Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οποιοσδήποτε έχει ασχοληθεί με το SEO από τον πλέον αρχάριο blogger που γράφει για χαβαλέ στο προσωπικό του ιστολόγιο μέχρι και το μεγαλύτερο SEO agency , δεν θα διαφωνήσει πως οι λέξεις-κλειδιά είναι ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ πράγμα. Πιο σημαντικές από το on-page seo , πιο σημαντικές από το περιεχόμενο πιο σημαντικές ακόμα και από τα backlinks.

 

Δυστυχώς οι περισσότεροι , ακόμα και οι "επαγγελματίες" του είδους , κάνουν έρευνα και ανάλυση των λέξεων-κλειδιών με τον εντελώς λάθος τρόπο...απλά ανοίγουν το keywords planner της Google και πατάνε μια λέξη.

 

Μια φορά θα το πώ με απόλυτη ειλικρίνια - το keywords planner είναι ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ εργαλείο για να ξεκινήσεις την έρευνα λέξεων-κλειδιών.

 

Γιατί? Υπάρχουν 2 βασικά προβλήματα

 

1. Το keywords planner βγάζει στα αποτελέσματα μόνο τις ΠΟΛΥ σχετικές λέξεις με βάση την λέξη-κλειδί που έχεις εισάγει. Για παράδειγμα αν πληκτρολογήσεις " αγορά λουλουδιών στο ιντερνετ " θα βγάλει μόνο τις πολύ κοντινές παραλλαγές αυτής της αναζήτησης. Δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι ένα εργαλείο που θα σου πεί το ίδιο πράγμα με διαφορετικά λόγια.

 

2. Τα αποτελέσματα δεν τα βλέπεις μόνο εσύ...Τα βλέπουν και οι ανταγωνιστές σου! Με λίγα λόγια οποιοδήποτε πληκτρολογήσει μια λέξη-κλείδι στο keywords planner θα πάρει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Φυσικό είναι λοιπόν εφόσον ακολουθούνται τυφλά να είναι τόσο ανταγωνιστικές οι περισσότερες λέξεις με αποτέλεσμα να μην μπορείς να εμφανιστείς ψηλά στις αναζητήσεις.

 

Τροφή για σκέψη , και επειδή δεν έχω αρκετό χρόνο τώρα , θα επιστρέψω με μια λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις το keywords planner της Google πιο έξυπνα και να σου δώσει πραγματικά πολύτιμα αποτελέσματα. 

 

Cu later!

Δημοσ.

δηλαδη θες να πεις οτι η λεξη "ασφαλεια αυτοκινητου" εχει λιγοτερες αναζητησεις απο την "αγορά ασφάλειας αυτοκινήτου"?

Δημοσ.

δηλαδη θες να πεις οτι η λεξη "ασφαλεια αυτοκινητου" εχει λιγοτερες αναζητησεις απο την "αγορά ασφάλειας αυτοκινήτου"?

Δεν μιλάω για εύρος αναζητήσεων , αλλά για ποιότητα λέξεων-κλειδιών , τον ανταγωνισμό που τις συνοδεύει και την δυσκολία που υπάρχει για να καταταγείς ψηλά με αυτές.

Δημοσ.

Δεν μιλάω για εύρος αναζητήσεων , αλλά για ποιότητα λέξεων-κλειδιών , τον ανταγωνισμό που τις συνοδεύει και την δυσκολία που υπάρχει για να καταταγείς ψηλά με αυτές.

 

δε καταλαβαινω τι εννοεις. δωσε ενα παραδειγμα

Δημοσ.

Και πώς κάνεις define την ποιότητα των "λέξεων-κλειδιών";

Συνάρτηση όγκου αναζητήσεων - conversion - ανταγωνισμού.

 

Για παράδειγμα η λέξη-κλειδί " παπούτσια " έχει περίπου 45,000 αναζητήσεις κατα μέσο όρο/μήνα. Μεγάλος ανταγωνισμός και χαμηλό conversion rate.

 

Αν το περιορίσουμε σε " αθλητικά παπούτσια " ή ακόμη καλύτερα " γυναικεία αθλητικά παπούτσια " ή " τα φθηνότερα αθλητικά παπούτσια " και δεκάδες άλλες παραλλαγές μειώνουμε μεν τον όγκο των αναζητήσεων αλλά έχουμε χαμηλότερο ανταγωνισμό και περισσότερο στοχευμένο κοινό που σημαίνει καλύτερο conversion rate.

 

Αυτό θεωρώ ποιοτικές keywords.

Δημοσ.

δηλαδη θες να πεις οτι η λεξη "ασφαλεια αυτοκινητου" εχει λιγοτερες αναζητησεις απο την "αγορά ασφάλειας αυτοκινήτου"?

Αυτό με την ασφάλεια αυτοκινήτου τυχαία το ειπες ή κάτι παίζει με αυτό το keyword? Ρωταω γιατι κάνοντας inspect σε site είδα να έχει αυτό το keyword , ενώ ήταν site κατασκευής ιστοσελίδων και με παραξένεψε.

Δημοσ.

Συνάρτηση όγκου αναζητήσεων - conversion - ανταγωνισμού.

 

Για παράδειγμα η λέξη-κλειδί " παπούτσια " έχει περίπου 45,000 αναζητήσεις κατα μέσο όρο/μήνα. Μεγάλος ανταγωνισμός και χαμηλό conversion rate.

 

Αν το περιορίσουμε σε " αθλητικά παπούτσια " ή ακόμη καλύτερα " γυναικεία αθλητικά παπούτσια " ή " τα φθηνότερα αθλητικά παπούτσια " και δεκάδες άλλες παραλλαγές μειώνουμε μεν τον όγκο των αναζητήσεων αλλά έχουμε χαμηλότερο ανταγωνισμό και περισσότερο στοχευμένο κοινό που σημαίνει καλύτερο conversion rate.

 

Αυτό θεωρώ ποιοτικές keywords.

 

αυτο που περιγραφεις ειναι η στρατιγικη του adwords. δεν εχει καμια σχεση με το seo.

 

στο seo επειδη ειναι "τζαμπα" στοχευουμε τις πιο μεγαλες αναζητησεις και ανταγωνισμο.

στο παραδειγμα σου, οι στοχοι για seo θα ηταν :

 

παπούτσια

αθλητικά παπούτσια

γυναικεία αθλητικά παπούτσια

 

σε διαφορετικες υποσελιδες ωστε να μαζεψουμε οσο το δυνατον περισσοτερες επισκεψεις.

 

αυτο που λες δε μπορεις να το ξερεις απο πριν τι θα δουλεψει περισσοτερο ωστε να το κανεις seo.

παραμονο το δοκιμαζεις στο adwords και πας με τη λογικη που λες...

Αυτό με την ασφάλεια αυτοκινήτου τυχαία το ειπες ή κάτι παίζει με αυτό το keyword? Ρωταω γιατι κάνοντας inspect σε site είδα να έχει αυτό το keyword , ενώ ήταν site κατασκευής ιστοσελίδων και με παραξένεψε.

 

τυχαια το ειπα αλλα εμπειρικα αυτη η λεξη ειναι απο τις πιο ανταγωνιστικες που υπαρχουν στην Ελλαδα...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...