teotsigourakos Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Σκεψου ομως ενας που εφαγε ακυρο να παει με ενα tablet κινητο η κατι αλλο στο Πλαισιο και να τους δειξει την αποδειξη που θα εχει ανεβασει αυτος που τον πηρε με 50 ευρω. Κανονικα η πρεπει να τον δωσουν σε ολους που προλαβαν με εστω την λαθος τιμη η να μην τον δωσουν σε κανεναν. Κοιτα δεν υπαρχει "κανονικα" σε τετοιου ειδους καταστασεις..εγινε λαθος σιγουρα...αλλα σου ξαναλεω προφανως σε καποιους η παραγγελια θα ηταν σε σταδιο πολυ τελευταιο και γι αυτο μαλλον το αφησαν...αδικο ξεαδικο απ οτι βλεπω ετσι εγινε...και το αν προλαβε καποιος δεν το γνωριζεις...σ αυτους τους πρωτους 10 παιζει ο ssd να ηταν ηδη συσκευασμενος μεσα σε φορτηγο ετοιμο να φυγει ενω στους υπολοιπους οχι...(λεω εγω τωρα με το λογικο μυαλο μου )..συνεπως ναι εφοσον το αφησε η εταιρια ετσι θα αδικηθουν ολοι οι υπολοιποι και σιγουρα γνωριζουν οτι εδωσαν τον ssd στα 50.40...
useasdf_4444 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Συνάδελφος μόλις παρέλαβε, εγώ μάλλον άκυρο. Η διαφορά ήταν ότι πλήρωσε με κάρτα ενώ εγώ είχα βάλει αντικαταβολή. Πήρα να ρωτήσω προς τι η διάκριση, η απάντηση ήταν "θα σας καλέσουμε σε λίγο να σας πούμε". Όχι ότι περιμένω να παραλάβω, αλλά έχω μεγάλη περιέργεια τι ακριβώς θα μου πούνε σαν δικαιολογία...
useasdf_4444 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Το παρέλαβε στα 50,40€ δηλαδή; Yup. Απλά ξαναλέω, είχε πληρώσει ήδη με κάρτα...πιθανώς γι' αυτό; Edit: Final, άκυρη και η δική μου. Παρόλο που έδωσα τον κωδικό της παραγγελίας που παραδόθηκε (η οποία μάλιστα είχε γίνει αργότερα από τη δική μου), η τελική τους αιτιολόγηση ήταν ότι "ξέφυγαν" κάποιες παραγγελίες. Κριτήριο ακριβώς για να "ξεφύγει" η παραγγελία δεν ήξεραν ποιο ήταν, υποθέτω το να έχει πληρωθεί ήδη (κάτι που κάνει λίγο πιο πολύπλοκη την ακύρωση). Απαράδεκτοι σε κάθε περίπτωση πάντως, αν δεν έπαιρνα να ρωτήσω εγώ ούτε καν θα με ενημέρωναν (υποστήριξαν ότι με είχαν ενημερώσει ήδη μάλιστα). Όπως είπα από την αρχή, φαντάστηκα ότι ήταν λάθος και δεν περίμενα κάτι, αλλά παραμένει απαράδεκτη η αντιμετώπισή τους από όλες τις απόψεις.
geohour Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Εγώ μόλις παρέλαβα με 50,40 αντικαταβολή. Η παραγγελία έγινε χθες στις 12.08μμ! Ισως ήμουν απο τους τυχερούς!!!
Bigi444444 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Ήμαρτον με τις Ελληνικές εταιρίες. Πρέπει να τελειώσει αυτό το παραμύθι με το συγνώμη κάναμε λάθος και να τιμούν αυτά που αναγράφουν..!!! Εδώ δε σταματά η πονηριά του νεοέλληνα να εκμεταλλευθεί το προφανές λάθος.Θα σταματήσει το λάθος;Να ξέρουμε και τι λέμε.Γίνονται αυτά.Το οτι όλοι σποεύδουν να βγάλουν κέρδος από αυτό είναι το παραμύθι που πρέπει να σταματήσει. Το να κατηγορείς άτομα για το γεγονός ότι διεκδικούν τα καταναλωτικά τους δικαιώματα είναι αυτό που όντως είναι θλιβερό. Ενώ αντιλαμβάνονται ότι πρόκειται για λανθασμένη τιμή...Σωστό σε βρίσκω...
