Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά, όλες οι απόψεις είναι θεμιτές και σεβαστές, προσωπικά δεν διέκρινα σε όσα γράφτηκαν κάτι στα πλαίσια του "φανμποϊσμού", οπότε ψυχραιμία..

 

Για μένα το καλύτερο θα ήταν να υπήρχαν όλα τα software και στις 2 πλατφόρμες, γιατί τότε θα μπορούσε να είναι 1-προς-1 σύγκριση στις ίδιες σκηνές. Η απουσία του 3DS Max από το MacOS από την μια "διευκολύνει"  βγάζοντάς σε από το δίλημμα, αλλά αν υπήρχε και δούλευε καλύτερα λόγω "καλύτερης διαχείρησης των πόρων του συστήματος" θα έδινε περισσότερες επιλογές, για στροφή σε Mac συσκευές ή Hackintosh αναλόγως του μπάτζετ.

 

Για το ειδος των εργασιων που θελεις, συνηθως τα windows εκμεταλλευονται καλυτερα το hardware και διαχειριζονται καλυτερα τους πορους του συστηματος.

 

Εχουν για τις καρτες γραφικων καλυτερους drivers που ανανεωνονται πιο συχνα,  εχουν καλυτερη υποστηριξη opengl , εχουν υποστηριξη για directx κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.

@ Sadako
Δουλεύω και στις δύο πλατφόρμες. Έχω στην κατοχή μου official Mac, σήμερα MacBook Pro, στο παρελθόν και MacPro.
Στο παρών workstation δουλεύω dualboot με W10 και MacOs(El Capitan). Διαφορές στην ίδια σκηνή από Maya, αισθητά καλύτερες σε W10 στο viewport και γενικότερα σαν αίσθηση κατά το production.

 

Στο rendering είναι καθαρά θέμα renderer για τις επιδόσεις. Στο αποτέλεσμα δεν έχει διαφορά. Διαφορές βλέπεις από καρέ σε καρέ μόνο από διαφορετικής γενιάς Cpu. Δηλαδή σε πχ. PC και Mac με Core2 αρχιτεκτονική καμία διαφορά. Αλλά αν πας σε νεότερη αρχιτεκτονική Cpu το καρέ θα είναι "καλύτερο" και διαφορετικό, εν συγκρίσει με το Core2, ανεξαρτήτως αν είναι i5, i7, Xeon.

 

Δυστυχώς πάνε οι εποχές που το MacOs υπερτερούσε σε τέτοιου είδους tasks. Ξέρω, ενδεχομένως θ' ακούσω τα εξ' αμάξης αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα στην μετά IBM εποχή της Apple. Με την άμεση σύγκριση των πλέον των λειτουργικών και με τις ίδιες εφαρμογές σε ίδιο/παρόμοιο hardware.

@georgeadams
Σίγουρα προσβάλλεις την EULA της Apple με ένα hackintosh μηχάνημα, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση περί της νομιμοτάτης κατοχής του, στην οποία αναφερόταν ο TheDevilMayCare, σε τυχόν έλεγχο της εφορίας. Γι αυτό μόνο η Apple μπορεί να σε μηνύσει και μάλλον θα 'σαι κι ο μοναδικό στον κόσμο! Όπως με μια άδεια DSP της Microsoft που μπορείς να την μεταφέρεις και να την ενεργοποιήσεις σε άλλο PC. Δεν μπορεί ο εκάστοτε εφοριακός να ξέρει σε πιο hardware απευθύνεται.. θέλει μόνο από την στιγμή που το χρησιμοποιείς να έχεις την αντίστοιχη άδεια.

Δημοσ.

@ Sadako

Δουλεύω και στις δύο πλατφόρμες. Έχω στην κατοχή μου official Mac, σήμερα MacBook Pro, στο παρελθόν και MacPro.

Στο παρών workstation δουλεύω dualboot με W10 και MacOs(El Capitan). Διαφορές στην ίδια σκηνή από Maya, αισθητά καλύτερες σε W10 στο viewport και γενικότερα σαν αίσθηση κατά το production.

 

Στο rendering είναι καθαρά θέμα renderer για τις επιδόσεις. Στο αποτέλεσμα δεν έχει διαφορά. Διαφορές βλέπεις από καρέ σε καρέ μόνο από διαφορετικής γενιάς Cpu. Δηλαδή σε πχ. PC και Mac με Core2 αρχιτεκτονική καμία διαφορά. Αλλά αν πας σε νεότερη αρχιτεκτονική Cpu το καρέ θα είναι "καλύτερο" και διαφορετικό, εν συγκρίσει με το Core2, ανεξαρτήτως αν είναι i5, i7, Xeon.

 

Δυστυχώς πάνε οι εποχές που το MacOs υπερτερούσε σε τέτοιου είδους tasks. Ξέρω, ενδεχομένως θ' ακούσω τα εξ' αμάξης αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα στην μετά IBM εποχή της Apple. Με την άμεση σύγκριση των πλέον των λειτουργικών και με τις ίδιες εφαρμογές σε ίδιο/παρόμοιο hardware.

 

Ωραίος jumaru, πολύ χρήσιμη η συμβολή σου αφού έχεις δουλέψει και τα 2... Στο render (αν αναφέρεις το κομμάτι που μιλάω για το blender), δεν ξέρω αν υπάρχει η ίδια υποστήριξη με 3DS Max για το Vray. Όσο το έψαξα, σε 3DS Max έχει κανονικό renderer που εγκαθιστάς, και μάλιστα με GPU-Render μέρος, με ειδικά vray materials κλπ. Ενώ για Blender έχει μόνο να κάνεις export την scene σε ειδικό φορμάτ και να την φορτώσεις σε Vray Standalone renderer.. Αλλά δεν ξέρω εκεί τι αποτέλεσμα θα βγάζει...

Δημοσ.

Ωραίος jumaru, πολύ χρήσιμη η συμβολή σου αφού έχεις δουλέψει και τα 2... Στο render (αν αναφέρεις το κομμάτι που μιλάω για το blender), δεν ξέρω αν υπάρχει η ίδια υποστήριξη με 3DS Max για το Vray. Όσο το έψαξα, σε 3DS Max έχει κανονικό renderer που εγκαθιστάς, και μάλιστα με GPU-Render μέρος, με ειδικά vray materials κλπ. Ενώ για Blender έχει μόνο να κάνεις export την scene σε ειδικό φορμάτ και να την φορτώσεις σε Vray Standalone renderer.. Αλλά δεν ξέρω εκεί τι αποτέλεσμα θα βγάζει..

 Σαν αποτέλεσμα θα 'ναι το ίδιο. Ως διαδικασία, το plug-in του Vray για το 3dsMax και τον άλλων natively supported πακέτων σου δίνει την ευκολία να χειριστείς άμεσα τον renderer σου μέσα από το ίδιο το πακέτο (βλέπε μπρος-πίσω διορθώσεις, materials previews κτλ). Ενσωματώνει τον renderer στο πακέτο. Ενώ στην περίπτωση του export της σκηνής για το studio του Vray, θέτει ένα ακόμα βήμα(στην πραγματικότητα όχι μόνο ένα), στην διαδικασία, περιπλέκοντας την κατάσταση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...