Προς το περιεχόμενο

Από τις 21 Μαρτίου, η λειτουργία της τηλεματικής στα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ της Αττικής


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έφτασε η ώρα για την πλήρη λειτουργία της τηλεματικής στα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ της Αττικής, ενός έργου που πέρασε από πολλά κύματα μέχρι να γίνει πραγματικότητα για όλους τους κατοίκους της πρωτεύουσας, αρχής γενομένης από την 21η Μαρτίου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των συγκοινωνιών αθηνών, ήδη 2.000 οχήματα διαθέτουν τον απαραίτητο τηλεματικό εξοπλισμό, ενώ έχουν τοποθετηθεί οθόνες πληροφόρησης για την άφιξη των οχημάτων σε περισσότερες από 700 στάσεις, με πρόβλεψη αυτές να αυξηθούν σε 1000 μέσα στη χρονιά. Σε ότι αφορά τον αριθμό των 2.000 οχημάτων, η εγκατάσταση του εξοπλισμού έχει πραγματοποιηθεί σε 1750 θερμικά λεωφορεία και 250 τρόλει.

 

Οι «έξυπνες» στάσεις ενημερώνουν το επιβατικό κοινό για τον ακριβή χρόνο διεύλευσης των οχημάτων, με τη δυνατότητα αναγραφής έως 4 δρομολογίων παράλληλα κάθε φορά. Μέσα στα λεωφορεία, οι επιβαίνοντες μπορούν να παρακολουθήσουν τη διαδρομή, να ακούσουν την αναγγελία της επόμενης στάσης αλλά και να ενημερωθούν για τον καιρό των επόμενων ημερών.

 

Στην εποχή των smartphone, δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι αντίστοιχες εφαρμογές για το κινητό μας τηλέφωνο, δίνοντας την ευκαιρία να δούμε σε πραγματικό χρόνο απ' αυτό τη θέση του οχήματος που μας ενδιαφέρει, καθώς και την προγραμμισμένη ώρα άφιξης στη στάση που βρίσκεται πιο κοντά στη θέση μας. Η εφαρμογή του ΟΑΣΑ θα κυκλοφορήσει σύντομα για όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως iOS, Android και Windows, με τον ενδιαφερόμενο να μπορεί να έχει πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες ακόμα και μέσα από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Με βάση την πιλοτική λειτουργία, η τηλεματική στα λεωφορεία θα επεκταθεί σύντομα σε όλες τις γραμμές των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, ενώ για την ώρα λειτουργούν στις παρακάτω γραμμές

  • 224 Καισαριανή-Ελ. Βενιζέλου,
  • 732 Αγ. Φανούριος – Ακαδημία – Ζωοδ. Πηγή,
  • Α8 Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι και
  • Γ9 Χαλκοκονδύλη – Κ. Μύλος – Αχαρναί
Όπως αναφέρει ο ΟΑΣΑ, από την πρώτη μέρα επίσημης λειτουργίας, το σύστημα τηλεματικής θα δέχεται διάφορες αναγκαίες παρεμβάσεις προκειμένου να γίνεται καλύτερος συντονισμός και να βελτιστοποιηθεί το συγκοινωνιακό έργο
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εκτιμώμενος χρόνος άφιξης: 4 ώρες

Αιτία καθυστέρησης: Πορεία στο Κέντρο

 

Δεν βλέπω αυτές τις οθόνες να γλιτώνουν από τα νεύρα των επιβατών...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ παντώς ακόμα βλέπω λεωφορεία διαλλυμένα και παλιά ,που απορώ πως λειτουργούν ακόμα, να μην αναφέρουμε και ότι καποια δρομολόγια που αναγράφονται δεν εκτελούνται καν κάποιες φορές,όλα τα'χαμε αυτά μας έλειπαν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μη μιζεριάζεις, είναι πολύ σημαντικό βήμα

Δεν διαφωνώ ότι είναι τρομακτικά βολικό, αλλά από την άλλη όταν έχεις φάει στη μάπα δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές skipped δρομολόγια με αποτέλεσμα να περιμένεις +30 με 40 λεπτά (plus τα προηγούμενα), κάποτε θα αρχίσεις τις χριστοπαναγίες...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Να τα σεβαστουμε μονο και να μην τα σπασουμε/χαραξουμε/κολλησουμε ενοικιαστηρια πανω τους

 

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή αρχή για να γίνουμε άνθρωποι σιγά-σιγά. Αλλά αυτή τη στιγμή είναι στον δρόμο περίπου ο μισός στόλος οχημάτων, λόγω έλλειψης χρημάτων.

Χωρίς αξιόπιστο έλεγχο εισόδου και άρα είσπραξη κομίστρου, δεν πετυχαίνεις τίποτα. Το θέμα δεν είναι να σου λέει οτι θα έρθει σε 20 λεπτά, αλλά να έρθει σε 10

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σημαντικό βήμα. Επειδή πηγαίνω συχνά στο Λονδίνο είναι πολύ εξυπηρετικό να βλέπεις πως 5 λεπτά έρχεται το χ λεοφωρείο. Η απορία μου όμως είναι η εξής. Στο εξωτερικό αυτά τα μέτρα είναι λογικά καθώς οι πολίτες είναι σωστοί. Στην Ελλάδα τι νόημα έχουν; Αν το λεοφωρείο των 7 φύγει ακριβως 7 και έχει μπροστά του 10.000 αυτοκίνητα στο λεοφωρειόδρομο οτι και να λεει η ταμπέλα θα αργήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Σημερα πηγα για πρωτη φορα μετα απο πολυ καιρο με λεωφορειο σχολη και επαθα πλακα..ποσο προχωρησαν οι συγκοινωνιες xd..και σε windows?!Μπραβο τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

επιτέλους! άντε. να ξέρω αν θα πρέπει να περιμένω το λαωφορείο ή να την κάνω με τα πόδια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα θα ειναι ολα αυτα, μεχρι να αρχισουν οι ζημιες. Μετα, θα εχουμε τη γνωστη δικαιολογια ''δεν υπαρχουν χρηματα για επισκευες'' και θα επιστρεψουμε στο παλιο καλο συστημα του ''περιμενε και καποια στιγμη θα περασει το λεωφορειο''.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα θα ειναι ολα αυτα, μεχρι να αρχισουν οι ζημιες. Μετα, θα εχουμε τη γνωστη δικαιολογια ''δεν υπαρχουν χρηματα για επισκευες'' και θα επιστρεψουμε στο παλιο καλο συστημα του ''περιμενε και καποια στιγμη θα περασει το λεωφορειο''.

Η δικαιολογία αυτή θα πάψει να υπάρχει όταν μπουν επιτέλους οι μπάρες στους σταθμούς, η είσοδος στα λεωφορεία μόνο από μπροστά κλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...