mar10s Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 παιδια αυτο που κανετε ειναι δυσφημηση http://www.adslgr.com/forum/threads/841230-%CE%A0%CE%9B%CE%91%CE%99%CE%A3%CE%99%CE%9F-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%97-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85! σας παρακαλω πολυ
plpapadopoulos Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μου την έστειλε γνωστός.... Αδικία και γω θελω... Ώρα φόρτωσης 22:30 και κατάστημα Φαβιέρου 5 Μεταμόρφωση (οχί Μαγούλας που είναι οι κεντρικές αποθήκες και θα δικαιολογούσε κίνηση συστήματος σε out of office hours)... rrrright. 2
LLLEFTERIS Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Ώρα φόρτωσης 22:30 και κατάστημα Φαβιέρου 5 Μεταμόρφωση (οχί Μαγούλας που είναι οι κεντρικές αποθήκες και θα δικαιολογούσε κίνηση συστήματος σε out of office hours)... rrrright. Αφου δεν γραφει και 3:30 τα χαραματα παλι καλα.
lanc3lot Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Η λύση του να πουσάρεις μια καμπάνια όταν αυτή δεν πάει καλά, με "λάθος τιμή" ήταν παλιότερα συχνή πρακτική. Αυτό άλλαξε όταν εμφανίστηκε το Skroutz και από όταν αποφάσισε βασικά να επιβάλλει κανόνες (κυρίως επειδή το έκαναν συχνά στο Skroutz) και τους τήρησε (προς τιμήν του) σε πολύ μεγάλα καταστήματα (δεν ξέρω αν αυτό φταίει που το Πλαίσιο την έκανε, αφού παράλληλα το Skroutz είναι και ακριβό). Βλέπεις πως μια καμπάνια πάει χάλι, και βγάζεις μια λάθος τιμή. Μετά ψαρεύεις πελάτες που θα πουν οκ θα το πάρω με την νέα τιμή τελικά. Δεν λέω πως απαραίτητα το Πλαίσιο το έκανε έτσι, αλλά δεν θα μου έκανε και εντύπωση...
dimyok Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Kαι ομως το κανει , και μαλιστα 2 φορες τη βδομαδα , καθε βδομαδα εχει βαφτισια προσφορες .
timohour Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Παραπονέθηκα στα κεντρικά μεσω της φόρμας που έχει στη σελίδα τους ότι κάνουν διακρίσεις ανάμεσα σε κάποιους πελάτες και σε άλλους και με κάλεσε ο υπεύθυνος του τμήματος του Internet του Πλαισίου για να μου ζητήσει επίσημα συγγνώμη εκ μέρους της εταιρίας για το λάθος που έχουν κάνει και ανέβηκε αυτή η τιμή στο site. Αφού μου λέει όπως καταλαβαίνεται και σεις και το έχετε αποδεχθεί από ότι βλέπω και στο forum, πρόκειται για λάθος. Στην ερώτηση μου στο forum το αποδέχθηκα; Ναι λέει στο forum αναγράφει ότι είναι λάθος. Εξαρχής η συνομιλία ξεκίνησε για το λάθος που έχει γίνει, οπότε με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να το αποδέχεστε... (μας παρακολουθούν; ) Μετά μου είπε ότι ανοίξατε δυο φορές το email που σας ήρθε και έλεγε 80€ (και δώ μας παρακολουθούν;;; ). Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι να το άνοιξα, αλλά πολύ πιθανόν να το κατέβασε ο υπολογιστής και το κινητό και να νόμιζαν αυτοί ότι το είδα. Τέλος μου έδωσε το τηλέφωνο του λέγοντας μου σε οποιαδήποτε επόμενη παραγγελία θέλω να κάνω να τηλεφωνήσω για να μου κάνει κάποια επιπλέον έκπτωση με σκοπό να καλύψουμε τη διαφορά από αυτο το λάθος που έγινε, επειδή με αυτό που έγινε εσείς νιώθετε σαν να σας κοροϊδεύουμε. Ερώτηση:Νομίζω διάβασα από την αρχή το forum και δεν είδα να μπήκε κάποιος από το Πλαίσιο και να ζήτησε συγγνώμη ή να παραδέχθηκε ότι ήταν λάθος. Έτσι δεν είναι; Και επίσης εγώ δεν είπα ποτέ ότι έχω ποστάρει στο insomnia κλπ κλπ...Πάντως από ότι φαίνεται τους ενδιαφέρει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε και προσπαθούν να κάνουν ότι μπορούν για ν κατευνάσουν τον κόσμο...
giopa62 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Ώρα φόρτωσης 22:30 και κατάστημα Φαβιέρου 5 Μεταμόρφωση (οχί Μαγούλας που είναι οι κεντρικές αποθήκες και θα δικαιολογούσε κίνηση συστήματος σε out of office hours)... rrrright. Εκεί γράφει την επίσημη διεύθυνση της εταιρείας και όχι απο που έφυγαν τα πράγματα. Είναι τα στοιχεία του μεταφορέα και όχι της αποστολής.
Aias Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Παραπονέθηκα στα κεντρικά μεσω της φόρμας που έχει στη σελίδα τους ότι κάνουν διακρίσεις ανάμεσα σε κάποιους πελάτες και σε άλλους και με κάλεσε ο υπεύθυνος του τμήματος του Internet του Πλαισίου για να μου ζητήσει επίσημα συγγνώμη εκ μέρους της εταιρίας για το λάθος που έχουν κάνει και ανέβηκε αυτή η τιμή στο site. Αφού μου λέει όπως καταλαβαίνεται και σεις και το έχετε αποδεχθεί από ότι βλέπω και στο forum, πρόκειται για λάθος. Στην ερώτηση μου στο forum το αποδέχθηκα; Ναι λέει στο forum αναγράφει ότι είναι λάθος. Εξαρχής η συνομιλία ξεκίνησε για το λάθος που έχει γίνει, οπότε με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να το αποδέχεστε... (μας παρακολουθούν; ) Μετά μου είπε ότι ανοίξατε δυο φορές το email που σας ήρθε και έλεγε 80€ (και δώ μας παρακολουθούν;;; ). Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι να το άνοιξα, αλλά πολύ πιθανόν να το κατέβασε ο υπολογιστής και το κινητό και να νόμιζαν αυτοί ότι το είδα. Τέλος μου έδωσε το τηλέφωνο του λέγοντας μου σε οποιαδήποτε επόμενη παραγγελία θέλω να κάνω να τηλεφωνήσω για να μου κάνει κάποια επιπλέον έκπτωση με σκοπό να καλύψουμε τη διαφορά από αυτο το λάθος που έγινε, επειδή με αυτό που έγινε εσείς νιώθετε σαν να σας κοροϊδεύουμε. Ερώτηση: Νομίζω διάβασα από την αρχή το forum και δεν είδα να μπήκε κάποιος από το Πλαίσιο και να ζήτησε συγγνώμη ή να παραδέχθηκε ότι ήταν λάθος. Έτσι δεν είναι; Και επίσης εγώ δεν είπα ποτέ ότι έχω ποστάρει στο insomnia κλπ κλπ... Πάντως από ότι φαίνεται τους ενδιαφέρει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε και προσπαθούν να κάνουν ότι μπορούν για ν κατευνάσουν τον κόσμο... εδω δεν τους νοιαζει για τους υπαλλήλους τους ,νομιζεις οτι νοιαζονται για τους υπολοιπους? 1
dimyok Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Και ομως τους ενδιαφερουν πολυ οι δημοσιες σχεσεις και η εικονα τους.ΕΙΔΙΚΑ για τους εταιρικους πελατες ειχαν θυμαμαι παλια και manager με προσωπικη επικοινωνια που συνηθως ζητουσε συγνωμη για το μπαχαλο που γινοταν στο καταστημα με χαμενες παραγγελιες κτλ , βεβαια επι της ουσιας δεν μπορει να κανει και πολλα πραγματα , αλλα μια μικρη εκπτωση θα σου δωσουν σε επομενη παραγγελια. Σιγουρα διαβαζουν το φορουμ εδω
germants Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Αφού μου λέει όπως καταλαβαίνεται και σεις και το έχετε αποδεχθεί από ότι βλέπω και στο forum, πρόκειται για λάθος. Στην ερώτηση μου στο forum το αποδέχθηκα; Ναι λέει στο forum αναγράφει ότι είναι λάθος. Εξαρχής η συνομιλία ξεκίνησε για το λάθος που έχει γίνει, οπότε με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να το αποδέχεστε... (μας παρακολουθούν; ) Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις...