turbat0s Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Εγώ μόλις παρέλαβα με 50,40 αντικαταβολή. Η παραγγελία έγινε χθες στις 12.08μμ! Ισως ήμουν απο τους τυχερούς!!! Άντε βγάλε και μια φωτό την απόδειξή σου (αφού ξέρεις ότι θα σου ζητηθεί )
timohour Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μου την έστειλε γνωστός.... Αδικία και γω θελω... 2
FatMan Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Εδώ δε σταματά η πονηριά του νεοέλληνα να εκμεταλλευθεί το προφανές λάθος.Θα σταματήσει το λάθος;Να ξέρουμε και τι λέμε.Γίνονται αυτά.Το οτι όλοι σποεύδουν να βγάλουν κέρδος από αυτό είναι το παραμύθι που πρέπει να σταματήσει. Ενώ αντιλαμβάνονται ότι πρόκειται για λανθασμένη τιμή...Σωστό σε βρίσκω... Φίλε μου, απο πού αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές οτι πρόκειται για λανθασμένη τιμή; 1. Η τιμή του δίσκου σε άλλα ιντερνετικά μαγαζιά ήταν (και ακόμη είναι) στα 79€ οπότε δεν ήταν προσφορά αυτό του Πλαισίου, αλλά μούφα προσφορά. Το να σου βγάζει σε προσφορά στα 50€ κάτι που οι άλλοι εχουν 79€, αυτό ναι ακούγεται σαν κανονική προσφορά (έκπτωση 37%) και γι'αυτό παραγγείλαμε. 2. Αν έχουν κάνει λάθος στο site, τότε γιατί σε τηλεφωνική επικοινωνία και παραγγελίες, δέχονται αυτή την τιμή και όντως έστειλαν σε κάποιους; 3. Απο πότε είναι πονηριά να κοιτάς να βρείς κάτι φθηνότερα; Δεν έδιναν τον κάθε δίσκο 5€ για να πείς οτι είναι τιμή χώμα και πάς να εκμεταλευτείς ένα τυπογραφικό λάθος. 4. Αντί να τα βάλεις με το Πλαίσιο και με τις εσωτερικές διαδικασίες ελέγχου που έχουν, κάθεσαι και την λές σε εμάς τους "κακούς" καταναλωτές που κοιτάμε μπας και γλυτώσουμε μερικά €. Όπως και δεν πρέπει να την πληρώσουν οι υπάλληλοι που και αυτοί έβλεπαν την μειωμένη τιμη στο σύστημα και σωστά δέχθηκαν παραγγελίες. 5. Σοβαρά καταστήματα του εξωτερικού απο τέτοια λάθη βρίσκουν τι πρέπει να διορθώσουν, βελτιώνουν την μηχανοργάνωση τους, "κερδίζουν" πελάτες και δείχνουν οτι σέβονται τους καταναλωτές. Φιλικά πάντα ;-) 1
Silverage Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μου την έστειλε γνωστός.... Αδικία και γω θελω... Ώρα φόρτωσης 22:30. Μάλλον ήταν ήδη στο φορτηγό.
AnonymousHD Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 αφου εδωσαν εστω και 1 στα 50.40 γιουργια αδερφια οσοι παραγγειλατε και φαγατε ακυρο να τους παρετε τα σωβρακα 1
history Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δηλ. Σε κάποιους δεν ήταν λάθος η τιμή και σε μας ήταν; όσο για κάρτα που λέτε...και γω κάρτα είχα βάλει...
Nimda075 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 μπακαλικα ,μονο για αρπαχτες προσφορες κ τπτ αλλο
dimyok Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Kατηγορια : Καμπανια λαπτοπ Ενδιαφερον, ηταν οντως silent offer τελικα. 1
Bigi444444 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Φίλε μου, απο πού αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές οτι πρόκειται για λανθασμένη τιμή; 1. Η τιμή του δίσκου σε άλλα ιντερνετικά μαγαζιά ήταν (και ακόμη είναι) στα 79€ οπότε δεν ήταν προσφορά αυτό του Πλαισίου, αλλά μούφα προσφορά. Το να σου βγάζει σε προσφορά στα 50€ κάτι που οι άλλοι εχουν 79€, αυτό ναι ακούγεται σαν κανονική προσφορά (έκπτωση 37%) και γι'αυτό παραγγείλαμε. 2. Αν έχουν κάνει λάθος στο site, τότε γιατί σε τηλεφωνική επικοινωνία και παραγγελίες, δέχονται αυτή την τιμή και όντως έστειλαν σε κάποιους; 3. Απο πότε είναι πονηριά να κοιτάς να βρείς κάτι φθηνότερα; Δεν έδιναν τον κάθε δίσκο 5€ για να πείς οτι είναι τιμή χώμα και πάς να εκμεταλευτείς ένα τυπογραφικό λάθος. 4. Αντί να τα βάλεις με το Πλαίσιο και με τις εσωτερικές διαδικασίες ελέγχου που έχουν, κάθεσαι και την λές σε εμάς τους "κακούς" καταναλωτές που κοιτάμε μπας και γλυτώσουμε μερικά €. Όπως και δεν πρέπει να την πληρώσουν οι υπάλληλοι που και αυτοί έβλεπαν την μειωμένη τιμη στο σύστημα και σωστά δέχθηκαν παραγγελίες. 5. Σοβαρά καταστήματα του εξωτερικού απο τέτοια λάθη βρίσκουν τι πρέπει να διορθώσουν, βελτιώνουν την μηχανοργάνωση τους, "κερδίζουν" πελάτες και δείχνουν οτι σέβονται τους καταναλωτές. Φιλικά πάντα ;-) Δεν είπε κανείς ότι το πλαίσιο είναι άγιο ούτε ότι έχει τις καλύτερες τιμές ούτε τις σούπερ προσφορές ούτε να καθόμαστε να μας χαϊδεύουν κωλαράκι ούτε να μην προσπαθούμε να βρούμε κάτι σε χαμηλότερη τιμή.Εδώ όμως τα δεδομένα είναι διαφορετικά.Ξεκινάει ένα θέμα όπου σε ενημερώνει κάποιος ότι υπάρχει μία τιμή υποτιθέμενης προσφοράς διαφορετική από την αρχική τιμή και σε επίσης διαφορετική τιμή από την τελικά αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα τους και σου τονίζει πως λογικά πρόκειται για λάθος.Ανεξάρτητα από το εάν και σε ποιά τιμή αποτελεί προσφορά το προϊόν, τι άλλο θα έπρεπε να γνωρίζει κανείς για να θεωρείται κακόπιστος τη στιγμή που παραγγέλνει; Δεν κάθομαι να τα βάλω με κανέναν, δε με καίει και ιδιαίτερα τι κάνει ο καθένας να σου πω την αλήθεια, τη στραβή συμεριφορά του δυστυχώς δε μπορώ να του τη διορθώσω και να ήθελα.Απλά είναι θέμα προαίρεσης.Όπως ο topic starter, αλλά και τόσοι άλλοι έκαναν, θα μπορούσε κάποιος να κάνει μια παραγγελία και να δει πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί ήρεμα και ωραία.Το να αρχίζει και να ψάχνει και να επικαλείται καταναλωτικά δικαιώματα όταν ο ίδιος είναι κακόπιστος, όπως λέμε στα νομικά, εμένα τουλάχιστον με ενοχλεί.Έχουμε χορτάσει από αντίστοιχες περιπτώσεις εδώ μέσα που ο άλλος έκανε μια παραγγελία για δέκα προϊόντα και μετά από μια βδομάδα τα πούλαγε στις αγγελίες σφραγισμένα σε μεγαλύτερη τιμή απ' ότι τα πήρε και πάλι όμως χαμηλότερη από την επικρατούσα τιμή.Είναι λιγάκι διαφορετικό νομίζω το "πίνω το φραπέ μου στο σπίτι, βλέπω στα 50€ τον ssd, νομίζω ότι έχει όντως τέτοια τιμή και κάνω μια παραγγελία" από το "μπαίνω στο insomnia, μου λένε ότι έχει μάλλον λάθος τιμή ο ssd, αλλά παραγγέλνω 10 και κράζω μετά για καταπάτηση των δικαιωμάτων μου, όταν αρνούνται να μου στείλουν στην λάθος τιμή". Προσοχή, τα παραπάνω αφορούν καθαρά την προαίρεση του χρήστη, την οποία και μόνο σχολιάζω επειδή τη βρίσκω ανήθικη τουλάχιστον.Είναι άλλο το ζήτημα του κατά πόσο ο μετέπειτα χειρισμός του πλαισίου ήταν νόμιμος ή έστω ενδεδειγμένος ή εάν η σύμβαση θεωρείται έγκυρη ή όχι.Εντελώς διαφορετικό.Απλά, εγώ τουλάχιστον, δε θα έβγαζα δόντια στον άλλο εάν ο ίδιος πρώτα δεν είχα καθαρή τη φωλιά μου. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα