dimitris kontog Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Καλημερα σας, σε ενα PC με XP ενω σαν administrator εκτυπώνω απο excel 2010 σαν user δεν μπορώ να εκτυπώσω και μου λεει οτι δεν υπαρχει προεπιλεγμενος εκτυπωτης και οτι θα πρεπει να τον προσθεσω στη λιστα ομως δεν τον βλεπει στο δικτυο, καμια ιδεα???
White_Cat Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Καλησπέρα !Για να λυθεί αυτό το πρόβλημα, απλά πηγαίνεις στον υπολογιστή που πάνω του έχει συνδεθεί ο εκτυπωτής, επιλέγεις Έναρξη --> Πίνακας Ελέγχου --> Εκτυπωτές & Fax. Εκει κάνεις δεξί κλικ πάνω στο εικονίδιο του εκτυπωτή και άμα θυμάμαι καλά υπάρχει μια επιλογή που λέει "Κοινή χρήση εκτυπωτή" ή κάτι τέτοιο. Αυτή την επιλογή ενεργοποιείς και πιστεύω ότι θα δουλέψει.Φιλικά,Ο Άσπρος Γάτος 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα