Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα, είμαι "χρόνιος" Windows user, δεν έχω ΚΑΜΙΑ επαφή στο παρελθόν με MacOS. Έχω διαβάσει αρκετά όλο αυτόν τον καιρό (πολλά στο όριο του flamewar), ευτυχώς ή δυστυχώς ακόμα και ένα σύντομο δίλημμα που είχα πριν καιρό να δοκιμάσω τον άλλο "δρόμο" διακόπηκε πολύ σύντομα όταν διαπίστωσα πως το 3DS Max που χρησιμοποιώ κατά κόρον δεν είναι διαθέσιμο για MacOS, μαζί και με άλλες εφαρμογές που ίσως δουλέψω στο μέλλον όπως zBrush (γνωρίζω ότι μπορώ να δουλέψω Windows σε Mac συσκευή μέσω Bootcamp ή Virtual Machine, αλλά θα χάσω άλλα πράγματα σε κάθε περίπτωση, οπότε δεν το θεωρώ ιδανική περίπτωση)..

 

Μετά τα εισαγωγικά λοιπόν, να πω ότι εξετάζω την περίπτωση κάποιας Mac συσκευής, για συγκεκριμένο λόγο. Πέρα από το ότι θα μου φύγει η περιέργεια βρε αδερφέ, ασχολούμαι τον τελευταίο καιρό με mobile apps μέσω Unity, και μιας και ο στόχος είναι οι εφαρμογές να είναι multi-platform, από ό,τι είδα για να κάνω compile ένα project σε iOS είναι απαραίτητη συσκευή με MacOS για να γίνει μέσω xCode. Υπάρχει -από όσο έψαξα- η "λύση" του Virtual Machine μέσω Windows (και η πιο μόνιμη του hackintosh), αλλά νομίζω πως σαν την "καθαρή" λύση μιας Mac συσκευής δεν θα είναι και πιθανόν να έχω προβλήματα στην πορεία.

 

Επειδή όμως όπως ανέλυσα το κίνητρο αγοράς είναι πολύ συγκεκριμένο και περιορισμένο, θα ήθελα να δώσω όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα γίνεται. Ποια θεωρείται η πιο value-for-money συσκευή αυτήν την περίοδο στο MacOS οικοσύστημα; Προφανώς κριτήρια είναι οι επιδόσεις και η υποστήριξη για τις τελευταίες εκδόσεις του λειτουργικού.

 

Η προφανής (πιο φτηνή) επιλογή που βρήκα ήταν το Mac mini που το βρίσκω γύρω στα 500 ευρώ, απλά αναρωτιέμαι μήπως αποδειχτεί "καβουρδιστήρι". Στα laptop το πιο φθηνό που βρίσκω στο skroutz είναι το MacBook Air στα 900 ευρώ περίπου...

Δημοσ.

Η καλυτερη σχετικα φθηνη λυση ειναι το air, γιατι εχει ηδη ssd οποτε δεν ειναι καβουρδιστηρι, ενω ταυτοχρονα ειναι ενα πολυ καλο Ultrabook που θα σου λυσει τα χερια σε μεταφορες κλπ.

Ενω μηχανημα με παρομοια χρηση με το mac mini(ουσιαστικα αργο desktop) ηδη θα εχεις.

 

Παρε λοιπον κατι που θα σου χρησιμευσει κι αλλου(ultrabook για ευκολια μεταφορας) εκτος απο το να κανεις compile ios apps.

Δημοσ.

Δυστυχώς με βάση τις ασχολίες σου, δεν υπάρχει ουσιαστική λύση σε κάτι οικονομικό.
Η επεξεργαστική ισχύς που απαιτείται για 3D production δεν καλύπτεται επ' ουδενί από το mac mini.
Η καλύτερη επιλογή σου είναι να πας σε Hackintosh, ώστε να καλύψεις την περιέργειά σου. Και αν επιμείνεις στην επιλογή αυτή πας μόνο σε macpro.. Τώρα αν το θέλεις μόνο για compile δεν αξίζει η αγορά. Κάν' το με vm ή πάλι με Hackintosh.
Κι όσο για το Hackintosh, δεν υπάρχει καμία διαφορά επιδόσεων.. ίσα ίσα ;) Στο λέω ως κάτοχος Mac και Hachintosh :)
Όσο για software, όντως το 3dsmax δεν υπάρχει. Οπότε είτε πας σε Maya, Cinema4D ή στο δωρεάν Blenter.
Το Zbrush και 3Dcoat είναι διαθέσιμο και για το MacOs.