Aias Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Και ομως τους ενδιαφερουν πολυ οι δημοσιες σχεσεις και η εικονα τους.ΕΙΔΙΚΑ για τους εταιρικους πελατες ειχαν θυμαμαι παλια και manager με προσωπικη επικοινωνια που συνηθως ζητουσε συγνωμη για το μπαχαλο που γινοταν στο καταστημα με χαμενες παραγγελιες κτλ , βεβαια επι της ουσιας δεν μπορει να κανει και πολλα πραγματα , αλλα μια μικρη εκπτωση θα σου δωσουν σε επομενη παραγγελια. Σιγουρα διαβαζουν το φορουμ εδω Εκπτωση δινουν σε ολους αρκει να πας στο μαγαζι και να το ζητησεις οποτε σου λενε να μιλησουν ή να μιλησεις εσυ με τον υπευθυνο του καταστηματος και αν δεν ειναι σε προσφορα σου δινουν.Αρκει να εχει καποια αξια και να μην ειναι για 20-30 ευρω.
vgiozo Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Η λύση του να πουσάρεις μια καμπάνια όταν αυτή δεν πάει καλά, με "λάθος τιμή" ήταν παλιότερα συχνή πρακτική. Αυτό άλλαξε όταν εμφανίστηκε το Skroutz και από όταν αποφάσισε βασικά να επιβάλλει κανόνες (κυρίως επειδή το έκαναν συχνά στο Skroutz) και τους τήρησε (προς τιμήν του) σε πολύ μεγάλα καταστήματα (δεν ξέρω αν αυτό φταίει που το Πλαίσιο την έκανε, αφού παράλληλα το Skroutz είναι και ακριβό). Βλέπεις πως μια καμπάνια πάει χάλι, και βγάζεις μια λάθος τιμή. Μετά ψαρεύεις πελάτες που θα πουν οκ θα το πάρω με την νέα τιμή τελικά. Δεν λέω πως απαραίτητα το Πλαίσιο το έκανε έτσι, αλλά δεν θα μου έκανε και εντύπωση... Εγώ πάλι νομίζω ότι το Skroutz αντί να περιορίσει τέτοιες πρακτικε΄ς έχει δώσει έδαφος για να επεκτείνονται... - πωλητές ανεβοκατεβάζουν τη τιμή στην διάρκεια της ημέρας μόνο και μόνο για να εμφανιστεί στις ενημερώσεις για τα προϊόντα που παρακολουθεί κανείς..βλέπεις την ενημέρωση, πατάς να δεις και βλέπεις άλλη τιμή...και την άλλη μέρα πάλι το ίδιο... - ενώ τα "λάθη" διόλου δεν έχουν εκλείψει, αντιθέτως...υπάρχει η πλατφόρμα που κοινοποιεί τη τιμή αμέσως σε πολλούς, αντί να χρειάζεται να επισκεφθεί κάθε χρήστης χωριστά τη σελίδα του καταστήματος.
flyk Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ. Αν κάποιος υπάλληλος κάνει λάθος και αντί για 50€ βάλει 120€ (δηλαδή μεγαλύτερη τιμή σε παρόμοια περίπτωση με αυτήν) και κάποιος άσχετος που δεν ψάχνεται και πολύ το παραγγείλει στα 120 θα του την ακυρώσουν την παραγγελία όπως σε εμάς? έχει τύχει κάτι παρόμοιο ποτέ?
overpower Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ. Αν κάποιος υπάλληλος κάνει λάθος και αντί για 50€ βάλει 120€ (δηλαδή μεγαλύτερη τιμή σε παρόμοια περίπτωση με αυτήν) και κάποιος άσχετος που δεν ψάχνεται και πολύ το παραγγείλει στα 120 θα του την ακυρώσουν την παραγγελία όπως σε εμάς? έχει τύχει κάτι παρόμοιο ποτέ? Οχι. Ο καθενας εχει την ελευθερια να πουλησει κατι οσο θελει, οσο εξωφρενικη και να ειναι η τιμη. Αν θες εσυ το αγοραζεις, αν οχι πας σε αλλο καταστημα.
giopa62 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Οχι. Ο καθενας εχει την ελευθερια να πουλησει κατι οσο θελει, οσο εξωφρενικη και να ειναι η τιμη. Αν θες εσυ το αγοραζεις, αν οχι πας σε αλλο καταστημα. Βέβαια κάτω του κόστους απαγορεύεται εκτός αν απαξιώσεις στην εφορία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα