια σε ΟΛΑ τα λεωφορεια ΟΛΩΝ των γραμμών, και "γκοντζάμ" "πρωτεύουσα" δεν ειχε..

Όπως είπα. Ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες όπου εκεί οι ελεγκτές οργώνουν τις γραμμές λεωφορείων ακόμα και 6 τα ξημερώματα (ναι έχουν σκάσει για έλεγχο τόσο πρωί) . Εκεί δεν παίζουν . Εκεί υπάρχει οργάνωση χωρίς να θέλω να πω ότι είναι ιδανικά όλα αλλά καμία σχέση με τις εδώ αστικές συγκοινωνίες .

Τα εκδοτικα μηχανήματα μες στα λεωφορεία  που δε βγάζουν ψιλά τα λές για καλό? Αν θες κατεβάζεις την εφαρμογή στο κινητό και βγάζεις e-ticket, σιγά.

Ναι φίλε τα λέω για καλό . Το ξέρω ότι δεν βγάζουν ψιλά. Δεν είμαι Θεσσαλονικιός αλλά μέσα στον χρόνο ανεβαίνω τουλάχιστον 3-4 φορές για κάποιες μέρες τα τελευταία χρόνια και έχω κάτσει και ένα μήνα γεμάτο επάνω .

 

Καλό είναι που υπάρχουν . Είναι πιο ακριβό το εισιτήριο κατά 10 cents αν θυμάμαι καλά αν το βγάλεις από το μηχάνημα αλλά στην ανάγκη σε πιάνουν και στην ανάγκη το χρειάζεσαι να υπάρχει . Win-win .  Καλό θα ταν και εδώ να γίνει Αθήνα γιατί πολλές φορές δεν βρίσκω εισιτήριο και πρέπει  ή να ψάχνω σαν τον βλάκα περπατώντας ώρα ή απλά να μπώ χωρίς εισιτήριο μέσα στο λεωφορείο και .... YOLO !!!

 

Φυσικά και θα πρεπε να δίνει ρέστα αλλά απο το τίποτα καλύτερα και έτσι !

 

 

Όσο αφορά το πιλοτικό έργο αν είναι να μην έχουν λεφτά να το συντηρούνε (όπως συμβαίνει σε αρκετά έργα στην Ελλάδα. Φτιάχνουν κάτι ωραίο με αρκετά κόστη συντήρησης χωρίς να έχουν τα λεφτά για την συντήρηση χωρίς καν να είναι βιώσιμο αυτό το κομμάτι. Απλά για να λένε ότι καναν ένα εργο παρατημένο την τύχη του) και σε λίγα χρόνια να σαπίσει τότε πραγματικά πεταμένα λεφτά . Καλύτερα να τα δώσουν σε άπορους ή σε ανταλλακτικά για το στόλο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντε κ με το καλό wifi ....το θέμα με τα λεωφορεία είναι ότι επιτέλους πρέπει να βάλουν μηχάνημα με εισιτήρια και μαγνητικές κάρτες στον οδηγό οπως στο uk πχ γιατί σε πολλά μέρη δεν γίνεται να βρεις εισιτήριο. τέλος να μπαίνουν βγαίνουν όλοι μα όλοι απο μπροστά, οι λεωφορειολωρίδες να είναι για ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, πιο συχνά δρομολόγια στο κέντρο ειδικά σε ώρες αιχμής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτιμώμενος χρόνος άφιξης: 4 ώρες

Αιτία καθυστέρησης: Πορεία στο Κέντρο

 

Δεν βλέπω αυτές τις οθόνες να γλιτώνουν από τα νεύρα των επιβατών...

αντιβανδαλιστικές σίγουρα. έχουμε και τα κα(ω) λόπαιδα των εξαρχείων στην αθήνα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πιο σημαντικο για μενα ειναι να μπορεις να δεις που ειναι το λεωφορειο ανα πασα στιγμη που φανταζομαι ειναι και πιο φθηνο και πιο ουσιαστικο...  Τις περισσοτερες φορε υπαρχει εναλλακτικη διαδρομη που μπορεις να κανεις αλλα δεν την κανεις με την ελπιδα να ερθει το λέωφορειο στην ωρα του...