Δημοσ.

Α βγήκε το zBrush για MacOS; Διάβαζα κάποια άρθρα, η αλήθεια είναι πως ήταν 2 ετών και ανέφεραν ότι έλειπε.

 

Για να είμαι ειλικρινής δεν είχα σκοπό να αγοράσω MacOS μηχάνημα για κύρια συσκευή, δηλαδή να κάνω και τα 3D μου εκεί, καθαρά για οικονομικούς λόγους, δηλαδή εφόσον με τα ίδια χρήματα μπορώ να αγοράσω περισσότερη "επεξεργαστική ισχύ" που θα μου εξασφαλίσουν πιο γρήγορα renders, δεν νομίζω να με εξυπηρετούσε πχ η αγορά κάποιου Mac Pro. Οκ, καλή η (φημολογούμενη, δεν έχω προσωπική εμπειρία για να κρίνω ο ίδιος) καλύτερη διαχείρηση μνήμης και πόρων στο MacOS, αλλά όταν μπορώ να έχω περισσότερους πυρήνες και περισσότερη μνήμη (ίσως και 2ο μηχάνημα σχεσόν ισάξιο ως επιπλέον render node), δυσκολεύομαι να πιστέψω πώς θα μπορούσα να κάνω την μετάβαση. Αυτό αν μιλάμε για "καθαρή" MacOS συσκευή.

 

(Σύμφωνα με αυτό:

http://www.macbreaker.com/2012/05/how-much-money-will-hackintosh-save-you.html

, έστω κι αν είναι ελαφρώς outdated, με τα λεφτά για έναν Mac Pro φτιάχνεις ΔΥΟ ισάξιους hackintosh

)

 

Οπότε η αρχική σκέψη για χρήση που θα έκανα ΣΙΓΟΥΡΑ ήταν απλά για compile. Έχω διαβάσει για την λύση του VirtualMachine (το hackintosh το θεωρώ κάπως πιο "μόνιμη" λύση άρα και πιο δύσκολη για να την επιλέξω εφόσον θα χρειαζόταν να πηγαινοέρχομαι από το ένα λειτουργικό στο άλλο, πχ MacOS για photoshop->textures και τούμπαλιν Windows για 3DS Max κλπ). Απλά από την μία αυτές τις "dirty" και"χακαρίστικες" λύσεις τις φοβάμαι λίγο μήπως βγάζουν μικροπροβλήματα που να μην μπορείς να βρεις από πού προέρχονται ή ασυμβατότητες, από την άλλη είπα μήπως ήταν μια ευκαιρία να δοκιμάσω λίγο το όλο οικοσύστημα, να αποκτήσω και προσωπική άποψη.

 

Επειδή έχω σκοπό για μαζική αγορά εξοπλισμού, είμαι σε φάση που μελετάω πώς θα διοχετεύσω το συνολικό μπάτζετ μου. Αν μπορούσα κάπου εκεί μέσα να χώσω και μια MacOS συσκευή, θα το έκανα, έστω και μια φθηνή τύπου Mac mini, έτσι για το γαμώτο. Διαφορετικά, προφανώς θα πάω στην πιο οικονομική λύση του VirtualBox..

 

Αλήθεια, ελαφρώς οφ-τόπικ, αλλά επί τη ευκαιρία που λένε, σε κάποια φάση στο παρελθόν είχα καταφέρει για δοκιμή να περάσω Snow Leopard σε VirtualBox και σε Windows 7 host machine. Άλλαξε κάτι με τις πιο καινούριες εκδόσεις; Θα μπορώ να το κάνω το ίδιο εύκολα; Γιατί από ό,τι είδα θέλει μεταγενέστερη έκδοση από την Snow Leopard για να μπορεί να περαστεί η τελευταία έκδοση του xCode.

 

ΥΓ. Για να προλάβω, μιλάω για νόμιμες λύσεις (έστω δημόσια :ph34r: ), αγορά άδειας του λειτουργικού κλπ...

Δημοσ.

Μπορεις να δεις αυτο εδω το Μac Pro -> πιθανοτατα θα εισαι γενικως ενταξει -και για τον Καπετανιο  :shifty: 

http://www.ebay.co.uk/itm/APPLE-MAC-PRO-2008-3-1-2-8GHZ-8-CORE-16GB-RAM-1TB-HDD-240GB-SSD-2600XT-/121780238907?hash=item1c5aaafa3b:g:WiUAAOSwDFNWE-Cj
APPLE MAC PRO 2008 (3,1) 2.8GHZ 8 CORE 16GB RAM / 1TB HDD / 240GB SSD / 2600XT
VAT REGISTERED / 1 YEAR WARRANTY

 
Δημοσ.

αν δεν το κατεχεις πληρωσε καποιον να σου στησει hackintosh σε συγρχρονο συστημα , η προταση για μηχανημα μεταχειρισμενο του 2008 μονο αστειοτητα ειναι για μενα ιδιαιτερα για τα λεφτα που ζητανε.

με στησιμο σε νεο συστημα θα σου ρθει στα ιδια

Δημοσ.

Προταση -ασχετως τι πιστευουμε εμεις ο,τι αξιζει- ειναι αντικειμενικη,
ως προς το που θα μπορουσε να βρεθει, φθηνοτερο (ισως) mac pro.
[γιατι το μονο <αστειο> εδω, θα ηταν να κατευθυνθει προς mac mini]

Αν γνωριζεις φθηνοτερο του, η σε ιδια τιμη, αλλα με καλυτερα χαρακτηριστικα,
εμπρος προσφερε ουσιαστικη βοηθεια στη συζητηση, αναφεροντας: απο που?
:unsure:

Καλη + αγια (ερασιτεχνικη) επιλογη το hackintosh, μα μπορει να προκυψουν, τα εξης πρακτικα ζητηματα:
- Σε hackintosh, ποιος θα του προσφερει εγγυηση ή αμεση δωρεαν(?) επιλυση, οταν χρειαστει οτιδηποτε?
- Σε τυχον ελεγχo -επαγγελματικη χρηση γαρ- τι θα δηλωσει? / πως εξηγειται η υπαρξη..OSFrankenstein?

Δημοσ.

Φίλε μου αν μπορείς να τα διαθέσεις τα χρήματα για Mac Pro έστω και του 2008 μη διστασεις!Δεν θα το μετανιωσεις!Τα μηχανήματα αυτά ειναι workstations που βασίζονται σε Xeon επεξεργαστες και ειναι σκυλιά πραγματικά καμία σχέση με τα PC που ξέρουμε.Βεβαια και για τη χρήση που το θέλεις θα σου πρότεινα ακόμα και το entry level Mac mini.Δεν ειναι καθόλου αργό μηχάνημα κάθε άλλο μάλιστα!

Δημοσ.

Καλη + αγια (ερασιτεχνικη) επιλογη το hackintosh, μα μπορει να προκυψουν, τα εξης πρακτικα ζητηματα:

- Σε hackintosh, ποιος θα του προσφερει εγγυηση ή αμεση δωρεαν(?) επιλυση, οταν χρειαστει οτιδηποτε?

- Σε τυχον ελεγχo -επαγγελματικη χρηση γαρ- τι θα δηλωσει? / πως εξηγειται η υπαρξη..OSFrankenstein?

- Εγγύηση σε τι ακριβώς? Το hardware δεν χάνει την εγγύησή του ανεξαρτήτως λειτουργικού. Και ίσα ίσα είναι πολλαπλάσιας διάρκειας αυτής των Mac. 

Apple hardware comes with a one-year limited warranty and up to 90 days of complimentary telephone technical support.

- Το Λειτουργικό μπορεί κάλλιστα να αποκτηθεί νομίμως μέσα από έναν ιδιόκτητο Apple λογαριασμό.

 

Δεν χρειάζεται να πληρώσεις κανέναν να σου το στήσει, έλα στο εδώ δίπλα και θα σε βοηθήσουμε. Από το hardware μέχρι το λειτουργικό.

 

Όσο για τις δουλειές που το θέλεις το μηχάνημα (3dsMax+Zbrush+Photoshop) να ξέρεις πως στην windows μορφή τους είναι περισσότερο αποδοτικά! Και μην ακούσω μα και μου από τριγύρω, είμαι της δουλειάς (3d Production) πολλά χρόνια τώρα. Το Compile σου μπορείς πάντα να το κάνεις από ένα vm. Οπότε είσαι πλήρως καλυμμένος. Αν τώρα θες να παίξεις περισσότερο με το Λειτουργικό Κάνε ένα Hacintosh, και αν το ερωτευτείς τόσο πολύ που θέλεις να αλλάξεις όλο σου το worklow(3dsMax σε κάτι άλλο, Maxάς είμαι και γω, έχω δουλέψει και άλλα πακέτα, αλλά κανένα σαν το εργαλείο σου..), δική σου επιλογή.

 

Τώρα αν θες να δώσεις τα χρήματα για ένα MacPro που στο εγγύς μέλλον θα σε φρενάρει(επεξεργαστική ισχύς αναλόγως τι θα πάρεις, από GPU θα είσαι ήδη αρχαίος!!!), δεν θα μπορείς να το αναβαθμίσεις πέραν από Ram και δίσκους, εμπρός.

Καλά τα Mac για κάποιες δουλειές, αλλά αν δεν είσαι πλήρως εξαρτημένος από κάποιο software τους, βλέπε FinalCut κτλ. δεν αξίζει η ταλαιπωρία, μόνο για ένα compile. Το πολύ πολύ πάρε για το compile ένα used Mini μέχρι του 2012 που μπορείς να βάλεις "χέρι" αν το θέλεις τόσο πολύ.

Βέβαια αν ο φίλος μας έχει επιχείρηση θα πρέπει να αναλογισθεί και το κόστος αλλαγής πλατφόρμας. Κόστος αδείας 3dsMax ~1.500€-3.000€ που έχει δαπανηθεί ήδη και θα πρέπει να αποχωριστεί. Κόστος Maya 1.500€ ετησίως ή αν πάει στη free λύση Blenter... το χαμένο χρόνο-χρήμα για την προσαρμογή(και να επιτευχθεί! high risk!!! :shock: ) του σε αυτό, με το support που καμία σχέση δεν έχει με την παρούσα κατάσταση, καθώς και το όποιο κόστος στο workflow μιας και δεν είναι όλα έτοιμα στην λύση αυτή(plug-ins κτλ).

Οπότε αναλογίσου το συνολικό κόστος σύμφωνα με τις πραγματικές σου ανάγκες.  :-)

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανώς μπορεί να συμβιβαστεί με μία overpriced official supported κάρτα κατώτερων σημερινών επιδόσεων(not vfm).. ή να μπασταρδέψει το mac του με μια non-mac version με στόχο να παραμείνει στην πλατφόρμα(pci-x power adaptors κτλ). Αυτά είναι λύσεις σε όσους είχαν επενδύσει στην σχετική πλατφόρμα, για να την καταστήσουν περαιτέρω βιώσιμη. Κι αν δούλευε εξαρχής Maya θα μπορούσε να το κάνει ευκολότερα.(χωρίς να σημαίνει πως το Maya είναι καλύτερο από το Max)

 

Τώρα στον αγώνα σας να πείσετε για την υπεροχή του MacPro(MacOs) με στόχο το 3d Production(και game development ίσως?) στο οποίο απευθύνεται κυρίως ο δημιουργός του thread είναι ανώφελο. Ακόμη δεν λαμβάνεται καθόλου το συνολικό κόστος πέραν του hardware και της μετάβασης του software που απαιτείται.. το οποίο υπερβαίνει κατά πολύ και το κόστος του MacPro.

 

Είμαι ο πρώτος που αναφέρθηκα στο να προτιμήσει MacPro σε σχέση πάντα με το MacMini, αν στην τελική αυτό είναι που θέλει στα σίγουρα.. αλλά είμαι και αυτός που λέει επίσης πως με ένα Σωστό PC, θα κάνει τη δουλειά που θέλει καλύτερα και ολοκληρωμένα, παντρεύοντας τους δύο κόσμους.

 

Δεν θα συνεχίσω περαιτέρω την κουβέντα γιατί βλέπω έναν "funboysμο" επί του θέματος, δίχως να γνωρίζετε το συγκεκριμένο industry. Ή μπορεί εγώ απλά να είμαι ο χαζός και συνάμα όλο το industry, που δεν έχουμε καταλάβει την υπεροχή των MacPro.

 

Καλή τύχη φίλε μου, σε όποια λύση και αν στραφείς.