Τωρα για τους ηλεκτρονικους πινακες πιο πολυ φρου φρου και αρωματα μου κανει παρα ουσια...  Σου λεει θα ερθει σε δεκα λεπτα... Σιγα μην ερθει σε δεκα λεπτα... Εγω καθε πρωι περνω ενα δρομολογιο απο σταση (7η μετα την αφετηρια) σε δρομο χωρις κινηση ποτε δεν εχει ερθει μια στανταρ ωρα... Συν πλην πενταλεπτο εως δεκαλπτο... και μπορει να μην φαινεται πολυ αλλα οταν συνδιαζεις 2-3 δρομολογια σου την κανει την ζημια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Όπως είπα. Ιδιωτικές αστικές συγκοινωνίες όπου εκεί οι ελεγκτές οργώνουν τις γραμμές λεωφορείων ακόμα και 6 τα ξημερώματα (ναι έχουν σκάσει για έλεγχο τόσο πρωί) . Εκεί δεν παίζουν . Εκεί υπάρχει οργάνωση χωρίς να θέλω να πω ότι είναι ιδανικά όλα αλλά καμία σχέση με τις εδώ αστικές συγκοινωνίες .

 

Μόνο που με το 1/10 της χιλιομετρικής κάλυψης της Αθήνας το εισιτήριο (μόνο για αστικά λεωφορεία) κοστίζει όσο το εισιτήριο για όλα τα ΜΜΜ στην Αθήνα. Και η κάλυψη της πόλης στον άξονα Βορρα-Νοτου είναι κυριολεκτικά αξιολύπητη, ελλιπέστατη. Και μόλις έβγαλε μια [κακή] εφαρμογή για κινητά ο ΟΑΣΘ απόκλεισε το Google Maps, το Nokia Here και το Apple Maps απο την προσβαση στα δρομολογια. Και τα αστικά λεωφορεία είναι κακοσυντηρημένα . Και οι αδύναμες κοινωνικές ομάδες (ανεργοι και δικαιουχοι του προγραμματος για την ακραια φτωχεια) στην Αθήνα έχουν δωρεάν μετακίνηση, ενώ στην Θεσσαλονίκη πληρώνουν εισιτήριο, και μάλιστα ολόκληρο - ούτε καν το μειωμένο που πληρώνουν συνταξιούχοι και... αστυνομικοί.

 

Όντως το σύστημα ειδοποίησης στάθηκε μια θετική πρωτοπορία του ΟΑΣΘ, αλλά αν θέλεις να πεις ότι οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης είναι καλύτερες από των Αθηνών (και μάλιστα.... λόγω του ιδιωτικού χαρακτήρα τους), λυπάμαι αλλά είναι αστείο. Όσο για τον "ιδιωτικό" ΟΑΣΘ, ναι, ειναι ιδιωτικος, και εχει ακριβοτερες τιμες, και ροκανιζει υψηλοτερη κρατικη επιδοτηση ανα επιβατη απο οτι ο ΣΤΑΣΥ ανα επιβατη για την τετραπλασια Αθηνα, με πολλαπλασια εκταση και πολυ περισσότερα μέσα. 

 

"Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών για την περίοδο 2007-013 η μέση ετήσια επιδότηση ανά όχημα ήταν 210.548 ευρώ προς τον ΟΑΣΘ, όταν προς τον ΟΑΣΑ ανήλθε στα 55.878 ευρώ. Η μέση ετήσια επιδότηση ανά εργαζόμενο ήταν 50.046 ευρώ προς τον ΟΑΣΘ, όταν η αντίστοιχη προς τον ΟΑΣΑ ανήλθε στα 16.885 ευρώ, ενώ η μέση ετήσια επιδότηση ανά επιβάτη ήταν 0,81 ευρώ προς τον ΟΑΣΘ, όταν προς τον ΟΑΣΑ ανήλθε στα 0,21 ευρώ."

 

Αυτά από τον "αποδοτικό ιδιωτικό τομέα" σε αντιπαραβολή με τον "αντιπαραγωγικό κρατικό".  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...