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά, όλες οι απόψεις είναι θεμιτές και σεβαστές, προσωπικά δεν διέκρινα σε όσα γράφτηκαν κάτι στα πλαίσια του "φανμποϊσμού", οπότε ψυχραιμία..

 

Για μένα το καλύτερο θα ήταν να υπήρχαν όλα τα software και στις 2 πλατφόρμες, γιατί τότε θα μπορούσε να είναι 1-προς-1 σύγκριση στις ίδιες σκηνές. Η απουσία του 3DS Max από το MacOS από την μια "διευκολύνει"  βγάζοντάς σε από το δίλημμα, αλλά αν υπήρχε και δούλευε καλύτερα λόγω "καλύτερης διαχείρησης των πόρων του συστήματος" θα έδινε περισσότερες επιλογές, για στροφή σε Mac συσκευές ή Hackintosh αναλόγως του μπάτζετ.

 

Το θέμα με τα licenses είναι υπαρκτό και σοβαρό, ΕΙΔΙΚΑ από την στιγμή που έγινε ο χαμός με την Autodesk (και όχι μόνο από ό,τι βλέπω, και η Adobe κάνει κάτι παρόμοιο με το Photoshop) που καταργεί τις perpetual licenses και καθιερώνει τις συνδρομές. Κάτι τέτοιο εξυπηρετεί -νομίζω- μόνο μεγάλες εταιρίες που θέλουν κάθε χρόνο να έχουν την τελευταία έκδοση πλήρως ενημερωμένη και μπορούν να σηκώσουν το κόστος. Τους υπόλοιπους τους χαντακώνει, και στην τελική δεν βλέπω τον λόγο να μην υπάρχουν ΚΑΙ οι 2 επιλογές. Μου έχει περάσει από το μυαλό να ψαχτώ με το Blender, στο κομμάτι του απλού 3D modelling για τα games νομίζω ότι καλύπτει τις ανάγκες μου  (έχω διαβάσει και κάποια σχόλια online για τις ίδιες σκηνές να ρεντάρουν 20-30% πιο γρήγορα σε MacOS-Linux από ό,τι σε Windows, χωρίς να αναφέρουν Render Engine είναι η αλήθεια), αλλά αφενός δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι να πετύχω ίδιας ποιότητας αποτελέσματα σε σχέση με 3DSMax+Vray, αφετέρου έχω να επιλέξω ανάμεσα στο να επεκτείνω τις γνώσεις μου σε software που ήδη δουλεύω και στο να κάτσω να μάθω άλλο πρόγραμμα (και με αμφίβολα αποτελέσματα), "αφετρίτου  :-D " θεωρώ λίγο "επικίνδυνο" να μπλέκεσαι με πολλά προγράμματα ταυτόχρονα (γιατί οκ, δεν νομίζω να μπορέσω να απαρνηθώ ΕΝΤΕΛΩΣ το 3DS Max), και πηγαίνοντας από το ένα πρόγραμμα στο άλλο γίνεται του κουτρούλη ο γάμος με τις διαφορές στον χειρισμό. Το παρατηρώ σε εμένα που πηγαίνω από 3DS Max στο Unity και πολλές φορές μπουρδουκλώνομαι ακόμα και στα απλά Pan, Rotate κλπ...

 

Οι γνώσεις μου (και η όρεξή μου για πείραγμα) θα με οδηγούσε στο να πειραματιστώ μόνος μου για την κατασκευή ενός "hackintosh", το δίλημμα είναι καθαρά οικονομικό, αν αξίζει δηλαδή να το κάνω... Εφόσον ο αρχικός σκοπός του όλου εγχειρήματος (το compile δηλαδή) γίνεται και μέσω ενός VirtualBox αυτό λύνει κάπως τα χέρια είναι η αλήθεια...

 

Εσύ @jumaru99 έχει τύχει να δουλέψεις καθόλου σε MacOS συστήματα;

Δημοσ.

- Το Λειτουργικό μπορεί κάλλιστα να αποκτηθεί νομίμως μέσα από έναν ιδιόκτητο Apple λογαριασμό.

Ναι το κατεβάζεις δωρεάν με ένα νόμιμο AppleID, αλλά η άδεια χρήσης του προϋποθέτει την εγκατάσταση του αποκλειστικά σε υπολογιστή Apple.
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...